Adavis Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2003 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2003 Διαβάζοντας τα παραπάνω ξέρετε τι σκέφτηκα... Αφού μιλάμε πια ΕΠΩΝΥΜΑ για συγκεκριμένα καταστήματα και για προβλήματα που έχουμε ανιμετωπίσει γιατί να μην προτείνουμε εμείς και συγκεκριμένα καταστήματα απο τα οποία είμαστε ευχαριστημένοι. Έτσι βρίσκουμε και έναν τρόπο να προστατευτούμαι και να αγοράζουμε σε καλύτερες τιμές... Τι λέτε;
NIB Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2003 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2003 Το eshop είναι πολύ καλό όσον αφορα τις τιμές, άμεση παράδοση και το online monitoring της παραγγελίας είναι εφάμιλλο με αυτά που έχουν τα site του εξωτερικού. Το hacshop έχει αρκετά πράγματα που δεν τα βρίσκεις αλλού και σε καλές τιμές επίσης. Αλλά μέχρι τώρα δεν μου έχει συμβεί κανένα πρόβλημα για να έχω άποψη σχετικά με το service τους. Το ramshop έχει επίσης πράγματα τα οποία δύσκολα βρίσκεις αλλού, αλλά δεν έχω κάνε πολλές αγορές από αυτό για να έχω άποψη.
Adavis Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2003 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2003 Εγω λοιπόν προτείνω για Κομοτηνή: Nebula:Μόνο και μόνο λόγω καλών τιμών Asmacom:Πολύ καλή εξυπηρέτηση και service και άριστα καταρτησμένος πωλητής. και απο Ξάνθη: Ιανός:αρκετά καλές τιμές και άψογοι επαγγελματίες Ορίζων Ε.Π.Ε. :πολύ μεγάλη ποικιλία αν το παραγγείλεις φυσικά...
akiss Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2003 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2003 μου κάηκε η μητρική που δυστυχώς ήταν από το πλαίσιο :evil: .... την πάω λοιπόν πίσω και τους την αφήνω….με παίρνουν τηλ. μετά από 2 ώρες και μου λένε ότι όντως ότι ήταν καμένη και επειδή δεν έχουν την ίδια θα πιστωθεί και μπορώ να πάρω ότι θέλω. Ως εδώ όλα καλά. Πάω λοιπόν διαλέγω την καινούργια, πάω στο ταμείο και μου λένε ότι από την τιμή της καινούργιας θα αφαιρεθούν 68 euro από την παλιά. Έλα όμως που την παλιά την είχα πάρει 98 euro;τους το εξηγώ λοιπόν και μου λένε ότι η τελευταία τιμή κατάλογου για αυτήν την μητρική είναι 68 όποτε τόσα μου επιστρέφουν... :evil: Φυσικά δεν το δέχτηκα (όχι για τα 30 euro αλλά γιατί δεν τους τα χαρίζω).τους είπα: δηλαδή εάν είχατε αυτήν την μητρική ακόμα και η τιμή της ήταν 150 euro θα μου ζητάγατε να πληρώσω την διάφορα; Φυσικά δεν μου απάντησαν τίποτα. Τους το ζήτησα και γραπτός αλλά δεν μου το έδωσαν γιατί δεν έχω δικαίωμα να ζητήσω κάτι τέτοιο όπως μου είπαν…. Αύριο το πρωί λοιπόν τους περιμένει μια παρά πολύ ωραία καταγγελία από εμένα, και τότε θα δούμε αν το πλαίσιο μπορεί να παίζει με την τσέπη μας και με τα νεύρα μας(ήμουν εκεί από της 18:15 μέχρι της 20:30)…. τα συμπεράσματα δικά σας……. :evil: :evil: :evil:
wizard Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2003 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2003 ΩΡΑΙΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Πήγαινέ τους και στο ΙΝΚΑ!!!!
NIB Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2003 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2003 /δανεικό παραλήρημα Θάνατος, φασισμός, προδοσία. Ασχροί αλλά όχι και οι δυο απλώς ο ένας(το Πλαίσιο) . Να πάθουνε καρκίνοι αυτοί και τα παιδιά τους. /δανεικό παραλήρημα
The_Judas Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2003 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2003 Πάντως για να μη βρίζουμε μόνο το Πλαίσιο , υπάρχουν και άλλα πιο μικρά συνοικιακά καταστήμα τα οποία είναι πολύ χειρότερα ... άλλο hardware τους ζητάς και άλλο σου βάζουν στο PC () για να εκμεταλλεύονται τους αδαείς , πράγμα που δεν το κάνουν απ'ότι ξέρω τα πιο μεγάλα καταστήματα. Ασε που το κάθε Πλαίσιο έχει και διαφορετικό ιδιοκτήτη (που πληρώνει το όνομα-franchise) και ακολουθεί διαφορετική πολιτική απέναντι στου πελάτες.
georgeadams Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2003 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2003 Ασε που το κάθε Πλαίσιο έχει και διαφορετικό ιδιοκτήτη (που πληρώνει το όνομα-franchise) και ακολουθεί διαφορετική πολιτική απέναντι στου πελάτες. Όχι, το Πλαίσιο δεν λειτουργεί με αυτό το σύστημα. Όλα τα μαγαζιά έχουν τον ίδιο ιδιοκτήτη.
Vaghelas Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2003 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2003 Αύριο το πρωί λοιπόν τους περιμένει μια παρά πολύ ωραία καταγγελία από εμένα' date=' και τότε θα δούμε αν το πλαίσιο μπορεί να παίζει με την τσέπη μας και με τα νεύρα μας(ήμουν εκεί από της 18:15 μέχρι της 20:30)…. τα συμπεράσματα δικά σας……. :evil: :evil: :evil:[/quote'] Είμαι πολύ περίεργος να μαθω τι έγινε ... Το προχώρησες τελικά το θέμα ή πήρες καινούρια μητρική πληρώνοντας τη διαφορά που σου είπε το πλαίσιο?
dim_b Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2003 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2003 Γιατί ακούγεται παράλογο να δώσουν πιστωτικό γιά την αξία της μητρικής τη μέρα της επιστροφής και όχι τη μέρα της αγοράς; Γιά παράδειγμα, αν τo CD-RW που είχα αγοράσει 120000, μου χαλούσε στους 23,5 μήνες και το πήγαινα γιά αλλαγή, θα έπρεπε να μου δώσουν 3 καινούρια;
Typhoon Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2003 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2003 Κανονικά υποχρεούνται να στο αλλάξουν με το κοντινότερο σε αντιστοιχία μοντέλο που έχουν. Όλες οι ΣΟΒΑΡΕΣ εταιρίες αυτό κάνουν.
akiss Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2003 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2003 Τέλος καλό. Μετά από όλα αυτά μου το αντικαταστήσανε με καινούργιο. Δεν θα ήταν καλύτερα αν δεν πέρναγα και όλοι αυτή την ταλαιπωρία;
akiss Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2003 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2003 Γιατί ακούγεται παράλογο να δώσουν πιστωτικό γιά την αξία της μητρικής τη μέρα της επιστροφής και όχι τη μέρα της αγοράς;Γιά παράδειγμα' date=' αν τo CD-RW που είχα αγοράσει 120000, μου χαλούσε στους 23,5 μήνες και το πήγαινα γιά αλλαγή, θα έπρεπε να μου δώσουν 3 καινούρια;[/quote'] 1) γιατι ετσι λεει το αστικο δικαιο 2) αν δηλαδη το πηγαινες και σου ελεγαν οτι ειναι στην εγγυηση αλλα ειναι πιο ακριβο πχ.50 euro και πρεπει να πληρωσεις την διαφορα, θα την πληρωνες;
Marcos_Aurilius Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2003 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2003 Να καταθέσω και εγώ παράδειγμα? Πριν περίπου 2 χρόνια, σε ένα διάστημα 4 μηνών είχα κάψει 3 ολοκαίνουριους δίσκους από το Πλαίσιο (μη ρωτάτε τι και πώς - μάλλον δική μου υπευθυνότητα). Στην πρώτη αλλαγή τους πηγαίνω πίσω τον καμμένο 30άρη (αγορασμένο προ μερικών μηνών για 56.000δρχ) και μου απαντάνε πως το μοντέλο έχει αποσυρθεί. Μου έδωσαν 40άρη και μου επιστρέψαν 4.000δρχ. επειδή αυτός είχε τρέχουσα τιμή 52.000δρχ... Πλαίσιο Ηρακλείου το περιστατικό.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.