Προς το περιεχόμενο

Καταστήματα πληροφορικής... και ο Θεός να βάλει το χέρι του


DREAMWEB(R)

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1)Μου χουν πουλήσει μεταχειρισμένο εκτυπωτή για καινούργιο

2)πηγαίνοντας να πάρω ένα απλό εξωτερικό modemάκι παλαιότερα για τα linux μου προσπάθούσε να μου πουλήσει ένα δικό του μάρκας BurnMe με την μοναδική τρομαχτική και απίστευτης προσφοράς των drivers για Xp.

3)Πηγαίνωντας σε γνωστή αλυσίδα πληροφορικής και ζητώτας καλώδια IDE 133 Round αφού του το εξήγησα κανά 5λέπτο πως μοιάζει και μπλα μπλα μου έδειξε....usb

4)Ζητώντας ανεμιστηράκι για το κουτί...για το κουτί η κοπέλα μου έφερε ανεμιστηράκι για τον επεξεργαστή. Και ύστερα τα παιδιά που τελειώνουν μια σχολή είναι άνεργα και η κάθε πατσαβούρα δουλεύει σε καταστήματα υπολογιστών....

 

 

Δεν γράφω τα παραπάνω θεωρώντας πως εγώ είμαι ο ειδήμων' date=' άλλωστε ισως και να είμαι Ο ασχετίστας. Αλλά είναι ανεπίτρεπτο να παραμένουν τέτοιοι άνθρωποι στα συγκεκριμένα μαγαζιά.[/quote']

 

 

Φίλε, πέρα από την πλήρη ασχετοσύνη που έχουν τις περισσότερες των περιπτώσεων αυτοί οι <<πωλητές>> έχεις ρωτήσει μήπως με τι αμοίβονται και τί ωράρια δουλεύουν;;;

Πίστεψε με αλλά ο λόγος που ποιό ψαγμένα άτομα ΔΕΝ πηγαίνουν να δουλέψουν σε τέτοια μαγαζια (φυσικά ΠΑΝΤΑ υπάρχουν και εξαιρέσεις) είναι οι γελοίοι μισθοί που δίνουν. :evil:

 

Ναι αλλά όταν δουλεύεις σε έναν χώρο καλό είναι να προσπαθείς τουλάχιστον να μαθαίνεις την δουλειά. Εντάξει οι ψαγμένοι όπως λες μπορεί να αναζητούν κάτι καλύτερο, αλλά και οι λιγότεροι ψαγμένοι, ή οι ασχετίστας όπως μας αποκαλώ μπορούμε πάντα να μάθουμε και όχι να προσπαθούμε να δείξουμε πως κατέχουμε το αντικείμενο. Άλλωστε το ενοχλητικό στις δικές μου περιπτώσεις είναι το πως προσπαθούνε να σε ξεγελάσουνε

  • Απαντ. 212
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Ωχ.... Ξεκινάω....

 

1) Όταν πήρα το PC παρήγγειλα την ASUS A7V8X με SATA, Raid, Lan κτλ...

Αποτέλεσμα: Ναι μεν πήρα το κουτί που έλεγε ότι είχε όλα αυτά πάνω αλλά η Μ/Β δεν είχε τίποτα από αυτά... 2 εβδομάδες μέχρι να μου την αλλάξουν...

 

2) Το Tower είχε ελλατωματικό του κουμπί reset. Δεν μου το άλλαξαν.

 

3) Η οθόνη έκανε κάποια προβληματάκια και μια και είχα την εγγύηση είπα να την στείλω για αλλαγή... ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ... Την έλαβα μετά από 28 μέρες και πάλι παρουσιάζει άλλο πρόβλημα... Την Δευτέρα μάλλον θα μου την αλλάξουν με μία Demo που έχουν στην βιτρίνα.

 

Δεν κατηγορώ όλη την αλυσίδα (Π*****Ο). Τα άτομα στο σέρβις στην Αθήνα μου φέρθηκαν άψογα και με ενημέρωναν διαρκώς. Ίσως είναι οι μοναδικοί που "δουλεύουν" εκεί πέρα. Αλλα το κατάστημα εδώ στην Θεσσαλονίκη είναι για τον π****ο. Αφού μπέρδεψαν τα χαρτιά και αντί να την στείλουν για επισκευή την έστειλαν σε άλλο κατάστημα για πώληση... Αστα να πάνε.

Δημοσ.

1. Σχετικά με το Πλαίσιο (και συμφωνώ ότι πρέπει να λέμε μερικά

πράγματα με το όνομα τους) : όσες φορές είχα πάρεδώσε μαζί τους,

μου άφησαν πολύ χάλια εντυπώσεις. Τα Χριστούγεννα έψαχνα

στη Στουρνάρη ποιο μαγαζί ειχε σε καλύτερη τιμή την Hercules 9000 pro

και ποια μαγαζιά είχαν γενικά οθόνες Proview (*) -συνήθως αυτό κάνω,

όπως αρκετοί νομίζω, αποφασίζω συγκεκριμένη αγορά,

αφού το ψάξω καλά και την αγοράζω στη καλύτερη τιμή που βρίσκω.

Στο Πλαίσιο ο πωλητής ήθελε να του εξηγήσω τις επιλογές μου,

γιατί διάλεξα αυτά και τέτοια. Και από κάποιο σημείο και μετά σχεδόν φωνάζαμε

-αυτός είχε ακούσει ότι οι GForce είναι καλύτερες

και ήθελε να πείσει και εμένα.

 

Τα ακόμα χειρότερα από την ίδια αλυσίδα τα έπαθε κολλητός μου

-και άσχετος δυστυχώς από πισιά- στο νέο κατάστημα, εδώ στον Πειραιά.

Είχαμε συζητήσει γενικά για το τι χρειάζεται και είχε καταλήξει σε ένα

απλό Athlon 2,2. Είχα εξετάστική και έλειπα από Αθήνα όταν τον παρέλαβε

(αξίζει να σημειωθεί ότι είχε αγοράσει και win XP μαζί πακέτο).

Με πήρε τηλ πανικόβλητος από την πρώτη μέρα γιατί το μηχάνημα στα

καλά του καθουμένου βάραγε restart. Το σετάρισμα του λογισμικού

είχε γίνει γενικά καλά (με βοήθεια τρίτου) και απο αυτά που μου έλεγε

υπέθεσα ότι επρόκειτο για αστοχία Hardware. Του είπα να το πάει αμέσως

πίσω, όπως και έκανε. Το παρέλαβαν στο service και του είπαν ότι

θα τον πάρουν τηλ μέσα σε 5 μέρες να πάει να το πάρει.

Τον ξεχάσανε τελείως και τους πήρε ο ίδιος μετά από 12 μέρες.

Του είπαν να πάει να τον πάρει και ότι είχαν χάσει το τηλέφωνο του (!).

Το μηχάνημα ήταν στην ίδια κατάσταση, εξακολουθούσε να κάνει restart

όποτε γούσταρε. Ο φίλος μου τα είχε δει όλα! Για να μην μακρυγορώ

(λες και είμαι σύντομος μέχρι τώρα :) ),

την τέταρτη φορά που τον πήγαμε μαζί εκεί πέρα τον φτιάξανε.

Οι δικαιολογίες που είπανε κατά σειρα ήταν : Α. Λάθος εγκατάσταση Win

B. Λάθος drivers κάρτας Γραφικών

Γ. Ασυμβατότητα drivers vga με Win :roll: :roll: :roll:

και τελικά την τελευταία φορά

που τους απειλήσαμε με γράμματα σε περιοδικά

κ.α. παρόμοια την αλλάξανε την βλαμμένη επιτέλους

(την κάρτα γραφικών).

 

2. Για το θέμα των μισθών στα μαγαζιά αυτά εγώ το βλέπω λίγο αλλιώς:

Όταν παίρνεις όντως 3,60 δεν σε ενδιαφέρει να γίνεις καλύτερος

και να κάνεις πωλήσεις.

Την υφίστασαι την εκμετάλευση σε όλο το μεγαλείο της.

Ή για να το δούμε και αλλιώς, ορθοστασία 10 ώρες

κάθε μέρα και 1 ώρα να επιστρέψεις σπίτι,

δεν έχεις όρεξη ρε παιδιά,

να κάτσεις να ασχοληθείς με το αντικείμενο περαιτέρω.

 

(*) Με τις Proview έχει μεγάλη πλάκα το τί είχε

γίνει τότε. Σε συγκριτικό οθονων του ελληνικού Pc-Mag (τεύχος 21, 12/02)

βγάζει την PX-796N επιλογή σύνταξης. Προσοχή! Όχι άριστη αγορά,

επιλογή σύνταξης (με γενικό δείκτη

καλύτερο της Sony που τελικά πήρα).

Έψαχνα να αλλάξω οθόνη και είπα, το λιγότερο, να ψάξω μπας και

την βρω ανοιχτή κάπου να παίζει να δω τι λέει.

Δεν υπήρχε πουθενά. Πουθενα όμως.

Μέχρι και στο Pc-Mag πήρα τηλ

να δω αν είχαν γράψει σωστά το μοντέλο.

Ο Πουλιάδης από την άλλη (που τον έδινε ως αντιπροσωπεία το

περιοδικό) , έχει ένα σύστημα λίγο περίεργο με τηλεφωνητή.

Αφήνεις μήνυμα και αν θέλουν σε παίρνουν τηλ.

Ε, εμένα δεν θέλαν μάλλον :cry: :cry:

Τους είχα αφήσει 4 μηνύματα λέγοντας ότι ψάχνω λιανική πώληση

της συγκεκριμένης οθόνης. Μέχρι και Fax είχα αφήσει. Τίποτα!

Τελικά μου έχει μείνει η απορία για την συγκεκριμένη οθόνη...

 

Από το τελευταίο σημείο νομίζω ανοίγει και μία νέα παράμετρος

που αφορά την αξιοπιστία των δοκιμών των περιοδικών

του χώρου. Αλλά μάλλον αυτό αφορά νέο θέμα...

 

Αυτά τα ολίγα........

 

( προς το παρόν, ε? )

Δημοσ.

Καθίζηση αποτελεσμάτων για τις εταιρείες πληροφορικής

 

ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Τετάρτη, 20 Αυγούστου 2003 07:00

ΣΟΒΑΡΟ πλήγμα για τις εταιρείες πληροφορικής αποτελεί το «πάγωμα» των επενδύσεων τεχνολογικού εκσυγχρονισμού του ιδιωτικού τομέα. Κάμψη των πωλήσεων και «καθίζηση» των κερδών των εταιρειών πληροφορικής στο πρώτο εξάμηνο 2003 είναι οι συνέπειες των δυσκολιών των ιδιωτικών επιχειρήσεων. Οι ελπίδες πλέον εναποτίθενται στο Γ' Κ.Π.Σ.

 

Παιδιά ,

το πήρα από την on-line σημερινή έκδοση της Ναυτεμπορικής.

Ο καθένας ας βγάλει τα συμεπράσματά του , και κυρίως οι έμποροι της Στουρνάρη .

Δημοσ.

Πάω στο ΠΛΑΙΣΙΟ Στουρνάρη και κατεβαίνω στο υπόγειο. Πωλήτρια που μασάει τσίχλα και παίζει αφελέστατα με την άκρη των κατάξανθων μαλλιών της. "Τα πιάσαμε τα λεφτά μας", λέω, "Think positive" από την άλλη, παίρνω βαθιά ανάσα και αρχίζω να μιλάω σιγά, αργά και καθαρά.

 

- Καλημέρα σας. Παρακαλώ πολύ θα ήθελα ένα καλώδιο Laplink.

- Ένα τι;

*Αναστεναγμός εκ μέρους μου* *Βλέμμα αγελάδας ατενιζούσης σιδηρόδρομο από την άλλη*

 

- Ένα null modem cable.

- Τί ακριβώς κάνει αυτό;

*Παύση - αεροπλάνο - βύσσινο*

 

- Ένα καλώδιο για σύνδεση 2 υπολογιστών μέσω της παράλληλης θύρας, για μεταφορές αρχείων.

- Μισό λεπτό παρακαλώ.

*Παίρνει τηλέφωνο : "Έλα Σσσούλαααα, είναι ένας κύριος εδώ, μπλα μπλα...... αααα, εντάξει! Ευχαριστώ!"

Μου το φέρνει σφραγισμένο σε φάκελο, δεν έγραφε τίποτα πάνω, δεν έκατσα να το επιθεωρήσω κι εγώ, λέω "Αφού είναι Σούλα certified, δεν μπορεί..."

 

Το έβαλα στο στοκ με τα ανταλλακτικά για κανά μήνα. Σε κάποια φάση ήθελα να πάρω αρχεία από ένα 486 laptop. Συνδέω το καλώδιο, βάζω Norton Commander και στα δύο, TERM90, client/server, NO GO! Χμμ, αρχίζω ψάχνω ρυθμίσεις, parallel port modes στο laptop, settings στην πόρτα των XP, διαβόλους τριβόλους... Παιδευόμουνα τρεις μέρες.

 

Ώσπου σε κάποια στιγμή απελπισίας το μάτι μου πέφτει τυχαία στο πολύμετρό μου. "Βρε λες ;". Αποτέλεσμα: Το Σούλα certified καλώδιο ήταν ένα full pass through. Καμμία σχέση με Laplink, γι' αυτό δεν γινόταν η μεταφορά αρχείων.

 

Όχι τίποτε άλλο, είχε περάσει μήνας από τότε που το πήρα, είχα χάσει την απόδειξη, και δεν είχα δει και τη φάτσα της Σούλας να πάω να τη βρω και να της βγάλω το μαλλί τρίχα τρίχα.

Δημοσ.

Οι πωλητές γενικά είναι υποχρεωμένοι να γνωρίζουν τουλάχιστον τα προιόντα του καταστήματος στο οποίο εργάζονται. Αυτό απαιτεί συνήθως προσωπική ενασχόληση και ενδιαφέρον. Δε νομίζω ότι το Πλαίσιο για παράδειγμα θα μαζέψει το προσωπικό για να τους ενημερώσει για τις δυνατότητες του νέου nVidia GFXXXXXX. Είναι στοιχειώδες να γνωρίζεις τι πρόκειται να πουλήσεις και αυτό δεν έχει να κάνει με τα χρήματα που παίρνεις. Άλλωστε υπάρχουν και πωλητές που είναι πραγματικά ξεφτέρια και γνωρίζουν πολλά από τα προιόντα της αγοράς ακόμη και αν δεν τα διαθέτει το κατάστημα που εργάζονται. Μη μου πείτε ότι αμείβονται πολύ διαφορετικά από άλλους.

Ειδικότερα για το πλαίσιο έχει αναπτύχει έτσι τις πωλήσεις του (κατάλογοι, self service καταστήματα) που μάλλον δεν το απασχολεί ιδιαίτερα η ικανότητα του πωλητή...

Δημοσ.

Ακούστε και ενα καλό που συνέβη στο Πλαίσιο(που αλλού;;; :lol: ) στην Πάτρα...

Είχα πάει με εναν φίλο να πάρουμε κάτι cd,αλλά μιας και πήγαμε είπαμε να ρίξουμε και καμιά ματιά στο hardware section.Ρωτάμε εναν πωλητή που βρισκόταν εκεί αν το nomad jukebox 3 της creaive μπορεί να παίξει wma...Τι το θέλαμε;;Αρχισε να ψάχνει στην συσκευασία του κουτιού μήπως γράφει κατι,οπότε γυρνάει και μας λέει:''Απ'οτι βλέπω εδώ παίζει mp3 οπότε τι το θέλετε το wma;;;;; :shock: :shock: :shock: ''

Η απάντηση που πήραμε σαφώς και σημαίνει οτι ο τύπος δεν είχε ιδέα για το τι ήταν το nomad jukebox,το οποίο βρισκόταν και στον πάγκο για τον οποίο ήταν υπεύθυνος!! :? :?

 

Και ένα άλλο ευτράπελο,που αφορά την διαθεσιμότητα προϊόντων και πάλι στο Πλαίσιο..

Την ίδια στιγμή που εμείς ρωτούσαμε για εκέινο το άμοιρο jukebox,

ακριβώς δίπλα μας ενας πελάτης ενδιαφερόταν για την αγορά μιας κάρτας γραφικών,κυρίως radeon.Αφού ρωτούσε αν είναι διαθέσιμες κάποιες κάρτες που ήθελε(όπως 9600pro,9500pro,9700pro,9700),γυρνάει ο πωλητής και του λέει:''Μην κουράζεστε,οτι είναι διαθέσιμο βρίσκετε σ'αυτό το ράφι...''και του δείχνει ενα ράφι όπου υπήρχαν μόνο μια 9800pro,fx5200,fx5800ultra και μια radeon 9500!! :shock: :shock:

Μόλις δε,ο πελάτης ρώτησε πότε θα έιναι διαθέσιμη μια 9600pro ο πωλητής απαντά λες και βαριόταν οτι δεν ξέρει και δεν είναι σίγουρος αν θα φέρουν!

 

Ελεος ρε γαγώτο! :evil:

Δημοσ.

Καλά... στο Πλαίσιο είναι όντως μιχλιμπίχληδες... Ειδικά οι πωλητές είναι...

Φάση είχε όταν πήγα να πάραγείλω τον υπολογιστή (βλέπετε εμπειρία πιο πάνω...) συνέχεια μου έλεγε: "Μα αυτό που σας προτείνω είναι καλύτερο", "τι θα τον κάνεις τον 80άρη; 40άρης δεν σου φτάνει;" και κάτι τέτοια.

 

Τουλάχιστον ο διευθυντής από ότι είδα κάτι πρέπει να ξέρει.

Δημοσ.

eixa paei me ena xaderfo mou na tou bgaloun ton io apo to pc tou (chi), kathos to eixan kai to katharizan kai milousame me to xaderfo mesa sto "episkeuastirio" enw o texnikos eftiaxne ena server (gia server fanike toulaxiston apo ti mitriki). enw bidwne ti mitriki tou feugei to katsabidi kai xilwnei ena metasximatisti (etsi emoiaze) xixixixixi, lew mesa paei o misthos tou...

 

synexizame kai milagame twra me to xaderfo kai den dwsame simasia parapera. erxete lipon enas typos (megalos se ilikia) kai kathise dipla mas, eide oti eixan balei antivirus kai katharize to pc kai gyrizei kai mas leei "kai eseis io?" "nai tou lew egw, chernobill" kai apantaei "kai egw, kai mou xalase kiolas ti mitriki kai einai kai panakribi, ante twra na agorazw alli" entometaxi o texnikos me eixe parei xampari oti ton eixa dei otan dielyse ti mitriki tou typou, alla den eipa tipota parapera... ean thelei o allos na einai thyma den tha ton empodisw.

 

ps: o ios den bgike fysika giati den ekanan clear to cmos (mpataria, jumper ktl), kai tou ebala windows egw stis 27 :)

 

i kopela (kopela na tin kanei o theos) pou itan ekei kai apantouse se diafora problimata, kathws tin rwtisa gia ena ups mou eipe pws den kanoun tipote auta kai ean einai na sou kaoun tha sou kaoun. fysika lew apo mesa mou ean einai na to ferw to pc mou se esas gia na kaei tha to kapsete sigoura :P

Δημοσ.

Ψαχνοντας για DVD-R πριν απο μηνες και αφου ειχα διαβασει τα απειρα review και ολο το doom9 και το dvdrhelp.com, μπαινω και στο καταστημα multi-αλυσιδας στην Στουρναρα. Ρωταω τι υπαρχει απο DVD Recorder, Sony και Pioneer μου λεει. Το ενα γραφει μονο σε DVD-R, το αλλο γραφει και σε DVD-R και σε DVD+R. Οπα, σκεφτομαι, ενημερωμενος. Μου λεει και τις τιμες και επειδη τον ειδα μαγκιορο του κανω την ερωτηση που "επαιζε" τοτε πολυ στα forum: Ποιο γραφει "καλυτερα" για αναπαραγωγη απο DVD player "σπιτιου"; Ψιλοκολαει, με κοιταει καλα-καλα... τι εννοειτε, μου λεει. Στις ταινιες, εξηγω, με ποιο θα εχω μεγαλυτερη συμβατοτητα στα DVD player γιατι εχω διαβασει διαφορα στο internet και το θελω κυριως για αυτον τον σκοπο. Τοτε επαθε το tilt. Παιρνει την απιστευτη εκφραση, με κοιταει με κατι ματια σαν ποκεμον, ανοιγει το στομα και ξεστομιζει το απιστευτο:

Μα... δεν μπορειτε να γραψετε ταινιες σε DVD! Αυτα ειναι recorder για υπολογιστη, για δεδομενα!

 

Ευτυχως που βρεθηκε το καλο αυτο παληκαρι στον δρομο μου, γιατι αν ειχα ακουσει ολους αυτους τους ψευταραδες, θα ειχα πεταξει τα λεφτα μου...

Δημοσ.

Genika sto plaisio ta palikaria einai gia klamata.. DEn exoun katholou gnoseis gia to antikeimeno me to opoio asxolountai alla exoun apopsi..Genikos an pas san asxetos se opoiodipote katastima pliroforikis tha sou plasaroun auto pou theloun autoi..Exo akousei ki egw ouk olika os katanalotis apo plaisio cosmodata kai loipa magazia

Gi auto mia simvouli..Prin agorasete otidipote tha simbouleueste to forum an den thelete na klete ta leuta sas ;)

Δημοσ.

Τώρα που βρήκα χρόνο θα περιγράψω τι μου συνέβη στο κατάστημα "Πλαίσιο" πριν από περίπου ένα χρόνο. Επειδή θέλω να είμαι συγκεκριμένος τα παρακάτω που θα πω συνέβησαν στο κατάστημα της Μεταμόρφωσης.

Έχω αγοράσει δύο υπολογιστές από το πλαίσιο. Τον πρώτο πριν από 4 χρόνια σε άλλο κατάστημα του πλαισίου. Έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος από αυτή την αγορά. Τον δεύτερο τον αγόρασα πριν από 1,5 χρόνο περίπου. Ο υπολογιστής που αγόρασα ήταν ο παρακάτω.

P4 1.8Gz

512ddr ram

GF2 Ti200

ΣΚΛΗΡΟΣ ΔΙΣΚΟΣ SEAGATE 40GB

DVD-ROM SONY 16x40

TEAC W540-E RETAIL

OΘONH SONY GPD-E230

ΠΟΛΥΜΗΧΑΝΗΜΑ HP PSC 750

 

Mόλις παρέλαβα τον υπολογιστή σπίτι μου, άνοιξα το κουτί και τον έστησα.

Μετά από κάποιον χρόνο έβγαλα κάποια συμπεράσματα:

Το πλαίσιο πουλάει στους πελάτες τους ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΧΑΛΑΣΜΕΝΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ!!!!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil:

ΟΙ ΤΥΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ... :evil: :evil:

ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΕΣ "ΚΟΠΜΙΝΕΣ"... :X :X :X

Και σας λέω ότι ο παραπάνω υπολογιστής ήταν χάλια

DVD-ROM χαλασμένο !!!! :X :evil:

Κάρτα γραφικών χαλασμένη και χρησιμοποιημένη!!! :evil: :evil:

Πολυμηχάνημα χαλασμένο και χρησιμοποιημένο!!!!! :evil:

WINDOWS XP μη καλά τοποθετημένα!!!!!! :evil:

Σε κανένα από τα μέρη του υπολογιστή δεν παρέλαβα τα manuals και τα κουτιά εκτός από την οθόνη και την μητρική!!!!!

:evil: Στο TEAC W540-E RETAIL δεν παρέλαβα ούτε manual ούτε το nero. Όταν απαίτησα να μου δώσουν το nero, μου έδωσαν μία κόπια του cd...

Απαίτησα το cd με τους drivers κάρτας γραφικών και πήρα ξανά μια κόπια του cd... :evil:

Κύριοι πού είναι το manual της κάρτας γραφικών???????????? Μου είπαν: "Χάθηκε..." :evil:

Το πολυμηχάνημα ήρθε χαλασμένο και ήταν ολοφάνερο πως είχε χρησιμοποιηθεί. Άραγε για ποιο λόγο μπαίνει η "ταινία ασφαλείας" του πλαισίου στα κουτιά???? :evil: :evil:

Παρόλα αυτή πιστεύω πως η δικιά μου περίπτωση είναι μεμονωμένη και πως δεν συμβαίνουν παρόμοια με τα παραπάνω συχνά.

Αλήθεια σας έχει συμβεί τίποτε παρόμοιο??

Δημοσ.
Αλήθεια σας έχει συμβεί τίποτε παρόμοιο??

Ναι. Πήρα μια ASUS 845PE(gold edition) το Πλαίσιο στη Στουρνάρη. Όταν την είχα πάρει έκανε περίπου 200+ euro. Πήγα να τη συναρμολογήσω(με τα υλικά του παλιού μου υπολογιστή και με καινούργιο cpu και μνήμη. Τα έβαλα όλα επάνω(ο μαλάκας είχα αυτοπεποίθεση ότι όλα θα δούλευαν με τη πρώτη). Αλλά ο υπολογιστής δεν άνοιγε καθόλου. Οπότε τα έβγαλα όλα εκτός από cpu kai κάρτα γραφικών. Ένα πράσινο λαμπάκι στη μητρική άναβε(δεν θυμάμαι τι ήταν, αλλά δεν ήταν για κακό). Άρα υπέθεσα ότι δεν έφταιγε η μητρική.

 

Υπέθεσα ότι το τροφοδοτικό τα έφτυσε. Πήγα και πήρα καινουργιό κουτί(δεν μπορούσα να βρω τροφοδοτικό μόνο) αλλά και πάλι ο υπολογιστής δεν άνοιγε. Οπότε είτε η cpu ή η μητρική έφταιγε. Εφόσον μπορούσα να πάρω μητρική με λιγότερα λεφτά, πήγα και πήρα το ίδιο μοντέλο της ASUS αλλά την απλή έκδοση η οποία έκανα γύρω στα 150 euro από το Πλαίσιο της Μεταμόρωσης(ήταν σάββατο απόγευμα και μόνο αυτό το πλαίσιο ήταν ανοικτό). Μόλις έβαλα την καινούργια μητρική επάνω, όλα δούλευαν μια χαρά. Άρα έφταιγε η μητρική.

 

Σημαντικές σημειώσεις για τη πρώτη. Αρκετά από τα σακουλάκια μέσα στη μητρική ήταν ανοικτά ή σχιζμένα όταν άνοιξα το κουτί. Η μητρική θερμαινόταν υπερβολικά σε ένα σημείο. Υπάρχει ένα καφέ σημείο(κάψιμο κατα πάσα πιθανότητα) κοντά στις PCI. Η δεύτερη μητρική είχε όλα τα σακουλάκια σφραγισμένα.

 

Τέλως παντων ο υπολογιστής λειτουργούσε με τη δεύτερη μητρική οπότε δεν πήγα να την αντικαταστήσω άμεσα, αλλά μετά από 1 βδομάδα(μαλακία μου αλλά δεν είχα χρόνο τις καθημερινές).

 

Πήγα στο πλαίσιο που είναι σε ένα δρόμο κάθετα στη στουρνάρη. Όπου αρνήθηκαν να μου την αλλάξουν με την αιτιολογία ότι εγώ την έκαψα. Τον ρώτησα πως είναι δυνατόν να τη κάψω? Μου λέει ότι μπορεί να έβαλα τη κάρτα ήχου ενώ ήταν ανοικτός ο υπολογιστής :shock: . Η μπορεί να έσταξε ο ιδρώτας πάνω στη μητρική(ήταν χειμώνας). Ή μπορεί να έπεσε κανένα υγρό επάνω. Υπόψιν ότι δεν ξέρουμε ότι όντος είναι καμένη η μητρική 100%.

 

Εγώ προκάλεσα τον τεχνικό να πάμε στο πλαίσιο στη στουρνάρη και να διαλέξουμε 5 μητρικές στη τύχη για να δούμε εάν όλες είναι σφραγισμένες ή όχι. Αρνήθηκε φυσικά και είπε ότι κατανοεί το πρόβλημά μου και ότι μάλλον δεν την έκαψα εγώ(επιτέλους τον έπεισα) αλλά η εγγύηση δεν το καλύπτει το κάψιμο.

 

Τελικά κατάφερα να την αλλάξω αφού έβαλα τα μεγάλα μέσα(εκβιασμοί, απαγωγές, έστειλα 5-6 στο νοσοκομείο, κτλ :D ). Το συμπέρασμα της υπόθεσης; Πάντα να ανοίγετε το κουτί στο σημείο αγορά και να ελέγχετε εάν όλα είναι σφραγισμένα. Βέβαια στο Πλαίσιο(και μάλλον και σε άλλα μαγαζια) έχουν μηχανήματα που σφραγίζουν πλαστικό οπότε ούτε αυτός ο τρόπος είναι ασφαλής.

 

Τελευταία πήρα μνήμη από το πλαίσιο(γιατί από εκεί είχα πάρει την πρώτη και ήθελα να είνα όσο το δυνατόν πιο συμβατά μεταξύ τους τα dimm). Η μνήμη ήταν επίσης ανοικτή αλλά αυτή τη φορά την ελεγξα μπροστά τους. Η πωλήτρια μου είπε ότι την ανοίγουν ώστε να αλλάζουν το barcode(ή κάτι τέτοιο) και με διαβεβαίωσε ότι δεν πρόκεται να υπάρξει πρόβλημα και εάν υπάρξει θα μου την αντικαταστήσουν.

 

Γενικά το Πλαίσιο είναι πολύ ακριβό, οι πωλητές άσχετοι αλλά καμιά φορά δεν μπορείς να βρεις αυτό που θέλεις πουθενά αλλού.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...