Προς το περιεχόμενο

Καταστήματα πληροφορικής... και ο Θεός να βάλει το χέρι του


DREAMWEB(R)

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αυτο που λες δε νομιζω να γινεται Ελλαδα!Τι θα πει δε σε ικανοποιησε,αν δουλευει συμφωνα με τις προδιαγραφες του δε σου φταιει κανεις που εκανες εσυ λαθος επιλογη.

 

Στη δικη μου περιπτωση το cd-rw ειναι εντελως αχρηστο (μαλιστα ο υπολογιστης κολλαει αν δε το αποσυνδεσεις) και ΑΓΟΡΑΣΑ ΑΛΛΟ αντιγραφικο (DVD-Recorder αυτη τη φορα) καθως δε μπορω να περιμενω τις χρονοβορες διαδικασιες αποστολης στην αντιπροσωπια.

 

Θα ταν σωστο εκ μερους του μαγαζιου και μαλιστα αφου εχω κανει 5-6 αγορες ως τωρα και σκοπευω να παραμεινω πελατης,αν φερουν καινουριο σφραγισμενο απο αντιπροσωπια να μου το εξαργυρωσουν με κατι αλλο καθως εγω αγορασα αλλο αντιγραφικο και το LG δε το εμπιστευομαι.Ειδωμεν θα πεσει παρακαλητο μου φαινεται παλι....... (ισως και κλαμα :P)

  • Απαντ. 212
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
έχω διαβάσει στο cnet τους "χαζούς" (είναι ;) αμερικάνους να επιστρέφουν προιόντα όπως εκτυπωτές, δύο βδομάδες μετά τη χρήση τους για αλλαγή επειδή δε τους έρεσε η εκτύπωση και με αυτό το τρόπο τιμωρούν την εταιρεία παίρνοντας άλλο μοντέλο άλλης εταιρείας ... το ίδιο και όταν έψαχνα για βιντεοκάμερα... βδομάδες μετά η επιστροφή..αυτά είναι και θα είναι επιστημονική φαντασία για εμάς... μάλλον και το eshop θα θέλει μέσα σε λίγες μέρες να το επιστρέψεις ώστε να το σου δώσουν άλλη μάρκα... Πράγμα το οποίο έιναι ΔΕΝ είναι απόλυτα σωστό.. ένα αντιγραφικό ή ένας σκληρός δε δείχνει το πόσο καλό ή κακό προιόν είναι σε λίγα 24ωρα! Εγγύηση μπορεί να έχουν ως μάρκα 1 και 2 και 3 χρόνια απλά θα έπρεπε να δίνουν τη δυνατότητα στον πελάτη να αλλάξει κατασκευαστή μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα (όχι και χρόνια) εάν κάτι δεν εμπιστεύεσαι ή απλά μετάνιωσες...πχ μέσα σε 20 ή 30 μέρες....

 

Καλά βρήκες κ εσύ παράδειγμα λαού.Οι αμερικανοί είναι της υπερβολής!Σκοντάφτουν έξω από το σπίτι σου (από δικό τους φταίξιμο) και σου κάνουν μήνυση κ αποζημιώνονται με 20 και 30 χιλ δολλάρια από τον ιδιοκτήτη του σπιτιού! (πραγματικό γεγονός στις ειδήσεις)

Την μήνυση την έχουν για ψωμοτύρι... :?

Δημοσ.

Φίλε Panxris ορθώς τα λες. Τον δε Maxtor που βγήκε off και μου τον αντικατέστησαν μέσα σε 3 μέρες μάλλον έιναι γεγονός απόλυτα μεμονομένο και προσωπικό καθώς σπάνια κάνω χρηση εγγύησης (ποιός τρέχει να μπλέκει με δαύτους...) Απλά ο σκληρός ήταν must (καθώς έτρεχα για backup αρκετών GB) αφού σε διάστημα λίγων μηνών μετράω... καμμένο τροφοδοτικό (το πήγα στο μαγαζί που το πήρα μου το επέστρεψαν μετά από 1 μήνα και βάλε και φυσικά δεν έγινε τίποτε) καμμένη μητρική, διαλυμμένο το CDRW TEAC (καραμπινάτο εντός εγγύησης αλλά πήγα σε DVDRW). Δε λέω ότι είναι σωστό....αλλά ...

Ναι τα προιόντα που αγοράζουμε είτε λόγω διαφήμησης είτε λόγω φήμης είτε λόγω τεστ οφείλουμε (το κάνουν άλλοι για εμάς έξω) να τα επιστρέφουμε όταν δεν μας ικανοποιούν... Κάποια μοντέλα Canon εκτυπωτών κάποιους τους ενθουσιαζει το φτηνό μελάνι και άλλους τους στεναχωρεί ότι κρατάει λίγο..ένα Plextor CDRW κυριαρχεί ενώ σαν DVDRW μπορεί να είχε και κάποια μελανά σημεία (και εγώ NEC θα ήθελα σήμερα αν και η Plextor έβγαλε Χ16 σε SATA!!!! και μάλλον σήκωσε τον πήχη).Αν δε τα πάρεις στα χέρια σου κανένας δε μπορεί να υποκαταστήσει τη δικιά σου γνώμη και την απάντηση στις ανάγκες σου..ούτε τα τέστ... Και το LG από τα τεστ του CDRINFO το πήρα αλλά... Σου εύχομαι πάντως καλή τύχη και σίγουρα να φωνάξεις και να κλαφτείς και να οργιστείς... Και εγώ ΞΥΝΙΣΑ όταν μου είπαν φέρτο μας και ήξερα ότι δε θα μου το στείλουν γρήγορα για αυτό τσακίστηκα να πάω να το πάρω μόνος μου...Απλά στους τυφλούς κυριαρχεί ο μονόφθαλμος....Γκρινιάζουμε συνεχώς για καλύτερες υπηρεσίες ..απλό..και πολλές φορές ούτε τα βασικά δεν έχουμε...

Φίλε elteo .... :) ... εάν μπορούσα να σε έπαιρνα Λουξεμβούργο (και εμένα με στέλνουν) να δεις τι εστί Πολίτης και τι Κράτος...Π.χ τα πεζοδρόμια είναι ευθύνη των πολιτών και ο κάθε κάτοχος σπιτιού είναι υποχρεωμένος όχι μόνο για την καλή κατάσταση του πεζοδρομίου του σπιτιού του αλλά και για την πληρωμή ασφάλειας για κάθε ατύχημα που θα πάθει πεζός ένεκα αυτού.. μια μικρή λεπτομέρεια από τα άπειρα αυτονόητα που ισχύουν στην υπόλοιπη Ευρώπη :) ....

Δημοσ.

Φίλε elteo .... :) ... εάν μπορούσα να σε έπαιρνα Λουξεμβούργο (και εμένα με στέλνουν) να δεις τι εστί Πολίτης και τι Κράτος...Π.χ τα πεζοδρόμια είναι ευθύνη των πολιτών και ο κάθε κάτοχος σπιτιού είναι υποχρεωμένος όχι μόνο για την καλή κατάσταση του πεζοδρομίου του σπιτιού του αλλά και για την πληρωμή ασφάλειας για κάθε ατύχημα που θα πάθει πεζός ένεκα αυτού.. μια μικρή λεπτομέρεια από τα άπειρα αυτονόητα που ισχύουν στην υπόλοιπη Ευρώπη :) ....

 

Φίλε Vegas δεν γνωρίζω τι ισχύει στο Λουξεμβούργο αλλά για τις ΗΠΑ τα γνωρίζω και από συγγενείς μου...η χώρα της μήνυσης και της υπερβολής! :D

Δημοσ.

Τελικως φαινεται μια ειναι η λεξη που πρεπει να πεις για να γινει η δουλεια σου σημερα:

 

Ι Ν Κ Α :lol: :lol: :lol:

 

Κατα καπιο περιεργο τροπο αυτη η λεξη καθιστα τους πολυασχολους :?: υπαλληλους του eshop πιο εξυπηρετικους (10 προσπαθειες για να σηκωσουν το τηλεφωνο στο service :shock: ,δεν απαντουν σε κανενα email μου) μαλλον.....

 

Ετσι λοιπον αφου επιασα γραμμη ακουσα τα ιδια περι "παλαιοτητας της συσκευης" και συναφεις γελοιοτητες με αποτελεσμα να τα παρω στο κρανιο και να γραψω καταγγελια στο ΙΝΚΑ με τα στοιχεια του μαγαζιου και το προβλημα.

 

Παραλληλα βρηκα το νομο 2251/1994 ο οποιος με δικαιωνει.Ειδοποιω αμεσως το eshop με email που εχχει θεμα "καταγγελια στο ΙΝΚΑ" και

 

Ω ΤΟΥ ΘΑΥΜΑΤΟΣ!!!!!!!!!

 

παιρνω απαντηση μερικα λεπτα αργοτερα (μαλλον emails με τετοια θεματα οχι απλα τα τσεκαρουν αμεσως αλλα απαντουν κιολας ,ενω το προηγουμενο με θεμα "προβλημα με LG" δεν το ανοιξαν καν οπως παραδεχτηκα τηλεφωνικα ενω το χα στειλει 3 τα ξημερωματα και ειχε παει 2 το μεσημερι!Επισης το email μου για το RΜΑ υποτιθετε δε το ελαβαν ποτε,βρε πως τρεχουν πιο γρηγορα τα email με τη λεξη ΙΝΚΑ μεσα στους servers! :lol: )

 

Η απαντηση στο email μου ειναι αυτη:

 

 

Αγαπητέ κύριε panxris(αλλαξα το επιθετο μου εδω),

 

λαμβάνοντας σοβαρά υπ'όψιν την τελευταία σας παρατήρηση,θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως απο τον νόμο είμαστε υποχρεωμένοι να σας αντικαταστήσουμε την συσκευή σας και σε καμία περίπτωση να πιστώσουμε οποιοδήποτε προϊόν,εκτός αν αυτό επιστραφεί σφραγισμένο και μη χρησιμοποιημένο εντός 7 ημερών απο την ημέρα που παραδόθηκε στο τελικό χρήστη.Μιας και η εταιρεία μας σέβεται τους νόμους του ελληνικού Συντάγματος και τους ακολουθεί κατά κανόνα,απο την πλευρά μας αυτό που πρέπει να πράξουμε είναι η αντικατάσταση της συσκευής σας,με ανανεωμένη εγγύηση.

Ζητούμε συγνώμη για την λανθασμένη απάντηση που δόθηκε απο υπάλληλο της εταιρείας μας, και σαν αναγνώριση του λάθους μας παρακαλούμε ενημερώστε μας για τον τραπεζικό σας λογαρισμό στον οποίον θα επιστραφεί η σημερινή αξία του προϊόντος ώστε να ολοκληρωθεί η πίστωσή του.Τέλος,θα θέλαμε να σας γνωστοποιήσουμε πως στο διαδίκτυο θα βρείτε αναφορές προβλημάτων για όλες τις συσκευές του χώρου.Τέτοιες αναφορές δεν είναι αποτρεπτικές για την αγορά του προϊόντος,αλλά ο κάθε χρήστης αναφέρει το πρόβλημα που αντιμετωπίζει ώστε να βρεί κάποια απάντηση.Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε.

 

Με εκτίμηση,

Ψαρουδάκης Γιώργος

Προϊστάμενος Τεχνικού Τμήματος

 

 

 

 

ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΕΔΩ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ:

 

1ΟΝ εφαρμοζουν το νομο

 

2ΟΝ ο νομος δε τους υποχρεωνει πιστωση

 

3ΟΝ μου ζητουν αριθμο τραπεζης να μου κανουν πιστωση

 

ΔΕ ΞΕΡΩ ΣΕ ΣΑΣ ΤΙ ΛΕΕΙ ΑΥΤΟ ΑΛΛΑ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΛΕΡΩΣΑΝΕ ΤΙΣ ΠΑΝΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΜΑΛ**Α ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΤΡΕΞΙΜΑΤΑ.

 

 

ενω απο κατω υπαρχει το κειμενο που ειχα στειλει:

 

 

 

 

To: [email protected]

Subject: Καταγγελία στο ΙΝΚΑ

 

 

Δυστυχώς αυτά που μου είπατε απο κοντά και απ το

τηλέφωνο δε συμφωνούν με το νόμο 2251/1994 περι

προστασίας των καταναλωτών ο οποίος αναφέρει στο ΑΡΘΡΟ

5:

 

"Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή

ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για

όλη τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό."

 

Τηλεφωνικώς μου απαντήσατε ότι δε μπορώ να επιλέξω

άλλο προιόν για αντικατάσταση του LG GCE-8525B (το

οποίο με άφησε δυσαρεστημένο) διότι αυτό που θα έρθει

προς αντικατάσταση θα έχει την αρχική εγγύηση αυτού

που χάλασε (μισο χρόνο περίπου ακόμη) και έτσι δε

μπορείτε να το πουλήσετε ώστε να πάρω εγώ πίστωση απ

το κατάστημά σας.

 

Αναγκάστηκα λοιπόν να απευθυνθώ και στο ΙΝΚΑ ώστε να

βρω το δίκιο μου.

 

 

Εστειλα email με τον κωδικο τραπεζης και περιμενω να κινηθουν........

 

 

 

 

 

 

ΕΛΛΑΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ...................

Δημοσ.

Basika panxris, Giati den kaneis mia selida sto net.. stin opoia tha baleis Ola ta How to..... oso afora auta ta themata? Efoson exeis kanei tin ereuna sou kai exeis asxolithei, psaxtei, oso afora auta ta themata, tha mporouses mesa apo auto to site na enimerwseis olous osous tin exoune patisei logo agnoias. Pisteuw oti ena tetio site tha exei megalh epitixia...

Δημοσ.

Μα δεν εχω ψαχτει! :shock:

 

Ολο αυτο το σκηνικο εγινε εξαιτιας της καλης μου θελησης και καθως εξαντληθηκε η υπομονη μου με τη βαριεστημενη συμπεριφορα των υπευθυνων του καταστηματος ενω εγω εδειχνα απολυτη εμπιστοσυνη σε αυτο και χαρη στη βοηθεια μελους το insomnia εψαξα ΣΗΜΕΡΑ το θεμα και κινηθηκα αναλογως.10 ωρες πριν δεν ειχα ιδεα για την εκβαση των πραγματων και οτι θα κατεφευγα σε τετοιου ειδους λυσεις.Δεν εχω οτε χρονο ουτε γνωσεις για να γτιαξω σελιδα αυτη τη στιγμη.Απλα σας συμβουλευω να ανοιξετε τα ματια σας και να μη παιρνετε οτι σας πασαρουν.Υπενθυμιζω ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΖΟΥΜΕ,ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ!Καλη τυχη και σε σας......εγω παντως περιμενω την επιμαχη καταθεση στο λογαριασμο μου και θα ενημερωσω για τις εξελιξεις (ελπιζω αυριο να εχει τελειωσει το ζητημα).

 

:)

Δημοσ.

Panxris, Επιτέλους τα λέμε και "στον αέρα" (προς τους άλλους insomniacs : με τον panxris έχουμε ανταλλάξει αρκετά pm για το θέμα του).

 

Και εγώ είχα μια κακή εμπειρία με τα LG recorders. Πρώτα αγόρασα από eshop ένα 4082 που τα έφτυσε σε ένα μήνα και μου το αλλάξανε με ένα 4120 που κι αυτό σε λίγους μήνες (2-3 αν και λιγότερα απο 20 dvdακια) χάλασε και αυτό. Όταν το επέστρεψα ζήτησα να μου γίνει πίστωση αντί αντικατάστασης. Πέρασαν 2 εβδομάδες και δεν είχε έρθει από την αντιπροσωπεία το LG που όπως μου είχαν πει θα έπρεπε να παει στο stock τους ώστε να γίνει η πίστωση. Τους έστειλα email ζητώντας τους πιστωση εδώ και τώρα και να περιμένουν αυτοί το LG όταν έρθει, επισημαίνοντας τους για μια ακόμη φορά τις υποχρεώσεις τους από τον 2251/94. Με πήραν τηλέφωνο την ίδια μέρα και μου ζήτησαν λογαριασμό τραπέζης για να γίνει κατάθεση 90 Ευρώ. Επειδή ύτως ή άλλως ήθελα να πάρω και άλλα πράγματα πήγα την επόμενη μέρα από το μαγαζί, παρέλαβα το Πιστωτικό τιμολόγιο, πήρα ένα NEC-3500 ένα scanner Lide usb 35 και 50 dvd+r, και πλήρωσα τη διαφορά.

 

Μια παρεξήγηση που ίσως έγινε ίσως είναι Το ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΣΥΣΚΕΥΗ ΖΗΤΑΣ ΠΙΣΤΩΣΗ. Φυσικά δε μπορείς να ζητήσεις πίστωση για τη συσκευή που επιστρέφεις (και μάλιστα χαλασμένη) αν και μερικά μαγαζιά δέχονται επιστροφές εντός 3 ημερών και αν η συσκευασία δεν φαίνεται παραβιασμένη (είχα αλλάξει ένα Zyxel 630 (νομίζω) με μια RJ-45 με ένα ZYXEL 650H (4 RJ-45) στο RAM-SHOP εντός 2 ημερών όταν διαπίστωσα ότι το switch ου ήταν 10αρι αν και είχα ανοίξει τη συσκευασία αλλά δεν υπήρχε σημάδι παραβίασης αφού δεν υπήρχαν σφραγίδες/σακουλάκια συσκευασίας).

Πίστωση μπορείς να ζητήσεις για τη νέα συσκευή που θα έρθει προς αντικατάσταση η οποία θα είναι ολοκαίνουργια και με ΠΛΗΡΗ ΕΓΓΥΗΣΗ. Έτσι αν πχ αγοράσεις κάτι για 10 Ευρώ και για τον ένα ή άλλο λόγο στην αντικαταστήσουν με μια που αξίζει 15 δικαιούσε να επιστρέψεις αυτήν και να πάρεις πίστωση 15 Ευρώ. Όπως θα διαβάσεις παρακάτω στη δική μου περίπτωση η πίστωση έγινε με βάση την αξία του 4120 και όχι του 4082

 

 

1. Ναι χρειάζεται να τους πρήξεις λίγο. Και την πρώτη φορά που χάλασε το 4082b τους έπερνα συνεχώς τηλέφωνο.

 

2. Με ρώτησαν και εμένα πότε είχα αγοράσει το πρώτο LG και υπολόγιζαν την διαρκεια της εγγύησης από τότε. Δεν το έκανα θέμα γιατί πάλι κι έτσι ήμουνα εντώς εγγύησης. Χθες όμως, προς αποφυγή μελλοντικών παρεξηγήσεων τους έστειλα με email το πλήρες κείμενο του 2251/94 όπου σαφώς αναφέρεται

 

Άρθρο 5 παρ 4

 

"Η παράβαση των διατάξεων της προηγούμενης παραγράφου δεν θίγει το κύρος της εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεσθεί και να απαιτήσει την τήρησή της. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό."

 

3. Δεν έχω διαβάσει το πλήρες κείμενο του 2251/94 (αν και μπορώ να το στειλω σε όποιον ενδιαφέρεται). Μέχρι σήμερα και εγώ νομίζω ότι πίστωση είναι υποχρεωμένο να σου κάνει το μαγαζί μόνο αν δε μπορεί να σου αντικαταστήσει τη συσκευή. Βεβαια συνήθως οι αντικαταστάσεις γινονται με άλλες (μεταγενέστερες) συσκευές η οποίες θεωρούνται ανώτερες από αυτές που αντιαθιστούν. Τίθεται όμως το ερώτημα : εγώ είχα αγοράσει πχ DVD-R 4x και μου δίνετε ένα DVD-R 8x. Παρότι είναι πιο γ΄ρηγορο δεν είναι αυτό που είχα επιλέξει (για οποιονδήποτε λόγο εγώ θέλω την παλιά συσκευή πχ μπορεί η καινούργια παρτίδα να έχει άλλα προβλήματα που δεν έιχε η παλιά). Είμαι υποχρεωμένος να το δεχθώ?

 

 

Στο αρχικό μου post είχα "υποστηρίξει" το eshop βάσει αυτών που μου είχαν πει εκείνη τη στιγμή. Δε λέω ότι είναι το ΤΕΛΕΙΟ κατάστημα και πιθανόν να υπάρχουν πολλά άλλα αγαζιά που να έχουν πολύ καλύτερη αντιμετώπιση προς τους πελάτες. Απλά από τα 2-3 μαγαζιά που έχω αγοράσει πράγματα (Πλαίσια, Γραμμή, eshop, Image) είχε αρκετά καλύετρη συμπεριφορά από τα άλλα μαγαζιά. Μπορεί να έχει άλλα προβλήματα αλλά δε νομίζω ότι για το LG το Plaisio θα μου έκανε πίστωση 90 Ευρώ (το έιχα πάρει 99,50) (δεν ξέρω πως βγήκε το νούμερο αυτό αλλά δε μου φάνηκε παράλογο νούμερο. Στο πλαίσιο σε γνωστό μου μετά από φασαρία δέχθηκαν να κάνουν πίστωση γιθα ένα 4081 40 ευρώ. Δε τη δέχθηκε και πήγε αντιπροσωπεία. )

Δημοσ.

Εγω περιμενω ακομη την πιστωση παντως.....δυστυχως για να τους πρηξω πρεπει πρωτα να σηκωσουν το τηλεφωνο στο service (τι διαολο εχουν αναγνωριση και δε το σηκωνουν βλεποντας με? :P ).Εγω θα τους στελνω ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΜΑΙΛ (αυτο με το θεμα "καταγγελια στον ΙΝΚΑ") ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΜΟΥ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΔΩ ΟΤΙ ΜΠΗΚΑΝ ΛΕΦΤΑ.

 

Εξαλλου ο υπευθυνος μου διευκρινησε χθες οτι "αυριο η μεθαυριο θα ερθει η νεα συσκευη" οποτε ας τους επιτρεψω το περιθωριο αυτο ωστε να τους ερθει η συσκευη και μετα να παρω πιστωση....

Δημοσ.

Ναι και εγώ δε μπορούσα να πιάσω το service, και όταν αέμενα ώστε να συνδεθώ με τη γραμματεία με συνέδεε με τους πωλητές. Έτσι έπρηξα αυτούς αφού όπως τους είπα το service δεν απαντά (οπότε πρίζω εσάς).

 

Σε κάθε περίπτωση πιστεύω πως πρέπει να ζητήσεις αυτό που διακιούσε και όχι αυτό που θέλουν αυτοί.

 

-----

 

O 2251/94 σε .doc

 

http://www.efpolis.gr/_database/docuploads/sitefile-19.doc

Δημοσ.

Egw eixa mia empeiria 8a elega koryfaia gia katasthma plhroforikhs(Cosmodata).

Eixa poulhsei toys sklhrous mou sto Narayan kai h8ela na parw 2 sata Raptor.

Eixe paei 5 to apogevma pou ta magazia kleinan(Deytera).Prolavainw anoikto to cosmodta sth stoyrnarh kai zhtw enan sata raptor 36.7 gb.Oi upallhloi den eixan akousta to montelo ayto(!) kai rwtan ton ypey8yno toy magaziou gia na me e3yphrethsei! Toy lew ti sklhro 8elw kai mou leei pws h WD dn vgazei ton Raptor se SATA(!!!) alla mono se IDE(atapi)!!! Toy e3hgw pws yparxei kai mporei polu apla na mpei sto site na to dei...

Fysika epemene pws den yparxei giati sto magazi eixe mono enan Raptor 36.7gb atapi.

Gia na me peisei loipon pws den uparxei sata raptor mou deixnei ton atapi raptor pou eixe kai mou leei mia timh gyrw sta 130?. Ton efxaristisa evgenika pou mou anoikse ta matia( :shock: ) kai ema8a pws den yparxei sata raptor kai efyga...

Sth sunexeia ema8a pws to Plaisio(apo opou kai agorasa toys sata raptor mou) einai to monadiko magazi pou me dikh toy patenta®© metatrepei toys atapi raptor se SATA! :)

Profanws o typos apo thn Cosmodata den 8a eixe sto magazi sata raptor kai val8hke na me kanei na agorasw to atapi pou tou eixe meinei.Mono ayto mporw na sumperanw mias kai de mporw na fantastw pws den h3ere pws uparxoun sata raptores.

Koryfaia empeiria etsi...?

Δημοσ.

Loipon shmera telikws evalan ta lefta kai akouste periergo:

 

Eprepe na mou valoun 24.22 eyrw (oso kanei ena kainourio LG CD-RW) omws aftoi protimhsan na mou valoun 22.24 eyrw!!!!!! :shock: :shock: :shock:

 

Ti na pw......eyxaristw eshop ,me ypoxrewses :(

  • 11 μήνες μετά...
Δημοσ.

Θα μου πειτε που το ξεθαψα το συγκεκριμενο ποστ....

Πιστευετε οτι εχει βελτιωθει η κατασταση η τα ιδια παντελακη μου τα ιδια παντελη μου?

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...