kanenas_allos Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2004 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2004 Παιδιά, είναι όπως όλα τα πράγματα στην Ελλάδα... Πάψε, πάψε για ευγένεια και ευθύνη αλλά δεν θα τη βρείς! Μια φορά πήγα ένα μόνιτορ στο Πλαίσιο (και στο κεντρικό μάλλιστα) και μετά από τρεις (!) φορές πήγαινε-έλα και αφού μου έφυγε η μέση, όχι μόνο δεν έφτιαξαν το πρόβλημα αλλά χάλασαν και ένα από τα ηχεία!!! Έλεος... Η μοναδική φορά που όλα πήγαν καλά ήταν με ένα TEAC DVD-RW το οποίο μου αντικατέστησαν χωρίς πολλά-πολλά. Επιπλέον, εμπειρία από τη ΓΡΑΜΜΗ: Μακριαααααά....
BillBear Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2004 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2004 COSMODATA ΟΥΣΤ...ΟΥΣΤ...ΟΥΣΤ... ΓΡΑΜΜΗ ΟΙ ΠΩΛΗΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ...ΕΧΕΙ ΚΑΛΕΣ ΤΙΜΕΣ ΟΜΩΣ...
neox Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2004 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2004 Toumazatos !@#$%%^*&^%$#@! pali Ta idia kaneis re....?
spirosg Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2004 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2004 Ρε παιδιά, καλα όλα αυτα.. με το να τα λέμε μεταξύ μας ομως δε βγαίνει κατι. Είμαστε σαν τους 2 γέρους στο muppet show που όλο κράζανε, όλα τους ξινίζανε αλλα όλο εκεί μένανε. Κοινώς τι κράζουμε αφού οι ισοί πάλι θα αγοράσουν απο κεί? Εγω τυγχάνει να μην έχω προβλήματα με το πλαίσιο, οχι επειδή ειναι σοβαρή επειχείρηση αλλα λόγω συνεργασίας με την εταιρία που δουλεύω (η οποία συγκαταλέγεται στα major accounts) σε επίπεδο b2b οπότε με γνωρίζουν και δε μου κάνουν μ@λακίες. Επειδή όμως τους ξέρω καλά απο το 96 (που δούλευα Στουρνάρη ), είμαι σίγουρος οτι αυτα που αναφέρθηκαν εδω μέσα ειναι σταγόνες στον ωκεανό μπροστα στο σύνολο αυτών που έχουν συμβεί. Η καλύτερη λύση θα ήταν οσοι εχουν τη διάθεση να λάβουν μέρος σε μία ομαδική επιστολή με στοιχεία και γεγονότα, η οποία θα αποσταλεί στους διευθύνοντες που μάλλον δεν γνωρίζουν την εικόνα που δίνει η αλυσίδα Πλαίσιο στην αγορά και απλά επαναπαύονται στις πωλήσεις που βλέπουν. Αν θέλουμε καλύτερες συνθήκες πρέπει να τις διεκδικήσουμε και όχι να αρκεστούμε στο κράξιμο πίσω απ την οθόνη...
DrLo Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2004 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2004 Εχω διαβάσει πολλά παράπονα σε σχέση με κακή εξυπηρέτηση (ως και εξαπάτηση μερικές φορές) από μαγαζιά πληροφορικής. Είχα και εγώ στο παρελθόν μικροπροβληματάκια (όχι τόσο σοβαρά όσο αυτά που ακούω) και ήλπιζα να μη μου τύχει κάτι τέτοιο. Συμφωνώ απόλυτα πως πρέπει να αναφέρονται ονοματα μαγαζιών αφού στο κάτω κάτω αν δεν θέλουν να δυσφημούνται να έχουν καλύτερη εξυπηρέτηση. Έχω ακούσει πολλά παράπονα από χρήστες κυρίως για την αντιμετώπιση του service. Επειδή πιστεύω ότι όση αξία έχει το να μαθαίνουμε ποιά καταστήματα συμπεριφέρονται άσχημα στους πελάτες τους άλλη τόση έχει το να μαθαίνουμε ποιά συμπεριφέρονται σωστά θα αναφέρω τι δικιά μου εμπειρία με το "e-shop". Θα ξεκινήσω διευκρινίζοντας ότι ο ιδιοκτήτης του e-shop είναι γνωστός μου (δουλεύαμε σε μια εταιρεία μαζί) αλλά όπως θα δείτε αυτό δεν έχει καμία σχέση με το συγκεκριμένο συμβάν, αφού η συννενόησή μου γινόταν με τους υπαλλήλους που φυσικά δεν το γνώριζαν. 26/5/04 αγοράζω τηλεφωνικά (μου το έφεραν την άλλη μέρα στο γραφείο) ένα LG 4082B DVD-R το οποίο μετά από καμιά 15αριά dvdακια (περίπου 30 μέρες μετά) παρουσιάζε το πρόβλημα ότι ενώ έγραφε το dvd το verification πάντα έβγαζε «fail» και πάντα ένα συγκεκριμένο αρχείο (μπορεί να ήταν ένα divx ολόκληρο) δεν διαβαζόταν. Αφού χάλασα πάνω από 10 dvd το πηγαίνω για αλλαγή. Αν και ο χρόνος αλλαγής εμενα τουλάχιστον φάνηκε μεγάλος (2 εβδομάδες) τελικά και μετά από πολλά τηλέφωνα μου δίνουν ένα LG 4120B αφού το 4082 είχε αποσυρθεί.. Όταν το πήγα σπίτι δούλεψε μια χαρά. Δυστυχώς όμως σε λιγότερο από 20 μέρες παρουσιάσε και αυτό πρόβλημα. Συγκεκριμένα έγραφε ένα dvd κανονικά και αν δοκίμαζες ενώ για να γράψεις 2ο έπρεπε να κάνεις restart και αμέσως μετά να γράψεις το 2ο dvd. Σε κάθε άλλη περίπωση έκανε το ίδιο πρόβλημα με το 4082. Το έκανα αυτό το σύστημα για κάποιο καιρό μέχρι που το πρόβλημα παρουσιαζόταν από την αρχή (λίγες μέρες πριν). Επηρεασμένος από αυτά που ακούω πίστεψα ότι αν τους πάω κι αυτό πίσω (2ο dvd μέσα σε 5 μήνες) θα τα πάρουν στο κρανίο και θα μου δημιουργήσουν πρόβλημα. Σήμερα το πρωί το πάω στα καινούργια γραφεία τους στο Χαλάνδρι (εργάζομαι ένα στενο μακριά) τους εξηγώ το πρόβλημα και μου λένε πως δεν υπάρχει θέμα, αν το service διαπιστώσει πρόβλημα θα αλλαχθεί. Όταν τους ρώτησα αν θα μπορούσα να το αλλάξω με άλλης μάρκας (επειδή ήδη μου είχαν χαλάσει 2 και έχω ακούσει να χαλάνε και άλλα φίλων) μου είπαν πως θα μου κόψουν ένα πιστοτικό τιμολόγιο και μπορώ να διαλέξω όποιο άλλο προϊον θέλω. Την ίδια στιγμή στο δίπλα desk ένας άλλος πελάτης ήρθε να παραλάβει ένα dvd-r pioneer που είχε φέρει για αλλαγή, το οποίο επειδή δεν υπήρχε του είπαν ακριβώς τα ίδια με εμένα και μάλιστα ο υπάλληλος του ανέφερε μπορεί να πάρει και τα χρήματά του πισω, πράγμα εξαιρετικά σπάνιο που πολύ δύσκολα το κάνει κάποιο μαγαζί (πιθανόν να μην είναι και υποχρεομένο να το κάνει). Αυτά προς το παρόν, περιμένω να το τσεκάρουν και να δω. Όταν πάρω την τελική απάντηση θα ξαναpostαρω. Υ.Γ : Αν οι moderators κρίνουν ότι τα παραπάνω αποτέλούν διαφήμιση του μαγαζιού και συνεπώς το post είναι αντίθετο με τους όρους του forum μπορούν να το σβήσουν.
DrLo Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2004 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2004 A! να προσθέσω και μια κακή εμπειρία μου από τη ΓΡΑΜΜΗ. Όταν αγόρασα το computer μου, πήγα και το παρέλαβα ο ιδιος. Δεν το έβγαλα από το κουτί και το πήγα σπίτι. Όταν το έβγαλα από το κουτί διαπίστωσα ότι δεν πάταγε καλά κάτω γατί πολύ απλά στη μία γωνία της βάσης είχε φάει χτύπημα και στραβώσει με αποτέλεσμα το tower να κουνιέται. Από βλακεία μου, ίσως και επειδή πίστευα ότι δεν θα παραδεχθούν ότι το παρέλαβα έτσι, το κράτησα. Επίσης 2. ξέχασαν να μου δώσουν εκέινη τη μέρα το κουτί της κάρτας γραφικών τα CDs με τους drivers καθώς και καλώδια tv-out και αadaptorα DVI>Dsub. 3. Το κουτί ενώ είχε δύο πλαϊνες usb θύρες δεν είχαν συνδέσει τα καλωδιάκια στη μητρική αλλά τα είχαν συνδέσει αυτά του πίσω διαγνωστικού bracket που έχει η K7N2 Delta-L (περιέχει 4 leds & 2 usb). Αν και θεωρητικά δεν είναι λάθος δε μπορώ να φανταστώ ποιός σκέφτηκε ότι προτιμώ να έχω 6 usb πίσω και όχι τις 2 στο πλάι που είναι εύκολα προσβάσιμες --------- Επίσης άλλο περιστατικό του φίλου insomniac Vaguras στη ΓΡΑΜΜΗ στο Πειραιά. όταν αγόρασε τον τελευταίο Η/Υ του αντί να του δώσουν CD με drivers του εσωτερικού winmodem του έδωσαν ένα CD για Soundblaster (μάλιστα μιας αρχαίας έκδοσης που απορήσαμε που το βρήκανε)
StavrosD Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2004 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2004 Πριν 3-4 χρόνια, σε γνωστό κατάστημα στην Πάτρα (που πλέον έχει κλείσει): Μπαίνει καταϊδρωμένος ένας πελάτης με μια οθόνη 17" παραμάσχαλα και μια δισκέτα στο άλλο χέρι. (Υπάλληλος) - Τι θα θέλατε; (Πελάτης) - Θέλω να μου περάσεις την εικόνα στην δισκέτα για φόντο (background) στην οθόνη. ------------------------------------------- Σε ΑΤΕΙ: Στο μάθημα του προγραμματισμού, ενώ όλοι προχωράγαν, τρέχαν το πρόγραμμα και συνεχίζαν ,κάποιος δεν έκανε τίποτα μετά από λίγο, οπότε έγινε το εξής: (Καθηγητής) - Γιατί δεν προχωράς; Τι πρόβλημα υπάρχει; (Φοιτητής) - Δεν βρίσκω το "any key" !!!!! (όσοι ασχολούνται καιρό θα θυμούνται το "press any key to continue") Το ίδιο έχει συμβεί σε άλλο άτομο με το enter (σε μερικά πληκτρολόγια λέει return ή έχει μόνο το βελάκι)
konops Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2004 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2004 Εγω παιδια ειμαι τεχνικος Η/Υ, καποτε δούλευα σε μια εταιρια μεγαλη. Ξαφνικα ερχεται ο γκομενος της κορης του προεδρου της εταιριας και απλα του καναν ξεναγηση στο που ηθελε να δουλεψει. Χαρτια τεχνικου τιποτα! Εμπειρια καμια! Με λιγα λογια εβαλε επεξεργαστη πανω στην mother και επειδη δεν εμπαινε (ηταν αναποδα) θεωρησε σωστο να τον πιεσει ετσι ωστε να του σπασει τα ποδαρακια! Προχτες παλι πελατης με φρεσκοαγορασμενο μηχανημα απο γνωστοτατη σειρα καταστηματων PC. Ο κακομοιρης δεν ηθελε windows οποτε του το πουλησαν ετσι το μηχανημα. Ως εδς δεν αντιλεγω αλλα οταν το cd recorder ηταν στην θεση master καθως και το dvd player ηταν και αυτο στην θεση master, αυτα βεβαια στο ιδιο ide καλωδιο... Εχω πολλα ακομα να πω αλλα θα μου παρει ενα ολοκληρο βιβλιο! Καλυτερα λοιπον να το στηνετε μονοι σας το μηχανημα...
panxris Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2004 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2004 Εχω διαβάσει πολλά παράπονα σε σχέση με κακή εξυπηρέτηση (ως και εξαπάτηση μερικές φορές) από μαγαζιά πληροφορικής. Είχα και εγώ στο παρελθόν μικροπροβληματάκια (όχι τόσο σοβαρά όσο αυτά που ακούω) και ήλπιζα να μη μου τύχει κάτι τέτοιο. Συμφωνώ απόλυτα πως πρέπει να αναφέρονται ονοματα μαγαζιών αφού στο κάτω κάτω αν δεν θέλουν να δυσφημούνται να έχουν καλύτερη εξυπηρέτηση. Έχω ακούσει πολλά παράπονα από χρήστες κυρίως για την αντιμετώπιση του service. Επειδή πιστεύω ότι όση αξία έχει το να μαθαίνουμε ποιά καταστήματα συμπεριφέρονται άσχημα στους πελάτες τους άλλη τόση έχει το να μαθαίνουμε ποιά συμπεριφέρονται σωστά θα αναφέρω τι δικιά μου εμπειρία με το "e-shop". Θα ξεκινήσω διευκρινίζοντας ότι ο ιδιοκτήτης του e-shop είναι γνωστός μου (δουλεύαμε σε μια εταιρεία μαζί) αλλά όπως θα δείτε αυτό δεν έχει καμία σχέση με το συγκεκριμένο συμβάν' date=' αφού η συννενόησή μου γινόταν με τους υπαλλήλους που φυσικά δεν το γνώριζαν. 26/5/04 αγοράζω τηλεφωνικά (μου το έφεραν την άλλη μέρα στο γραφείο) ένα LG 4082B DVD-R το οποίο μετά από καμιά 15αριά dvdακια (περίπου 30 μέρες μετά) παρουσιάζε το πρόβλημα ότι ενώ έγραφε το dvd το verification πάντα έβγαζε «fail» και πάντα ένα συγκεκριμένο αρχείο (μπορεί να ήταν ένα divx ολόκληρο) δεν διαβαζόταν. Αφού χάλασα πάνω από 10 dvd το πηγαίνω για αλλαγή. Αν και ο χρόνος αλλαγής εμενα τουλάχιστον φάνηκε μεγάλος (2 εβδομάδες) τελικά και μετά από πολλά τηλέφωνα μου δίνουν ένα LG 4120B αφού το 4082 είχε αποσυρθεί.. Όταν το πήγα σπίτι δούλεψε μια χαρά. Δυστυχώς όμως σε λιγότερο από 20 μέρες παρουσιάσε και αυτό πρόβλημα. Συγκεκριμένα έγραφε ένα dvd κανονικά και αν δοκίμαζες ενώ για να γράψεις 2ο έπρεπε να κάνεις restart και αμέσως μετά να γράψεις το 2ο dvd. Σε κάθε άλλη περίπωση έκανε το ίδιο πρόβλημα με το 4082. Το έκανα αυτό το σύστημα για κάποιο καιρό μέχρι που το πρόβλημα παρουσιαζόταν από την αρχή (λίγες μέρες πριν). Επηρεασμένος από αυτά που ακούω πίστεψα ότι αν τους πάω κι αυτό πίσω (2ο dvd μέσα σε 5 μήνες) θα τα πάρουν στο κρανίο και θα μου δημιουργήσουν πρόβλημα. Σήμερα το πρωί το πάω στα καινούργια γραφεία τους στο Χαλάνδρι (εργάζομαι ένα στενο μακριά) τους εξηγώ το πρόβλημα και μου λένε πως δεν υπάρχει θέμα, αν το service διαπιστώσει πρόβλημα θα αλλαχθεί. Όταν τους ρώτησα αν θα μπορούσα να το αλλάξω με άλλης μάρκας (επειδή ήδη μου είχαν χαλάσει 2 και έχω ακούσει να χαλάνε και άλλα φίλων) μου είπαν πως θα μου κόψουν ένα πιστοτικό τιμολόγιο και μπορώ να διαλέξω όποιο άλλο προϊον θέλω. Την ίδια στιγμή στο δίπλα desk ένας άλλος πελάτης ήρθε να παραλάβει ένα dvd-r pioneer που είχε φέρει για αλλαγή, το οποίο επειδή δεν υπήρχε του είπαν ακριβώς τα ίδια με εμένα και μάλιστα ο υπάλληλος του ανέφερε μπορεί να πάρει και τα χρήματά του πισω, πράγμα εξαιρετικά σπάνιο που πολύ δύσκολα το κάνει κάποιο μαγαζί (πιθανόν να μην είναι και υποχρεομένο να το κάνει). Αυτά προς το παρόν, περιμένω να το τσεκάρουν και να δω. Όταν πάρω την τελική απάντηση θα ξαναpostαρω. Υ.Γ : Αν οι moderators κρίνουν ότι τα παραπάνω αποτέλούν διαφήμιση του μαγαζιού και συνεπώς το post είναι αντίθετο με τους όρους του forum μπορούν να το σβήσουν.[/quote'] File mou emena mou xalase to LG CD-RW xthes (agorasmeno 5/2004).Toys stelnw thn idia mera (Kyriakh) email gia na mou steiloun RMA.Deftera meshmeri kai de steilan RMA.Pernw thlefwno 2 fores (perisoteres phtra alla de to shkwnan!) kai toys ekshgw.Mou leei to email mou de to phran (!).Lew tha sas to ferw thn trith (avrio).Edaksei mou pan a to paw etsi xwris RMA alla me thn apodeiksh agoras. Otan toys eipa oti den ime katholou efxaristhmenos ap to LG pou xalase toso grhgora kai an ginete na dialeksw allo proion toys mou eipan kathgorimatika pws afto de ginete kai pws tha moy steiloun ena oloidio afou to steiloun sthn eteria gia elegxo prwta. Mhpws yparxoun (lew mhpws) 2 metra kai 2 stathma loipon?Egw tha sou steilw pm afou douleveis paradipla me to thl mou k an boreis se PARAKALW PARA POLY steile mou ena sms na se vrw kapwsmipws boreis na me voithiseis.Shmera erxomai Athina kai avrio tha paw sto eshop. Sthn ellada dystyxws xwris vysma de pas brosta......... PS:Katarieme thn wra k th stigmh pou de to phra apo Plaisio wste na glitwsw merika eyrw.Ekei tha mou to allazan amesws xwris provlhma k tha glitwna metaforika k talaipwria....... (Alitheia pou akousthke na varynoun ta metaforika ton pelath akomh kai se 1 vdomadas xalasmeno proion?-proswpikh ebeiria me ena enisxyth apo eshop)
Vegas Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2004 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2004 Μπορεί να γίνομαι γραφικός αλλά θα το λέω όπου σταθώ.. Στον cosmodata μπροστά μου είδα να σπρώχνει να βρίζει να απειλεί και να πετάει στο δρόμο δύο παλληκάρια.. προξενώντας μάλιστα φθορα και σε σταθμεμευμένο μηχανάκι .. τέτοια νταηλίκια ανήκουν σε μια άλλη εποχή και σε κάποια άλλη χώρα... δύο παλληκάρια που δεν έκαναν τίποτα απλά είχαν ένα πρόβλημα με κάποιο προιόν από το Cosmodata..Τίποτα δεν μπορούμε να κάνουμε παρά να γκρινιάζουμε μεταξύ μας..Απλά κάποιοι (λίγοι) δε θα ξαναπατήσουν εκεί..Για το eshop τι να πω.. αν και έχω LG 4120 και έχει γίνει φούρνος δεν είχα προβλήματα (με τρομάξατε).. μακάρι..τι να πω..αλλά ένας MAXTOR 120 (ας πρόσεχα) μου τον άλλαξαν 1 &μισο χρόνο μετά την αγορά του, μέσα σε 3 εργάσιμες μέρες (28 Οκτ) . Δε μου έκοψε όμως να ρωτήσω αν μπορούσα να τον αλλάξω με Western Digital... Και κανά δυό φορές που ήμουν εκεί όντως είδα τέτοιες αλλαγες προιόντων στο λεπτό...δε ξέρω αν αυτό θεωρείται γκρίζα διαφίμηση απλά λέω τι βλέπω..τυχαία γεγονότα, προσωπικές εμπειρίες πλήν όμως με το χώρο ως επάγγελμα δεν έχω (είχα) καμία σχέση ούτε και .. κουμπαρεύω με κανένα! ..
yiannakas Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2004 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2004 εμένα μου έκαναν πλαστογραφία για να αποδείξουν στο δικαστήριο ότι είχαν δίκιο μετά τη μήνυση που τους εκανα. Το μαγαζί δεν υπάρχει πλέον (ήταν στην μπόταση). Στην α'ιθουσα του δικαστηρίου με είχε πιάσει τρελό χέσιμο. Μου ερχ'οντουσαν θανατηφόρα αέρια και σφικτά κρατιόμουν για να μην μου φύγουν. Βλέπω να κάθεται στην άκρη του διαδρόμου ο μαλάκας προιστάμενος του μαγαζιού. Σκέφτομαι μουλοχτά να πάω δίπλα του και να τις του αμολήσω στην κωλόφατσά του. Δυστυχως η καλή μου αγωγή με απέτρεψε να το κάνω, αν και μετά το μετάνιωσα.
panxris Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2004 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2004 Τελικως πηγα στο e-shop την Τριτη οπως σας ειπα αυτοπροσωπως (μονος) με το LG CD-RW στο χερι και την αποδειξη.Το δινω και μου λενε οτι θα το στειλουν στην αντιπροσωπια.Τους εξηγω οτι δε μου αρεσει το προιον και μπορω να πληρωσω για κατι καλυτερο αν μου αφαιρεθει το ποσο που πληρωσα για το LG.Μου λενε δε γινεται ,η αντιπροσωπια θα μου στειλει αλλο. Τους εξηγω οτι θα ειμαι Αθηνα μονο για μια μερα και οτι θελω να εχω recorder οταν θα φυγω απ το μαγαζι και οτι το recorder αυτο δε το εμπιστευομαι και θα προτιμουσα να αγορασω καπιο αλλο.Τοτε η κοπελα της υποδοχης παει καπου και πειστρεφει μετα απο μισο λεπτο λεγοντας μου οτι δε γινεται αυτο που ζηταω γιατι το εχω πολυ καιρο!!! Λεω τι θα πει πολυ καιρο?Δηλαδη ποσο ειναι ο λιγος καιρος που επρεπε να το χω.Μου απανταει 1 εβδομαδα! Μετα ενας αλλος υπαλληλος με ρωταει πιο μοντελο ειναι και αφου του λεω μου απαταει οτι αυτο το μοντελο παραγεται ακομη οποτε σιγουρα θα μου στειλουν ενα ιδιο πισω...... Τελικως πληρωσα ενα καινουριο NEC 3500AG και εφυγα. Οφειλω να ομολογησω οτι ηταν απολυτα συνεργασιμοι και αψογοι.Ελπιζω τωρα σε γρηγορη αντικατασταση του LG τουλαχιστο αφου δεν εγινε αυτο που ηθελα...... Απ το μαγαζι συνεχιζω να ειμαι ευχαριστημενος (αν και διαπιστωσα οτι τα τηλεφωνα χτυπουν συνεχεια και δε τα σηκωνουν αν εχουν καποια δουλεια η αν μιλουν με πελατη!!!!!! Ετσι εξηγειται που πρεπει να παρεις 3-4 φορες πριν το σηκωσουν μερικες φορες!) Απλα μου κανει εντυπωση γιατι αυτο που σε μενα δε γινοταν σε αλλους πελατες γινεται και αν υπαρχουν συγκεκριμενες προυποθεσεις (το οτι το εχω καιρο το drive δεν ειναι δικαιολογια για μενα,η εγγυηση ισχυει απ τη 1η μερα ως την 365η)
Vegas Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2004 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2004 έχω διαβάσει στο cnet τους "χαζούς" (είναι αμερικάνους να επιστρέφουν προιόντα όπως εκτυπωτές, δύο βδομάδες μετά τη χρήση τους για αλλαγή επειδή δε τους έρεσε η εκτύπωση και με αυτό το τρόπο τιμωρούν την εταιρεία παίρνοντας άλλο μοντέλο άλλης εταιρείας ... το ίδιο και όταν έψαχνα για βιντεοκάμερα... βδομάδες μετά η επιστροφή..αυτά είναι και θα είναι επιστημονική φαντασία για εμάς... μάλλον και το eshop θα θέλει μέσα σε λίγες μέρες να το επιστρέψεις ώστε να το σου δώσουν άλλη μάρκα... Πράγμα το οποίο έιναι ΔΕΝ είναι απόλυτα σωστό.. ένα αντιγραφικό ή ένας σκληρός δε δείχνει το πόσο καλό ή κακό προιόν είναι σε λίγα 24ωρα! Εγγύηση μπορεί να έχουν ως μάρκα 1 και 2 και 3 χρόνια απλά θα έπρεπε να δίνουν τη δυνατότητα στον πελάτη να αλλάξει κατασκευαστή μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα (όχι και χρόνια) εάν κάτι δεν εμπιστεύεσαι ή απλά μετάνιωσες...πχ μέσα σε 20 ή 30 μέρες....
SRP5 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2004 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2004 Τι γίνεται με τα προϊόντα που επιστρέφονται απο πελάτες (επειδή δεν ανταποκρίνονταν στις απιτήσεις τους). Πακετάρονται και πωλόνται ώσς καινούργια???
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.