Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα, χρειάζομαι ένα PC για τις παρακάτω χρήσεις και προγράμματα.Είμαι φοιτητής και μην αρχίσετε τα κλασσικά περί 3D PC όπως οτι χρειάζομαι 3000 ευρώ κλπ κλπ.Επίσης για το gaming μην φανταστείτε hardcore gaming ένα απλό για να παίζω τα τελευταία παιχνίδια σε ικανοποιητικό βαθμό.

Ποσό που διαθέτουμε :1000-1200Ε

Χρήση υπολογιστή : 3D Animation-Modeling,Imaging και Gaming

Ειδικά προγράμματα που θα χρησιμοποιήσουμε: 3DS MAX,Maya,Photoshop,After Effects

Αν στη σύνθεση χρειαζόμαστε οθόνη? Αν όχι ποια οθόνη έχουμε και αν σκεφτόμαστε να αγοράσουμε μελλοντικά μια άλλη. Όχι, έχω την Samsung Syncmaster SA300 και έχουμε αρκετό καιρό για την οθόνη!

Αν στη σύνθεση χρειαζόμαστε και πληκτρολόγιο,ηχεία,ποντίκι? Τίποτα

Τοποθεσία στην οποία βρισκόμαστε ( για την επιλογή κατάλληλου καταστήματος): Αθήνα. Αν βρεθεί κάτι πιο φθηνά από κατάστημα ή εξωτερικό(π.χ amazon) μου κάνει αρκεί να στέλνουν Ελλάδα.

Αν τα κομμάτια που θέλουμε να αγοράσουμε θέλουμε να είναι απο ένα κατάστημα ή επιθυμούμε την αγορά απο διαφορετικά καταστήματα? Δεν έχω θέμα

Αν επιθυμούμε να συναρμολογηθεί το σύστημα στο κατάστημα(στην περίπτωση που δεν γνωρίζουμε πως να το συναρμολογήσουμε) ή το σύστημα θα στηθεί απο τον ενδιαφερόμενο? Θα το στήσω εγώ

Αν επιθυμούμε λειτουργικό σύστημα και πoιο . Όχι

Ευχαριστώ, 

Χρήστος

Δημοσ.

Αυτό στα 1200€ .

ntkn.png

Αυτό στα 1000€ !

ho3u.png

Το κατάστημα είναι ελληνικό, λέγεται digitalmaster και σου τα στέλνει στην πόρτα σου με δωρεάν μεταφορικά !

Οι συνθέσεις είναι υπερπλήρεις με 16GB RAM και SSD και ποιοτικό τροφοδοτικό και καλό κουτί!

• Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα σύστήματα που έφτιαξα τα έφτιαξα με βάση μια γενική ισορροπία !

Οπως δεν έβαλα I7 3930X και 7770 κάρτα γραφικών στην πρώτη, έτσι δεν θα έβαζα και FX 6300 και GTX TITAN στην δεύτερη. Στις συνθέσεις που φτιάχνετε να κοιτάτε την ισορροπία στα πλαίσια ενός budget στο οποίο η σύνθεση μπορεί να σταθει .