Προς το περιεχόμενο

Κτεο ελλεψεις και service αυτοκινητου.


Luxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καταρχάς σε πρώτη φάση . Πήγαινε και ζήτα απο την αντιπροσωπεία σου ελληνικό book service για να ξέρεις κάθε πότε πρέπει να γίνεται το service και τι αλλάζεται στο αυτοκίνητο ανάλογα τα χιλιόμετρα.

Όχι η αντικατάσταση λαδιων,φιλτρα, μπουζι δεν είναι full service αλλά το απλό service. Στο full πάμε και σε ιμάντες χρονισμού δυναμό air condition (ανάλογα το αμάξι) μπορεί αλλαγή ψυκτικού υγρού μπορεί και άδειασμα κυκλώματος φρένων και γέμισμα με νέο υγρό φρένων. 

Τα ΚΤΕΟ γενικά σε περνάνε και κάποιες φορές κάποιες απο τις ελλείψεις ναι μεν δεν τις θεωρούνε σημαντικές αλλά είναι σημαντικές και μπορει να κάνουν την διαφορά για να αποφύγεις ένα τρακάρισμα  ή για να αποφύγεις ένα σοβαρό ατύχημα.

Τί εννοώ. Κλασσικό παράδειγμα είναι τα αμορτισέρ. Ο κανόνας ορίζει αλλαγη γύρο στα 80000 χλμ (συνιστάται απο τους κατασκευαστές αμορτισερ και απο τις αυτοκινητοβιομηχανιες) . Αυτό γιατί το αμορτισερόμετρο ΔΕΝ ΔΕΙΧΝΕΙ πάντα την πραγματική κατάσταση των αμορτισερ. Είναι απλα μια ένδειξη ΟΧΙ η απόδειξη ότι έχεις πρόβλημα ή όχι και πόσο πρόβλημα έχεις. Ενα εντελώς κατεστραμένο αμορτισερ θα στο βγάλει προβληματικό ένα σχεδόν κατεστραμένο μπορεί να στο βγάλει και σε καλή κατάσταση . 
Τέλος πάντων . Στο ΚΤΕΟ εμένα μου βγάλανε αμορτισερ με 120000 χλμ ότι έχουν απόκλιση απόσβεσης στο πίσω άξονα καθώς και μεγάλη φθορά (Απόδοση λειτουργίας περίπου 50%) . Για αυτούς είναι απλα μια παρατήρηση για μένα που γνωρίζω και το χω συζητήσει με σοβαρούς μηχανικούς είναι απαραίτητη η αλλαγή τους κυρίως για λόγους ασφαλείας και μετά για όλα τα άλλα.
Παρατήρηση είχα επίσης για φανάρι μπροστινό που η δέσμη του ήταν ψηλά. Ναι οκ για μένα αυτό δεν είναι παρατήρηση .Επρεπε να με κόψουν στεγνά . Το να τυφλώνεις διερχομενο οδηγό θα μπορούσε να δημιουργήσει ατύχημα. 

Τελος πάντων στην Ελλάδα τα ΚΤΕΟ είναι εντελώς ελαστικα με θέματα ασφάλειας στα αυτοκίνητα. Πηγαίντε προς γερμανία μεριά να δείτε σε τι επίπεδα είναι τα αυτοκίνητα τους συντηρημένα και τι νομοθεσίες έχουν για την ασφαλή χρήση των αυτοκινητων καθώς και πόσο καλα ενημερωμένοι είναι οι οδηγοί εκει και θα καταλάβετε .

Για λάστιχα αυτοκινήτου καλές τιμές έχει ο Φωκάς και είναι σοβαροί επαγγελματίες και γνώστες .
Συμβουλή: Τσιγκουνιές στα λαστιχα δεν κάνουμε εκτός και αν αδιαφορούμε για την ζωή μας. Αμα μου λέγαν με 50 ευρώ έξτρα θα έβαζα λάστιχο που μου προσφέρει 10 % μεγαλύτερο κράτημα θα τα έδινα χωρίς δεύτερη σκέψη. Η ασφάλεια σου στην ουσία η ζωή σου δεν τιμολογείται .
Μια άριστη επιλογή σε κρατήματα είναι η Michelin . Τα brigestone έχουν πιο σκληρή γώμα με αποτελεσμα μεγαλύτερη αντοχή αλλά μικρότερα κρατήματα απο την ιδιαίτερα μαλακιά γώμα των michelin (μιλάω πάντα για συμβατικά ελαστικά και όχι ελαστικά πίστας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Τα ΚΤΕΟ γενικά σε περνάνε και κάποιες φορές κάποιες απο τις ελλείψεις ναι μεν δεν τις θεωρούνε σημαντικές αλλά είναι σημαντικές και μπορει να κάνουν την διαφορά για να αποφύγεις ένα τρακάρισμα  ή για να αποφύγεις ένα σοβαρό ατύχημα.

 

Τί εννοώ. Κλασσικό παράδειγμα είναι τα αμορτισέρ. Ο κανόνας ορίζει αλλαγη γύρο στα 80000 χλμ (συνιστάται απο τους κατασκευαστές αμορτισερ και απο τις αυτοκινητοβιομηχανιες) . Αυτό γιατί το αμορτισερόμετρο ΔΕΝ ΔΕΙΧΝΕΙ πάντα την πραγματική κατάσταση των αμορτισερ. Είναι απλα μια ένδειξη ΟΧΙ η απόδειξη ότι έχεις πρόβλημα ή όχι και πόσο πρόβλημα έχεις. Ενα εντελώς κατεστραμένο αμορτισερ θα στο βγάλει προβληματικό ένα σχεδόν κατεστραμένο μπορεί να στο βγάλει και σε καλή κατάσταση . 

Τέλος πάντων . Στο ΚΤΕΟ εμένα μου βγάλανε αμορτισερ με 120000 χλμ ότι έχουν απόκλιση απόσβεσης στο πίσω άξονα καθώς και μεγάλη φθορά (Απόδοση λειτουργίας περίπου 50%) . Για αυτούς είναι απλα μια παρατήρηση για μένα που γνωρίζω και το χω συζητήσει με σοβαρούς μηχανικούς είναι απαραίτητη η αλλαγή τους κυρίως για λόγους ασφαλείας και μετά για όλα τα άλλα.

Το 50% που έβγαλε σε σένα δεν είναι σε καμία περίπτωση μεγάλη φθορά. Το ποσοστό αυτό μεταφράζεται ως εξής:

61-100%: κορυφαία απόδοση αμορτισέρ

41-60%: καλή απόδοση αμορτισέρ

21-40%: μέτρια απόδοση

1-20%: φτωχή απόδοση

0%: κακή απόδοση

 

Τώρα σύμφωνα με τις Ευρωπαϊκές προδιαγραφές ΚΤΕΟ, ένα αυτοκίνητο μπορεί να κοπεί για δύο λόγους από αμορτισέρ:

1. Περνάει χωρίς παρατήρηση εφόσον η απόσβεση αμορτισέρ είναι 41-100%, σημειώνεται δευτερεύουσα έλλειψη(στην πράξη απλή ενημέρωση του οδηγού δλδ) όταν το ποσοστό είναι 21-40%, και θεωρείται σοβαρή/επικίνδυνη έλλειψη(κόβεται στον έλεγχο δλδ) όταν το ποσοστό είναι 0-20%.

2. Όταν η διαφορά στο ποσοστό απόσβεσης των αμορτισέρ ενός άξονα είναι από 0-15% περνάει χωρίς παρατήρηση, εφόσον είναι 16-30% τότε σημειώνεται δευτερεύουσα έλλειψη, εφόσον είναι 31% και πάνω τότε κόβεται.

 

Αυτά όπως έγραψα και παραπάνω είναι Ευρωπαϊκές προδιαγραφές ΚΤΕΟ, ισχύουν το ίδιο σε όλες τις Ευρωπαϊκές χώρες. Και ειδικά στα IKTEO ο ελεγκτής δεν μπορεί να επέμβει στη διαδικασία, τα μηχανήματα συμπληρώνουν αυτόματα τα νούμερα στο δελτίο ελέγχου.

 

Όσο για το πόσο αξιόπιστο μπορεί να είναι ένα αμορτισερόμετρο, σίγουρα δεν είναι 100% αξιόπιστο. Απλά όταν είναι ακίνητο το αυτοκίνητο προκαλεί ταλαντώσεις στο αμορτισέρ σε κάποιο εύρος συχνοτήτων, μετράει το βάρος που σηκώνει ο τροχός σε κάθε ταλάντωση, και η μεγαλύτερη διαφορά που θα μετρήσει είναι το ποσοστό απόσβεσης. Για τον απλό καθημερινό οδηγό αυτή η μέτρηση είναι ότι πιο αξιόπιστο υπάρχει για να ελέγξει την κατάσταση των αμορτισέρ του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 10 μήνες μετά...

Το 50% που έβγαλε σε σένα δεν είναι σε καμία περίπτωση μεγάλη φθορά. Το ποσοστό αυτό μεταφράζεται ως εξής:

61-100%: κορυφαία απόδοση αμορτισέρ

41-60%: καλή απόδοση αμορτισέρ

21-40%: μέτρια απόδοση

1-20%: φτωχή απόδοση

0%: κακή απόδοση

 

Τώρα σύμφωνα με τις Ευρωπαϊκές προδιαγραφές ΚΤΕΟ, ένα αυτοκίνητο μπορεί να κοπεί για δύο λόγους από αμορτισέρ:

1. Περνάει χωρίς παρατήρηση εφόσον η απόσβεση αμορτισέρ είναι 41-100%, σημειώνεται δευτερεύουσα έλλειψη(στην πράξη απλή ενημέρωση του οδηγού δλδ) όταν το ποσοστό είναι 21-40%, και θεωρείται σοβαρή/επικίνδυνη έλλειψη(κόβεται στον έλεγχο δλδ) όταν το ποσοστό είναι 0-20%.

2. Όταν η διαφορά στο ποσοστό απόσβεσης των αμορτισέρ ενός άξονα είναι από 0-15% περνάει χωρίς παρατήρηση, εφόσον είναι 16-30% τότε σημειώνεται δευτερεύουσα έλλειψη, εφόσον είναι 31% και πάνω τότε κόβεται.

 

Αυτά όπως έγραψα και παραπάνω είναι Ευρωπαϊκές προδιαγραφές ΚΤΕΟ, ισχύουν το ίδιο σε όλες τις Ευρωπαϊκές χώρες. Και ειδικά στα IKTEO ο ελεγκτής δεν μπορεί να επέμβει στη διαδικασία, τα μηχανήματα συμπληρώνουν αυτόματα τα νούμερα στο δελτίο ελέγχου.

 

Όσο για το πόσο αξιόπιστο μπορεί να είναι ένα αμορτισερόμετρο, σίγουρα δεν είναι 100% αξιόπιστο. Απλά όταν είναι ακίνητο το αυτοκίνητο προκαλεί ταλαντώσεις στο αμορτισέρ σε κάποιο εύρος συχνοτήτων, μετράει το βάρος που σηκώνει ο τροχός σε κάθε ταλάντωση, και η μεγαλύτερη διαφορά που θα μετρήσει είναι το ποσοστό απόσβεσης. Για τον απλό καθημερινό οδηγό αυτή η μέτρηση είναι ότι πιο αξιόπιστο υπάρχει για να ελέγξει την κατάσταση των αμορτισέρ του.

Για να επανέλθω στο θέμα που λέω ότι το αμορτισερόμετρο είναι ΑΠΛΑ μια ένδειξη και δεν αποδεικνύει την πραγμτική κατάσταση των αμορτισέρ. Μου βγαλε περίπου 50 % στο κτέο απόσβεση που σύμφωνα με αυτά που λές και λένε και τα ΚΤΕΟ θεωρείται καλή απόσβεση . Αυτό που μου λέγαν όλοι για την αξιοπιστία του αμορτισερόμετρου μαζί και οι καθηγητές στην σχολή μου αποδείχτηκε στην πράξη .Ξαναπήγα και έκανα μια μέτρηση στα μαορτισέρ σε άλλο αμορτισερόμετρο . Περίπου πάλι 50 % μου τα βγάλαν και έκανα καπάκια αλλαγή αμορτισέρ. Αποτέλεσμα ;

Σπασμένα αμορτισέρ με χαμένα τα λάδια τους και ΚΑΜΙΑ δύναμη επαναφοράς των αμορτισέρ στον άξονα όπου μου τον μέτρησαν και το ΚΤΕΟ και το Συνεργείο περίπου 50 % . .....

 

Δεν είναι καθόλου τυχαίο που συνιστούν ανεξαρτήτως κατάστασης αλλαγή στα 80 000 km οι κατασκευαστές των αμορτισέρ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εδω ειχα περασει το δικο μου με τελειωμενα αμορτισερ (120κ χλμ εκαναν) και εβγαλε 75%

βαζω τα καινουργια 1 μηνα πριν περασω κτεο και παλι 75% εβγαλε

 

στο ιδιο κτεο, απλα οτι ναναι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να επανέλθω στο θέμα που λέω ότι το αμορτισερόμετρο είναι ΑΠΛΑ μια ένδειξη και δεν αποδεικνύει την πραγμτική κατάσταση των αμορτισέρ. Μου βγαλε περίπου 50 % στο κτέο απόσβεση που σύμφωνα με αυτά που λές και λένε και τα ΚΤΕΟ θεωρείται καλή απόσβεση . Αυτό που μου λέγαν όλοι για την αξιοπιστία του αμορτισερόμετρου μαζί και οι καθηγητές στην σχολή μου αποδείχτηκε στην πράξη .Ξαναπήγα και έκανα μια μέτρηση στα μαορτισέρ σε άλλο αμορτισερόμετρο . Περίπου πάλι 50 % μου τα βγάλαν και έκανα καπάκια αλλαγή αμορτισέρ. Αποτέλεσμα ;

Σπασμένα αμορτισέρ με χαμένα τα λάδια τους και ΚΑΜΙΑ δύναμη επαναφοράς των αμορτισέρ στον άξονα όπου μου τον μέτρησαν και το ΚΤΕΟ και το Συνεργείο περίπου 50 % . .....

 

Δεν είναι καθόλου τυχαίο που συνιστούν ανεξαρτήτως κατάστασης αλλαγή στα 80 000 km οι κατασκευαστές των αμορτισέρ.

Καλώς τον και πάλι.

 

Αυτά στα bold με μπερδεύουν πάρα πολύ...

 

Πρώτα από όλα τα αμορτισέρ ΔΕΝ έχουν "δύναμη επαναφοράς στον άξονα", αυτή τη δουλειά την κάνει το ελατήριο/η αντιστρεπτική ράβδος/η σούστα ή ότι έχει το κάθε αυτοκίνητο. Η δουλειά του αμορτισέρ είναι το ακριβώς αντίθετο, να δυσκολεύει/καθυστερεί αυτήν την επαναφορά(απόσβεση επαναφοράς λέγεται).

Επίσης αν ένα αμορτισέρ έχει πετάξει λάδια, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι τα έχει ήδη φτύσει. Πρέπει όμως να αλλαχτεί γιατί πολύ σύντομα θα χάσει όλα τα λάδια και θα σταματήσει να δουλεύει.

Επίσης το συμπέρασμα ότι είναι "σπασμένα", πως ακριβώς βγήκε? Τα δοκίμασες με τα χέρια σου και κατάφερες να τα συμπιέσεις/αποσυμπιέσεις σε λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο?

 

Κατά τα άλλα δεν διαφωνούμε, τα αμορτισερόμετρα δεν είναι 100% αξιόπιστα, αλλά όπως έγραψα και πριν είναι ότι πιο αξιόπιστο υπάρχει αυτή τη στιγμή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλώς τον και πάλι.

 

Αυτά στα bold με μπερδεύουν πάρα πολύ...

 

Πρώτα από όλα τα αμορτισέρ ΔΕΝ έχουν "δύναμη επαναφοράς στον άξονα", αυτή τη δουλειά την κάνει το ελατήριο/η αντιστρεπτική ράβδος/η σούστα ή ότι έχει το κάθε αυτοκίνητο. Η δουλειά του αμορτισέρ είναι το ακριβώς αντίθετο, να δυσκολεύει/καθυστερεί αυτήν την επαναφορά(απόσβεση επαναφοράς λέγεται).

Επίσης αν ένα αμορτισέρ έχει πετάξει λάδια, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι τα έχει ήδη φτύσει. Πρέπει όμως να αλλαχτεί γιατί πολύ σύντομα θα χάσει όλα τα λάδια και θα σταματήσει να δουλεύει.

Επίσης το συμπέρασμα ότι είναι "σπασμένα", πως ακριβώς βγήκε? Τα δοκίμασες με τα χέρια σου και κατάφερες να τα συμπιέσεις/αποσυμπιέσεις σε λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο?

 

Κατά τα άλλα δεν διαφωνούμε, τα αμορτισερόμετρα δεν είναι 100% αξιόπιστα, αλλά όπως έγραψα και πριν είναι ότι πιο αξιόπιστο υπάρχει αυτή τη στιγμή.

Η όλη διαδικασία αλλαγής τους έγινε μπροστά μου . Όταν λέω δεν έχουν επαναφορά εννοώ ότι συμπιεζονται και αποσυμπιεζονται χωρίς να προβάλουν ουδεμία αντίσταση . Το συμπιέσα με το δάχτυλο και έκατσε συμπιεσμένο, Το αφήνω και ουδεμία επαναφορά . 

 

Όταν εννοούσα επαναφορά εννοούσα αυτό . Ότι δεν επαναφέρεται απο την φάση της συμπίεσης που του προκάλεσα για πλάκα με το ένα δάχτυλο και συμπιέστικε λες και πιέζω ζελέ . Αρα καμία αντίσταση καμία δημιουργεί τριβής για μετατροπή της κινητικής ενεργειας του ελατηρίου σε θερμική 

 

Καθαρά ενημερωτικά αν και σκεφτόμουν την κλασική λύση για κορεατικο να βάλω kayaba xl-g  (και σκεφτομουν και λίγο για mando μιας και έχω hyundai και αυτά προτείνει) αποφάσισα τελευταια στιγμή για monroe reflex

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η όλη διαδικασία αλλαγής τους έγινε μπροστά μου . Όταν λέω δεν έχουν επαναφορά εννοώ ότι συμπιεζονται και αποσυμπιεζονται χωρίς να προβάλουν ουδεμία αντίσταση . Το συμπιέσα με το δάχτυλο και έκατσε συμπιεσμένο, Το αφήνω και ουδεμία επαναφορά . 

 

Όταν εννοούσα επαναφορά εννοούσα αυτό . Ότι δεν επαναφέρεται απο την φάση της συμπίεσης που του προκάλεσα για πλάκα με το ένα δάχτυλο και συμπιέστικε λες και πιέζω ζελέ . Αρα καμία αντίσταση καμία δημιουργεί τριβής για μετατροπή της κινητικής ενεργειας του ελατηρίου σε θερμική

Δεν απάντησες σε αυτό που σε ρώτησα, δοκίμασες και κατάφερες να τα συμπιέσεις/αποσυμπιέσεις σε λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο? Το να καταφέρεις να το συμπιέσεις με ένα δάχτυλο δεν λέει τίποτα, το θέμα είναι πόσο γρήγορα μπορείς να το κάνεις. Αν δεν καταφέρεις και συμπίεση και αποσυμπίεση σε λιγότερο από δευτερόλεπτο, τότε σπασμένα ΔΕΝ είναι, μειωμένης απόδοσης μπορεί.

 

Όσο για την επαναφορά, μόνο τα διπλής ενέργειας(αερίου λαδιού) έχουν δύναμη επαναφοράς, τα μονής ενέργειας(λαδιού) όχι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν απάντησες σε αυτό που σε ρώτησα, δοκίμασες και κατάφερες να τα συμπιέσεις/αποσυμπιέσεις σε λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο? Το να καταφέρεις να το συμπιέσεις με ένα δάχτυλο δεν λέει τίποτα, το θέμα είναι πόσο γρήγορα μπορείς να το κάνεις. Αν δεν καταφέρεις και συμπίεση και αποσυμπίεση σε λιγότερο από δευτερόλεπτο, τότε σπασμένα ΔΕΝ είναι, μειωμένης απόδοσης μπορεί.

 

Όσο για την επαναφορά, μόνο τα διπλής ενέργειας(αερίου λαδιού) έχουν δύναμη επαναφοράς, τα μονής ενέργειας(λαδιού) όχι.

Δοκίμασα αυτό που λες αλλα δεν θα το λεγα 1 δευτερο. 2 ομως ναι . Ναι τα μαμα είναι λαδιού . 

Μου κάνει εντύπωση όμως. Είναι δυνατόν το αμορτισέρ λαδιού να συμπιέζεται για πλάκα χωρίς αντίσταση με το δαχτυλο σου και να μην επαναφέρεται;Γιατί γενικά τα αμορτισέρ όταν συμπιεστεί το ελατήριο ασκούν μια δύναμη κάθετη προς το οδόστρωμα για να βελτιώσουν την επαφή του τροχού μετά απο την φάση όπου το ελατήριο έχει "σταθεροποιηθεί" στην συμπιεσμένη του μορφή .Χμμ

Δεν γνωριζα αυτή την λεπτομέρεια μεταξύ λαδιού και αερίου/λαδιού .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δοκίμασα αυτό που λες αλλα δεν θα το λεγα 1 δευτερο. 2 ομως ναι . Ναι τα μαμα είναι λαδιού . 

Μου κάνει εντύπωση όμως. Είναι δυνατόν το αμορτισέρ λαδιού να συμπιέζεται για πλάκα χωρίς αντίσταση με το δαχτυλο σου και να μην επαναφέρεται;Γιατί γενικά τα αμορτισέρ όταν συμπιεστεί το ελατήριο ασκούν μια δύναμη κάθετη προς το οδόστρωμα για να βελτιώσουν την επαφή του τροχού μετά απο την φάση όπου το ελατήριο έχει "σταθεροποιηθεί" στην συμπιεσμένη του μορφή .Χμμ

Δεν γνωριζα αυτή την λεπτομέρεια μεταξύ λαδιού και αερίου/λαδιού .

Εφόσον τα κατάφερες μέσα σε 2 δεύτερα, τότε θα έλεγα πως τα αμορτισέρ σου ήταν αρκετά πεσμένα και όχι σπασμένα. Αν ήταν σπασμένα θα το καταλάβαινες με την κλασσική δοκιμή(πάτημα) πριν τα βγάλεις από το αυτοκίνητο, το αμάξωμα θα έκανε αρκετές ταλαντώσεις μέχρι να σταθεροποιηθεί.

 

Σου κάνει εντύπωση επειδή έχεις λανθασμένη άποψη για το πως λειτουργούν τα αμορτισέρ, και γενικότερα η ανάρτηση. Το βάρος του αυτοκινήτου το κρατάνε τα ελατήρια/αντιστρεπτικές/σούστες ή ότι άλλο έχει, και όχι τα αμορτισέρ.

 

Φαντάσου ότι το αμορτισέρ δεν είναι τίποτα άλλο από ένα έμβολο με τρύπα(βαλβίδες για να ακριβολογούμε) που κινείται μέσα σε έναν σωλήνα γεμάτο λάδι, έτσι δημιουργείται δυσκολία στην παλινδρομική του κίνηση. Για να συμπιέσεις/αποσυμπιέσεις αργά το αμορτισέρ χρειάζεται ελάχιστη δύναμη, όσο πιο γρήγορα θες να το κάνεις τόσο περισσότερη δύναμη χρειάζεσαι. Αυτή η δυσκολία κρατάει τις ταλαντώσεις του ελατηρίου ελεγχόμενες, αυτή είναι η δουλειά των αμορτισέρ.

 

Τα αμορτισέρ διπλής ενέργειας έχουν συμπιεσμένο αέρα μέσα ώστε να αποφεύγεται η δημιουργία αφρού στο λάδι που προκαλεί δυσλειτουργίες. Αυτός είναι ο λόγος ύπαρξης των αμορτισέρ διπλής ενέργειας και όχι η δύναμη επαναφοράς που έχουν, αυτή η δύναμη δεν είναι ικανή να αυξήσει σημαντικά την δύναμη του ελατηρίου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνεχιζω εδω για να μη ανοιγω καινουριο θεμα. Τελικα περυσι ο πατερας μου το πηγε σε ενα φιλο του, οπου του εβαλε λαδια και ενα μικρο check-up χωρις επιβαρυνση..

 

Το προβλημα ειναι οτι ειχε πει οτι συντομα θα χρειαστω αλλαγη τακακια. Επισης αρχισε να μυριζει και το a/c ασχημα, οποτε υποθετω θελει καθαρισμα ή αλλαγη;

 

Ξερετε καποιο εξειδικευμενο συνεργειο Mercedes, ή απλα καποιο συνεργειο που να ασχολειται και με αυτα για να το παω για ενα γενικο check up + service a/c; Αναφερομαι παντα για Αθηνα, μιας και αυτο το καλοκαιρι δε θα μπορεσω να ανεβω Θεσσαλονικη.

 

Τα διαφορα deals που βλεπω αξιζουν ή οχι; Το επισημο στη merdeces, εχουν μειωθει οι τιμες τα τελευταια χρονια, αλλα και παλι δε αξιζει παρα πολυ.

 

Και κατι σχετικα με τα λαδια. Στο δικο μου mercedes (a140 του 00' νομιζω ) βαζω 10w40, αλλα παρατηρω οτι μερικα συνεργεια βαζουν και 5-40 ή ισως και κατι διαφορετικο. Υπαρχει καποιο θεμα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο site που μπηκα λεει για 76 ευρω απλο service + 23 ευρω για καθαρισμο A/C. Στα 100 ευρω δλδ.  Απλα στα deals βρισκω με παραπλησια τιμη και κανουν εκτενεστερο ελεγχο σε 16 σημεια του αυτοκινητου, δλδ οπως ειναι το ολοκληρο service της mb, που κοστιζει εκει στα 170 ευρω + 23 ευρω παλι για καθαρισμο A/C, οποτε παμε στα 200 ευρω.

 

http://www.echolime.com/service/model.php?model=W168

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

<p>Λάδια φίλτρο δεν είπες οτι ήθελες? 51€ λέει η σελίδα... Ο έλεγχος 16-36-56 σημείων οπως και να εχει γινεται και ειναι πάντα δωρεάν, αυτα ειναι εμπορικά τρικ... Ο καθαρισμός a/c επισης ειναι άλλου παπά ευαγγέλιο... Πρόσεχε μόνο που θα το κανεις γιατι εγω το έκανα εκτός αντιπροσωπείας και μου τρύπησαν εβαπορετα γιατι πήγαν και την ψέκαζαν απευθείας με ενα σπρέι. Έτσι γλύτωσα βία 20-30 και πλήρωσα μετα στην αντιπροσωπεία 420 για αλλαγή (δε μπορούσα να αποδείξω οτι τρύπησε απο τους άχρηστους γιατι δεν το έχασε άμεσα το φρεο)... Αυτα!</p>

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...