gia_nnis Δημοσ. 10 Ιουλίου 2013 Share Δημοσ. 10 Ιουλίου 2013 Πηγα σημερα στον μαστορα να αλλαξει ενα λασιχακι εξατιμησης σε ενα ΤΤ Audi και μου ειπε οτι τα vw , audi κλπ του Ομιλου θελουν το G12 Μου παρηγγειλε και πηρα αυτο....10 ευρω το 1,5 λιτρο αλλα αυτο προτεινουν οι Γερμανοι Του ειπα οτι στο δικο μου Honda CRV δενε χω ασχοληθει ποτε με παραφλου μου απαντησε : "Ειπες την μαγικη λεξη" Στην αρχη δεν καταλαβα και μου ειπε οτι ειπα...Honda Πολλα..!!! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tenshi Δημοσ. 10 Ιουλίου 2013 Share Δημοσ. 10 Ιουλίου 2013 Απλά εκεί (jp/kr),μιλάμε για "κλειστό κύκλωμα" με όλη την έννοια. Θυμάμαι το civic.Η πρόσβαση στο δοχείο διαστολής για πλήρωση ήταν δύσκολη και ο έλεγχος ουσιαστικά αδύνατος,εκτός και αν έχωνες το κεφάλι σου μέσα στο μηχανοστάσιο μαζί με μια λάμπα για να δείς τα σημεία max και min.Και ο λόγος;Γιατί είχε σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να επαρκεί ενας περιστασιακός έλεγχος απο service σε service.Τώρα γιατι στα "ευρωπαϊκά" αμάξια δέν ισχύει το ίδιο,πραγματικά δέν ξέρω. Έχοντας πάντως ένα VW Polo στην οικογένεια,το να χρησιμοποιείς "παραφλού" αντί G12 για μεγάλο χρονικό διάστημα,σε οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια σε αλλαγή ψυγείου... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
linkin Δημοσ. 11 Ιουλίου 2013 Share Δημοσ. 11 Ιουλίου 2013 Γιατι, ποιος με γιαπωνεζικα-κορεατικα ασχολειται με τετοια θεματα; ενω με ευρωπαικα πρεπει να ασχολεισαι και μαλιστα να χρυσοπληρωνεις αυτα που και καλα καλυπτουν τις προδιαγραφες τους, αλλιως ολο και καποια kinder εκπληξη σε περιμενει! Αμα ημαστε στο 1993 θα συμφωνουσα απολυτα μαζι σου. Εν ετη 2013, τα δεδομενα εχουν αλλαξει κατα πολυ και το " με ευρωπαικα πρεπει να ασχολεισαι και να χρυσοπληρωνεις" ακουγεται πολυ "γενικολογια"¨. ps: εχω και ευρωπαικο και κορεατικο αμαξι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Timour21 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2013 Share Δημοσ. 11 Ιουλίου 2013 Παιδιά, λίγο έλεος με την αξιοπιστία των ιαπωνικών αυτοκινήτων. Λες και δεν τα φτιάχνουν άνθρωποι αυτά αλλά θεοί. Αστοχίες υλικών πάντα υπήρχαν και πάντα θα υπάρχουν, και δεν είναι "προνόμιο" των ευρωπαίων κατασκευαστών αυτά. http://www.tanea.gr/news/world/article/5011398/anaklhsh-3-4-ekat-montelwn-toyota-nissan-honda-mazda-eksaitias-elattwmatikwn-aerosakwn/ http://www.autogreeknews.gr/article/382/anakliseis_honda και αν κάνετε μια πρόχειρη αναζήτηση στο google θα βρείτε αρκετές ακόμα περιπτώσεις. Καλή φάση να μην αδειάζει το ψυκτικό απ'το ψυγείο (δεν λέω...) αλλά αν είχα την επιλογή να συμπληρώνω υγρά μια φορά τον μήνα και να ΜΗΝ αλλάζω δίσκο-πλατώ στο toyota carina e κάθε 60-80k χλμ (πραγματικό παράδειγμα σε αυτοκίνητο φίλου), θα το προτιμούσα ( ο φίλος μου συγκεκριμένα). Εγώ με peugeot κάθε μήνα έλεγχο για τις στάθμες των υγρών , αλλά ο δίσκος 160Κ χλμ και ακόμα δεν έχει δείξει κόπωση. ΚΑΝΕΝΑΣ κατασκευαστής αυτοκινήτων δεν είναι τέλειος και κανένας δεν φτιάχνει αμάξια για την ψυχή της μάνας του. Αναλώσιμα κουτιά πουλάνε που θέλουν να τα αλλάζεις κάθε 5-10 χρόνια για να κάνουν τζίρους. Αφήστε τα οπαδιλίκια για τις κάρτες γραφικών και τους επεξεργαστές. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tenshi Δημοσ. 11 Ιουλίου 2013 Share Δημοσ. 11 Ιουλίου 2013 Παιδιά, λίγο έλεος με την αξιοπιστία των ιαπωνικών αυτοκινήτων. Λες και δεν τα φτιάχνουν άνθρωποι αυτά αλλά θεοί. Αστοχίες υλικών πάντα υπήρχαν και πάντα θα υπάρχουν, και δεν είναι "προνόμιο" των ευρωπαίων κατασκευαστών αυτά. http://www.tanea.gr/news/world/article/5011398/anaklhsh-3-4-ekat-montelwn-toyota-nissan-honda-mazda-eksaitias-elattwmatikwn-aerosakwn/ http://www.autogreeknews.gr/article/382/anakliseis_honda και αν κάνετε μια πρόχειρη αναζήτηση στο google θα βρείτε αρκετές ακόμα περιπτώσεις. Καλή φάση να μην αδειάζει το ψυκτικό απ'το ψυγείο (δεν λέω...) αλλά αν είχα την επιλογή να συμπληρώνω υγρά μια φορά τον μήνα και να ΜΗΝ αλλάζω δίσκο-πλατώ στο toyota carina e κάθε 60-80k χλμ (πραγματικό παράδειγμα σε αυτοκίνητο φίλου), θα το προτιμούσα ( ο φίλος μου συγκεκριμένα). Εγώ με peugeot κάθε μήνα έλεγχο για τις στάθμες των υγρών , αλλά ο δίσκος 160Κ χλμ και ακόμα δεν έχει δείξει κόπωση. ΚΑΝΕΝΑΣ κατασκευαστής αυτοκινήτων δεν είναι τέλειος και κανένας δεν φτιάχνει αμάξια για την ψυχή της μάνας του. Αναλώσιμα κουτιά πουλάνε που θέλουν να τα αλλάζεις κάθε 5-10 χρόνια για να κάνουν τζίρους. Αφήστε τα οπαδιλίκια για τις κάρτες γραφικών και τους επεξεργαστές. Είναι κάτι που έχω βαρεθεί να επαναλαμβάνω,ξανά και ξανά.Να αναλώνομαι σε διαξιφισμούς με καβαλημένα fanboys και να με αποκαλούν φρενοβλαβή ελλείψει επιχειρημάτων,ακόμα και άτομα που στην καλύτερη έφτασαν μέχρι την θέση του συνοδηγού (και αν). Βέβαια,στην παρούσα φάση/topic,ασχολούμαστε με το ψυκτικό υγρό και τα πέριξ.Λίγη σημασία έχει αν το χερούλι της πόρτας σου μείνει στο χέρι,ο κομπρέσσορας του a/c τινάξει τα πέταλα στα 50Κ km και η τρόμπα συμπλέκτη θέλει αλλαγή ανα 20Κ km, στο πανάκριβο και (κατα τ'άλλα) αξιόπιστο Asian bound. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2013 Μέλος Share Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2013 G12 που μπορω να βρω παιδια ...Παει το 1,5 λιτρο που ειχα παρει για τα δυο ΤΤ Μου το ειχε παρει αλλα δεν ξερω απο που ο μαστορας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pinwkolwnies Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2013 Εμένα πάντως μούβαλε χέρι ο μάστωρ όταν πήγα το αμάξι για το καθιερωμένο service των (2)20.000 (μη κλαίτε,σαν καινούργιο είναι...) και επιδεικτικά στραβομούριασε όταν βρήκε τη στάθμη λαδιού/νερού κάτι γραμμούλες κάτω... Του εξήγησα ότι έχω γιαπάνι (και κατασκευής εκεί...) και γι αυτό δεν κυτάω τις στάθμες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα