Προς το περιεχόμενο

Λουκέτο στη δημοτική αστυνομία;


cyber_katsarida

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πουθενά δεν είπες "που θεωρητικά δε δέχτηκαν να αξιολογησουν τους υπαλλήλους τους με αξιολόγηση που δε γουστάρω".

=> Η ΟΛΜΕ "παρότρυνε" τους προϊσταμένους να μην αξιολογήσουν τους υφισταμένους τους που στο φτωχό μου μυαλό εμπίπτει στη περίπτωση που υποστήριξες να σταλούν στα δικαστήρια.

 

 

Δεν ειναι αξιολόγιση που δε γουστάρω...ειναι αξιολόγηση "θέατρο του παραλόγου".

Και θα ξέρεις απ την αδελφή σου οτι κανένας ιδιωτικός ή δημόσιος υπαλληλος δε θα τη δεχόταν.

 

Σα να σου λένε εσένα, "ναι δουλευεις 10 χρόνια, εισαι γ@μω τους υπαλλήλους, οι εως τωρα αξιολογήσεις σου ειναι καλές, αλλά πρέπει να δώσεις ΑΣΕΠ και να σε αξιολογούμε βάση των πωλησεων που θα κανεις στην έρημο Σαχάρα, ενώ κάποιους άλλους θα τους αξιολογώ βάση των ίδιων πωλήσεων στο Μανχάταν.

 

νομίζω πως δε χρειάζεται να το στνεχίσουμε. Θεωρώ ότι απλά δεν θα δεχθείς ποτέ ότι πράγματι είπες αυτό που είπες και σταματώ εδώ.

Μα δεν βάζεις συγκεκριμένες παραμέτρους στο σκεπτικο σου :-)

Εδω ειναι η διαφωνία μας  ουσιαστικά.

(Και γιατι να μη το συνεχίσουμε? Εκτος αν σε κουρασε η κουβέντα οπότε πάω πάσο)

 

Απλά στις υπενθυμίζω διοτι μιλάνε για μια συγκεκριμένη περίπτωση.

 

Επαναλαμβάνω οτι εδω δε συζητάμε απλά για άρνηση αξιολόγησης. Αναφερόμαστε σε άρνηση ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ αξιολόγησης που θα σημαίνει απόλυση σε χιλιάδες εκπαιδευτικους.

 

Σαφως και η άποψή μου εξακολουθεί να ειναι η ιδια που έχω ηδη υποστηρίξει για δικαστήρια κτλ κτλ.

Δεν ειμαι παράλογος. Θέλω όσο και εσυ, να αλλάξουν τα πράγματα να φυγουν οι τεμπέληδες, να έχουμε ένα καλο δημοσιο τομέα, μια καλή εκπαιδευση...αλλά όχι ρε φιλε έτσι. Οχι. Ειναι άδικο.

 

 

Όταν στο συγγενικό σου περιβάλλον έχεις εκπαιδευτικούς δεν έχεις ΑΜΕΣΗ σχέση με την εκπαίδευση. Έτσι για να μη ξαχνάμε το νόημα των λέξεων.

Όταν γράφω οτι έχω άμεση σχέση, το εννοώ. Μπορεις να υποθέσεις ότι θέλεις.

Ο καθένας έχει συγκεκριμενο παρελθόν και εμπειρίες. Και πίστεψέ με. Οταν ζεις την εκπαιδευση μέσα στο σπίτι σου, η σχέση σου ειναι άμεση :-) Δε θα επεκταθώ.

 

Επίσης δε ξέρω αν τελικά έγιναν ή όχι οι αξιολογήσεις. Ξέρω ότι αρχικά "προειδοποιήθηκαν" οι καθηγητές να μη συμμετάσχουν ... ακόμα και αν το σύστημα ήταν το ένα ή το άλλο ποιός είσαι εσύ που "προειδοποιείς" (= απειλείς) κάποιον να κάνει κάτι που θέλει και έχει κάθε νόμιμο δικαίωμα να κάνει ?

Αλλο προειδοποιώ, άλλο απειλώ.

Απειλή δεν υπήρξε.

 

Το εκάστοτε συνδικαλιστικό όργανο έχει ως βασικό του σκοπό να ενημερώνει τα μέλη του για τις προθέσεις τις κάθε κίνησης.

 

Τι βγήκε στα ΜΜΕ???

Οτι οι εκπαιδευτικοι αρνουνται να δουλέψουν 2 ωρες παραπάνω και ειναι τεμπέληδες, ενω δε δέχονται αξιολογήσεις.

 

Τι από αυτά ηταν η αλήθεια?

Να μη στα γράφω εγω. Τα ξέρεις ήδη.

 

Στην εταιρεία που εργάζομαι υπάρχει εσχάτως η διαδικασία της αξιολόγησης η οποία θεωρώ ότι είναι ότι πιο άκυρο, άχρηστο (όπως γίνεται) και εν τέλει ότι κάνει κακό ... πάει να πει ότι μπορώ να "προειδοποιήσω" τους συναδέλφους μου μη τυχόν και την κάνουν ?

Αισθάνομαι τυχερός γιατι στη δική μου εργασία οι αξιολογήσεις αν μη τι άλλο γίνονται με τη μέθοδο της προσωπικής συνέντευξης και στο τέλος θα πρέπει να συμφωνησουν και οι 2 πλευρές για να κοινοποιηθουν στο ανθρωπινο δυναμικό.

 

Παρόλαυτα, ο συνδικαλιστικός φορέας (παντου υπάρχει ένας τέτοιος :P), πάντα προειδοποιεί τους υπαλλήλους, να ελέγχουν την αξιολόγησή τους πριν την υπογράψουν διότι υπήρχαν περιπτώσεις περίεργες στο παρελθόν.

Δεν ειναι κακό αυτό.

 

Στη δική σου περίπτωση, έχεις δεχθεί να εργάζεσαι με ένα συγκεκριμένο τροπο αξιολόγησης. Δε μπορεις να το αλλάξεις, διοτι έχεις υπογράψει μια συμβαση.

Αν αυτή ξαφνικά άλλαζε και γινόταν πολυ χειρότερη με απότερο σκοπό να σε διώξει, δε θα ήθελες κάποιος να σε προειδοποιήσει?

 

Y.G- Δε με ενδιαφέρει να σε πεισω. Δε χρειάζεται να συμφωνούμε παντου. Απλά θέλω να συμπεριλάβεις στο σκεπτικό σου καποιες παραμέτρους, οι οποίες εμένα τουλάχιστον με κάνουν να αλλάζω άποψη για το συγκεκριμένο κλάδο.

 

Εκβιαζουν καλυτερα  B)

Εδω κατάφεραν να κλεισουν ολοκληρη ΕΡΤ, έδιωξαν 400.000 κόσμο απ το Συνταγμα, έπεισαν φτωχο κόσμο οτι τα έφαγε μαζί με τους άλλους και δε μπορουν να διωξουν τα βυζματα της βουλης?? :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 450
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Με βάση ποια κριτήρια θα γίνει η αξιολόγηση και γιατί να σημαίνει πως θα γίνουν χιλιάδες απολύσεις;

(θα γινόταν...νομίζω οτι δεν πέρασε ο τροπος που ηθελαν...μάλλον κάποιος τους σφυριξε οτι κάνουν χαζομάρα)

 

Ενα απο τα κριτήρια οπου υπήρξε αντιδραση θα ηταν η απόδοση των μαθητών.

Ως ιδέα φαντάζει καλή και για αυτο δεν ανακοινωθηκαν απ τα ΜΜΕ οι λεπτομέρειες.

 

Δεν διαχώριζαν ομως τους καθηγητές της ειδικης αγωγής που έχουν παιδιά με ειδικές ανάγκες, ούτε τους καθηγητές που βρίσκονται σε τμήματα ένταξης, οπου εκει ο σκοπος ειναι άλλος και όχι τα παιδιά να πάρουν 20.

 

Ασε δε για τους εκπαιδευτικους που έχουν παιδιά απο άλλες χώρες ή...αθίγγανους που ο σκοπός ειναι να τα πείσεις να έρθουν στο σχολείο, όχι να τα βάλεις να γράψουν διαγώνισμα.

 

Αντιλαμβάνεσαι λοιπόν οτι εφόσον δεν έβαζαν διαφορετικους στόχους στον καθε εκπαιδευτικο, αυτος θα αναγκαζόταν να βάζει σε όλους 20, ωστε να κρατησει τη θέση του. Aν ηταν δικαιος, θα έχανε τη θέση του.

 

Μπορεις ευκολα να σκεφθεις τι αποτέλεσματα θα ειχε μια τέτοια κινηση...

 

Κάτι ακόμα που ειχε ακουστεί και ειχε πλάκα, ήταν το ποσοστο επιτυχίας που θα ειχε το κάθε σχολείο στις...πανελλήνιες :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή σοβαρά ήθελαν να αξιολογήσουν τους καθηγητές με βάση τους βαθμούς που βάζουν στους μαθητές τους;

Ναι. Αυτη ηταν η αρχικη προταση. Εκει έγινε και ο χαμός μαζί με το περιβόητο ζήτημα του 2ωρου επιπλέον.

Μετά το άλλαξαν. Τωρα δε ξέρω τι προταση έχουν κάνει να σου πω την αλήθεια και τι θα ψηφισθεί.

Το δεδομένο ειναι πως οι φετινές αξιολογήσεις έγιναν κανονικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ίσως είναι η ποιο άχρηστη υπηρεσία στη χώρα μας,και ναι,μάλλον πρέπει να κλείσει.Τους ανθρώπους εκεί δεν τους μισώ,ούτε τους έχω κάποια αντιπάθεια.Είχαν τρόπο να μπούν εκεί και το κάνανε.Στο στρατό ένας υποαξιοματικός κάποτε με ρώτησε "γιατί δεν γουστάρουμε τα βίσματα?",αφού του απάντησα κλασσικά,και καλά επειδή δεν είναι ανδρικό να είσαι βίσμα και μπλα μπλα μπλα,αυτός με βούλωσε "Επειδή δεν έχουμε εμείς το βίσμα."

 

αλλά,το γεγονός δεν αλλάζει,Δημοτική Αστυνομία πρέπει να κλείσει,δεν προσφέρει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ίσως είναι η ποιο άχρηστη υπηρεσία στη χώρα μας,και ναι,μάλλον πρέπει να κλείσει.Τους ανθρώπους εκεί δεν τους μισώ,ούτε τους έχω κάποια αντιπάθεια.Είχαν τρόπο να μπούν εκεί και το κάνανε.Στο στρατό ένας υποαξιοματικός κάποτε με ρώτησε "γιατί δεν γουστάρουμε τα βίσματα?",αφού του απάντησα κλασσικά,και καλά επειδή δεν είναι ανδρικό να είσαι βίσμα και μπλα μπλα μπλα,αυτός με βούλωσε "Επειδή δεν έχουμε εμείς το βίσμα."

 

αλλά,το γεγονός δεν αλλάζει,Δημοτική Αστυνομία πρέπει να κλείσει,δεν προσφέρει.

Σόρυ αλλά αυτό που σου είπε ο υπαξιωματικός για τα βύσματα είναι τρελή μαλ.., αλλά και αυτό που είπες εσύ δεν είναι το θεωρώ πολύ σημαντικό ωστόσο..

 

Κατ' αρχάς πρέπει να είσαι μαζόχας για να γουστάρεις κάποιον που σε εκμεταλλεύεται, άμεσα ή έμμεσα, ή έστω που εκμεταλεύεται κάποιον άλλο. Το πιο σημαντικό για μένα ωστόσο είναι η ισότητα, αξιοκρατία κλπ και αυτό αν ισχύει μία για τα βύσματα, ισχύει δέκα για το κάθε δημοσιολαμόγιο που βολεύει τα βύσματα. Αυτοί που βολεύουν τα βύσματα καταχράζονται εξουσία και παραβιάζουν τους κανόνες της εργασίας τους, είτε για προσωπικό όφελος, είτε για πολιτικό, είτε για χρηματικό. Είναι κακοί και επικίνδυνοι υπάλληλοι του κράτους.

 

Αλλά βέβαια πολλοί δημόσιοι υπάλληλοι έτσι σκέφτονταν/ σκέφτονται, ανάλογα με τη θέση. 'Μας ζηλεύουν επειδή είμαστε οι γαμάτοι, επειδή αυτοί είναι άεργοι κλπ' και μόλις φάνε τη χαστούκα και πρέπει να ανταγωνιστούν τους άχρηστους άεργους ή ακόμα και απλά να ιδιωτικοποιηθεί η επιχειρηση τους, αρχίζουν να βγάζουν το μένος τους στον υπόλοιπο λαοτζίκο για να γλείψουν μία τελευταία φορά το νέκταρ της ανωτερότητας τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μα καλα εκαναν διαδηλωση οι δημοτικοι αστυνομικοι με τα αυτοκινητα και τα μηχανακια του δημου με κορνες και πανό?

απο που και ως που βρε παιδια χρησιμοποιειτε δημοσια περιουσια και ξενη βενζινη για να διαδηλωσετε? ποδαρακια δε σας εδωσε ο θεος να διαδηλωσετε οπως ολος ο κοσμος που διεκδικει κατι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή σοβαρά ήθελαν να αξιολογήσουν τους καθηγητές με βάση τους βαθμούς που βάζουν στους μαθητές τους;

 

Αν μιλάμε για βαθμούς που βγάζουν οι μαθητές τους ΑΛΛΑ από κάποιο σοβαρό είδος εξέτασης (πανελλήνιες ή κάτι σαν SAT) τι ποιό λογικό ?

 

Με τι θα αξιολογούταν δηλαδή ? Με το σε ποιά θέση στο πρωτάθλημα πήρε η ομάδα τους ?

 

Η χαζομάρα θα είναι να αξιολογούνται με τους βαθμούς που βάζουν στους μαθητές τους οι ίδιοι.

 

 

πχ γνωρίζω από το συγγενικό μου πρόσωπο ότι θεωρείται πλέον "θεσμός" κανείς μαθητής να μην παίρνει κάτω από 12-13 ακόμα και αν αξίζει 01 - 02.

 

Σε τέτοια περίπτωση θα ήταν άχρηστο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εμένα αυτό μου φαίνεται κουλό. Με πανελλήνιες έχει κάποια βάση, αλλά θα υπάρξουν πολλές αδικίες όπως προειπώθηκε. Βέβαια, μακροπρόθεσμα, αν βγει κάποια βάση για κάθε περιοχή και σχολείο, μπορεί να λειτουργήσει κάποιο σύστημα. Θα πρέπει βέβαια να υπάρξει ευελιξία των καθηγητών τουλάχιστον μέσα στην ίδια πόλη/ περιοχή.

 

Με τακτικές αξιολογήσεις, στην αρχή θα αδικηθούν κάποιοι, αλλά μετά από κάποιο διάστημα θα ισορροπήσει το πράγμα. Το καλύτερο θα ήταν να γίνουν αξιολογήσεις βάση γραπτών εξετάσεων επίσημα προς το παρόν και παράλληλα να λειτουργούν πιλοτικά και άλλα συστήματα.

 

Σε κάποιες χώρες του εξωτερικού έχω ακούσει ότι παίρνουν σοβαρά τη γνώμη των μαθητών. Η Ελλάδα είναι λίγο ανώριμη για κάτι τέτοιο, με την αντίληψη που επικρατεί περί ρουσφετιών και διαφθοράς, αλλά πιστεύω ότι αυτό είναι ένα από τα πιο δυνατά εργαλεία αν χρησιμοποιηθεί σωστά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Το καλύτερο θα ήταν να γίνουν αξιολογήσεις βάση γραπτών εξετάσεων επίσημα προς το παρόν και παράλληλα να λειτουργούν πιλοτικά και άλλα συστήματα.

 

 

ΔΕΝ μπορεις να βάλεις όλες τις κατηγορίες μαθητών στην ίδια σακουλα.

Δεν μπορεις να αξιολογήσεις όλους τους εκπαιδευτικους βάση ενός συγκεκριμένου μοντέλου αξιολόγησης.

Υπάρχουν εκπαιδευτικοι που στόχο έχουν να φέρουν τα παιδιά στο σχολείο, άλλοι έχουν στόχο να διατηρήσουν τους μαθητές σε ένα επίπεδο "καλού πολίτη" (δηλαδη να μπορει να πηγαίνει στο σουπερ μαρκετ να ψωνίσει, να μπορεί να διαβάσει).

 

Ούτε μπορεις να μη συμπεριλαμβάνεις τον χαρακτήρα του κάθε μαθητή ο οποίος διαμορφώνεται κατά βάση στο σπίτι του και όχι τόσο στο σχολείο, ωστε να αξιολογήσεις έναν εκπαιδευτικό έτσι.

 

Υπάρχουν πανάξιοι ανθρωποι που ως μαθητές υπήρξαν σκράπες, ενω ειχαν εξαιρετικους εκπαιδευτικους. Φαντάσου να τους αξιολογούσαν όλους βάση των μηδενικων που έγραφαν οι πιτσιρικάδες στα τεστ τους.

 

Σε κάποιες χώρες του εξωτερικού έχω ακούσει ότι παίρνουν σοβαρά τη γνώμη των μαθητών.

Πριν απο 20 χρόνια αυτό θα ηταν ευχης έργον.

Αυτη τη στιγμη ο θεσμός του εκπαιδευτικου έχει εξευτελιστεί.

 

Οταν ο κάθε γονιός μπορει και κάνει καταγγελία σε εκπαιδευτικους επειδή ο κανακάρης τους πήρε 18 και όχι 20 με αποτέλεσμα ο εκπαιδευτικος να χαρακτηρίζεται άμεσα ως ΕΠΙΟΡΚΟΣ (απίστευτο και όμως αληθινο) και να κινδυνευει να χάσει την δουλειά του...

 

Έχω βρεθει σε συνέλευση καθηγητών-συλλόγου γονέων-15μελους όπου οι μαθητές ζητουσαν συγνωμμη στους καθηγητές τους λόγω της συμπεριφοράς των γονέων τους.

 

Επί της ουσίας όμως θεωρώ οτι θα παρείχε μια α εικόνα ανάλογα με τον χαρακτήρα του κάθε παιδιου.

 

Η αξιολόγηση του κάθε καθηγητή πρέπει να γινεται βάση ατομικών στόχων και ανάλογα με το προφιλ των μαθητών που έχει στη τάξη του. Και εννοειται πως αηδίες του τυπου, 30 μαθητές σε κάθε τάξη, θα πρέπει να αποφευχθουν. Δεν νομιζω οτι υπάρχει εκπαιδευτικος που υποστηριζει οτι μπορει να εργασθει οπως ωφείλει με τόσο κόσμο σε ένα τμήμα και να μπορει μάλιστα να δινει βάση στην περίπτωση του κάθε μαθητή,

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΔΕΝ μπορεις να βάλεις όλες τις κατηγορίες μαθητών στην ίδια σακουλα.

Δεν μπορεις να αξιολογήσεις όλους τους εκπαιδευτικους βάση ενός συγκεκριμένου μοντέλου αξιολόγησης.

Υπάρχουν εκπαιδευτικοι που στόχο έχουν να φέρουν τα παιδιά στο σχολείο, άλλοι έχουν στόχο να διατηρήσουν τους μαθητές σε ένα επίπεδο "καλού πολίτη" (δηλαδη να μπορει να πηγαίνει στο σουπερ μαρκετ να ψωνίσει, να μπορεί να διαβάσει).

 

Ούτε μπορεις να μη συμπεριλαμβάνεις τον χαρακτήρα του κάθε μαθητή ο οποίος διαμορφώνεται κατά βάση στο σπίτι του και όχι τόσο στο σχολείο, ωστε να αξιολογήσεις έναν εκπαιδευτικό έτσι.

 

Υπάρχουν πανάξιοι ανθρωποι που ως μαθητές υπήρξαν σκράπες, ενω ειχαν εξαιρετικους εκπαιδευτικους. Φαντάσου να τους αξιολογούσαν όλους βάση των μηδενικων που έγραφαν οι πιτσιρικάδες στα τεστ τους.

 

Εννοούσα γραπτές εξετάσεις των καθηγητών, όχι των μαθητών. Ούτως ή άλλως κάποιοι φίλοι που έχουν το 'εργασιακό δικαίωμα' του καθηγητή, με έχουν ζαλίσει σε συζητήσεις ότι έχουν κάνει παδαγωγικά μαθήματα και γι' αυτό αξίζουν να έχουν το προνόμιο απέναντι στους υπολοίπους πανεπιστημιακούς που ενώ έχουμε επαρκή μόρφωση δε δικαιούμαστε ούτε να κάνουμε ιδιαίτερα.

 

Ας δώσουν λοιπόν εξετάσεις στο αντικείμενο τους και στα περίφημα παιδαγωγικά μαθήματα. Αν είναι δίκαιο; Σίγουρα απολύτως δίκαιο δε θα είναι με το κράτος που έχουμε, αλλά πάλι σίγουρα δε θα είναι λιγότερο δίκαιο από τον τρόπο που μπήκαν στο δημόσιο.

 

Εν το μεταξύ μπορούν να δοκιμάζουν άλλους τρόπους πιλοτικά. αλλά από τη στιγμή που πρέπει να φύγουν κάποιοι δε βλέπω άλλον δίκαιο τρόπο, αν και εγώ θα ήμουν υπέρ στο να φύγουν απλά οι νεότεροι, σε συνδυασμό με μία κατώτατη αξιολόγηση..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με οι περισσότεροι νέοι καθηγητές, 10 ετιας δηλαδή, έχουν ήδη δώσει εξετάσεις! ΑΣΕΠ

Άσε που πλέον δε νοείται καθηγητής χωρίς μεταπτυχιακό!

Πολλοι αναπληρωτές έχουν και διδακτορικό! Χεχεχε

Οσο για τον άλλο που διδάσκει 30 χρόνια και μπήκε κάποτε με την επετηρίδα, σε ελάχιστα χρόνια θα συνταξιοδοτηθεί οπότε περιττές οι εξετάσεις!

Ασε που αυτοί έχουν προϋπηρεσία και ως διευθυντές, χιλιάδες διδακτικές ώρες κτλ και εκατοντάδες ώρες επιμορφωτικών σεμιναρίων υπό την αιγίδα της Ε. Ε.

Η εκπαιδευση δε χρειάζεται απολύσεις! Προσλήψεις θέλει!

Υπάρχουν χιλιάδες αδιοριστοι εκπαιδευτικοί με τουλάχιστον μεταπτυχιακό πάνω στην εκπαιδευση και τα τελευταία 3 χρόνια έχουμε μαζικές συνταξιοδοτησεις! Ποιος θα καλυψει αυτά τα κενά?? Οι συγχωνευσεις? Βάζουν το ένα παιδί πάνω στο άλλο και καταργουν σχολικές μονάδες επειδη έχουν λέει...μολις 20 παιδιά μέσα στις τάξεις??Αυτοι δεν έλεγαν για τα ευελικτα τμηματα των 20 ατομων που ο καθηγητης θα μπορουσε να σταθει πάνω στα προβληματα του κάθε ένα??

Βλέπουν οι άσχετοι ότι δεν υπάρχει περιθώριο να διώξουν άλλους απ την εκπαιδευση μετά τις μαζικές συνταξιοδοτησεις και πήγαν και κατάργησαν ειδικότητες από τα ΕΠΑΛ αφήνοντας ξέκρεμαστα τα παιδάκια!

Που ειναι τα κανάλια να κάνουν θέμα;
Μόνο για τις πανελλήνιες ήξεραν να λένε;

 

Ηλεία: Δάκρυσαν οι μαθητές βλέποντας να καταργούν το μέλλον τους

Προφανώς αυτές οι εικόνες δεν ενδιαφέρουν την κοινωνία...Μόνο για τα ψευδη περι του παραπάνω 2ωρου ειχαν να λένε για να φέρουν διχόνοια στο κόσμο και να τους θέσουν εναντιων των εκπαιδευτικων...

 

Εβλεπες ρεπορταζ καναλιών που ετρεχαν οι ΑΡΔ και ρωταγαν τους υποψηφιους..

"Πως σου φαίνεται που δε θα δωσεις εξετάσεις εξαιτιας των καθηγητων σου??

Σε ποια σχολή θέλεις να μπεις?? Σου χαλάνε τα ονειρα??"

Απάντηση μαθητή...

 

- Ε ονειρο μου ειναι να γινω δάσκαλος και να μπω στο παιδαγωγικο...

 

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ...

 

 

Ούτως ή άλλως κάποιοι φίλοι που έχουν το 'εργασιακό δικαίωμα' του καθηγητή, με έχουν ζαλίσει σε συζητήσεις ότι έχουν κάνει παδαγωγικά μαθήματα και γι' αυτό αξίζουν να έχουν το προνόμιο απέναντι στους υπολοίπους πανεπιστημιακούς που ενώ έχουμε επαρκή μόρφωση δε δικαιούμαστε ούτε να κάνουμε ιδιαίτερα.

 

Μπα??

Γιατι η σχολή τους, τους προσφερε παιδαγωγικη επάρκεια? Απο που και ως που πες τους.

 

Μονο με μεταπτυχιακό πάνω σε παιδαγωγικά παιρνεις τη παιδαγωγικη επάρκεια άρα μπορεις να διδάξεις.

Και πλέον θα ειναι βασική προυπόθεση, απ ότι έχω αντιληφθει.

 

Για παράδειγμα, για να διδάξει πλέον ένας Φυσικος, θα πρέπει να κάνει μεταπτυχιακό πάνω στα παιδαγωγικά ή αλλιώς να έχει δώσει ΑΣΕΠ (κάτι που δε προβλέπεται για τα επόμενα χρονια :P )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...