Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σας παραθέτω την επιστολή που κοινοποίησα πριν λίγο στις 2 εταιρείες,στην ΕΕΤΤ,στο ΙΝΚΑ και στο ΕΚΠΟΙΖΩ και ζητάω τη βοήθειά σας αν έχετε κάτι να προτείνετε.

 

Ονομάζομαι ...
Είχα για χρόνια την τηλ σύνδεση ... στον ΟΤΕ (double play) η οποία είναι στο όνομα της καρκινοπαθούς αδερφής μου ....
Πριν 2 μήνες περίπου είχα μείνει γύρω στις 20 μέρες χωρίς ίντερνετ εξαιτίας προβλήματος στη γραμμή του ΟΤΕ.Με ταλαιπώρησαν αφάνταστα.Αυτό το γεγονός συν μιας πολύ καλής προσφοράς της forthnet με έκαναν να "κλείσω" μια προσφορά με εξωτερικό συνεργάτη της forthnet στον οποίο τόνισα ότι η σύμβαση λήγει στις 11/7 με τον ΟΤΕ.Παρόλα αυτά αυτός προφανώς δεν το εξέλαβε υπόψη του και η σύμβαση με τη forthnet θα άρχιζε στις 9/7.Αυτό μου το εξήγησαν από τον ΟΤΕ  και μου είπαν πως αν δεν κάνω άμεση κατάργηση θα πρέπει να πληρώσω ποινή 110 Ευρώ(την οποία απορώ πως ζητάνε ενώ με είχαν ταλαιπωρήσει προηγουμένως).Πήγα σε ένα κατάστημα forthnet και τηλεφώνησα στη γραμμή εξυπηρέτησης στις 2/7.Μου είπαν θα με καλέσουν.Πράγματι στις 3/7 ηχογραφημένα ζήτησα να μου καταργήσουν τη γραμμή άμεσα καθώς επιθυμούσα παραμονή στον ΟΤΕ και από τις 12/7 και έπειτα θα έκανα νέα αίτηση.Την ίδια μέρα αρνήθηκα να παραλάβω το router από το κούριερ.Σήμερα 5/7 μου λένε πως αυτό δε γίνεται και πως από τις 9/7 θα είμαι στο δίκτυο τους αλλιώς θα πρέπει να πληρώσω ποινή διακοπής 130 Ευρώ.Να πληρώσω τέλος ενώ ακόμα δεν έχω καν βρεθεί στο δίκτυό τους και ενώ έχω ειδοποιήσει μέρες πριν να μην κάνουν ενεργή τη γραμμή? Πραγματικά νιώθω πως και οι δύο εταιρείες με εμπαίζουν και γι αυτό σας κοινοποιώ και εσάς και στις δύο εταιρείες και στο ΙΝΚΑ και στο ΕΚΠΟΙΖΩ την καταγγελία μου και ότι με τη γνωμοδότηση τόσο τη δική σας όσο και των ΙΝΚΑ και ΕΚΠΟΙΖΩ θα προβώ στις κατάλληλες νομικές οδούς αν συνεχίσουν να με απειλούν με ποινές διακοπής τόσο ο ΟΤΕ που δεν παρείχε  ό,τι υποσχόταν όσο και η forthnet που αρνείται να διακόψει τη σύμβαση πριν καν αρχίσει.Πόσο μάλλον όταν τους τονίζω ότι  προτιμώ την προσφορά τους αλλά θα την ενεργοποιήσω μόλις λήξει η σύμβαση με τον ΟΤΕ, αλλά και ότι τους τονίζω ότι το σφάλμα ήταν του δικού τους συνεργάτη!

 

Δημοσ.

Κοίταξε, αρχικά το ό,τι είχες 20 μέρες πρόβλημα μπορεί να οφείλεται σε πολλούς παράγοντες και όχι στο ό,τι δεν γούσταραν οι του ΟΤΕ να σου φτιάξουν την γραμμή. Βέβαια αν ήταν εφικτό καλό θα ήταν να δώσουν βαρύτητα εξαιτίας της περίπτωσης. Στο κομμάτι της forthnet από τη στιγμή που έκανες την αίτηση στον συνεργάτη δεν υπήρχε περίπτωση να περιμένει να την καταθέσει όταν τελείωνε η σύμβασή σου με τον ΟΤΕ.

Πωλήσεις θέλει να κάνει ο άνθρωπος. Από εκεί και πέρα καλά έκανες και έκανες την καταγγελία καθώς έχεις το δικαίωμα υπαναχώρησης μέσα σε 14 νομίζω ημέρες κάτι που η forthnet δεν δείχνει να τηρεί.

  • Like 1
Δημοσ.

να σου τονίσω και το καλύτερο το οποίο πριν λίγο το σκέφτηκα για τη forthnet,στα χαρτιά που υπέγραψα δεν υπήρχε υπογραφή ή εξουσιοδότηση της αδερφής μου...άρα είναι ολίγον τι παράνομο να αξιώσουν κάτι.

 

όσο για τον ΟΤΕ η βλάβη ήταν δική τους και το παραδέχτηκαν γι αυτό υπήρχε αποχρέωση του λογαριασμού μου από ίντερνετ εκείνο το διάστημα

Δημοσ.

Για το κομμάτι της forthnet δεν ξέρω αν μπορούν να αξιώσουν ή όχι κάτι, γιατί πλέον και τηλεφωνικά κάνεις αιτήσεις που προχωράνε. Για το κομμάτι του ΟΤΕ προφανώς και θα ήταν υπαιτιότητα δικτύου αφού η βλάβη δεν ήταν μέσα στο σπίτι, απλώς εννοούσα πως μπορεί να ήταν από φυσικό φαινόμενο(πχ βροχή) ή από κλοπή καλωδίων. Υπάρχουν και αυτές οι περιπτώσεις. Όπως και να έχει το δεδομένο είναι πως υπάρχει περίοδος που ο καταναλωτής μπορεί να υπαναχωρήσει χωρίς χρέωση κάτι που δεν δέχθηκε η forthnet στην περίπτωσή σου.

Δημοσ.

Προφανως,ασε δε το σπουδαιοτερο πως δεν εχω καποιο συμβολαιο με ορους συμβασης αλλα και πως αν το παμε τυπικα δεν υπαρχει υπογραφη του κατοχου της γραμμης δηλαδη της αδερφης μου...

Δημοσ.

Αλήθεια,πως δεσμεύουν τον πελατή με την προφορική-τηλεφωνική συγκατάθεση?δεν πρέπει να υπάρχει υπογεγραμμένο συμβόλαιο?

Δημοσ.

Σου φερνει το κουριερ ενα συμβολαιο και καλα και υπογραφεις. Ελα ομως που τωρα εδω υπαρχει ζητημα και νομικο τοσο για μενα οσο και γι αυτους. Βασικα απο οτι εχω καταλαβει και η ηχογραφημενη συγκαταθεση μετραει σαν υπογραφη ΑΛΛΑ μονο οταν τους βολευει. Στο παραδειγμα μας εγω στις 3/7 ηχογραφημενα εκανα καταργηση την οποια και καλα δεν προλαβαινουν. Αν ειναι τοσο χαζοι ωστε αντι να με κερδισουν σαν πελατη λιγες μερες μετα, να με χασουν και να τρεχουμε δικαστικα ας το κανουν

Δημοσ.

Οτι ν'ναι θα ακούσεις ακόμα μια φορά,έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης ακόμα και αν η γραμμή σου είχε ενεργοποιηθεί για μερικές μέρες,χωρίς πέναλτι.μίλα με συνήγορο καταναλωτή και γ.γ καταναλωτή και θα σε κατατοπίσουν ανάλογα επίσης στείλε τους την καταγγελία σου ζητώντας απεμπλοκή..

Δημοσ.

Έστειλα χθες και στο συνήγορο καταναλωτή...εν τω μεταξύ έχουν τόσο άθλιο τηλεφωνικό κέντρο...με έχουν εκνευρίσει απίστευτα!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...