s2117 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2014 Και φυσικά πριν μιλήσουμε καλό είναι να έχουμε ψάξει κ λίγο. Η μπαταρία ήταν τραγική μέχρι τον Αύγουστο. Από τέλη Αυγούστου η Doogee έβγαλε αναβάθμιση που διορθώνει πολύ το πρόβλημα της κατανάλωσης. 2ον στο κινητό δεν πρέπει ποτέεε να απενεργοποιείται το backtouch (ρυθμίσεις - > backtouch) ακόμη και να μην το θέλουμε. Το κινητό με απενεργοποιημένη την επιλογή δεν μπορεί να πέσει σε deep sleep. Με τις παραπάνω αλλαγές το κινητό από 1 μέρα μπαταρία έχει πάει στις 2,5 -3 ανάλογα με τη χρήση. Δεν το έχει γνωστός μου, το έχει η κοπέλα μου, οπότε και το ψάχνω συχνά Να σε ρωτήσω μιας και το κατέχεις, αυτό το backtouch κουμπί, χρησιμοποιείται μόνο αν βγάλουμε το χρωματιστό καπάκι? Και, τι κάνει?
KeepWalking7 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2014 Λοιπον, κινητο με μεγάλη οθόνη (5-5,5) καλη καμερα και τουλαχιστον 2gb ram. Απο 150 εως 200 ευρω, ποιες ειναι οι επιλογες;;
dino77 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2014 Λοιπον, κινητο με μεγάλη οθόνη (5-5,5) καλη καμερα και τουλαχιστον 2gb ram. Απο 150 εως 200 ευρω, ποιες ειναι οι επιλογες;; http://www.pandawill.com/happy-hour/?current=Tuesday Λίγο παραπάνω αλλά ...(και απο eu warehouse) http://www.merimobiles.com/xiaomi-mi-3-quad-core-2-3ghz-miui-v5-os-5inch-1920-1080-wcdma-smartphone_p/meri8614.htm
talos_2002 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2014 Το PandaWill είναι ένα πολύ καλό μαγαζί... για να το αποφεύγεις! 1
G.makrihairis Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2014 (επεξεργασμένο) Λοιπον, κινητο με μεγάλη οθόνη (5-5,5) καλη καμερα και τουλαχιστον 2gb ram. Απο 150 εως 200 ευρω, ποιες ειναι οι επιλογες;; XIAOMI REDMI HONGMI NOTE Επεξ/σία 7 Οκτωβρίου 2014 από G.makrihairis 1
kamui Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2014 Να σε ρωτήσω μιας και το κατέχεις, αυτό το backtouch κουμπί, χρησιμοποιείται μόνο αν βγάλουμε το χρωματιστό καπάκι? Και, τι κάνει? Το backtouch δουλεύει μονάχα με το άσπρο καπάκι που έχει και το πλαίσιο ζωγραφισμένο. Απλά σέρνοντας το δαχτυλό σου μπορείς να κινηθείς στις σελίδες του launcher, σε φωτογραφίες, web sites κλπ. Από το μενού του backtouch σου δίνει επιλογή να ορίσεις μία εφαρμογή που θα ξεκινάει με "2πλο κλικ" στην περιοχη, Με μονό κλικ να βγάλεις φωτό και με παρατεταμένο κλικ να ανοίξεις τη κάμερα. Δεν είναι τίποτα τρομερό γενικά. XIAOMI REDMI HONGMI NOTE 4G Η με λίγο παραπάνω από 200 το Xiaomi Mi3. Δεν παίρνει SD έχει 16GB αλλά μιλάμε για ποιότητα κατασκευής μέρα με τη νύχτα 2
stenlibi Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2014 Λοιπον, κινητο με μεγάλη οθόνη (5-5,5) καλη καμερα και τουλαχιστον 2gb ram. Απο 150 εως 200 ευρω, ποιες ειναι οι επιλογες;; Βάλε 10 ευρώ ακόμα και πάρε αυτό. http://www.merimobiles.com/lenovo-vibe-z-dual-sim_p/meri8217.htm
kallair Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2014 Παιδια μακρια από banggood.com. οι ανθρωποι ειναι ερασιτεχνες του κερατά. διαβάστε την συνομιλια μου στο helpdesk με αυτους, για να καταλαβετε. https://dl.dropboxusercontent.com/u/17210876/helpdesk%20tablet.txt
Deathy Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2014 εγω παραγγελνω χρονια απο κει μια χαρα ειναι υπομονη θελει γιατι κανει πανω απο μηνα να ερθει το δεμα
Stinger Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2014 Παιδια μακρια από banggood.com. οι ανθρωποι ειναι ερασιτεχνες του κερατά. διαβάστε την συνομιλια μου στο helpdesk με αυτους, για να καταλαβετε. https://dl.dropboxusercontent.com/u/17210876/helpdesk%20tablet.txt Φαντάζομαι ξέρεις ότι το banggood έχει χιλιάδες ευχαριστημένους πελάτες σε όλο τον κόσμο έτσι? Σε καταλαβαίνω εν μέρη γιατί και μένα μου την σπάει όταν αργεί να φτάσει κάτι ή όταν δεν έχει ενημερωθεί το σύστημά του china post και είμαι στα τυφλά αλλά γι'αυτό δεν μπορείς να κατηγορήσεις το banggood. Οι άνθρωποι στέλνουν εκατοντάδες παραγγελίες καθημερινά φαντάσου να τους έλεγε ο καθένας πάρε τηλέφωνο τον carrier! Αυτό που σου λέει ισχύει, ότι μπορεί δηλαδή να μην ενημερώθηκε το σύστημα και στο λέω με εμπειρία 10 χρόνων και εκατοντάδων παραγγελιών κυρίως από Κινα, Hong kong κτλ. Μου έχει τύχει να λέει το δέμα μου Opening και εγώ να το έχω παραλάβει. Συμβαίνει σχετικά συχνά εγώ το βλέπω με ρυθμό περίπου 1 στις 10 παραγγελίες. Πάντως και οι δικές μου παραγγελίες των τελευταίων 2 μηνών (καμιά 10αριά) έχουν καθυστερήσει οπότε είναι γενικό το πρόβλημα. Υπομονή! Τα γνωρίζουμε αυτά όταν παραγγέλνουμε από Κίνα, είναι ένα από τα ρίσκα που παίρνουμε. 1
G.makrihairis Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2014 Παιδια μακρια από banggood.com. οι ανθρωποι ειναι ερασιτεχνες του κερατά. διαβάστε την συνομιλια μου στο helpdesk με αυτους, για να καταλαβετε. https://dl.dropboxusercontent.com/u/17210876/helpdesk%20tablet.txt +1......στο τέλος την είχε πιάσει....πυρετός(sorry for thsi....χαχαχαχαχαχ)
Silenzio Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2014 +1......στο τέλος την είχε πιάσει....πυρετός(sorry for thsi....χαχαχαχαχαχ) δε βλέπω κάτι αστείο εγω προσωπικά, με εκνεύρισε αφάνταστα ο τρόπος που ο "κυριος" γράφει στον-ην υπάλληλο. 6
kallair Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2014 Ρε παιδια δειτε τι μου απανταει στο τελος!! αν ειναι δυνατον! μου λεει οτι ξερει οτι το δέμα έχει έρθει ελλάδα επειδή δεν της το έχουν επιστρέψει σε αυτή! panagiotis kalligeros: it's 30 days from the day i ordered it. it should have been here in greece by nowEileen: the logistic said that your parcel has arrived at your destination countryEileen: would you please kindly wait for it?panagiotis kalligeros: link to that information please?panagiotis kalligeros: how do they know it?Eileen: because your order did not be returnedEileen: and it was normal, just the system did not update the recordpanagiotis kalligeros: the possibility the parcel NEVER LEFT CHINApanagiotis kalligeros: did u think of that possibility?Eileen: no Xιλιαδες και εκατομμυρια να ειναι τα δέματα που στελνουν, εμενα ποσώς με ενδιαφέρει. το να εξακριβωσω που ειναι το δικο μου δέμα και να κατοχυρωθω oτι δεν με κοροιδευουν ειναι το ζητουμενο μου. Αυτη ειναι κιολας η δουλεια τους. ας κανουν και 30.000 τηλεφωνα. δεν ειναι δικο μου θεμα. Ο "κυριος" πριν φτασει σε αυτη την συζητηση, είχε άλλα 10 emails με τους συγκεκριμενους που ενω τους έλεγα το προβλημα μου, απαντουσαν συνεχεια μηχανικά με τυποποιημένες απαντησεις και αυτο ειναι εξοργηστικό. Ο "κυριος" τους ρωτάει τα αυτονοητα. πως γίνεται να εχει σταλει απο 4/9, 13/9 να είναι ακόμα στο αεροδρομιο τους, και κοντά 40 μέρες μετά να μην έχει εμφανιστει update στο συστημα των ελτα ότι έχει φύγει το δέμα για ελλάδα. ο "κυριος" παραπανω προσπαθει να καταλαβει απο που προκυπτει η τοση σιγουρια τους ότι το δέμα έχει φύγει από κινα, όταν η μόνη ενημέρωση που έχουν, είναι από το σύστημα της εταιρειας απο οπου ενημερώνομαι και εγώ, το οποιο όπως λένε και οι ιδιοι, μπορει να μην έχει ενημερωθει. ο "κυριος" παραπανω, με τις ερωτησεις του, προσπαθει να καταλαβει τον τρόπο που ενημερώνεται η εταιρεια για την εξελιξη των παραγγελιων. το να μου λενε ότι ενημερώνονται μονο μεσω του ηλεκτρονικου συστηματος ενώ υπάρχει κ η τηλεφωνική επικοινωνια οπου και της παρεθεσα, και να αρνειται να προβει σε κληση του εν λογω αριθμου, εμενα μου δειχνει ελλειπης σεβασμος στον πελατη και στην εξυπηρέτηση του. Και ο λογος που το κανει αυτό ειναι γιατι οι τυποποιημένες απαντησεις τους, ειναι εξοργιστικες. Απαντάνε με τοσο σιγουρια ότι το δέμα έχει φύγει ενώ οι ιδιοι λένε οτι το συστημα μπορει να μην έχει ενημερωθει.
G.makrihairis Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2014 δε βλέπω κάτι αστείο εγω προσωπικά, με εκνεύρισε αφάνταστα ο τρόπος που ο "κυριος" γράφει στον-ην υπάλληλο. ok, Δικαίωμά σου είν' αυτό αλλά δεν βλέπω να λέει κάτι άσχημο ή να βρίζει την υπάλληλο,άσε που έχει και 100% τις 100% δικιο!!! Τωρα πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί εκνευρίστηκες εκτος και αν έχεις καποια πρωσοπική σχέση με την υπάλληλο .
Προτεινόμενες αναρτήσεις