Προς το περιεχόμενο

Ποδήλατο


pavl0s

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 3,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Όχι, δεν είναι έτσι.

 

Αυτό που προσπαθεί να σου πει ο nemesiskp είναι ότι τα δισκόφρενα είναι καλύτερα από τα V-brakes σε ποδήλατα ΜΤΒ τα οποία χρησιμοποιούνται σε βουνά και υπό βροχή (χώμα + νερό = λάσπη). Στη βροχή και στη λάσπη τα V-brakes υστερούν. Σε συνθήκες πόλης, τα V-brakes είναι καλύτερα από τα δισκόφρενα για τον απλούστατο λόγο ότι τα δισκόφρενα δεν χρειάζονται στην πόλη, διότι οι συνθήκες ποδηλασίας στην πόλη δεν είναι αυτές που να απαιτούν τη χρήση δισκόφρενων.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επί χρόνια αναπαράγαγα κι εγώ τα ίδια ποιήματα με εσάς στη σύγκριση δισκόφρενων-βεμπρέικς, μέχρι που δοκίμασα υδραυλικά δισκόφρενα και τα ξέχασα. Δε γυρίζω πίσω με τίποτα. Και μάλιστα τα δοκίμασα σε ποδήλατο fitness εντός πόλης όπου υποτίθεται «δεν είναι απαραίτητα».

Ενδεικτικά, εκτός από πολύ καλό φρενάρισμα σε κάθε περίσταση, το συγκεκριμένο σετ έχει κάνει 1500 χιλιόμετρα κι ακόμα δεν έχει χρειαστεί το παραμικρό σέρβις ή ρύθμιση, πράγματα τελείως αδιανότητα με βεμπρέικς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επί χρόνια αναπαράγαγα κι εγώ τα ίδια ποιήματα με εσάς στη σύγκριση δισκόφρενων-βεμπρέικς, μέχρι που δοκίμασα υδραυλικά δισκόφρενα και τα ξέχασα. Δε γυρίζω πίσω με τίποτα. Και μάλιστα τα δοκίμασα σε ποδήλατο fitness εντός πόλης όπου υποτίθεται «δεν είναι απαραίτητα».

Ενδεικτικά, εκτός από πολύ καλό φρενάρισμα σε κάθε περίσταση, το συγκεκριμένο σετ έχει κάνει 1500 χιλιόμετρα κι ακόμα δεν έχει χρειαστεί το παραμικρό σέρβις ή ρύθμιση, πράγματα τελείως αδιανότητα με βεμπρέικς.

Αμα εχεις καλα vbrakes δεν θελουν καμια ρυθμιση και μια χαρα αντεχουν τα τακακια τους.Δειτε ποσο ψωμι εχει ενα τακακι vbrake και ποσο ενα ενα τακακι δισκοφρενου.

 

Και ρε παιδια δεν ειναι τυχαιο που κορυφαιες εταιριες με πολλα χρονια στον χωρο οπως η trek,cannondale,specialized,gt,ghost κτλ να βαζουν δισκοφρενα στα mtb τους και ολες οι κουρσες,trekking κτλ να φορανε vbrakes.Εαν ειναι ετσι ολοι θα βαζανε δισκοφρενα στις κουρσες και θα τελειωνε το θεμα.

 

Απλα ολοι εντυπωσιαζεστε με την λειτουργια και την αισθηση που εχουν τα υδραυλικα σε σχεση με τα vbrakes που εχουν συρματα,αλλα κανεις δεν σκεφτετε το παραπανω βαρος και ουτε το σερβισ που θελει υγρα,εξαερωσεις κτλ.

 

Δυστηχως ή ευτηχως το δισκοφρενο φαινεται στην λασπη και μονο εκει.Το υδραυλικο συστημα φαινεται μονο σε τρελες καταβασεις με διαρκεια διοτι δεν βαζεις μεγαλη δυναμη στα χερια σου αρα δεν σου πονανε .Τωρα σε πολη και δρομο να πατας με δυναμη το φρενο για ωρα,δυσκολο.Εαν ηταν ετσι θα φτιαχνανε ωραιοτατα υδραυλικα vbrakes με σχετικα για χαμηλη τιμη και θα τα βαζανε σε ολες τους κουρσες,ποδηλατα πολης κτλ.

 

Οποτε μην λεμε οτι να ναι.Το υδραυλικο δισκοφρενο ειναι καθαρα για βουνο και μονο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οποτε μην λεμε οτι να ναι.

 

Μήπως διάβασες άλλο post; Μετέφερα μια πραγματική εμπειρία (σημειώνω πως έχω κάνει στους ίδιους δρόμους τα ίδια χιλιόμετρα με βεμπρέικς που μάλιστα τα μεταχειριζόμουν πιο ήπια από τα δισκόφρενα) και καταλήγω πως με τα δισκόφρενα σώθηκα όχι μόνο σε αξιοπιστία αλλά και από το άγχος του ελέγχου και της ρύθμισης.

 

Είναι μια προσωπική εμπειρία κι εκτίμηση/απόφαση. Ούτε «ό,τι νά 'ναι» έγραψα, ούτε υποθέσεις έκανα για το ποιός/πότε/πού «πρέπει» να χρησιμοποιεί τί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά, ας μην επικεντρώνουμε τη συζήτηση στα άκρα. Ναι, τα - υδραυλικά - δισκόφρενα αποτελούν συνολικά, πληρέστερο και αποδοτικότερο σύστημα φρεναρίσματος. Στην ερώτηση «αξιοποιούνται οι δυνατότητες και τα χαρακτηριστικά τους σε συνθήκες καθημερινής/συνηθισμένης χρήσης ενός μέσου ποδηλάτη στο δρόμο;», η απάντηση είναι «σε ένα μικρό ποσοστό». Ότι είναι πάντως «καλύτερα», είναι χωρίς αμφιβολία.

 

Κάτι το οποίο δεν αναφέρθηκε: Δεν είναι μόνο από τη λάσπη - η οποία 99% σε βουνό ή χωματόδρομους συναντάται - που τα βρίσκουν «αγγούρια» τα v-brakes. Είναι και η απλή, συνηθισμένη ....νερολακούβα, η οποία συναντάται συχνότατα και στην άσφαλτο. Αν περάσεις μέσα από νερά, οπότε και θα βραχεί η επιφάνεια τής ζάντας όπου «δαγκώνουν» τα v-brakes, στην περίπτωση φρεναρίσματος πανικού αμέσως μετά, η αμεσότητα τού φρεναρίσματος και η απόσταση ακινητοποίησης μειώνεται αισθητά, λόγω μειωμένης τριβής. Με το δισκόφρενο, αυτό το πρόβλημα απλώς είναι ανύπαρκτο, αφού ο δίσκος παραμένει στεγνός.

 

Εν ολίγοις - κατά τη γνώμη μου - αν μπορεί και αντέχει οικονομικά κάποιος, να έχει υδραυλικά δισκόφρενα στο ποδήλατό του, είναι σίγουρα καλό να τα έχει. Το πόσο μεγάλο θα είναι το κέρδος του σε καθημερινή χρήση, είναι σχετικό. Ότι θα έχει όμως κέρδος, όσο κι αν είναι αυτό, θα έχει 100%. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μήπως διάβασες άλλο post; Μετέφερα μια πραγματική εμπειρία (σημειώνω πως έχω κάνει στους ίδιους δρόμους τα ίδια χιλιόμετρα με βεμπρέικς που μάλιστα τα μεταχειριζόμουν πιο ήπια από τα δισκόφρενα) και καταλήγω πως με τα δισκόφρενα σώθηκα όχι μόνο σε αξιοπιστία αλλά και από το άγχος του ελέγχου και της ρύθμισης.

 

Είναι μια προσωπική εμπειρία κι εκτίμηση/απόφαση. Ούτε «ό,τι νά 'ναι» έγραψα, ούτε υποθέσεις έκανα για το ποιός/πότε/πού «πρέπει» να χρησιμοποιεί τί.

Πρωτα απο ολα γιατι ειρωνευεσαι;Και εγω σου λεω οτι με την δικη μου πειρα τα vbrakes στην πολη ειναι καλυτερα.

 

Δευτερον τι vbrakes ειχες;Εχεις δοκιμασει καμια μεγαλη σειρα της shimano ή της avid;Το περιτο βαρος περιστροφης το λαμβανεις υποψιν;Το πιο δυσκολο σερβισ;Το οτι το vbrake φρεναρει 26αρι τουλαχιστον τροχο και το δισκοφρενο εναν 20 εκατοστα το πολυ;Ιδιες δυναμεις ασκουνται ετσι;Εαν εσενα χαλαγανε για πλακα και θελανε ρυθμιση προφανως ειχες μουφα φρενα.

 

Επισης λετε οτι τα vbrakes βρεχονται και χαλανε.Δεχομαι οτι βρεχονται πιο ευκολα απο μια λακουβα πχ,αλλα αμα σε πιασει βροχη το δισκοφρενο δεν θα βραχει;

 

Γενικα κανεις σας εχει δοκιμασει να κανει ποδηλατο σε ΑΚΡΙΒΗ κουρσα με ζανταρες(μετραει γιατι ουσιαστικα ειναι η επιφανεια τριβης) και ΦΡΕΝΑΡΕΣ για να δει τι σημαινουν τα vbrakes;Και η κοπελα μου τα ιδια ελεγε για το ποδηλατο μου,οτι εχω υδραυλικα δισκοφρενα ενω τα vbrake της ειναι σαπια.Αλλα οταν αλλαξε της πλαστικες μανετες και τις επισης πλαστικες δαγκανες των vbrake της με μεταλικες της shimano(εισαγωγικη σειρα) επαθε πλακα απο το φρενο που πλεον ειχε.Και εγω με το σαπακι απο το πρακτικερ που ειχα παλια τα εβριζα,αλλα οταν οδηγησα κουρσα επαθα πλακα.

 

Ξαναλεω οτι τα υδραυλικα για την πολη ειναι τελειως ασκοπα και πεταμενα λεφτα.Μονο ενα παραδειγμα που συνανταμε ολοι μας:Πιο καμενοι ποδηλατες ασφαλτου απο τους κουρσαδες ΔΕΝ ΥΠΑΡΟΥΝ.Ολοι λοιπον αυτοι εχουν ΜΟΝΟ vbrakes σε πανακριβες κουρσες.Μιλαμε κανουν τρελες αποστασεις και 100αδες χιλιομετρα και ερχετε καποιος με ενα απλο πολης που το εχει για να πηγαινει χαλαρες βολτιτσες και για τα ψωνια και λεει οτι εχει αναγκη τα υδραυλικα δισκοφρενα.

 

 

Φιλικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

το οτι το εχουν οι κουρσαδες δεν σημαινει οτι ειναι και τα καλυτερα! ή να το πω πιο σωστα δεν ειναι καλυτερα για ολα τα ηδη!

 

Αν θες κουρσα και με vbrakes εισαι καλυμενος!

Αν θες downhill θες αναγκαστικα υδραυλικα!

 

Δεν μπορει κανεις να πει οτι αυτα ειναι καλυτερα εκει αρα ειναι καλυτερα παντου!

 

Σιγουρα τα δισκοφρενα ειναι καλυτερα σαν φρενα και μπορουν να μπουν σε ολα τα ποδηλατα

σε αντιθεση με τα vbrakes τα οποια δεν μπορουν να μπουν σε ολα(πχ σε downhill δεν βαζεις vbrakes)

αυτο ομως δεν κανει τα vbrakes αχρηστα! 

ειναι αναλογα τι απαιτησεις εχει ο καθενας και τι λεφτα παντα :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ερχετε καποιος με ενα απλο πολης που το εχει για να πηγαινει χαλαρες βολτιτσες και για τα ψωνια και λεει οτι εχει αναγκη τα υδραυλικα δισκοφρενα.

Έγραψα πουθενά πως πήρα ποδήλατο fitness για να πηγαίνω χαλαρές βολτίτσες για ψώνια; Και σύ τώρα βασίστηκες σε αυτή τη φαντασίωση για να μου δείξεις πόσο λάθος εμπειρία έχω; Ταυτόχρονα θεωρείς τον εαυτό σου «φιλικό» γράφοντας περί «ό,τι νά 'ναι» και τώρα αναφέροντας αυτό (που αν όντως αλήθευε θα ήσουν απολύτως ειρωνικός).

 

Έγραψα πουθενά πως οι κούρσες χρειάζονται δισκόφρενα; Το θέμα είναι κατά πόσο οι λόγοι για τους οποίους οι κούρσες ΔΕ βάζουν δισκόφρενα έχουν εφαρμογή σε άλλους τύπους ποδηλάτων. Αν το διαχωρίσεις αυτό θα βοηθήσεις τον εαυτό σου.

 

Το βάρος πού κολλάει, από πότε έχει σημασία μισό κιλό βάρος στη ρόδα σε μη αγωνιστικό καθημερινό ποδήλατο! Το ποδήλατο το δικό μου 12,5 κιλά ζυγίζει με τα δισκόφρενα μαζί, τρέχει τίποτα που δε ζύγιζει 11,5 ας πούμε, βγαίνω δεύτερος στον αγώνα;

 

Το αν φρενάρει σε 20εκ τροχό πώς το συγκρίνεις με τα τακάκια, αφού είναι τελείως διαφορετική κατασκευή και διαφορετικά τα υλικά που μετέχουν στη τριβή, δε λέει τίποτα απολύτως η σύγκριση αυτή (το γεγονός πως φρενάρεις το ίδιο αποτελεσματικά χωρίς να χρειάζεται κάποια δραματική πίεση στη μανέτα ίσως σε βοηθήσει να καταλάβεις πόσο άκυρο είναι αυτό που έγραψες).

 

Τέλος, όπως είπε κι ο deesnider έτσι και περνάς σε βρεγμένους δρόμους με λαστιχένια τακάκια ή σε πιάσει ψιλόβροχο τη μάμησες από φρένα. Δε χρειάζεσαι βουνά και λαγκάδια και λάσπες για να το καταλάβεις. Ούτε είναι λιγότερο επιθυμητό το να έχεις σίγουρα φρένα εντός πόλης!

 

 

 

Το ποδήλατο εγώ το έχω για γυμναστική (κατά δύναμην γιατί έχω αρχίσει και γερνάω πια, δεν είμαι 20άρης). Κάνω 40χιλ διαδρομή σε 1:40~1:50 λεπτά κάθε φορά που βγαίνω και γυρνάω σπίτι μου. Στη διαδρομή αυτή πολλά μπορεί να συμβούν, όπως πχ να φρενάρω από ταχύτητα 30~50χιλ/ώ σχετικά απότομα πριν από φανάρια ή επειδή κάτι πετάχτηκε κι επειδή έχω επιλέξει να έχει διαρκείς ανηφόρες έχει κι απότομες κατηφόρες (κυκλική διαδρομή) όπου τα φρένα ζορίζονται αρκετά. Χαλαρή βολτίτσα που δε ταλαιπωρεί τα φρένα δε θα το έλεγα. Όταν είχα βεμπρέικς, είχα μαμηθεί να αλλάζω κομμένο συρματόσκοινο στο πίσω και να τα ρυθμίζω κάθε μερικές βόλτες. Δεν ήταν βεμπρέικς των 100€ βεβαίως, αλλά δε μου λεει κάτι αυτό αφού και τα υδραυλικά μου low end είναι, άμα το πάμε έτσι. Με τα υδραυλικά βρήκα την υγειά μου, δεν είναι ψέμα ούτε φαντασία μου.

 

Γενικά σε οποιοδήποτε ποδήλατο που δεν είναι κούρσα για να μετράς γραμμάρια και να διανύεις 100χιλ στη βόλτα, ο μόνος λόγος να μην έχεις υδραυλικά δισκόφρενα είναι οικονομικός. Εκεί τουλάχιστον έχω καταλήξει εγώ, άποψή μου.

 

Επεξ/σία από PCharon
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ερωτώ το εξής.Σε άσφαλτο είναι ένα ποδήλατο με υδραυλικά δισκόφρενα και ένα με v-brakes.Πιο θα σταματήσει πιο γρήγορα αλλά και με μεγαλύτερη άνεση?Τα ποδήλατα είναι ίδιων χαρακτηριστικών π.χ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έγραψα πουθενά πως πήρα ποδήλατο fitness για να πηγαίνω χαλαρές βολτίτσες για ψώνια; Και σύ τώρα βασίστηκες σε αυτή τη φαντασίωση για να μου δείξεις πόσο λάθος εμπειρία έχω; Ταυτόχρονα θεωρείς τον εαυτό σου «φιλικό» γράφοντας περί «ό,τι νά 'ναι» και τώρα αναφέροντας αυτό (που αν όντως αλήθευε θα ήσουν απολύτως ειρωνικός).

 

Πρωτα απο ολα γιατι νομιζεις οτι αναφερθηκα σε εσενα συγκεκριμενα;Παρατηρησες ποτε μιλαγα σε δευτερο και ποτε σε τριτο προσωπο;

 

Έγραψα πουθενά πως οι κούρσες χρειάζονται δισκόφρενα; Το θέμα είναι κατά πόσο οι λόγοι για τους οποίους οι κούρσες ΔΕ βάζουν δισκόφρενα έχουν εφαρμογή σε άλλους τύπους ποδηλάτων. Αν το διαχωρίσεις αυτό θα βοηθήσεις τον εαυτό σου.

 

Για πες μας εσυ μερικους να μας βοηθησεις.

 

Το βάρος πού κολλάει, από πότε έχει σημασία μισό κιλό βάρος στη ρόδα σε μη αγωνιστικό καθημερινό ποδήλατο! Το ποδήλατο το δικό μου 12,5 κιλά ζυγίζει με τα δισκόφρενα μαζί, τρέχει τίποτα που δε ζύγιζει 11,5 ας πούμε, βγαίνω δεύτερος στον αγώνα;

 

Περιστρεφομενο βαρος,οχι απλα ενα βαρος.

 

Το αν φρενάρει σε 20εκ τροχό πώς το συγκρίνεις με τα τακάκια, αφού είναι τελείως διαφορετική κατασκευή και διαφορετικά τα υλικά που μετέχουν στη τριβή, δε λέει τίποτα απολύτως η σύγκριση αυτή (το γεγονός πως φρενάρεις το ίδιο αποτελεσματικά χωρίς να χρειάζεται κάποια δραματική πίεση στη μανέτα ίσως σε βοηθήσει να καταλάβεις πόσο άκυρο είναι αυτό που έγραψες).

 

Αρα ειναι ιδιο να φρεναρεις 20εκατοστα δισκο με 26αρα ζαντα.Οκ μας επεισες.Δηλαδη η δικη μου εμπειρια δεν μετραει που οδηγησα κουρσα με 29αρι τροχο και οδηγαω καθημερινα ποδηλατο με 18 μπροστα και 16 πισω δισκο με υδραυλικα;Μονο η δικη σου μετραει.....ας πεταξουμε ολοι τα vbrakes μας.

 

Τέλος, όπως είπε κι ο deesnider έτσι και περνάς σε βρεγμένους δρόμους με λαστιχένια τακάκια ή σε πιάσει ψιλόβροχο τη μάμησες από φρένα. Δε χρειάζεσαι βουνά και λαγκάδια και λάσπες για να το καταλάβεις. Ούτε είναι λιγότερο επιθυμητό το να έχεις σίγουρα φρένα εντός πόλης!

 

Ειπα το δεχομαι οτι βρεχονται πιο γρηγορα.Αλλα εαν βρεξει κανεις σαν να μην βραχει το δισκοφρενο.Λες και εχει καποιο ενεργιακο πεδιο γυρω του το δισκοφρενο και δεν θα βραχει.

 

 

Το ποδήλατο εγώ το έχω για γυμναστική (κατά δύναμην γιατί έχω αρχίσει και γερνάω πια, δεν είμαι 20άρης). Κάνω 40χιλ διαδρομή σε 1:40~1:50 λεπτά κάθε φορά που βγαίνω και γυρνάω σπίτι μου. Στη διαδρομή αυτή πολλά μπορεί να συμβούν, όπως πχ να φρενάρω από ταχύτητα 30~50χιλ/ώ σχετικά απότομα πριν από φανάρια ή επειδή κάτι πετάχτηκε κι επειδή έχω επιλέξει να έχει διαρκείς ανηφόρες έχει κι απότομες κατηφόρες (κυκλική διαδρομή) όπου τα φρένα ζορίζονται αρκετά. Χαλαρή βολτίτσα που δε ταλαιπωρεί τα φρένα δε θα το έλεγα. Όταν είχα βεμπρέικς, είχα μαμηθεί να αλλάζω κομμένο συρματόσκοινο στο πίσω και να τα ρυθμίζω κάθε μερικές βόλτες. Δεν ήταν βεμπρέικς των 100€ βεβαίως, αλλά δε μου λεει κάτι αυτό αφού και τα υδραυλικά μου low end είναι, άμα το πάμε έτσι. Με τα υδραυλικά βρήκα την υγειά μου, δεν είναι ψέμα ούτε φαντασία μου.

 

Γενικά σε οποιοδήποτε ποδήλατο που δεν είναι κούρσα για να μετράς γραμμάρια και να διανύεις 100χιλ στη βόλτα, ο μόνος λόγος να μην έχεις υδραυλικά δισκόφρενα είναι οικονομικός. Εκεί τουλάχιστον έχω καταλήξει εγώ, άποψή μου.

 

 

Λυπαμαι που στο λεω αλλα εαν εκοβες συχνα συρματοσχυνο τα φρενα σου ηταν περα για περα ΣΑΠΙΑ.Τοσα χρονια με ποδηλατο πρακτικερ και συρματοσχοινο δεν εκοψα και σε χρηση βουνο,οχι ασφαλτου.

Επειδη το θεμα παει σε καβγα δεν το συνεχιζω αλλο.Μαζι δεν ηταν που "μαλλωναμε" για την χρηση της πισω αναρτησης στην πολη;Μια αυτο,τωρα τα δισκοφρενα,σε λιγο θα μας πεις οτι θα χρειαστουμε κατι τετοιο για την πολη. :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Οι κούρσες πωλούνται με το γραμμάριο (το εκλιπών γραμμάριο) κι είναι ποδήλατα που θα βγουν σε ελεύθερο δρόμο για τρέξιμο χωρίς σταματημό κι ανάγκη ακινητοποίησης του ποδηλάτου ή δραματικού φρεναρίσματος. Τα φρένα στις κούρσες είναι ένας συμβιβασμός αναγκαιότητας και το ερώτημά σου «γιατί οι κούρσες δε βάζουν δισκόφρενα» ήταν παντελώς άστοχο.


Ναι, περιστρεφόμενο βάρος που θα μου κόψει επιτάχυνση ανεβαίνοντας πχ από τις 50 πίσω στις 70 πεταλιές ανά λεπτό εντός 30 δευτερολέπτων σε μια αλλαγή ταχύτητας... ΟΚ! Δε ξέρω αν καταλαβαίνεις, αλλά ενώ ποιοτικά η διευκρίνηση είναι σωστή, ποσοτικά είναι ασήμαντο μέγεθος. Στη Φυσική εκτός από τη ποιότητα του φαινομένου μετράμε και τα νούμερα, you know.
Ά και δε μου είπες αν βγήκα δεύτερος στον αγώνα (?) επειδή καβαλάω ποδήλατο 12,5 χλγρμ με δισκόπλακες αντί 11,5 χλγρμ με βεμπρέικς. Έχει καμία εφαρμογή αυτό για ποδήλατο που δε συμμετέχει σε αγώνες δρόμου; Το έχεις επαναλάβει πολλές φορές στο θέμα κι είναι τελείως ανούσιο.

Με το μέγεθος της δισκόπλακας, συγκρίνεις ανόμοια πράγματα. Το επιχείρημά σου, σου θυμίζω είναι πως το βε φρενάρει καλύτερα από το δίσκο λόγω ακτίνας. Και σου λέω, αυτό είναι μια παντελώς άκυρη σκέψη τεχνικά, συγκρίνεις διαφορετικά πράγματα κι υπάρχει λογική ασυνέχεια σε αυτό που λες. Είναι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΤΑ ΥΛΙΚΑ που μετέχουν στη τριβή και ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ Ο ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ, με αποτέλεσμα το δισκόφρενο παρά του ότι φρενάρει το τροχό στα 16 εκατοστά να είναι πολύ πιο ισχυρό και γι αυτό και δε χρειάζεται δραματική πίεση στη μανέτα.
Αν το ίδιο σκεπτικό σου το βάλεις για να συγκρίνεις την ευκολία που θα φρενάρει το ΙΔΙΟ σύστημα φρένων σε διαφορετική ακτίνα, είναι ορθότατο, βεβαίως (πχ δισκόπλακα 16 και 18 εκατοστά στο ίδιο έμβολο) αλλά δεν ισχύει ΚΑΘΟΛΟΥ όταν συγκρίνεις διαφορετικά μηχανικά συστήματα, είναι στοιχειώδες το σφάλμα όσων επαναλαμβάνετε αυτή την αρλούμπα κι έχετε μπερδέψει το κόσμο.

Δεν έγραψα πουθενά να γίνει κανείς νταουνχιλάς της ασφάλτου, μη μου βάζεις ξανά λόγια που δεν έγραψα. Το τί φρένα είναι καλό να έχει κάποιος, ακόμα μάλιστα αν θα πάρει πχ ακριβά βεμπρέικς και τακάκια ή όχι/ακριβά δισκόφρενα ή όχι, εξαρτάται από τη χρήση του ποδηλάτου και τις συνθήκες φρεναρίσματος στη βόλτα του.
Προσωπικά, είπα, χρειάζομαι έκτακτα φρεναρίσματα με σχετικά υψηλές ταχύτητες και τα δισκόφρενα με τη σιγουριά που μου προσφέρουν σε όλη τη διάρκεια της βόλτας με σώζουν ενδεχομένως κι από το να σκοτωθώ. Δεν είπα σε κανέναν να βάλει τίποτα. Μπορείς να βάλεις βεμπρέικς και να παίζεις με τα βιδάκια κάθε τρεις και λίγο που φθείρονται κι αλλάζει η επιφάνεια επαφής τους, επιλογή σου.

 

 

Περιμένω δώρο καλαθάκι να βάζω τα ψώνια μου   :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενταξει ειπα δεν το συνεχιζω,για ακομα μια φορα διαφωνουμε.Δεν ειναι κακο. :-)

 

Το μονο που θα σχολιασω ειναι οτι με τα vbrakes θες συνχα ρυθμισεις,κατι που ασφαλως δεν ισχυει.Ειχα τακακια της πλακας απο πρακτικερ και μια χαρα με βγαζανε.Και ασφαλως ουτε ρυθμιση θελανε.Το μονο που μπορεις να πεις οτι θελει ρυθμιση ειναι οταν ειναι σταβη η ζαντα,που σημαινει εχεις χαλια ζαντες.Επισης εαν κοβεις συχνα συρματοσχοινα(πραγματα εαν ισχυει απορω πως το καταφερες.Τα λαδωνες καθολου;Μπορει για αυτο να στα εκοβε.) σημαινει οτι και αυτα ητανε της πλακας.7 χρονια με τα ιδια συρματοσχοινα(σιμανο) και ποτε δεν ειχα κοψιμο.

 

Για το δωρακι ασε το καλαθακι.Θα σου παρω μια τετοια. :P (πλακιτσα ε;)

 

Τεσπα,βαλτε καμια φωτο απο τα εργαλεια σας ρε παιδια να χαζεψουμε,μονο εγω θα βαζω;Με ή χωρις δισκοφρενα,ολα μια χαρα ειναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα φρένα στις κούρσες είναι ένας συμβιβασμός αναγκαιότητας και το ερώτημά σου «γιατί οι κούρσες δε βάζουν δισκόφρενα» ήταν παντελώς άστοχο.

Γνώμη μου είναι πως δεν πρόκειται για συμβιβασμό. Τα vbrakes που φοράνε οι κούρσες είναι ακριβώς ότι χρειάζονται. Θα ήταν εντελώς περιττό να φοράει μια κούρσα υδραυλικά, ανεξαρτήτως του βάρους.

Όταν φοράς Dura Ace/centaur/ultegra πχ, τι άλλο να ζητήσεις σε μια κούρσα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...