Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

More photos

 

Διαδρομη1:

 

4e04.jpg

 

 

Διαδρομη2:

 

d1ap.jpg

 

 

Ηλιοβασιλεμα1:

 

0wem.jpg

 

 

Ηλιοβασιλεμα2:

 

xjdo.jpg

 

 

Κεραιες(μακρια):

 

4l86.jpg

 

 

Βροχη:

 

0wsj.jpg

 

 

Μονοπατι part C:

 

owvh.jpg

 

 

Καταληξη part C:

 

jte8.jpg

 

 

Λασπολαγνεια:

 

8rw5.jpg

 

 

Χελωνα: :P

 

ls81.jpg

 

 

Ακομα το σκεφτεσαι για ασφαλτο; :devil:

 

 

 

σε ποιο ακριβώς σημείο του σειχ σου είσαι?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

σε ποιο ακριβώς σημείο του σειχ σου είσαι?

 

Ειναι το Ποικιλο Ορος στο Χαιδαρι, Αθηνα

Επεξ/σία από Caiden
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εκτος απ το δικο μου  :-D. τι τακάκια έχετε πάνω? 

Shimano BR-m446 φοραει το δικο μου.Τακακια τα μαμα (edit εκανα λαθος) resin.Μεχρι στιγμης εχω γυρω στα 1300-1500 χιλιομετρα.Κρατανε ακομα,αλλα σιγουρα δεν φρεναρουν σε σχεση με την αρχη.

 

Μονο στις φωτογραφιες που ανεβαζουν τα εχω δει. Δεν εχω παει να τα ψαξω για τον ιδιο ακριβως λογο με εσενα, κριμα να καταστρεψω το ποδηλατο. Αν ειχα κανενα specialized enduro δεν θα ειχα κανενα θεμα να τα περναω αερα :devil:

Ενταξει δεν ειναι αναγκη να πας μονοπατια.Εχει φανταστικα μερη απο πισω,ολα δασικοι.Οτι φωτο εχω ανεβασει ειναι απο το πισω μερος του ποικιλου.

 

Με το enduro δεν πας ποικιλο,πας Ολυμπο minimum. :P

Επεξ/σία από nemesiskp
Δημοσ.

zizu μπορεις να μπεις στα ποδηλατικα forum που εχουν αγγελιες και να κοιταξεις εκει. Για πιο σιγουρια μπορεις να συναντηθεις πχ με τον πωλητη και να το πας σε ενα καταστημα να στο ελεγξουν αν ειναι οντως απροβληματιστο. Αν θες πες ενα ποσο που διαθετεις και τι μεγεθος θες, ωστε αν δω κατι καλο να στο πω για να ριξεις μια ματια

 

Έχω κοιτάξει κατά καιρούς αλλά όπως είπα δεν με πολυενδιαφέρει το μεταχειρισμένο γιατί τα φοβάμαι και γιατί είναι το πρώτο μου ποδήλατο μετά από καμιά δεκαετία και θα το ήθελα καινούριο :)

Σε ευχαριστώ πολύ πάντως!! Το ποσό που διαθέτω είναι 300-350 αν πετύχεις τίποτα αξιόλογο.

 

More photos

 

Διαδρομη1:

 

4e04.jpg

 

 

Διαδρομη2:

 

d1ap.jpg

 

 

Ηλιοβασιλεμα1:

 

0wem.jpg

 

 

Ηλιοβασιλεμα2:

 

xjdo.jpg

 

 

Κεραιες(μακρια):

 

4l86.jpg

 

 

Βροχη:

 

0wsj.jpg

 

 

Μονοπατι part C:

 

owvh.jpg

 

 

Καταληξη part C:

 

jte8.jpg

 

 

Λασπολαγνεια:

 

8rw5.jpg

 

 

Χελωνα: :P

 

ls81.jpg

 

 

Ακομα το σκεφτεσαι για ασφαλτο; :devil:

 

Ρίχνεις λάδι στη φωτιά :P

Κοίτα γενικότερα προτιμώ τις mountain καταστάσεις για την ελευθερία που προσφέρουν αλλά και γιατί είναι λιγότερο επικίνδυνες από τους δρόμους και τα αυτοκίνητα. Το μόνο που με έκανε να μην πάρω ποδήλατο βουνού ήταν το ότι δεν ήξερα κάποια διαδρομή κοντά μου (μέχρι που την έμαθα εδώ :) ) και το ότι δεν έχω κάποιον φίλο που να ψήνεται για κάτι τέτοιο και μόνος δεν λέει.

Το δεύτερο αποτελεί ακόμα άλυτο πρόβλημα και με πάει πίσω σχετικά με την αγορά του ποδηλάτου :(

Δημοσ.

Καλησπέρα σας παιδιά!Είμαι καινούργιος στο forum.Θα ήθελα την βοήθεια και την γνώμη σας σχετικά με το ποδήλατο μου που είναι το ideal boommax 2012.Φοράει τα φρέναshimano br-m446.Έχω βάλει δισκόπλακες slx sm-rt67 203mm εμπρός και πίσω προκειμένου να βελτιωθεί κάπως το φρενάρισμα.Έχω δει κάποια τακάκια σε ένα site εν ονόματι KOOLSTOP SHIMANO DEORE SEMI-METALLIC

1ον Οι μεγαλύτερες δισκόπλακες πιστεύετε ότι βελτιώνουν το φρενάρισμα?
2ον:Tα τακάκια που αναφέρω αν τα εγκαταστήσω θα δω διαφορά στο φρενάρισμα?Στην χειρότερη στην απαγωγή θερμότητας?
3ον:Ακούγεται ένα τρίξιμο όταν πατάω το πίσω φρένο.Συνήθως όταν το πατάω λίγο.Τι φταίει?
4ον:Θα πάω για εξαέρωση το συντομότερο.Έχω δει και ένα άλλο υγρό φρένων(MOTOREX 100ml HYDRAULIC Mineral Oil)για το οποίο λένε ότι είναι καλύτερο της shimano.Θα δω διαφορά προς το καλύτερο?Γενικός μετά την εξαέρωση θα δω διαφορά?Θα δουλεύει καλύτερα?

Δημοσ.

Τι χρηση κανεις του ποδηλατου;Βλεπω θες να του βαλεις αρκετα καλα φρενα.Εισαι σιγουρος οτι τα μαμα δεν σε καλυπτουν;

 

Πρωτα απο ολα εισαι σιγουρος οτι το πιρουνι σου σηκωνει την 200αρα δισκοπλακα;Εχουν και καποιο οριο να ξερεις,δεν βαζουμε δισκοπλακες ταψια αβερτα.

 

Τα τακακια που λες σιγουρα ειναι καλυτερα απο τα μαμα.Οι δισκοπλακες που πηρες σηκωνουν ημιμεταλικα;Γιατι για παραδειγμα εαν βαλεις αυτα τα τακακια στις μαμα που λενε πανω μονο resin τακακια,παει τις εκαψες.Πολυ βεβαια το κανουν γιατι τετοιας κατηγοριας δισκοπλακες αλλαζουν με μικρο κοστος.

 

Τριξιμο ακουγεται γιατι λογικα δεν εχουν στρωσει ακομα,ή εχει πεσει λαδι στο τακακι και στην δισκοπλακα,ή εκανες απαλα φρεναρισματα πριν στρωσουν και το τακακι εχει γινει λειο.

 

Για στρωσιμο στα ποδηλατικα φορουμ προτεινουν να αναπτυσεις ταχυτητα και να φρεναρεις αποτομα και δυνατα(χωρις να μπλοκαρουν οι τροχοι ασφαλως).Και ολο αυτο λενε καμια 20αρια φορες.Εγω το θεωρω πολυ υπερβολικο,θεωρω οτι τσαμπα σκιζεις τα τακακια.Εγω τα εστρωσα στις καταβασεις που κανω.Δηλαδη εκει που ειχα πολλα χιλιομετρα εκοβα αποτομα γιατι ακολουθουσε στροφη.Με λιγα λογια εκανα στρωσιμο πανω στην χρηση,δηλαδη δεν τα πιεσα μια μερα για να στρωσουν με ασκοπες επιταχυνσεις και φρεναρισματα.

 

Εαν εχουν λαδι,δυστηχως θελει αλλαγη το τακακι και καλο καθαρισμα με οινοπνευμα η δισκοπλακα.

 

Εαν εχει γινει λειο το τακακι θελει τριψιμο για να αγριεψει.

 

Εαν φορας τα μαμα τακακια με τις καινουριες δισκοπλακες,μπορει να στην κανει αυτο.Γιατι οκ καλα τα br m446 αλλα ειναι η εισαγωγικη σειρα της shimano και δεν εχει σχεση με τα slx.

 

Για το υγρο δεν γνωριζω εαν θα δεις διαφορα.

 

Ξαναλεω θεωρω υπερβολικο να βαλεις 200αρες δισκοπλακες στο boommax.Εκτος οτι μαλλον παιζει ασυμβατοτητα με το μπροστα πιρουνι και δεν εχει κατασκευαστει για να δεχτει τις δυναμεις μιας 200αρας(ξαναλεω μαλλον),το ποδηλατο δεν εχει κατασκευαστει να κατεβαινει κανα γκρεμι που να θελει τετοια φρενα.Σιγουρα τα μαμα σε καλυπτουν και με το παραπανω.Εχω διαβασει οτι στα συγκεκριμενα εαν απλα αλλαξεις τακακια αλλαζουν πολυ προς το καλυτερο.

Δημοσ.

εγω εχω κατι koolstop resin. για να πω την αληθεια δεν ειδα διαφορα με τα ημιμεταλλικα της shimano. διαφορά αλλάζοντας το λάδι δε πιστευω να δείς. ίσως αν αλλάξεις τα καλώδια με τιποτα jagwire αλλά και πάλι για τα λεφτά που έχουνε δεν αξίζει πιστευω...ας το μεταφερει καποιος στα ποδήλατα...

Δημοσ.

εγω εχω κατι koolstop resin. για να πω την αληθεια δεν ειδα διαφορα με τα ημιμεταλλικα της shimano. διαφορά αλλάζοντας το λάδι δε πιστευω να δείς. ίσως αν αλλάξεις τα καλώδια με τιποτα jagwire αλλά και πάλι για τα λεφτά που έχουνε δεν αξίζει πιστευω...ας το μεταφερει καποιος στα ποδήλατα...

Καλωδια;Αφου υδραυλικο ειναι το φρενο. :P

Δημοσ.

Ενταξει δεν ειναι αναγκη να πας μονοπατια.Εχει φανταστικα μερη απο πισω,ολα δασικοι.Οτι φωτο εχω ανεβασει ειναι απο το πισω μερος του ποικιλου.

 

Με το enduro δεν πας ποικιλο,πας Ολυμπο minimum. :P

Ναι ειδα και τις δικες σου φωτογραφιες και των αλλων στο γνωστο φορουμ. Απλα ακομα δεν εχει τυχει να παω προς Πετρουπολη μερια

Δημοσ.
nemesiskp

Kάνω τώρα τελευταία χρήση δρόμου κατά 60-70%.Τις δισκόπλακες τις άλλαξα και για θέμα εμφάνισης.Ξέρω ότι τα πιρούνια έχουν κάποιο όριο αλλά δεν πιστεύω σε τέτοιο πιρούνι να δημιουργηθεί θέμα.Αλλά και πάλι ακούω για όρια πιρουνιών κ.τ.λ.π αλλά που αναγράφετε το όριο?Έχω ψάξει και στο site της rst και δεν είδα πουθενά για όριο.Οι δισκόπλακες που φοράει τώρα το ποδήλατο που είναι οι slx όπως ανέφερα,αναφέρουν ότι διαθέτουν την τεχνολογία ice tec με 3πλή στρώση, δύο φύλλα ατσάλι εξωτερικά και ένα φύλλο αλουμινίου εσωτερικά, για μείωση της θερμοκρασίας, αύξησης της δύναμης φρεναρίσματος και ελαχιστοποίησης του θόρυβου.Επίσης αναγράφουν ότι προτείνεται η χρήση της με τακάκια τεχνολογίας Ice Tec για μέγιστη απόδοση.Άρα θα δέχονται τα kool stop?.Όσον αφορά για το στρώσιμο αν βάλω τα kool stop π.χ και κάνω εξαέρωση τα ξαναστρώνω έτσι δεν είναι?

Δημοσ.

Εαν βαλεις καινουρια τακακια δεν θες εξαερωση.Απλα προσεχε οταν δεν ειναι η ροδα πανω να μην πατησεις το φρενο γιατι θα κλεισουν τα τακακια.Εξαερωση παντως καλο ειναι να κανεις μια φορα τον χρονο.Τα τακακια λογικα τα δεχονται.

 

Το πηρουνι που φοραμε μην νομιζεις οτι ειναι τιποτα καλο.Μια απλη αναρτησουλα ελατηριου της πλακας ειναι.Οχι τυποτ 200 ευρω ποδηλατο,αλλα σιγουρα δεν ακουμπαει κατι rock shox,fox,marcozzi κτλ.Η rst ειναι μια απο τις πιο χαμηλης κατηγοριας εταιριες.Οποτε μην νομιζεις οτι εχουμε κανα κορυφαιο πηρουνι.

 

Παντως και εσυ mtb τετοιων χρηματων για 70% χρηση δρομο..........και ειδικα με τετοια τερατα φρενα που ασφαλως δεν χρειαζονται πουθενα+οτι σου προσθετουν βαρος.Τεσπα γουστα ειναι αυτα,να το χαρεις οσο μπορεις.

Δημοσ.

Το ξέρω ότι καλό είναι να κάνω μία φορά τον χρόνο εξαέρωση και ότι αν πατήσω το φρένο κλείνουν τα τακάκια.Μου έχει συμβεί.Επίσης γνωρίζω ότι υπάρχουν πολύ καλύτερες αναρτήσεις απλά λέω ότι δεν είναι και ανάρτηση από trekkin.Όσο για το ποδήλατο μου άρεσε,και πιο πολύ το χρώμα του.Σκεφτόμουν για αγωνιστικό αλλά για τους δρόμους εδώ δεν μου κάνει.Χρήση πόλης κάνω και όχι δρόμου.Για χρήση πόλης και δρόμου φρενάρες δεν είναι όμως αυτά που έχει?

Δημοσ.

Για χρηση πολης χιλιες φορες να εχεις vbrakes.Πρωτα απο ολα δεν σου χρειαζεται καν τετοιο φρενο.Ουτε οι καμενοι βουνισιοι δεν βαζουν τετοια φρενα.Δευτερον εχεις ενα ακομα βαρος που περιστεφετε με την ροδα.Τελος το δισκοφρενο φαινεται στην βροχη και στην λασπη.Οταν το vbrake μπουκωνει αυτο συνεχιζει.Λασπη στον δρομο η οποια ειναι ικανη να μπουκωσει vbrake δυσκολα να βρεις.

 

Τεσπα σου ξαναλεω η επιλογη που εκανες για πολη θεωρω οτι ειναι λαθος.Το συγκεκριμενο ποδηλατο ειναι καθαρα mtb.Στην πολη επειδη εχω οδηγησει και καθαροαιμο πολης απλα σερνεται λογω ελαστικων,βαρους κτλ.Αλλα ξαναλεω επισης οτι γουστα ειναι αυτα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...