Προς το περιεχόμενο

Ποδήλατο


pavl0s

Προτεινόμενες αναρτήσεις

11 ώρες πριν, Havik είπε

Καλησπέρα, πέρα από τα παρακάτω καταστήματα ποια άλλα ευρωπαϊκά υπάρχουν που να στέλνουν Ελλάδα;

https://www.bike24.com

https://r2-bike.com

https://www.bike-components.de

https://www.bike-discount.de

Θέλω να αγοράσω ένα τιμόνι 780 - 800mm , 60mm riser, 31.8

sportpursuit.com, canyon.com, decathlon.com.gr, simplebikestore.eu

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Batigoal και rallistas ευχαριστω πολύ για τις απαντησεις. Δεν σκεφτομαι καθόλου gravel, θα ηθελα κατι πιο χωματινο. Δεν βρισκομαι Αθηνα αλλα Κρητη και αυτό το θεωρω προβλημα όσον αφορα αγγελιες απο car (μεταφορα, αδυναμια ελεγχου). Τα προτεινομενα μπαινουν στο radar για παρακολουθηση πτωσης τιμης, ελεγα μηπως λογω της παγκοσμιας ημερας κάτι σε "τιμιο" μετατραπεί σε "κλοπη-ευκαιρία". Εφόσον δεν βιάζομαι θα περιμένω, βλέπω ότι κρατάτε ζωντανο το νημα και εδω και ανεβαζετε ευκαιρίες όπως και στο άλλο λαγωνικό site.

Ευχαριστώ και πάλι για το ενδιαφερον και τον χρονο που διαθεσατε να απαντησετε!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το νήμα επιβιώνει αλλά μην περιμένεις πολλά, και γιατί η συμμετοχή είναι μικρή και γιατί σπάνια βρίσκει κάποιος ιδιαίτερη ευκαιρία.

Το καλύτερο είναι να έχεις γνώση στο αντικείμενο ώστε να μπορείς να κρίνεις καλύτερα τι θες και σε αυτά που βλέπεις, ποιο υπερτερεί σε τι κτλ. Αυτή όμως είναι δύσκολη και χρονοβόρα διαδικασία για διάφορους λόγους, εμένα μου πήρε μήνες να βγάζω κάπως άκρη μόνος μου. Αν θες μπορούμε να κάνουμε κάποια στιγμή ένα zoom call, σαν crash course μία ώρα να μοιραστώ αυτά που ξέρω.

Έχε υπόψη και τα δύο παρακάτω sites που είναι αξιόπιστα ξένα μαγαζιά και στις συγκεκριμένες σελίδες ανεβάζουν μεταχειρισμένα που πουλάνε. Είναι σε καλή κατάσταση και έχεις μια μεγαλύτερη ασφάλεια να αγοράσεις κάτι σε σχέση με τις τυχάρπαστες μεμονωμένες αγγελίες.
https://www.monvelo.com/categorie/vtt/velos-vtt/vtt-occasion/
https://www.fitstore24.com/en/search_ff?query=used

Αυτή τη στιγμή τα μόνα που προσωπικά θεωρώ ελκυστικά είναι τα παρακάτω. Είναι πιο ακριβά (υπολόγισε ~+125€ μεταφορικά) αλλά έχουν πιο premium specs που σε καινούρια ποδήλατα κοστίζουν €3500:
https://www.fitstore24.com/en/mondraker-podium-carbon-r-2021-rh-m-bike
https://www.monvelo.com/produit/bmc-fourstroke-fs01-one-2018-taille-s-occasion/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα σε ολους!!! Θελω να κανω μια αγορα ποδηλατου και σε λεφτα κοντα στα 400 ευρω με ταβανι τα 500 γιατι η χρηση ειναι αρκετα απλη. Εχω βρει τα παρακατω που θα βαλω (εχω βαλει λινκ απο συγκεκριμενα μαγαζια γιατι βρισκονται κοντα στο σπιτι μου). Η χρηση ειναι απλη βολτα οχι κατι το τρομερο με ισως λιγο χωματοδρομο. Τωρα δεν ξερω τι αλλο hint θα πρεπει να δωσω απο θεμα χρησης.

 

https://www.skroutz.gr/s/45283101/Lapierre-Hardtail-Edge-2-9-29-2023-Mple-Mountain-Bike-me-Tachytites-kai-Ydraylika-Diskofrena.html

http://www.lifecyclebikes.gr/index.php?route=product/product&path=100_108&product_id=2269

http://www.lifecyclebikes.gr/index.php?route=product/product&path=100_108&product_id=2564

http://www.lifecyclebikes.gr/index.php?route=product/product&path=100_108&product_id=2563

https://allbikes.gr/shop/bicycles/mountain-bikes/ideal-strobe-29-blue/

 

 

Επεξ/σία από alex.fentagin
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι μάρκα είναι αυτή που έχει στις πίσω ταχύτητες; Κασέτα Microshift CS-H081 11-34

Δεν είναι shimano. Είναι αξιόπιστη? Μπροστινός δισκοβραχίονας βλέπω είναι shimano.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Καλημέρα! Έχω πάρει ένα κινέζικο με υδραυλικά δισκόφρένα 180mm, αλλά παρ' όλα αυτά δεν είμαι ευχαριστημένος με το φρενάρισμα και σκέφτομαι να κάνω αναβάθμιση στα φρένα. Έχει νόημα να βάλω 200άρες δισκόπλακες για μεταλλικά τακάκια (με τα κατάλληλα μεταλλικά τακάκια); Μήπως κάποιος άλλος συνδυασμός ποιοτήτων θα έχει καλύτερο αποτέλεσμα, ας φθείρονται τα εξαρτήματα πιο γρήγορα (π.χ resin-only δίσκους με ημι-μεταλλικά τακάκια); Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, δεν είμαι καθόλου σχετικός με ποδήλατα, αλλά σε ένα γκαζιάρικο αυτοκίνητο που είχα μικρός έβαζα κάτι μαλακά τακάκια Ferodo πάνω σε Brembo δισκόπλακες και το φρενάρισμα ήταν προοδευτικό, καλύτερο και από ABS. Δεν με πείραζε που τα άλλαζα κάθε λίγο και λιγάκι και τα πλήρωνα μια περιουσία. Μήπως υπάρχει καμιά δοκιμασμένη πρόταση από μάρκες/ μοντέλα, π.χ. Shimano, Sars; Το μπάτζετ δεν είναι πρόβλημα, εκτός αν το σύνολο καταλήξει να βγει παραπάνω από ολόκληρο το ποδήλατο..

Ξέχασα να πω ότι οι δίσκοι είναι αυτοί με τις 6 βίδες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, Balrog είπε

Καλημέρα! Έχω πάρει ένα κινέζικο με υδραυλικά δισκόφρένα 180mm, αλλά παρ' όλα αυτά δεν είμαι ευχαριστημένος με το φρενάρισμα και σκέφτομαι να κάνω αναβάθμιση στα φρένα. Έχει νόημα να βάλω 200άρες δισκόπλακες για μεταλλικά τακάκια (με τα κατάλληλα μεταλλικά τακάκια); Μήπως κάποιος άλλος συνδυασμός ποιοτήτων θα έχει καλύτερο αποτέλεσμα, ας φθείρονται τα εξαρτήματα πιο γρήγορα (π.χ resin-only δίσκους με ημι-μεταλλικά τακάκια); Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, δεν είμαι καθόλου σχετικός με ποδήλατα, αλλά σε ένα γκαζιάρικο αυτοκίνητο που είχα μικρός έβαζα κάτι μαλακά τακάκια Ferodo πάνω σε Brembo δισκόπλακες και το φρενάρισμα ήταν προοδευτικό, καλύτερο και από ABS. Δεν με πείραζε που τα άλλαζα κάθε λίγο και λιγάκι και τα πλήρωνα μια περιουσία. Μήπως υπάρχει καμιά δοκιμασμένη πρόταση από μάρκες/ μοντέλα, π.χ. Shimano, Sars; Το μπάτζετ δεν είναι πρόβλημα, εκτός αν το σύνολο καταλήξει να βγει παραπάνω από ολόκληρο το ποδήλατο..

Ξέχασα να πω ότι οι δίσκοι είναι αυτοί με τις 6 βίδες.

Δεν ξέρω αν είναι troll το post αλλά 200άρες δισκόπλακες θες αν:

-είσαι 150kg

-κάνεις downhill

Μέχρι πριν 1-2 χρόνια με 200άρες δισκόπλακες έτρεχαν στο παγκόσμιο κύπελλο downhill. Ένα resin τακάκι δεν είναι καλύτερο ή χειρότερο από ένα metallic, απλά σου δίνει το stopping power με διαφορετικό τρόπο. Ένα καλό τακάκι (επώνυμο ας πούμε) όμως είναι καλύτερο από ένα κακό τακάκι (no name).

Αφού δεν είσαι σχετικός, ξεκίνα από το να πας σε ένα ποδηλατάδικο και να σου ελέγξουν τα φρένα. Αν δεν είναι θέμα εξαέρωσης ή μολυσμένης δισκόπλακας/τακακίου τότε μπορεί απλά το δισκόφρενο σου να έχει ταβάνι στην απόδοσή του. Φρόντισε όταν φύγεις από το ποδηλατάδικο να ξέρεις τι από τα δύο συμβαίνει.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ! Ναι, εντελώς άσχετος, αλλά ενθουσιώδης ποδηλάτης. Γύρω στα 90Kg είμαι, downhill δεν κάνω, αλλά μένω σε ύψωμα και κατεβαίνω κατηφόρες όλη την ώρα. Με άσφαλτο βέβαια, αλλά τις προάλλες είχα κατέβει και το χωματόδρομο προς Νέα Μάκρη από Ροδόπολη, μετά το FTR Racing Track που το κάψανε τώρα, και εκεί φάνηκε έντονα το πρόβλημα. Πάντως από την αρχή που το αγόρασα θυμάμαι πως ήθελα λίγο καλύτερο φρενάρισμα, οπότε πιθανόν να μην είναι θέμα εξαέρωσης. Δεν ξέρω αν κάνω καλά, αλλά μια στο τόσο το τρίβω με οινόπνευμα για να βγάλω από την εξίσωση το θέμα της μόλυνσης. Φτηνοκινεζιά είναι το ποδήλατο, οπότε υποθέτω ό,τι και να βάλω θα βελτιωθεί η κατάσταση.

6 ώρες πριν, majunior είπε

Ένα resin τακάκι δεν είναι καλύτερο ή χειρότερο από ένα metallic, απλά σου δίνει το stopping power με διαφορετικό τρόπο.

Σε ποδηλατάδικο θα πάω, φυσικά, αλλά καλό είναι να έχω ένα μπούσουλα από πριν. Επομένως, με την κοινή λογική, για να έχω αντίστοιχη εμπειρία με τα μαλακά φρένα του αυτοκινήτου, είναι καλύτερα να ζητήσω οργανικά τακάκια έτσι όπως τα γράφεις. Μήπως αυτά είναι σκόπιμο να τα συνδυάσω με δισκόπλακες για μεταλλικά, ώστε να τρίβονται περισσότερο ή λέω μακ@κίες; Απ' ό,τι καταλαβαίνω, αν τελικά επιχειρήσω να αυξήσω το stopping power για να μειώσω την απόσταση φρεναρίσματος, μόνο με μεγαλύτερη δισκόπλακα γίνεται (μεγαλύτερο μοχλοβραχίονα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είσαι αρκετά βαρύς για να μη σε καλύπτουν οι 180mm δισκόπλακες, πόσο μάλλον σε ένα απλό χωματόδρομο. Τα δισκόφρενα που έχεις θέλουν service ή απλά είναι κακά δισκόφρενα.

Ακομά και τα ΜΤ200 της Shimano που έχουν μόλις €45 το ζευγάρι κοκαλώνουν τη ρόδα αν τα πατήσεις δυνατά. Τα δικά σου το κάνουν ή τερματίζεις τη μανέτα και ακόμα κουνιέται η ρόδα;

ΥΓ. Δεν έχω δει ποτέ δισκόπλακες που να δουλεύουν μόνο με τον ένα τύπο τακακίων. H Shimano βγάζει κάτι ελεϊνά φθηνές δισκόπλακες (τύπου €6) που γράφει "resin pads only" αλλά δε σημαίνει ότι δε δουλεύουν με μεταλλικά. Ίσως δεν έχουν την ίδια αντοχή στη θερμοκρασία που στέλνουν τα μεταλλικά τακάκια και μπορεί να πάθουν ζημιά αν τα πιέσεις πολύ, αλλά όχι ότι δε δουλεύουν.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να κοκαλώνουν τη ρόδα πώς ακριβώς το εννοείς; Σήμερα για παράδειγμα κατέβαινα την κατηφόρα που λέγαμε με 60Km/h, σύμφωνα με το Komoot app, και πατώντας τέρμα δυνατά τα φρένα έκανε αρκετά μέτρα για να σταματήσει εντελώς. Θα μου πεις, τι περιμένεις ρε φίλε με τέτοια ταχύτητα, δεν έχεις μοτοσικλέτα. Δηλαδή θα έπρεπε να είχε κοκαλώσει ακαριαία η ρόδα και να σκιντάρει το λάστιχο μετά; Το πίσω όντως σέρνεται λίγο αν πατήσω πολύ απότομα τη μανέτα (κάνει "κολιά" που λέμε).

Με απλοϊκό σκεπτικό πάντως αναρωτιέμαι, αν είναι όλα τα φρένα να κάνουν περίπου την ίδια δουλειά, ποιος ο λόγος να πάρει κανείς τα ακριβότερα; Τα MT200 τα βρήκα στο Skroutz και σε σετ με resin pads στα 95€. Μάλλον και αυτές οι δισκόπλακες resin only θα είναι. Στο site της Shimano τα προτείνει για αρχάριους. Υποθέτω εννοεί αυτούς τους ηλίθιους που πατάνε απότομα το φρένο με κίνδυνο να σκοτωθούν; (άρα μας κάνει 😛)

Εγώ σκέφτηκα ως εξής: εάν ήρθε η ώρα να αλλάξω φρένα λόγω φθοράς (ή όταν έρθει), ας δώσω λίγα χρήματα παραπάνω να βάλω κάτι της προκοπής. Να μην κάνει θόρυβο, να έχει προοδευτικό και μαλακό φρένο και - αν γίνεται - να γλυτώσω και μερικά μέτρα σε απόσταση φρεναρίσματος. Κοίταξα και σε ξένα sites και όντως πολλοί έχουν δουλέψει μεταλλικά τακάκια σε resin-only rotors και απλά τους έφαγε πιο γρήγορα την δισκόπλακα. Εγώ έλεγα μήπως έχει νόημα να κάνω το ανάποδο, επειδή μάλλον δεν θα μου αρέσει το απότομο φρενάρισμα (ούτε ο θόρυβος) που θα έχουν τα μεταλλικά τακάκια, να έβαζα μαλακά τακάκια πάνω σε σκληρή δισκόπλακα για να τα τρώει πιο γρήγορα. Εάν δηλαδή κάτι τέτοιο θεωρείτε ότι θα έχει όφελος που να γίνεται αντιληπτό, ή άσκοπα θα αλλάζει κανείς πιο συχνά τακάκια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 hours ago, Balrog said:

Να κοκαλώνουν τη ρόδα πώς ακριβώς το εννοείς; Σήμερα για παράδειγμα κατέβαινα την κατηφόρα που λέγαμε με 60Km/h, σύμφωνα με το Komoot app, και πατώντας τέρμα δυνατά τα φρένα έκανε αρκετά μέτρα για να σταματήσει εντελώς. Θα μου πεις, τι περιμένεις ρε φίλε με τέτοια ταχύτητα, δεν έχεις μοτοσικλέτα. Δηλαδή θα έπρεπε να είχε κοκαλώσει ακαριαία η ρόδα και να σκιντάρει το λάστιχο μετά; Το πίσω όντως σέρνεται λίγο αν πατήσω πολύ απότομα τη μανέτα (κάνει "κολιά" που λέμε).

Με απλοϊκό σκεπτικό πάντως αναρωτιέμαι, αν είναι όλα τα φρένα να κάνουν περίπου την ίδια δουλειά, ποιος ο λόγος να πάρει κανείς τα ακριβότερα; Τα MT200 τα βρήκα στο Skroutz και σε σετ με resin pads στα 95€. Μάλλον και αυτές οι δισκόπλακες resin only θα είναι. Στο site της Shimano τα προτείνει για αρχάριους. Υποθέτω εννοεί αυτούς τους ηλίθιους που πατάνε απότομα το φρένο με κίνδυνο να σκοτωθούν; (άρα μας κάνει 😛)

Εγώ σκέφτηκα ως εξής: εάν ήρθε η ώρα να αλλάξω φρένα λόγω φθοράς (ή όταν έρθει), ας δώσω λίγα χρήματα παραπάνω να βάλω κάτι της προκοπής. Να μην κάνει θόρυβο, να έχει προοδευτικό και μαλακό φρένο και - αν γίνεται - να γλυτώσω και μερικά μέτρα σε απόσταση φρεναρίσματος. Κοίταξα και σε ξένα sites και όντως πολλοί έχουν δουλέψει μεταλλικά τακάκια σε resin-only rotors και απλά τους έφαγε πιο γρήγορα την δισκόπλακα. Εγώ έλεγα μήπως έχει νόημα να κάνω το ανάποδο, επειδή μάλλον δεν θα μου αρέσει το απότομο φρενάρισμα (ούτε ο θόρυβος) που θα έχουν τα μεταλλικά τακάκια, να έβαζα μαλακά τακάκια πάνω σε σκληρή δισκόπλακα για να τα τρώει πιο γρήγορα. Εάν δηλαδή κάτι τέτοιο θεωρείτε ότι θα έχει όφελος που να γίνεται αντιληπτό, ή άσκοπα θα αλλάζει κανείς πιο συχνά τακάκια.

Ποδήλατο και 60km/h κατηφορα προσωπικά μου φαίνεται επικίνδυνο (οχι πως δεν το έχω κάνει). Κινεζικο ποδήλατο και 60km/h μου φαινεται ρίσκο. Για το ΜΤ200 το Grand Canyon που έχω αυτά φοράει. Δεν ειναι και του πεταματου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω τι περιμένεις ότι πρέπει να κάνουν τα φρένα σου, οπότε δεν ξέρω και τι να σου προτείνω. Το ότι πήραν μερικά μέτρα για να σταματήσουν σε χωματόδρομο με 60km/h είναι κακό για εσένα; Αν η χρήση που κάνεις είναι μόνιμα σε χωμάτινες κατηφορικές ευθείες μήπως θα σε βοηθούσαν παραπάνω πιο χωμάτινα λάστιχα από το να αλλάξεις τακάκια; Πριν μπεις σε έξοδα μήπως να δοκιμάσεις ένα ποδήλατο με καλύτερα φρένα να δεις αν είναι αυτό που θες;

11 ώρες πριν, Balrog είπε

Με απλοϊκό σκεπτικό πάντως αναρωτιέμαι, αν είναι όλα τα φρένα να κάνουν περίπου την ίδια δουλειά, ποιος ο λόγος να πάρει κανείς τα ακριβότερα;

Τα φρένα κάνουν όλα την ίδια δουλειά αλλά σε καμία περίπτωση δεν κάνουν το ίδιο καλά αυτή τη δουλειά. Τα καλά φρένα πάνω απ΄όλα έχουν καλό modulation (γιατί πρέπει να φρενάρει όσο του λες, όχι περισσότερο ή λιγότερο) και όταν πρόκειται για μεγάλες ταχύτητες (πχ DH) πρέπει να έχουν και αρκετό stopping power χωρίς να βράζουν. Γι'αυτό πληρώνεις τα καλά φρένα.

12 ώρες πριν, Balrog είπε

Εγώ έλεγα μήπως έχει νόημα να κάνω το ανάποδο, επειδή μάλλον δεν θα μου αρέσει το απότομο φρενάρισμα (ούτε ο θόρυβος) που θα έχουν τα μεταλλικά τακάκια, να έβαζα μαλακά τακάκια πάνω σε σκληρή δισκόπλακα για να τα τρώει πιο γρήγορα. Εάν δηλαδή κάτι τέτοιο θεωρείτε ότι θα έχει όφελος που να γίνεται αντιληπτό, ή άσκοπα θα αλλάζει κανείς πιο συχνά τακάκια.

Όχι δεν έχει νόημα αυτό. Υπάρχει μια πολύ μικρή διαφορά στο bite ανάμεσα στα metallic και τα resin, αλλά δε θα μεταμορφώσει τα φρένα σου. Σε κάποιο βαθμό μπορείς να μετατοπίσεις το bite point κατά την εξαέρωση αλλά όταν στο κάνεις άλλος (ποδηλατάδικό) και σε κινεζόφρενα τρέχα γύρευε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ παιδιά, λύθηκαν πολλές απορίες! Ο χωματόδρομος που ανέφερα ήταν μεμονωμένη περίπτωση και κατέβαινα σαν κότα όχι με 60... Είναι από Σταμάτα για Νέα Μάκρη, γεμάτος κοτρώνες και σχετικά απότομη κλίση. Τα 50-60 σε ασφάλτινο οδόστρωμα λόγω κατηφόρας μεγάλης τα κάνω, εάν δεν πατήσω φρένο. Είναι λίγο ρίσκο, το αισθάνομαι και εγώ όταν αρχίζει να τρέμει το εργαλείο. Κάθε φορά λέω από μέσα μου "τώρα θα διαλυθεί εις τα εξ ων συνετέθη και θα με βρούνε 50 μέτρα πιο πέρα".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...