Nick91 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 6 hours ago, dpolal said: Αναλόγως την χρήση που κάνεις. H ποιό παραδοσιακή λύση είναι οι σαμπρέλες καθώς είναι πολύ εύκολες στην επισκευή και μπορείς να κουβαλάς 1-2 πάντα μαζί σου μαζί με τα απαραίτητα εργαλεία και να την αλλάζεις on the fly. Αν το έχεις με το βάλε/βγάλε είναι υπόθεση 10 λεπτών η αλλαγή και φεύγεις. Απαραίτητη όμως εδώ είναι και η ύπαρξη μικρής τρόμπας σκελετού ή έστω αμπούλας αέρα, αν και οι δεύτερες δεν πολυσυμφέρουν καθώς είναι μιας χρήσης και μετά πέταμα και πρέπει πάντα να έχεις και μία backup. Tα tubeless απ'την άλλη είναι ποιό ανθεκτικά στα τρυπήματα λόγο του sealant και θεωρούνται ποιό εύκολα στην κύλιση (λιγότερο βάρος) οπότε και τα προτιμούν οι pro και όσοι γενικά ασχολούνται ποιό επαγγελματικά. Απαιτούν όμως παραπάνω δουλειά και προσοχή για να στηθούν σωστά. Δεν υπάρχει σωστό και λάθος στην επιλογή, είναι θέμα προτεραιοτήτων. Σε γενικές γραμμές ξέρω τις διαφορές μεταξύ των δύο επιλογών και είχα αποφασίσει να πάω στην λύση tubeless. Βλέποντας όμως το εσωτερικό του πίσω τροχού με φόβισε και δεν ξέρω πως να προχωρήσω. Έτσι είπα να δω μήπως κάποιος έχει αντιμετωπίσει κάτι παρόμοιο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
batig0al Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου Στις 2/2/2024 στις 4:08 ΠΜ, Nick91 είπε Μετά από αρκετή καθυστέρηση, χθες το απόγευμα ήρθαν τα πράγματα από Γερμανία . Η παραγγελία ήταν η τρόμπα Topeak Joe Blow Sport III, για sealant κατέληξα στο Stan's notube και μερικά ψιψιψόνια. Στα ευχάριστα, η τρόμπα φαίνεται ποιοτική και για κάποιον που ασχολήθηκε 1η φορά με tubless τα λάστιχα έκατσαν χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια, περισσότερο με ζόρισε μέχρι να βγει το 1ο λάστιχο🤡. Στα δυσάρεστα τώρα, αρχικά να αναφέρω ότι οι τροχοί είναι οι Mavic Ksyrium Elite UST και ότι δεν ξέρω αν είναι απαραίτητο πάντα και παντού το rim tape, αλλά ο προηγούμενος κάτοχος δεν είχε χρησιμοποιήσει. Ξεκίνησα αφαίρωντας τα υπολείμματα του sealant από τα λάστιχα και το μπροστά τροχό με επιτυχία. Μόλις ξεκίνησα να αφαιρώ το ξεραμένο sealant από τον πίσω τροχό παρατήρησα πως σε αρκετά σημεία μαζί με το sealant έφευγαν και μικρά κομμάτια από την μαύρη στρώση χρώματος. Δεν έτριψα ούτε άσκησα πίεση, απλά τραβούσα τις ξεραμένες "φλούδες", παρατήρησα ότι αυτό συνέβαινε σε όλος το μήκος του τροχού και σε κάποια σημεία ήταν σχεδόν αδύνατο να φύγει το sealant μιας και είχε "δεθεί" με το χρώμα. Όταν μπόρεσα και αφαίρεσα τα περισσότερα υπολείμματα φάνηκε κοντά στη βαλβίδα και σε 2-3 σημεία στις ραβδώσεις να υπάρχει διάβρωση (τουλάχιστον έτσι νομίζω). Οπότε έβαλα αέρα χωρίς sealant , έκανα μια μικρή βόλτα και περιμένω να δω πως θα είναι αύριο. Η λογική λέει πως δεν κάνω το ίδιο με τον προηγούμενο, καμία ιδέα όμως για το τι να κάνω; Θα είναι αρκετό το rim tape ή να το γυρίσω σε σαμπρέλες; Ο προηγούμενος που έκανε τη tubeless μετατροπή έκανε μεγάλο λάθος με το να μην περάσει το εσωτερικό της ζάντας με ταινία (rim tape). Η ταινία έχει διττό σκοπό, πρώτον να προστατεύει τη διάβρωση που παρατήρησες και δεύτερον αυξάνοντας λίγο τη διάμετρο του τροχού έτσι ώστε το tubeless ελαστικό να είναι πιο σφιχτό και να μηδενιστεί η πιθανότητα να βγει από τη θέση του ύπο μεγάλες δυνάμεις. Αυτοί είναι ουσιαστικά και οι λόγοι που η ταινία δεν είναι "set it and forget it" αλλά κάθε φορά θέλει έλεγχο. Το δύσκολο βγάλσιμο του ελαστικού λόγω ταινίας και ξεραμένου υγρού, και η διαβρωτική φύση του υγρού σημαίνει ότι η ταινία φθείρεται. Kαι όταν πια δεν είναι σε θέση να προστατεύσει τη ζάντα από το υγρό, πρέπει να αφαιρεθεί όλη και να τοποθετηθεί καινούρια. Κάνοντας τα παραπάνω, η ζάντα διατηρείται σε καλή κατάσταση. Τώρα που έχει φθαρεί, δεν έχω την εμπειρία να σου πω τι να κάνεις. Το να βάλεις σαμπρέλες μου φαίνεται ασφαλές αλλά το να τα κάνεις tubeless, δεν ξέρω αν η νέα ταινία θα μπορεί πλέον να σταματήσει τη διάβρωση. Προτείνω να πας σε έναν μηχανικό που εμπιστεύεσαι (ιδανικά με τις ζάντες στο χέρι ώστε να μην χρειαστεί να δουλέψει και να σε χρεώσει) για να τις δει και να σου πει. Ο μηχανικός έχοντας δει και άλλες τέτοιες περιπτώσεις θα πρέπει να ξέρει. Αν σου πει ότι είναι ok, κάντα tubeless περνώντας τη ταινία και βάζοντας το ύγρο, σύμφωνα με τις οδηγίες και τα βίντεο του internet. Προσπάθησε να απομνημονεύσεις την υπάρχουσα κατάσταση των ζαντών (τράβα και φωτογραφίες τα επίμαχα σημεία) έτσι ώστε στο μέλλον να μπορείς να συγκρίνεις αν χειροτερεύει και με τι ρυθμό. Μπορεί να σου πει καλύτερα να τα κάνει ο ίδιος tubeless γιατί πλέον απαιτεί έξτρα μαστοριά για να αποτραπεί περαιτέρω φθορά. Μπορεί να σου πει πως πλέον δεν κάνουν για tubeless και βάζε σαμπρέλες. Μπορεί να σου πει πως πλέον δεν κάνουν ούτε για σαμπρέλες και θέλουν αντικατάσταση. Ό,τι και να σου πει, αν δεν τον εμπιστεύεσαι πολύ, ρώτα και έναν δεύτερο ειδικό. Αυτή είναι μια καλή τακτική για όλες τις φορές που χρειάζεται να πας σε ειδικό (γιατρό, δικηγόρο κτλ.). Επίσης, το ιδανικό είναι να ξέρεις και εσύ τα βασικά ώστε να έχεις καλύτερες πιθανότητες να καταλάβεις αν σε κοροϊδεύει ο ειδικός, και αμφίδρομα, ο ειδικός να αντιληφθεί ότι καταλαβαίνεις τα βασικά ώστε να μην σε κοροϊδέψει. Τέλος, θα πρότεινα να επικοινωνήσεις με τον προηγούμενο κάτοχο. Δεν εννοώ επιθετικά καθώς δικό του ποδήλατο ήταν και το έκανε ό,τι ήθελε, αλλά είναι κρίμα να ξανασυμβεί. Αν το έκανε ο ίδιος για να μην το ξανακάνει και αν το έκανε μηχανικός, να το πει στον μηχανικό/να μην ξαναπάει/να αφήσει μια κριτική προειδοποιώντας άλλους κτλ. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Nick91 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 19 hours ago, batig0al said: Ο προηγούμενος που έκανε τη tubeless μετατροπή έκανε μεγάλο λάθος με το να μην περάσει το εσωτερικό της ζάντας με ταινία (rim tape). Η ταινία έχει διττό σκοπό, πρώτον να προστατεύει τη διάβρωση που παρατήρησες και δεύτερον αυξάνοντας λίγο τη διάμετρο του τροχού έτσι ώστε το tubeless ελαστικό να είναι πιο σφιχτό και να μηδενιστεί η πιθανότητα να βγει από τη θέση του ύπο μεγάλες δυνάμεις. Αυτοί είναι ουσιαστικά και οι λόγοι που η ταινία δεν είναι "set it and forget it" αλλά κάθε φορά θέλει έλεγχο. Το δύσκολο βγάλσιμο του ελαστικού λόγω ταινίας και ξεραμένου υγρού, και η διαβρωτική φύση του υγρού σημαίνει ότι η ταινία φθείρεται. Kαι όταν πια δεν είναι σε θέση να προστατεύσει τη ζάντα από το υγρό, πρέπει να αφαιρεθεί όλη και να τοποθετηθεί καινούρια. Κάνοντας τα παραπάνω, η ζάντα διατηρείται σε καλή κατάσταση. Τώρα που έχει φθαρεί, δεν έχω την εμπειρία να σου πω τι να κάνεις. Το να βάλεις σαμπρέλες μου φαίνεται ασφαλές αλλά το να τα κάνεις tubeless, δεν ξέρω αν η νέα ταινία θα μπορεί πλέον να σταματήσει τη διάβρωση. Προτείνω να πας σε έναν μηχανικό που εμπιστεύεσαι (ιδανικά με τις ζάντες στο χέρι ώστε να μην χρειαστεί να δουλέψει και να σε χρεώσει) για να τις δει και να σου πει. Ο μηχανικός έχοντας δει και άλλες τέτοιες περιπτώσεις θα πρέπει να ξέρει. Αν σου πει ότι είναι ok, κάντα tubeless περνώντας τη ταινία και βάζοντας το ύγρο, σύμφωνα με τις οδηγίες και τα βίντεο του internet. Προσπάθησε να απομνημονεύσεις την υπάρχουσα κατάσταση των ζαντών (τράβα και φωτογραφίες τα επίμαχα σημεία) έτσι ώστε στο μέλλον να μπορείς να συγκρίνεις αν χειροτερεύει και με τι ρυθμό. Μπορεί να σου πει καλύτερα να τα κάνει ο ίδιος tubeless γιατί πλέον απαιτεί έξτρα μαστοριά για να αποτραπεί περαιτέρω φθορά. Μπορεί να σου πει πως πλέον δεν κάνουν για tubeless και βάζε σαμπρέλες. Μπορεί να σου πει πως πλέον δεν κάνουν ούτε για σαμπρέλες και θέλουν αντικατάσταση. Ό,τι και να σου πει, αν δεν τον εμπιστεύεσαι πολύ, ρώτα και έναν δεύτερο ειδικό. Αυτή είναι μια καλή τακτική για όλες τις φορές που χρειάζεται να πας σε ειδικό (γιατρό, δικηγόρο κτλ.). Επίσης, το ιδανικό είναι να ξέρεις και εσύ τα βασικά ώστε να έχεις καλύτερες πιθανότητες να καταλάβεις αν σε κοροϊδεύει ο ειδικός, και αμφίδρομα, ο ειδικός να αντιληφθεί ότι καταλαβαίνεις τα βασικά ώστε να μην σε κοροϊδέψει. Τέλος, θα πρότεινα να επικοινωνήσεις με τον προηγούμενο κάτοχο. Δεν εννοώ επιθετικά καθώς δικό του ποδήλατο ήταν και το έκανε ό,τι ήθελε, αλλά είναι κρίμα να ξανασυμβεί. Αν το έκανε ο ίδιος για να μην το ξανακάνει και αν το έκανε μηχανικός, να το πει στον μηχανικό/να μην ξαναπάει/να αφήσει μια κριτική προειδοποιώντας άλλους κτλ. Η αλήθεια είναι πως 10+ χρόνια δεν είχα επαφή με το ποδήλατο, ελπίζω να έχει αλλάξει η κατάσταση μιας και είχα κακές εμπειρίες με τους 2-3 γνωστούς "ειδικούς". Για αλλαγή ντεραγιέ έστελνα τον πατέρα, μόνο το σκελετό δεν άλλαζαν, συν πόσα άλλα παρατράγουδα, οπότε αναγκαστικά έκανα ότι μπορούσα μόνος. Απλά το κεφάλαιο tubeless μου είναι κάτι άγνωστο, έτσι προσπαθώ να συλλέξω ότι πληροφορία μπορώ ώστε και να μην μπορούν να με κοροϊδέψουν και να κάνω όσα περισσότερα μόνος μου. Τώρα θα ακολουθήσω την συμβουλή σου και θα πάω σε κάνα δύο να δω τι θα μου πουν. Στα μάτια μου τουλάχιστον, η διάβρωση δεν είναι εκτεταμένη, ελπίζω να γλιτώσω τα χειρότερα. Θα μιλήσω και με τον πρώην ιδιοκτήτη για να το έχει υπόψιν του, θα ήταν κρίμα να την ξαναπατήσει, στα υπόλοιπα το είχε πολύ προσεγμένο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
CleanthisD Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου Μηπως να έβγαζες καμία φωτογραφία να δούμε τι εννοείς; Δεν έχω καταλάβει ποιο είναι το πρόβλημα.Εκεί που λες ότι έφυγε το χρώμα βλέπεις μέταλλο; Στις σύγχρονες UST ζάντες το μόνο που χρειάζεσαι είναι αυτή η ταινία η οποία είναι φυσιολογικό να φθείρεται και να αποχρωματίζεται(πέφτουν νιφάδες χρώματος επειδή ξεραίνεται) με την πάροδο του χρόνου. Συνήθως έρχεται προ-εγκατεστημένη από το εργοστάσιο. Σε αυτή την περίπτωση χρησιμοποιείς είτε tubeless ελαστικά είτε σαμπρέλες. Υπάρχει όμως περίπτωση σε προιόντα ΟΕΜ και σε έτοιμα ποδήλατα, παρόλο που η ζάντα είναι UST να έχεις αυτή την ταινία για μείωση του κόστους και γω δεν ξέρω για τι άλλο. Η συγκεκριμένη είναι μόνο για σαμπρέλα. Την πετάς και βάζεις την πρώτη που έγραψα αν θέλεις να είσαι με υγρό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
batig0al Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου Στις 6/2/2024 στις 1:24 ΜΜ, CleanthisD είπε Μηπως να έβγαζες καμία φωτογραφία να δούμε τι εννοείς; Δεν έχω καταλάβει ποιο είναι το πρόβλημα.Εκεί που λες ότι έφυγε το χρώμα βλέπεις μέταλλο; Δεν το έχω βιώσει αλλά το είχα υπόψη όταν έκανα την έρευνα μου για τη tubeless μέθοδο. Το tubeless υγρό είναι εν δυνάμει διαβρωτικό οπότε αν η ζάντα δεν έχει καθόλου ταινία ίσως φθαρεί το μέταλλο της ζάντας. Ίσως παλιότερα να ήταν πιο συχνό φαινόμενο που η tubeless μέθοδος ήταν λιγότερο εξελιγμένη. Το Squirt υγρό που επέλεξα εγώ αλλά υποθέτω και άλλα αναφέρουν Ammonia free (διαβρώνει το aluminium αν έρθει σε επαφή) και "Contains corrosion inhibitors that protect exposed/damaged metal surfaces" που πιθανώς να περιορίζει το φαινόμενο. Ορισμένες φωτογραφίες διάβρωσης μέσω google: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Nick91 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) On 06/02/2024 at 13:24, CleanthisD said: Μηπως να έβγαζες καμία φωτογραφία να δούμε τι εννοείς; Δεν έχω καταλάβει ποιο είναι το πρόβλημα.Εκεί που λες ότι έφυγε το χρώμα βλέπεις μέταλλο; Στις σύγχρονες UST ζάντες το μόνο που χρειάζεσαι είναι αυτή η ταινία η οποία είναι φυσιολογικό να φθείρεται και να αποχρωματίζεται(πέφτουν νιφάδες χρώματος επειδή ξεραίνεται) με την πάροδο του χρόνου. Συνήθως έρχεται προ-εγκατεστημένη από το εργοστάσιο. Σε αυτή την περίπτωση χρησιμοποιείς είτε tubeless ελαστικά είτε σαμπρέλες. Υπάρχει όμως περίπτωση σε προιόντα ΟΕΜ και σε έτοιμα ποδήλατα, παρόλο που η ζάντα είναι UST να έχεις αυτή την ταινία για μείωση του κόστους και γω δεν ξέρω για τι άλλο. Η συγκεκριμένη είναι μόνο για σαμπρέλα. Την πετάς και βάζεις την πρώτη που έγραψα αν θέλεις να είσαι με υγρό. 1 hour ago, batig0al said: Δεν το έχω βιώσει αλλά το είχα υπόψη όταν έκανα την έρευνα μου για τη tubeless μέθοδο. Το tubeless υγρό είναι εν δυνάμει διαβρωτικό οπότε αν η ζάντα δεν έχει καθόλου ταινία ίσως φθαρεί το μέταλλο της ζάντας. Ίσως παλιότερα να ήταν πιο συχνό φαινόμενο που η tubeless μέθοδος ήταν λιγότερο εξελιγμένη. Το Squirt υγρό που επέλεξα εγώ αλλά υποθέτω και άλλα αναφέρουν Ammonia free (διαβρώνει το aluminium αν έρθει σε επαφή) και "Contains corrosion inhibitors that protect exposed/damaged metal surfaces" που πιθανώς να περιορίζει το φαινόμενο. Ορισμένες φωτογραφίες διάβρωσης μέσω google: Δεν είχε ταινία, ήταν ξεραμένο sealant και στην πίσω ζάντα όπως "ξεφλούδιζα" τα υπολείμματα από το εσωτερικό της έφευγε και το χρώμα σε πολλά σημεία (φωτογραφία 1,3) . Σε μερικά σημεία είχε γίνει ένα με το χρώμα και ήταν δύσκολο να φύγει, εκεί ήταν που παρατήρησα την διάβρωση (φωτογραφία 2). Spoiler Ελπίζω Πέμπτη ή Παρασκευή το απόγευμα να έχω χρόνο για να κάνω μια βόλτα σε 2-3 ειδικούς να ακούσω τις γνώμες τους Επεξ/σία 7 Φεβρουαρίου από Nick91 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
batig0al Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου Μου φαίνεται μικρή η φθορά και αν μπει καλά η ταινία να καλύψει όλο το εσωτερικό, θα είσαι κομπλέ. Προσοχή στο πλάτος της ταινίας να ταιριάζει με το πλάτος της ζάντας (rim internal width) και η εγκατάσταση της ταινίας που βάσει βίντεο πρέπει να είναι τη τεντώνεις όταν την κολλάς αλλά όχι και πάρα πολύ. Ίσως και η κάθε ταινία να έχει δικές της οδηγίες/συμβουλές. Προτείνω να πας μόνο με τη ζάντα που έχει μεγαλύτερη φθορά αν θες να αποφύγεις να κουβαλάς και τις δύο. Ενήμερωσε μας και τι σου είπαν για να έχουμε και εμείς μια ένδειξη για το πως διαχειρίζεται αυτή η περίπτωση. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Nick91 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) On 12/02/2024 at 09:10, batig0al said: Μου φαίνεται μικρή η φθορά και αν μπει καλά η ταινία να καλύψει όλο το εσωτερικό, θα είσαι κομπλέ. Προσοχή στο πλάτος της ταινίας να ταιριάζει με το πλάτος της ζάντας (rim internal width) και η εγκατάσταση της ταινίας που βάσει βίντεο πρέπει να είναι τη τεντώνεις όταν την κολλάς αλλά όχι και πάρα πολύ. Ίσως και η κάθε ταινία να έχει δικές της οδηγίες/συμβουλές. Προτείνω να πας μόνο με τη ζάντα που έχει μεγαλύτερη φθορά αν θες να αποφύγεις να κουβαλάς και τις δύο. Ενήμερωσε μας και τι σου είπαν για να έχουμε και εμείς μια ένδειξη για το πως διαχειρίζεται αυτή η περίπτωση. Λοιπόν πήγα μια βόλτα σε δύο ειδικούς, ο πρώτος μου πρότεινε μιας και έχω καλά λάστιχα και όλο το πακέτο εκτός από tape, να βάλω tape και να κάνω μια δοκιμαστική περίοδο με tubless, να βγάλω φωτογραφίες λεπτομερώς τα σημεία φθοράς και σε μια περίοδο 2-3 μηνών να τα βγάλω και να δώ τι γίνεται, είπε ότι δεν είναι πολύ αλλά είναι κρίμα να μην το προσέξεις και να χειροτερέψει, μιας και δεν αποκλείεται να περάσει λίγο υγρό κάτω απο το tape αλλά και στα πλάγια . Ο δεύτερος είπε πως έχει ξαναδεί φθορές στο χρώμα σε τροχούς Mavic αλλά χωρίς διάβρωση. Πρότεινε μιας και έχω 25αρια Conti GP 5000 tr να βάλω σαμπρελα, για tubeless πρότεινε σε 28 και πάνω, αλλά έχω καλά λάστιχα ώστε απλώς να τα αλλάξω. Αν θέλω tubless πρότεινε ένα tape της Bontrager, δεν είναι το κλασικό tape και αποτι κατάλαβα δένει και γίνεται σαν ένα με τον τροχό, αυτό πρέπει να το παραγγείλει κάπου 9 λίρες το ένα. Ειδάλλως ότι πρότεινε ο πρώτος. Δεν έχω καταλήξει στο τι θα κάνω, θα λείψω περίπου δύο εβδομάδες,οπότε έχω χρόνο να το σκεφτώ. Επεξ/σία 15 Φεβρουαρίου από Nick91 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
batig0al Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου Η αλήθεια είναι πως και από τη δική μου έρευνα, κατέληξα πως όσο μικραίνει το πάχος του ελαστικού, μειώνεται και η δημοφιλία της tubeless μεθόδου. Δηλαδή στα mountain (2 ίντσες και πάνω πάχος ελαστικού) θεωρείται must, στα gravel (35mm και πάνω) προτιμάται αλλά δεν είναι και καθολική επιλογή, στις κούρσες (35mm και κάτω) είναι 50-50. Όσο μικραίνει το πλάτος του ελαστικού χρειάζεται υψηλότερη πίεση αέρα που ζορίζει το tubeless υγρό να κλείσει τρύπες γιατί το υγρό πετιέται έξω με φόρα στο τρύπημα. Όταν έχει χαμηλότερη πίεση όπως στα mountain, το υγρό κάθεται πιο εύκολα στη τρύπα και τη κλείνει. Δηλαδή ακόμη και να τα έχεις φουσκώσει τα mountain λάστιχα πολύ, μόλις τρυπήσει αρχίζει να χάνει αέρα τόσο όσο να καταφέρει το υγρό να κλείσει τη τρύπα και συνήθως σου επιτρέπει να συνεχίσεις τη βόλτα σου ή να γυρίσεις πίσω χωρίς να είναι τόσο ξεφούσκωτο ώστε να μην μπορείς να συνεχίσεις. Αυτό προφανώς ισχύει σε μικρές τρύπες έως 3-4mm που μπορούν να κλείσουν μόνες τους, σε μεγαλύτερες συνήθως χρειάζεται η τεχνική που βάζεις ένα μακαρόνι ή το μπαλώνεις από μέσα με ειδικά patches. Τα λάστιχα Conti GP 5000 TR είναι όντως κορυφαία και προφανώς αξίζει να τα χρησιμοποιήσεις εφόσον σε ικανοποιεί το 25mm πάχος. Το ότι είναι στη tubeless εκδοχη (TR=tubeless ready) δεν σημαίνει ότι δεν μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις με σαμπρέλες, μια χαρά λειτουργούν και έτσι. Εγώ προτείνω να κρατήσεις φωτογραφίες και να τα κάνεις tubeless, ιδανικά με κάποιο υγρό που αναγράφει πως δεν είναι τόσο διαβρωτικό/ammonia free κτλ. Πιθανότατα θα πάρει καιρό έως ότου χρειαστεί να αλλάξεις τη ταινία και να ελέγξεις τη διάβρωση ξανά αλλά δε νομίζω να χειροτερεύσει. Και η εναλλακτική πάντως που χρησιμοποιείς κανονικά σαμπρέλες μπορεί να είναι μια χαρά, ειδικά αν στα μέρη που πηγαίνεις δεν σκάει συχνά το λάστιχο και όταν που και που αναγκαστικά συμβεί, δεν σε χαλάει τόσο να το φτιάξεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Panagispar Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου Καλημέρα σας! Έχω βρει ένα ποδήλατο cityrun ideal του 2017 όπου το πλάτος του ελαστικού του είναι περίπου 5 cm. Ένας από τους λόγος επιλογής αυτού του μοντέλου είναι τα λεπτά λάστιχα που έχει από κατασκευής, όπου στην περίπτωση που βρήκα δεν ισχύει. Ψάχνοντας το μοντέλο της ζάντας, από τα τεχνικά χαρακτηριστικά του ποδήλατου βρήκα το παρακάτω. Θα ήθελα να σας ρωτήσω αν στο Tyres Section αναφέρεται στο πάχος ελαστικού που μπορεί να μπει στη ζάντα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
rallistas Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου Μου φαινεται λιγο αισιοδοξο το 60 για 19C διασταση στεφανιου. Οι DTSwiss που εχω στο gravel κι εχουν 24C, λενε επισης μεχρι 60αρι. Αλλα οντως σωστα κοιτας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Panagispar Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου Ευχαριστώ για την απάντηση! Στο κάτω όριο, τα λεπτά λάστιχα, θα υπάρχει θέμα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
batig0al Δημοσ. 2 Μαρτίου Share Δημοσ. 2 Μαρτίου Πόσο κάτω θες να πας; Κάτω από 28mm στην Αθήνα μου φαίνεται ακραίο, και λόγω ασφάλτου και λόγω ζάντας. Στο πάνω όριο, εγώ δεν θα πήγαινα πάνω από 2.3"/58mm. Ένας καλός οδηγός είναι τα διαγράμματα εδώ. Έχε υπόψη πως δεν είναι γραμμικο, δηλαδή 100% ΟΚ/0% επικίνδυνο. Είναι σταδιακό, βέλτιστη απόδοση στο μέσο των ορίων και όσο πας προς τα όρια πέφτει η απόδοση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Slither Δημοσ. 5 Μαρτίου Share Δημοσ. 5 Μαρτίου Για Θεσσαλονίκη,ποιο ποδήλαταδικο μπορείτε να μου προτρεινετε για γενικό σέρβις,έχω ένα παλιό ideal pro rider 2,σε καλή κατάσταση γενικά αλλά θέλει συντήρηση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
elio_1 Δημοσ. 19 Μαρτίου Share Δημοσ. 19 Μαρτίου Έχω πολύ συχνά πρόβλημα με τη σαμπρέλα πίσω. Χρησιμοποιώ ένα κουρσάκι orient intro και πολύ συχνά η πίσω σαμπρέλα σκάει. Άλλαξα εκτός από σαμπρέλα και τα λάστιχα για παν ενδεχόμενο αλλά έσκασε πάλι σε λιγότερο από 25 χλμ. Η διαρροή είναι από τη ραφή της σαμπρέλας. Η σαμπρέλα είναι 700x23 Υπάρχει κάποιο tip ή κάποια σαμπρέλα περισσότερο ανθεκτική (χρησιμοποιώ continental); Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα