Προς το περιεχόμενο

Ποδήλατο


pavl0s

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Νομιζω οτι η fulcrum ισως δινει μονο καποια εξαρτηματα (ρουλεμαν) του κεντρου αλλα θελει τρελο ψαξιμο. Οι πιο πολλοι αγοραζουν κατευθειαν ενα κεντρο (και οχι τα εξαρτηματα) διοτι και λογω χρονου/χλμ ισως θελουν αλλαγη ολα (οποτε δεν αξιζει να γλιτωσεις 10-20 ευρ. Ελαχιστοι ποδηλαταδες θα αλλαξουν μονο μια βιδα/παξιμαδι/ρουλεμαν. Οι περισσοτεροι θα σου που να τους πας ενα κεντρο κομπλε

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 hours ago, grmaster2 said:

καλησπέρα

έχουμε καμια πρόταση για ποδήλατο για παιδί 6 ετών μέχρι 200€?

https://www.cyclist.gr/paidika/45298-Orient-Terry-14-009773.html

 

το λινκ απλως να δεις το ποδηλατακι. Orient εχει σχεδον το καθε ποδηλαταδικο οποτε μπορεις να το παραγγειλεις απο το μαγαζι της γειτονιας (ενω ξερεις και ποσο παιζει η τιμουλα). Αλουμινιο=ελαφρυ και οχι τρελα χρηματα γιατι γρηγορα θα θελει μεγαλυτερο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, vamvakoolas είπε

https://www.cyclist.gr/paidika/45298-Orient-Terry-14-009773.html

 

το λινκ απλως να δεις το ποδηλατακι. Orient εχει σχεδον το καθε ποδηλαταδικο οποτε μπορεις να το παραγγειλεις απο το μαγαζι της γειτονιας (ενω ξερεις και ποσο παιζει η τιμουλα). Αλουμινιο=ελαφρυ και οχι τρελα χρηματα γιατι γρηγορα θα θελει μεγαλυτερο

Δεν είναι πολύ μικρό;

Στον δικό μου είχα πάρει τα Χριστούγεννα 24άρι (6,5 ετών) και του είναι πολύ καλό σαν μέγεθος.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20αρι προτέινουν για την ηλικία για ένα μέσο ύψος (120-130cm) . Τώρα βέβαια σημαντικό ρόλο παίζει και η ανάπτυξη του κάθε παιδιού.
Εδώ ένας οδηγός https://guides.wiggle.co.uk/kids-bike-buying-guide

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έτσι, ο δικός μου ήταν σχετικά ψηλός για την ηλικία του και οριακά έπαιζε και σε 20 και σε 24, οπότε πήγα στο 24άρι για να κρατήσει 3-4 χρόνια. 

Καλό είναι να τα δει από κοντά και αν είναι δυνατόν να έχει και το παιδάκι μαζί. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 ώρες πριν, grmaster2 είπε

έχουμε καμια πρόταση για ποδήλατο για παιδί 6 ετών μέχρι 200€?

Τσέκαρε και τα παρακάτω. Όπως ειπώθηκε, αν μπορείς πήγαινε σε κανα ποδηλατάδικο να δεις από κοντά το σωστό μέγεθος.

https://www.skroutz.gr/s/27254655/Royal-Baby-Freestyle-20-Paidiko-Podilato-BMX-Mple.html  (διάβασε τα σχόλια)

https://www.gatsoulis.gr/pd/podilato-sector-one-20-020-023-84751.htm?lang=el&path=-41578813

https://www.globalcycling.gr/ποδηλατα/παιδικα/20-7-9-ετων/orient-comfort-20-μπλε.html

https://www.globalcycling.gr/εταιριεσ/clermont/clermont-freeland-20-511-2023-μπλε.html

https://www.globalcycling.gr/εταιριεσ/clermont/clermont-tribal-561-20-2023.html

Επεξ/σία από Glikos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

τα CLERMONT εχουν σιδερενιο σκελετο....

ο ts δεν αναφερει αν ειναι αγορι/κοριτσι οποτε απο μεγεθος μονο σε μαγαζι

Επεξ/σία από vamvakoolas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, vamvakoolas είπε

τα CLERMONT εχουν σιδερενιο σκελετο....

Σε αυτήν την κατηγορία / τιμή δεν παίζει ρόλο το βάρος και γενικά τόσο τα specs. Τα παιδιά δεν έχουν απαιτήσεις ούτε θα καταλάβουν κάποια ουσιαστική την διαφορά. Στο περίπου 10-12 κιλά είναι αυτά τα ποδήλατα, ανάλογα τον τύπο. Το μέγεθος είναι το πιο σημαντικό και να έχει μια σχετικά καλή ποιότητα κατασκευής/συναρμολόγηση. Εξάλλου σε 2-3 χρόνια max πάει για αλλαγή..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ευχαριστώ για τις απαντήσεις

αγόρι είναι, το ύψος είναι περίπου 118-120εκ (6,5 ετών)

με την πρώτη ευκαιρία θα τον πάω σε ποδηλατάδικο να δοκιμάσουμε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@grmaster2 Εγώ προτείνω να πας σε ποδηλατάδικο αποκλειστικά για να ελέγξεις τι μέγεθος επιθυμείς και μετά να παραγγείλεις από το Αυστριακό Fitstore24 με τα βολικά δωρεάν μεταφορικά.

20 ίντσες

24 ίντσες

Αξιόπιστο μαγαζί με μεγάλες πωλήσεις και καλές κριτικές. Τα ποδήλατα αναγράφουν specs σε αντίθεση με τα ελληνικά που είναι ό,τι να'ναι. Συμβουλεύω επίσης και χωρίς μπορστινή ανάρτηση.

Εναλλακτικά, αγόρασε από το Decathlon.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αποριών συνέχεια!!!! Άποψη για προστατευτικά σκελετου και τις μεμβράνες που περνάνε τα ποδήλατα για να μην τα γρατσουνάν πέτρες κτλ. έχουμε; Αξίζουν; Υπάρχει κάποια που να προτείνετε; Ευχαριστώ και πάλι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 minutes ago, VonLoutsos said:

Αποριών συνέχεια!!!! Άποψη για προστατευτικά σκελετου και τις μεμβράνες που περνάνε τα ποδήλατα για να μην τα γρατσουνάν πέτρες κτλ. έχουμε; Αξίζουν; Υπάρχει κάποια που να προτείνετε; Ευχαριστώ και πάλι.

Αξίζουν! Μερικές γνωστές μάρκες είναι τα Ride Wrap, Invisiframe, AMS Protection & Dyed bro. Κάποια είναι με σχέδια άλλα χωρίς. Υπάρχουν και πιο οικονομικές και DIY λύσεις απλά να ξέρεις είναι δουλειά που απαιτεί υπομονή και χρόνο για να γίνει σωστά. 
Πέρα από το σκελετό θα πρότεινα να βάλεις και στην ανάρτηση εάν αναφέρεσαι για Mountain καθώς και είναι από τα πιο συνηθισμένα σημεία που σημαδεύονται.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα στην ομάδα. Είμαι 1.80, 89 κιλά και ψάχνω ποδήλατο για να πηγαίνω για άσφαλτο και συχνά χωματόδρομο και λακκούβες (όχι κάτι extreme βέβαια). Επειδή μένω σε νησί θα ήθελα να επισκευάζεται κάπως εύκολα γιατί διαμένω σε νησί και θα τα κάνω όλα μόνος μου για ό,τι χρειαστεί. Ενδεχομένως στο μέλλον να θελήσω να το μετατρέψω σε ηλεκτρικό με κάποιο κιτ, οπότε αν προσφέρει τέτοιες δυνατότητες ακόμα καλύτερα. Φρένα ξέρω είναι σημαντικά, αλλά και τα παλιά καλά τακάκια δε με χαλάνε καθώς επισκευάζονται και αλλάζουν εύκολα από εμένα. Ποσό ίσως κάτι μέχρι σε 1000 ευρώ είναι καλά. Δε θα κάνω πολλά χιλιόμετρα, απλά 3-4 φορές την εβδομάδα 1-2 ώρες το πολύ. Οπότε αν υπάρχει και κάτι αξιοπρεπές φθηνότερο οκ. Σέλα αλλάζω και μόνο, αλλά γενικά με ενδιαφέρει η άνεση. Επίσης επειδή θα το έχω έξω στην υγρασία, με μια κουκούλα θα είναι οκ; Σας ευχαριστώ πολύ.

Επεξ/σία από cgioris
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 9/11/2023 στις 4:55 ΜΜ, VonLoutsos είπε

Αποριών συνέχεια!!!! Άποψη για προστατευτικά σκελετου και τις μεμβράνες που περνάνε τα ποδήλατα για να μην τα γρατσουνάν πέτρες κτλ. έχουμε; Αξίζουν; Υπάρχει κάποια που να προτείνετε; Ευχαριστώ και πάλι.

Εξαρτάται από τον κάτοχο και την χρήση. Αν είναι προσεχτικός να μην το γρατσουνάει μόνος του και δεν πάει χώμα, μπορεί να διατηρηθεί καλά και χωρίς μεμβράνες. Αν δεν είναι προσεχτικός ή πάει χώμα, θα γίνουν σημάδια που οι μεμβράνες μπορούν να προστατέψουν. 

Σημαντικοί παράγοντες επίσης είναι πόσο ενδιαφέρει η εμφάνιση τον κάτοχο, το κόστος του ποδηλάτου, αν σκοπεύει να το μεταπωλήσει και ο βαθμός κάλυψης των μεμβρανών.

Προσωπικά, και στη κούρσα των 2800€ και στο mountain των 1450€, έβαλα μερική προστασία, top tube, down tube και τα κάτω chain stays. Πιστεύω για 30-50€ που είναι οι φθηνές DIY λύσεις αξίζει. Στα mountain, ειδικά χαμηλά στο downtube που πάει πολύ πέτρα.

Επειδή δεν έχω ασχοληθεί, στο εξωτερικό ξέρω πως το παρέχουν κάποια ποδηλατάδικα σαν υπηρεσία. Αν κάποιος ξέρει αν το κάνουν και στην Αθήνα, ας ενημερώσει.

5 ώρες πριν, cgioris είπε

Καλησπέρα στην ομάδα. Είμαι 1.80, 89 κιλά και ψάχνω ποδήλατο για να πηγαίνω για άσφαλτο και συχνά χωματόδρομο και λακκούβες (όχι κάτι extreme βέβαια). Επειδή μένω σε νησί θα ήθελα να επισκευάζεται κάπως εύκολα γιατί διαμένω σε νησί και θα τα κάνω όλα μόνος μου για ό,τι χρειαστεί. Ενδεχομένως στο μέλλον να θελήσω να το μετατρέψω σε ηλεκτρικό με κάποιο κιτ, οπότε αν προσφέρει τέτοιες δυνατότητες ακόμα καλύτερα. Φρένα ξέρω είναι σημαντικά, αλλά και τα παλιά καλά τακάκια δε με χαλάνε καθώς επισκευάζονται και αλλάζουν εύκολα από εμένα. Ποσό ίσως κάτι μέχρι σε 1000 ευρώ είναι καλά. Δε θα κάνω πολλά χιλιόμετρα, απλά 3-4 φορές την εβδομάδα 1-2 ώρες το πολύ. Οπότε αν υπάρχει και κάτι αξιοπρεπές φθηνότερο οκ. Σέλα αλλάζω και μόνο, αλλά γενικά με ενδιαφέρει η άνεση. Επίσης επειδή θα το έχω έξω στην υγρασία, με μια κουκούλα θα είναι οκ; Σας ευχαριστώ πολύ.

Σαν κατηγορία ποδηλάτου, θες cross country ή gravel καθώς αυτά είναι που πηγαίνουν καλά σε άσφαλτο και χώμα. Η βασική διαφορά τους είναι το τιμόνι (mountain/flat bar vs κούρσας/dropbar) και η τιμή. Τα gravel έχουν πολύ μεγαλύτερη ζήτηση με αποτέλεσμα να είναι 50-100% ακριβότερα των cross country με παρόμοια specs. Mε 1000€ budget, πας αναγκαστικά cross country και αυτό το καιρό έχει μια εξαιρετική ευκαιρία στο Αυστριακό fitstore24 1050€ ή 1095€ αν το προτιμάς σε μπλε. Για μέγεθος, είσαι στο Large σε αυτό το ύψος σύμφωνα με την επίσημη σελίδα του κατασκευαστή. Δεν μπαίνω σε λεπτομέρειες γιατί αξίζει πολύ σε αυτά τα λεφτά γιατί έχει συζητηθεί πρόσφατα σε προηγούμενες σελίδες και δεν ξέρω τι γνώσεις έχει. Αν ξέρεις, καταλαβαίνεις. Αν όχι, μπορείς να ρωτήσεις αλλά δεν είναι και απαραίτητο να το καταλάβεις.

Αν σεταριστεί σωστά στην αρχή, δεν θα χρειαστεί μεγάλη ενασχόληση με συντήρηση και επισκευές. Εγώ έχω το ίδιο σε πράσινο, σε 6 μήνες του έκανα 3500χμ και τώρα χρειάστηκε νέα τακάκια. Οπότε, εφόσον το καθαρίζεις που και που και λαδώνεις την αλυσίδα (προτείνω Squirt), μπορείς κάθε ~1 χρόνο να το πηγαίνεις σε ένα αξιόλογο μηχανικό για νέα τακάκια, συντήρηση στην ανάρτηση και γενικό έλεγχο (~100-150€ κόστος). Αυτό το κόστος μπορεί να μειωθεί παραγγέλνοντας μόνος σου τα τακάκια και μαθαίνοντας να τα εγκαθιστάς (κόστος αγοράς 18€). Μετά από 2-3 τακάκια θα χρειαστεί αλλαγή η δισκόπλακα (21€ έκαστη) και πιθανώς η αλυσίδα (50€).

Σε ποδήλατα τέτοιας τιμής, οι σέλες είναι χαμηλής ποιότητας. Αν δεν έχεις άλλη, αξίζει να τη δοκιμάσεις 3-4 βόλτες γιατί μπορεί να μην σε ενοχλεί, ειδικά αν δεν κάνεις πολύ ώρα. Αν έχεις άλλη που σε βολεύει, μπορείς να τη βάλεις κατευθείαν. Αν είσαι μη σχετικός, οι σέλες λειτουργούν αντίθετα απ'ότι θα περίμεναν οι περισσότεροι. Δηλαδή οι φθηνές/μαλακές είναι άνετες στο πρώτο τέταρτο και σιγά σιγά γίνονται άβολες ενώ οι ακριβές/σκληρές ξεκινάνε ως άβολες και μετά δεν σε ενοχλούν. Παρομοίως και για τη σχισμή που συχνά έχουν οι ακριβές, φαίνεται άβολη αλλά συνήθως βοηθάει. Γενικά η άβολη σέλα είναι ένα συχνό και δισεπίλυτο ζήτημα για διάφορους λόγους, συχνά η καλύτερη λύση είναι η αγορά της ακριβούτσικης Brooks B17 που έχει υψηλό ποσοστό ικανοποίησης.

Η άνεση πάνω στο ποδήλατο έχει πολλές πτυχές (γεωμετρία ποδηλάτου, είδος-φάρδος-φούσκωμα ελαστικών, σέλα, grips, τιμόνι, αναρτήσεις, ποδηλάτης, chamois pad κ.α.). Είχα κάνει και μια σχετική συζήτηση εδώ. Η δική μου συμβουλή για κάποιον μη σχετικό είναι να ξεκινήσει αποκτώντας το σωστό ποδήλατο (κατηγορία & μέγεθος), να διαβάσει/δει κάποια guides/videos για τη σωστή στάση στο ποδήλατο, να κάνει αρκετό ποδήλατο παίζοντας με τις ρυθμίσεις (φούσκωμα ελαστικών, θέση σέλας) και αν τα θέματα άνεσης παραμένουν, να ασχοληθεί με το τι μπορεί να αλλάξει (chamois pad, σέλα, τιμόνι, λαιμό, λάστιχα) ή να συμβουλευτεί κάποιον γνώστη (γίνεται και επί πληρωμή με μετρήσεις). Σε γενικές γραμμές πάντως, στο ποδήλατο κάποιος πρέπει να νιώθει ευχάριστα, ειδικά στις πρώτες ώρες. Αν υπάρχουν ενοχλήσεις, δεν χρειάζεται απαραίτητα συμβιβασμός, υπάρχουν διάφορες επιλογές να αντιμετωπιστούν.

Κιτ μετατροπής είναι κρίμα να μπει σε τέτοιο ποδήλατο και για τη χρήση που σκοπεύεις να κάνεις αλλά απόσο ξέρω, μπαίνει σε όλα τα ποδήλατα.

Το ιδανικό είναι να αποθηκεύεται σε εσωτερικό χώρο, και για ασφάλεια και για συντήρηση. Εφόσον θα είναι εξώ, οπωσδήποτε κουκούλα για ήλιο/βροχή/αέρα, π.χ. αυτή στα 18€.

Επεξ/σία από batig0al
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...