Anastazio Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2013 Share Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2013 Γαμώτο... Δηλαδή έχοντας δώσει σχεδόν μισό μισθό (για να μην πω σχεδόν ολόκληρο, με τα καινούρια μισθολόγια), παίρνεις ποδήλατο με τόσο κακή ανάρτηση που απλά δεν δουλεύει, και χαλάει σχεδόν χωρίς χρήση; Σκέφτομαι μήπως είναι καλύτερα να μείνω με το σαράβαλο mountain της γνιέκαζμ; Κι αυτό χαλάει, αλλά έκανε 80 ευρώ όλο μαζί... λεφτερμαν θα παρεις κατι που ανταποκρινεται στις αναγκες σου,80 ευρω εγω πχ εδωσα για το τυπικο σερβις της μιας αναρτησης! Αν εσυ θες να κανεις χαλαρες βολτες αντε κανα δασικο και κανα ηπιο μονοπατι σε πολυ χαλαρους ρυθμους δεν χρειαζεται να δωσεις πολλα,παρε το Author που λεγαμε.Καλως η κακως το ποδηλατο ειναι κ αυτο ενα σπορ που αν χωθεις χρειαζονται τοσα ωστε να παρεις ενα καλουτσικο μεταχειρισμενο τουτου στην ελλαδα του σημερα! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nemesiskp Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2013 Share Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2013 80 ευρω εγω πχ εδωσα για το τυπικο σερβις της μιας αναρτησης! Για τι αναρτηση μιλαμε; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Anastazio Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2013 Share Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2013 Για τι αναρτηση μιλαμε; Rock shox totem Rc2dh solo air! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kanesaxo Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2013 Share Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2013 Eν τέλει εκατσα μετρήθηκα λιγο, ειδα κατι πινακες και εκανα τη παραγγελία του ρουχισμού. Ο Θεός βοηθός. Κάθε εταιρία απο 2-3 που ειδα, παιζουν λιγο διαφορετικα΄τα μεγέθη. Τσίμπησα και ενα υδραυλικό για μπροστα, διότι τα μηχανικα δισκοφρενα ειναι η χειρότερη μαλακία που υπάρχει. Και 2 λαστιχάκια, διότι πηγαίνω κυρίως ασφαλτο. Επόμενο βήμα, πετάλια και παπούτσια. Με τις επόμενες εκπτώσεις όμως... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zizu10 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2013 Share Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2013 Eν τέλει εκατσα μετρήθηκα λιγο, ειδα κατι πινακες και εκανα τη παραγγελία του ρουχισμού. Ο Θεός βοηθός. Κάθε εταιρία απο 2-3 που ειδα, παιζουν λιγο διαφορετικα΄τα μεγέθη. Τσίμπησα και ενα υδραυλικό για μπροστα, διότι τα μηχανικα δισκοφρενα ειναι η χειρότερη μαλακία που υπάρχει. Και 2 λαστιχάκια, διότι πηγαίνω κυρίως ασφαλτο. Επόμενο βήμα, πετάλια και παπούτσια. Με τις επόμενες εκπτώσεις όμως... Που έχουν εκπτώσεις?? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nemesiskp Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2013 Share Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2013 Rock shox totem Rc2dh solo air! Λογικο να σου πηγε τοσο το service.Ασε που σε αυτες αξιζει το service. Eν τέλει εκατσα μετρήθηκα λιγο, ειδα κατι πινακες και εκανα τη παραγγελία του ρουχισμού. Ο Θεός βοηθός. Κάθε εταιρία απο 2-3 που ειδα, παιζουν λιγο διαφορετικα΄τα μεγέθη. Τσίμπησα και ενα υδραυλικό για μπροστα, διότι τα μηχανικα δισκοφρενα ειναι η χειρότερη μαλακία που υπάρχει. Και 2 λαστιχάκια, διότι πηγαίνω κυρίως ασφαλτο. Επόμενο βήμα, πετάλια και παπούτσια. Με τις επόμενες εκπτώσεις όμως... Μονο μπροστα υδραυλικο;Προσεχε μην σκοτωθεις μεχρι να το μαθεις.Σε φερνει ανετα καπακι χωρις να το καταλαβεις. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kanesaxo Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2013 Share Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2013 Ναι μόνον μπροστά. Ασφαλώς θα προσέχω...Την πάτησε με το αυτ/το οταν εβαλα τα 4πίστονα μπροστα, κόντεψα να χτυπήσω στο τιμόνι. Πάντως, δε ξέρω να ειναι λάθος, αλλά πάντα με το μπροστινό πατάω και λίγο πίσω. Οπως και στη μηχανή. Κατα φίλο που ασχολείται πολύ (αλλά πολύ...) το πίσω (για υδραυλικό) μου λεει πως ειναι άχρηστο. Τουλάχιστο για το δικό μου επίπεδο. Εν τέλει πήρα ισοθερμικό κορμού μακρυμάνικο, ένα "φλις" αντιανεμικό, γάντια, κι ενα στυλ μπαλακλάβα. Θεώρησα πως ισοθερμικό για τα πόδια δε χρειάζομαι, έχω ένα κολάν μεχρι το γόνατο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nemesiskp Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2013 Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2013 Ναι μόνον μπροστά. Ασφαλώς θα προσέχω...Την πάτησε με το αυτ/το οταν εβαλα τα 4πίστονα μπροστα, κόντεψα να χτυπήσω στο τιμόνι. Πάντως, δε ξέρω να ειναι λάθος, αλλά πάντα με το μπροστινό πατάω και λίγο πίσω. Οπως και στη μηχανή. Κατα φίλο που ασχολείται πολύ (αλλά πολύ...) το πίσω (για υδραυλικό) μου λεει πως ειναι άχρηστο. Τουλάχιστο για το δικό μου επίπεδο. Εν τέλει πήρα ισοθερμικό κορμού μακρυμάνικο, ένα "φλις" αντιανεμικό, γάντια, κι ενα στυλ μπαλακλάβα. Θεώρησα πως ισοθερμικό για τα πόδια δε χρειάζομαι, έχω ένα κολάν μεχρι το γόνατο. Καλα κανεις και πατας πολυ μπροστινο.Σιγουρα πανω απο 75% σε σχεση με το πισω.Στο μελλον οταν μαζεψεις κανα φραγκο βαλε και πισω.Οσο να ναι ειναι ωραια αισθηση σε σχεση με τα μηχανικα. Για τα ποδια δεν νομιζω να χρειαστεις.Εδω αλλοι βγαινουν με κολαν ως το γονατο χειμωνα με χιονι.Βεβαια εγω εχω ενα μακρυ με τιραντες για τον χειμωνα,αλλα και παλι πιστευω αντεχεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Uberalles_gr Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2013 Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2013 Έχω καταλήξει στο http://cyclist.gr/product.php?codenum=CYC13POLISCITY που μου προτείνατε για το budget που έχω. Θα περάσω και από το κατάστημα μέσα στην εβδομάδα να το δω. Ευχαριστώ για την βοήθειά σας και τις συμβουλές σας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
wizzy Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2013 Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2013 Απορία: Τα κράνη έχουν ημερομηνία "λήξης"; Βασικά, το δικό μου κατασκευάστηκε το 2004 και το χρησιμοποιώ από το 2007. Ένας φιλαράκος που το παρατήρησε με έπρηξε να το αλλάξω επειδή - όπως υποστηρίζει - από ένα χρονικό σημείο και μετά, τα υλικά κατασκευής του χάνουν τις ιδιότητές τους (π.χ. ελαστικότητα, αντοχή κτλ) και εν τέλει μπορεί να καταστεί επικίνδυνο. Τι λέτε; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
leftermann Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2013 Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2013 δεν ξέρω από ποδήλατα, αλλά ως προς τα κράνη μοτοσυκλέτας, παίζει πολύ το "στην πενταετία πέταξέ το, χαλάει το πλαστικό", κλπ κλπ. Υποθέτω πως αν ίσχυε αυτό, η εταιρεία θα έγραφε κάποια ημερομηνία λήξης πάνω στο κράνος. Έχω αλλάξει 3 κράνη, και 2 της γυναίκας, και 2 του μπόμπιρα, κανένα δεν έγραφε τίποτα πάνω. Επίσης, πριν λίγες μέρες πήρα καινούριο κράνος για τον μπόμπιρα (μοτοσυκλέτας πάντα, αλλά νομίζω το ίδιο κάνει). Το παλιό του μίκρυνε, δεν χωρούσε καλά στην κεφάλα του. Ρώτησα τον μαγαζάτορα, ο οποίος είναι ψιλογνωστός και από τον οποίο έχω αγοράσει όλα τα προαναφερθέντα κράνη, αν το παλιό κράνος συνεχίζει να είναι ασφαλές για το επόμενο παιδί μου, όταν του ταιριάξει το μέγεθος, ή αν θέλει πέταμα. Μου είπε να το κρατήσω, μια χαρά ασφαλές θα είναι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nemesiskp Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2013 Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2013 Στα ποδηλατικα υποτιθεται ισχυει το καθε 3 χρονια.Ενταξει οσο να ναι με ηλιους,νερα,ιδρωτες χανει καπου.Σιγουρα καλυτερο απο το να μην φορας,αλλα καλο ειναι να το αλλαζεις μια στο τοσο με ενα φθηνο-επωνυμο.Δηλαδη το να δινεις 20-30 ευρω καθε 3+ χρονια δεν πιστευω να ειναι μεγαλο εξοδο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
leftermann Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2013 Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2013 ε ναι, εννοείται ότι αν το κράνος φθαρεί, είτε από τον ιδρώτα στο εσωτερικό, είτε από τον ήλιο στο εξωτερικό, θα πρέπει να αλλαχθεί. Και η φθορά θα είναι εμφανής οπτικά. Ένα κράνος όμως που δεν χρησιμοποιήθηκε πολύ, έχει νόημα να πεταχτεί στην 3ετία ή 5ετία; Και άντε, του ποδηλάτου κάνει 20-30. Της μηχανής κάνει 200+... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nemesiskp Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2013 Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2013 Και παλι οσο να ναι το χανει.Ενταξει αμα ολο τον καιρο ητανε σε καμια ντουλαπα δεν νομιζω να εχει κατι.Για της μηχανης τωρα τι να σου πω,δεν εχω μηχανη και δεν γνωριζω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stratigos24 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2013 Share Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2013 Παρτε αυτο να τελειώνετε! http://www.videoman.gr/29240 Aκομα: http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/79527.asp?pageprint=true ''Όλα τα κράνη έχουν συγκεκριμένη διάρκεια ζωής, με τα πολυκαρμπονάτα να έχουν μικρότερη από τα fiber και τα kevlar. Πάντως, καλό είναι κάθε 5 - 6 χρόνια να αλλάζετε κράνος, όχι μόνο γιατί οι προδιαγραφές μπορεί να έχουν αλλάξει, αλλά και γιατί το κράνος (κυρίως το εσωτερικό του) μπορεί να έχει «γεράσει» από τη χρήση. Πολλές μάρκες έχουν διαφορετικό κέλυφος για κάθε νούμερο, από XS έως XL. Κάποιες άλλες που έχουν μόνο τις 3 βασικές διαστάσεις (S-M-L) χρησιμοποιούν ένα κέλυφος. Στο εσωτερικό υπάρχει ένα στρώμα από υλικό που μοιάζει με φελιζόλ (πολυστερίνη), πάνω στο οποίο είναι σκαλισμένοι οι αεραγωγοί. Είναι το πιο σημαντικό μέρος του κράνους, καθώς σε περίπτωση ατυχήματος απορροφά το δυναμικό μέρος της κρούσης. Έχει πολύ αυστηρές προδιαγραφές που αφορούν στο πάχος και στη δομή και γι’ αυτό το λόγο σε περίπτωση ατυχήματος το κράνος πρέπει να αλλάζεται, καθώς με την κρούση αλλάζει από τη συμπίεση το πάχος της πολυστερίνης, η οποία σημειωτέον δεν επανέρχεται στο αρχικό σχήμα της όπως το σφουγγάρι. Όλα αυτά είναι καλυμμένα με ύφασμα, το οποίο πρέπει να είναι αντιιδρωτικό και αντιβακτηριακό.'' Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα