nemesiskp Δημοσ. 22 Αυγούστου 2012 Share Δημοσ. 22 Αυγούστου 2012 (επεξεργασμένο) Διαφορα στην επιδοση που θα εχεις καβαλωντας το θα δεις,αλλα οχι στο πεταλι.Στην κινηση μετραει η "μηχανη" που σε αυτην την περιπτωση ειναι τα ποδια σου.Και σε μια κορβετ αν βαλεις μηχανη απο ατος δεν θα τραβαει.Διαφορα θα δεις σε μια καταβαση ας πουμε.Κατεβα ενα γκρεμο με μια φθηνης κατηγοριας αναρτηση ελατηριου rst ας πουμε και με μια fox αερος και θα δουμε αν θα δεις βελτιωση ή οχι.Επισης κανε το ιδιο με ενα δισκοφερνο με 240mm δισκο μπροστα και εναν 160mm.Ακομα καλυτερα καντο με vbrake. Επισης για αυτο που λες για τα χαρακτηριστικα του,φαινεται οτι δεν εχεις καβαλησει ποτε ακριβο ποδηλατο.Ναι δεν εχει διαφορα.Το ιδιο κουμπωμα εχει μια σειρα acera της shimmano και το ιδιο μια deore xt.Το ιδιο ειναι ενας σκελετος απο ατσαλι,το ιδιο απο αλουμινιου και το ιδιο απο carbon.Ιδια ρουλεμαν εχει η μεσαια τριβη και το κεντρο την ζαντας ενος φθηνου ποδηλατου το ιδιο ενος ακριβου.Ιδιες καταπονησεις θα αντεξει το φθηνο,ιδιες και το ακριβο.Στο ποδηλατο του πρακτικερ που ειχα μετα απο ενα μηνα στο βουνο η μεσαια τριβη τα εφτυσε και οι δισκοι πηγαινανε περα δωθε μαζι με τα πεταλια.Το ρουλεμαν των τροχων δε, απο την σκονη πετρωσε και αμα εβγαζες την ζαντα και προσπαθουσες να κρατησεις των αξονα και την την γυρισεις,απλα δεν μπορουσες.Φαντασου ποσο σε εκοβε σε κανονικη κινηση. Επισης ασε την αναλογια στην ακρη.Και η ζαχαρη ειναι φθηνη,δεν σημαινει κατι αυτο.Για αυτο υπαρχει ενα τεραστιο ευρος τιμων για να καλυψει ολες τις αναγκες.Θες να πηγαινεις στο περιπτερο,να παιρνεις αναψυχτικα και να πηγαινεις σπιτι σου χωρις να σε νοιαζει το αθλιο συστημα μεταδοσης,ο υπερβαρος σκελετος,οι αθλιες ζαντες που αμα πεσεις απο πεζοδρομιο θα στραβωσουν;Τοτε πας σε φθηνο ποδηλατο του πρακτικερ.Αν παλι θες να γραφεις μεγαλες αποστασεις(πανω απο 100 χιλιομετρα) την μερα,να πιανεις ταχυτητες οι οποιες,σε πολλες συνθηκες μεσα στον δρομο,σου επιτρεπουν να προσπερνας μεχρι και αμαξια και ολα τα περιφεριακα σου να σου δινουν ενα βαρος γυρω στα 10 κιλα και πολλες φορες ακομα λιγοτερο,τοτε πας σε μια ακριβη κουρσα.Ακομη,αν θες να πηγαινεις σε κατσαβραχα(οχι πατημενο χωμα),να ανεβαινεις πλαγες,να παιρνεις σβαρνα τα μονοπατια στα οποια μεχρι και με τα ποδια βλαστημας να κατεβεις και μετα να παιρνεις των δασικο με τις πετρες και τα κατεβαινεις μαλιοκουβαρα(εχω τελικασει σε βουνο 74 χιλιομετρα την ωρα-οποιος δεν πιστευει εχω και φωτο,αν θελετε την βαζω) τοτε παιρνει ενα ακριβο ποδηλατο.Γιατι και εκει θα σε σωσουν τα περιφεριακα που λες οτι δεν εχουν μεγαλη διαφορα. Και οι αναρτησεις του αυτοκινητου δεχονται τεραστιες καταπονησεις,αλλα μην ξεχνας το μεγεθος τους.Στο ποδηλατακι ολα αυτα πρεπει να τα φτιαξουν σε εναν μικρο σκελετο.Επισης δεν νομιζω κανενα αμαξι(εστω και τουμπανο τζιπ) να κατεβαινει το βουνο οπως κατεβαινουμε εμεις με τα ποδηλατα ή να πηγαινει στα σημεια που το παμε εμεις(μονοπατια).Οποτε η αναλογια της τιμης αυτοκινητου-ποδηλατου παει περιπατο γιατι ειναι σχεδιασμενα για διαφορετικα πραγματα.Το ενα σε παει απο το ενα μερος στο αλλο σαν κυρια και το αλλο ειναι για να κανεις την κ@υλ@ σου.Ασφαλως υπαρχουν και αμαξια για αυτο,αλλα πρεπει να ανεβεις πολυ σε τιμη. Επισης που γνωριζεις ποσο κοστιζει η κατασκευη ενος αυτοκινητου και η καλη σκοντα(τυχαιο παραδειγμα) στο δινει σε μια τιμη,κρατωντας σωστη για εσενα αναλογια; Τελος ενα βιντεακι για να δουμε τι κανουν τα ακριβα ποδηλατα με ακριβα περιφεριακα.Αλλα μπα δεν αξιζει αφου θα κανω την δουλεια μου με ενα ποδηλατο των 200 ευρω ή ακομα καλυτερα με ενα τερας τζιπ που σκιζει το ποδηλατο σε αναλογια χρηματων.....oh wait!!!! http://youtu.be/wAqt141eJAU Επεξ/σία 22 Αυγούστου 2012 από nemesiskp Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
souz Δημοσ. 22 Αυγούστου 2012 Share Δημοσ. 22 Αυγούστου 2012 εμένα ο πατέρας μου δεν είχε να διαθέσει παραπάνω λεφτά από οτι το πήραμε οπότε πήραμε αυτό και με έχει βολέψει στην χ΄ρηση που το κάνω, βέβαια δεν θα έλεγα όχι να πάρω κάποιο καλύτερο κλπ σίγουρα αλλά ντάξει Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
michalisv Δημοσ. 22 Αυγούστου 2012 Share Δημοσ. 22 Αυγούστου 2012 το orient είναι πραγματικά πολύ ωραίο ! πόσο κάνει όμως ? το βρισκεις μεχρι 250 ευρω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nemesiskp Δημοσ. 22 Αυγούστου 2012 Share Δημοσ. 22 Αυγούστου 2012 εμένα ο πατέρας μου δεν είχε να διαθέσει παραπάνω λεφτά από οτι το πήραμε οπότε πήραμε αυτό και με έχει βολέψει στην χ΄ρηση που το κάνω, βέβαια δεν θα έλεγα όχι να πάρω κάποιο καλύτερο κλπ σίγουρα αλλά ντάξει Μαζι σου.Πουθενα δεν ειπα οτι αναγκαστικα πρεπει να παρουμε ακριβο ποδηλατο.Αμα η οικονομικη κατασταση σου δεν στο επιτρεπει ασφαλως και θα πας στο φθηνο.Απλα μην λεμε οτι να ναι οπως αυτα που σχολιασα παραπανω ή το παρακατω ποστ σου. εγώ 130 ευρώ το πήρα από το praktiker και γαμεί Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
freedubus Δημοσ. 22 Αυγούστου 2012 Share Δημοσ. 22 Αυγούστου 2012 (επεξεργασμένο) καλύτερα κινεζικο και να ξέρω πως έδωσα λίγα λεφτά και τα περισσότερα πήγαν στο ποδήλατο και στα μεταφορικά από ασία για εδώ παρα να σκάσω ένα καρο λεφτά για να κάνω μάγκα τον ποδηλατά.... Ο τρόπος σκέψης σου είναι η κλασική νοοτροπία ΤΖΑΜΠΟ τύπου "η φτήνια είναι μαγκιά", "ας είναι φτηνό κι ας είναι και σκατό" κλπ. που έχει κατακλύσει τα μυαλά του κοσμάκη τον τελευταίο καιρό λόγω της γενικότερης οικονομικής υστερίας. Καλύτερα κινέζικο; Σοβαρά; Καλύτερα να πετάξεις Χ ευρώ και να μην κάνεις τη δουλειά σου σωστά (πολύ πιθανόν να μην την κάνεις και καθόλου), παρά 2Χ ευρώ και να είσαι καλυμμένος σε όλους τους τομείς ως καταναλωτής και ως χρήστης; Αφού μοναδική σου έννοια είναι το πόσα χρήματα θα δώσεις για ένα αγαθό, σκέφτεσαι δηλαδή με βάση το χρήμα και όχι με βάση την ποιότητα και το να κάνεις σωστά τη δουλειά σου με αυτό (χρηστική αξία), θα έπρεπε να σκεφτείς διπλά. Όταν σου διαλυθεί η κινέζικη ψευτιά, τι θα την κάνεις; Θα την πουλήσεις σε αγγελία; Δεν νομίζω. Θα την πετάξεις στα σκουπίδια και θα πείς "έλα μωρέ νταξ, Χ ευρώ έδωσα". Θα έχεις δώσει όμως στο πράκτικερ Χ ΕΥΡΩ και όχι στραγάλια φίλε μου. Χ ευρώ πεταμένα, για ένα πράγμα άχρηστο, και η μόνη σου (πλασματική) χαρά θα είναι οτι "είμαι μάγκας που πήρα τζάμπα ποδήλατο και δεν έκανα μάγκες τους ποδηλατάδες". Το οτι κάνεις τριπλά μάγκα το πράκτικερ όμως, που θα του έχεις δώσει τα πολύτιμα ευρώ σου και θα σου έχει πουλήσει ένα πράγμα το οποίο δεν είναι ικανό ούτε καν να επιτελέσει το σκοπό για τον οποίο είναι φτιαγμένο, το σκέφτηκες; Προφανώς όχι. Διότι σκέφτεσαι τελείως προβατο-καταναλωτικά, με βάση το πόσα θα δώσεις και μόνο. Και μιλάς για ποδήλατα (για λεφτά δηλαδή) και κράζεις τη στιγμή που δήλωσες οτι χρησιμοποιείς ακόμη το ποδήλατο που είχες πιτσιρικάς (το οποίο θέλω να πιστεύω 1. οτι είναι αυτό που είχες 15-16-17 χρονών και όχι το μικρό με τις βοηθητικές που είχες στο νηπιαγωγείο και 2. οτι ψήλωσες από τότε και παίζει να μην είναι πλέον στο μέγεθός σου με συνέπεια να καταπονείς το σώμα σου μέση, γόνατα κλπ.) αλλά ντάξει μωρέ σιγά μην κάνεις μάγκες τους ποδηλατάδες τώρα. Ούτε καν value for money εταιρίες τύπου IDEAL, BALLISTIC που κατασκευάζουν οικονομικά αλλά σωστά ποδήλατα πρότεινες, αλλά μόνο ΠΡΑΚΤΙΚΕΡ, κατευθείαν τη χειρότερου είδους σαβούρα. Σαν κάτι "μάγκες" που οδηγάνε ακόμα το χρέπι του 1975 και κράζουν όλα τα καινούργια αμάξια και μαγκιά κλανιά και "σας κοροιδεύουν ρεεεε" και "αντε ρε που θα πάρω καινούργιο να κάνω μάγκες τους αμαξάδες, ρε κορόιδααα, μια χαρά είναι η ασκόνα μου, άααααμα αγόραζα θα έπαιρνα λαντγουίντ τζιαλίνγκ με 2 χιλιάρικα κι άμα χαλάσει το πετάω ναούμ" και τέτοια. Τραγική άγνοια και λόγια του αέρα δηλαδή και κόμπλεξ, αλλά τελοσπάντων πιστεύω όλοι το καταλάβανε αυτό. Ένα καλό, ποιοτικό ποδήλατο (και καταναλωτικό αγαθό γενικότερα) μπορεί να το πληρώνεις ακριβότερα (έστω κάνοντας μάγκες κάποιους, τι να κάνουμε αυτοί είναι οι νόμοι της αγοράς χρόνια τώρα) αλλά κάνεις μάγκα και τον εαυτό σου διότι είναι επένδυση (αλήθεια, ξέρεις τι σημαίνει η λέξη; ). Διότι θα ξέρεις οτι έχει φτιαχτεί για να λειτουργήσει σωστά, και θα το χρησιμοποιήσεις για το σκοπό που το θες σωστά. Γιατί θα έχει εγγύηση και ανταλλακτικά αν κάτι πάει στραβά και θα έχει κατασκευαστεί με κάποιες προδιαγραφές ασφαλείας. Κι αν δεν σε ικανοποιήσει, μπορείς να το πουλήσεις παίρνοντας ένα ποσοστό των χρημάτων σου πίσω (αξία μεταπώλησης λέγεται αυτό). Με το να αγοράζεις το φτηνό κινέζικο κακό ποδήλατο του πράκτικερ, δυστυχώς θα σε απογοητεύσω αλλά κάνεις πολύ κακό στον εαυτό σου και πολύ μάγκα το πράκτικερ. Για την ακρίβεια, το πράκτικερ ΓΕΛΑΕΙ μαζί σου. Ξαναλέω, η φτήνια τρώει τον παρά. Είναι τεράστιο λάθος για έναν καταναλωτή να σκέφτεται μόνο με γνώμονα το κόστος. Και όσοι θεωρούν τα λιγοστά ευρώ τους πολύτιμα, αν δεν είναι ικανοί να καταναλώσουν σωστά και να τα προστατεύσουν επενδύοντας τα, τουλάχιστον ας τα κρατήσουν, ας μην καταναλώσουν ΚΑΘΟΛΟΥ, παρά να τα πετάξουν καταναλώνοντας με τον χειρότερο τρόπο. Σχετικά με τα ποδήλατα, όσοι δεν έχουν χρήματα να πάρουν ένα καλής ποιότητας καινούργιο, καλύτερα να ψάχνουν για κάποιο μεταχειρισμένο σε καλή κατάσταση (και υπάρχουν ΠΑΡΑ πολλά) παρά για κάποιο "καινούργιο" no-name "φτηνό" χαραμπάτι από τα τζάμπο και τα πράκτικερ, αυτούς τους λύκους με προβιές που επωφελούνται από την απελπισία του κόσμου και παρουσιάζονται ως σωτήρες της τσέπης του, που ωθούν τους καταναλωτές να σκέφτονται με μοναδική βάση το χρήμα και όχι την ποιότητα και την χρηστική αξία, αυτά τα σιχάματα της αγοράς που πασάρουν το ΚΑΚΟ και ΛΑΘΟΣ αγαθό, την επικίνδυνη σαβούρα ως "φτηνό" και ως "μαγκιά". Επεξ/σία 22 Αυγούστου 2012 από freedubus 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
freedubus Δημοσ. 27 Αυγούστου 2012 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2012 Πώς ευθυγραμμίζω το λαιμό με τη μπροστινή ρόδα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
leftermann Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2013 Share Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2013 ξεθάβω. Ελπίζω ο Φρη να έχει ευθυγραμμίσει τον λαιμό του με την μπροστινή του. Λοιπόν, λέω να πάρω ένα ποδήλατο να έχω στο χωριό. 'Εχω ένα αρχαίο mountain εκεί, της γνιέκαζμ, από αυτά που κράζει ο Φρη λίγο παραπάνω, τα φτηνιάρικα, των 100 ευρώ, είναι και ψιλομικρό για μένα, αλλά κουτσά στραβά βγαίνουμε βολτίτσες με τον μπόμπιρα (αυτός ο καριόλης έχει ideal 20" αλουμινένιο και με ταχύτητες shimano και δεν ξερωγώ τι άλλο) στην εξοχή, προς το βουνό, προς την λίμνη κλπ, και γουστάρουμε. Οπότε θέλω ένα ποδήλατο για μένα. Το θέλω όχι μόνο με την λογική "ένα καλό ποδήλατο", αλλά επειδή χρειάζομαι ένα επιπλέον ποδήλατο, να έχουμε όλοι. Από όσα διαβάζω εδώ, προφανώς θέλω mountain... Ελάχιστη άσφαλτος, βατοί χωματόδρομοι επί το πλείστον, λίγα πιο κακοτράχαλα σημεία με λακούβες-κοτρώνες-λάσπες, ήπιες ανηφοροκατηφόρες, ίσως όμως πούμε να ανεβούμε και ψηλότερα στο βουνό κάποια στιγμή. Το κακό είναι ότι δεν είμαι σε φάση να δώσω λεφτά. Για φτηνιάρικο με βλέπω. Οπότε: -αν πάρω φτηνιάρικο, τι να προσέξω τουλάχιστον στην αγορά, σαν μινιμουμ στάνταρντς, μην είναι και εντελώς για τον πέο; -έχει ένας γνωστός και πουλάει τούτο δώ. Σε καλή τιμή, λίγο πάνω από το κατοστάρικο, και σε άριστη κατάσταση (λέει, δεν το είδα). Το κακό του είναι ότι έχει ανάρτηση μπρος-πίσω, και διαβάζω γενικά ότι ανάρτηση σε ποδήλατο τέτοιων κυβικών ΔΕΝ, μακρυά. Θα μου βγάλει την ψυχή λέτε; Καλύτερα αυτό με ανάρτηση, ή ένα καινούριο φτηνιάρικο χωρίς ανάρτηση; -κάνα ποδηλατικό φόρουμ παίζει; Κάπου που να μπορέσω να βρω καμιά μεταχείρα της προκοπής; Φχαριστώωωω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Chrisxxx Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2013 Share Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2013 Δες στο http://cyclist.gr/guides.php Επίσης όπως ανεβαίνεις τη Λαγκαδά απο πλατεία Δημοκρατιας, αφου περάσεις τη στάση των λεοφορείων λίγο μετά έχει στη γωνία στο δεξί σου χέρι ένα μαγαζι που πουλάει ποδήλατα, από οτι καταλαβα δεν φέρνει μαρκες, έχει σκελετους και τα φτιάχνει μετά μονος του βάζοντας ροδες, ταχυτητες κλπ δικης του επιλογης ή της επιλογης του πελάτη και το κοστος είναι αρκετά χαμηλό σε σχέση με ενα ποδήλατο καλής μαρκας οπότε ρίξε μια ματια. Αυτό πρέπει να είναι http://www.podilatoupoli.gr/podilatoupoli/index.php?option=com_content&view=article&id=56&Itemid=71 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nemesiskp Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2013 Share Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2013 Οπως ειπες και εσυ μην πας σε αυτο με την πισω αναρτηση.Θα σε γονατισει στις ανηφορες. Που μενεις.Αν μπορουσε να πηγαινες να εβλεπες αυτο απο το cyclist.Ειχε ανοιχτει ενα θεμα στο cyclist που προτειναν πραγματα ολα τα παιδια του φορουμ και το αποτελεσμα ειναι το παραπανω.Εχει πολυ εισαγωγικα περιφεριακα,αλλα ολα επωνυμα και δεν εχει καμια σχεση με τα του πρακτικερ.Οτι πρεπει για την χρηση που το θες.2 κατοσταρικα αλλα οχι φθηνιαρικο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Narayan Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2013 Share Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2013 Πήρα μέσα στις γιορτές από τα Carrefour ένα φθηνό 26" ποδήλατο, τα είχε προσφορά στα €85 και σκέφτηκα να ξεκινήσω με αυτό και αν δω πως μου αρέσει το άθλημα, να "ανέβω" μετά σε κάποιο επώνυμο. Μέχρι στιγμής καλά τα πάει Οι απορίες μου είναι οι εξής, το ποδήλατο έχει φρένα, ταχύτητες και αυτό που ρυθμίζει την αντίσταση στους τροχούς από την Shimano, είναι φυσιολογικό σε αυτή την κατηγορία τιμής να βρίσκουμε τέτοια εξαρτήματα ή βγάζει και χαμηλού επιπέδου εξαρτήματα η συγκεκριμένη εταιρεία; Επίσης, σε σχεδόν επίπεδο δρόμο οι αλλαγές ταχύτητας έχουν νόημα (όπως σε ένα αυτοκίνητο π.χ.) ή απλά βάζω τη μεγαλύτερη (έκτη); Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nemesiskp Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2013 Share Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2013 Εννοειται οτι η shimano εχει χαμηλες σειρες περιφεριακων.Τωρα αυτο που λες για την ανισταση στους τροχους,πρωτη φορα το ακουω,μηπως εννοεις τους δισκοβραχιονες που ειναι μπροστο εκει που κανεις πεταλι; Ταχυτητα ασφαλως και εχει νοημα να αλλαζεις στην ασφαλτο.Αν και κανονικα δεν πρεπει να τα συγχεεις με το αυτοκινητο,σκεψου το ετσι:Τα ποδια σου ειναι η μηχανη του αυτοκινητου.Οσο χαμηλοτερη ταχυτητα εχεις (ας πουμε 1η ή 2α στο αμαξι=οι μεγαλυτεροι δισκοι πισω) τοσο περισσοτερο στροφαρουν τα ποδια σου γιατι δεν εχεις μεγαλη αντισταση στο πεταλι,αλλα δεν δινεις ταχυτητα.Οτι πρεπει δηλαδη για ανηφορες κτλ.Οσο μεγαλωνεις ταχυτητα (μικροτεροι δισκοι πισω) η αντισταση στο πεταλι ανεβαινει,αλλα ταυτοχρονα μια μικρη πεταλια που κανεις εσυ μεταφραζεται σε μεγαλυτερη "ροδια" πισω.Οποτε η ταχυτητα του ποδηλατου ανεβαινει.Κατι αντιστοιχο γινεται και στο αμαξι.Με την μεγαλυτερη ταχυτητα(γραναζωμα) παιρνεις μεταλυτερη ταχυτητα(χιλιομετρα),αλλα ο κινητηρας τραβαει μεγαλυτερο ζορι. Στην πραξη,να προσαρμοζεις την ταχυτητα αναλογα με το πως θες να κινηθεις.Δηλαδη αναλογα πως νιωθεις την αντισταση στο πεταλι και με τι ταχυτητα θες να κινηθεις.Αν θες να πας χαλαρα στην ευθεια,ασφαλως και δεν θα βαλεις την μεγαλυτερη ταχυτητα,αλλα ουτε την μικροτερη.Θα βαλεις μια στην οποια θα αισθανεσαι εσυ καλα τα ποδια σου.Εαν θες να τρεξεις,ασφαλως και θα βαλεις την μεγαλυτερη δυνατη,η οποια θα απαιτει δυναμη στο πεταλι. BTW,γνωριζεις την σωστη θεση πανω στο ποδηλατο;Γιατι αμφιβαλω εαν απο εκει που το πηρες σου ειπε κανεις για την σωστη θεση της σελας,ασε που ειμαι σχεδον βεβαιος οτι πηρες λαθος μεγεθος.Αυτα στα λεω γιατι και εγω την ειχα πατησει με φθηνιαρικο ποδηλατο και τα καταλαβα με το που πηγα στο καινουριο.Λαθος θεση πανω στο ποδηλατο,σημαινει προβληματα στα χερια,στον αυχενα και κυριως στα γονατα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
leftermann Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2013 Share Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2013 Δες στο http://cyclist.gr/guides.php Επίσης όπως ανεβαίνεις τη Λαγκαδά απο πλατεία Δημοκρατιας, αφου περάσεις τη στάση των λεοφορείων λίγο μετά έχει στη γωνία στο δεξί σου χέρι ένα μαγαζι που πουλάει ποδήλατα, από οτι καταλαβα δεν φέρνει μαρκες, έχει σκελετους και τα φτιάχνει μετά μονος του βάζοντας ροδες, ταχυτητες κλπ δικης του επιλογης ή της επιλογης του πελάτη και το κοστος είναι αρκετά χαμηλό σε σχέση με ενα ποδήλατο καλής μαρκας οπότε ρίξε μια ματια. Αυτό πρέπει να είναι http://www.podilatoupoli.gr/podilatoupoli/index.php?option=com_content&view=article&id=56&Itemid=71 πω, ποδηλατούπολη ε; Από εκεί είχα πάρει το τελευταίο μου ποδήλατο, πριν καμιά 25 χρόνια, ένα Πεζώ "αγωνιστικό" (έτσι τα λέγαμε τότες, αυτά με το στραβό τιμόνι). Οπως ειπες και εσυ μην πας σε αυτο με την πισω αναρτηση.Θα σε γονατισει στις ανηφορες. Που μενεις.Αν μπορουσε να πηγαινες να εβλεπες αυτο απο το cyclist.Ειχε ανοιχτει ενα θεμα στο cyclist που προτειναν πραγματα ολα τα παιδια του φορουμ και το αποτελεσμα ειναι το παραπανω.Εχει πολυ εισαγωγικα περιφεριακα,αλλα ολα επωνυμα και δεν εχει καμια σχεση με τα του πρακτικερ.Οτι πρεπει για την χρηση που το θες.2 κατοσταρικα αλλα οχι φθηνιαρικο. θεσσαλονίκη μένω... Οπότε δεν μπορώ να πάω να το δω. Βρήκα πολλές αγγελίες στο car.gr. Λέω προς το παρόν να τις τσεκάρω τακτικά, μήπως βρεθεί κάτι ενδιαφέρον, και ξαναρωτάω Ευχαριστώ αμφότερους Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nemesiskp Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2013 Share Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2013 (επεξεργασμένο) πω, ποδηλατούπολη ε; Από εκεί είχα πάρει το τελευταίο μου ποδήλατο, πριν καμιά 25 χρόνια, ένα Πεζώ "αγωνιστικό" (έτσι τα λέγαμε τότες, αυτά με το στραβό τιμόνι). θεσσαλονίκη μένω... Οπότε δεν μπορώ να πάω να το δω. Βρήκα πολλές αγγελίες στο car.gr. Λέω προς το παρόν να τις τσεκάρω τακτικά, μήπως βρεθεί κάτι ενδιαφέρον, και ξαναρωτάω Ευχαριστώ αμφότερους Κουρσα λεγεται το αγωνιαρικο. Κοιτα και σε κανα ποδηλατικο φορουμ για αγγελιες,οχι μονο στο car.Σιγουρα μπορεις να βρεις διαμαντακι. Ρε φρη πραγματικα τωρα ειδα το ποστ σου για τον λαιμο,μπορουσα να σε βοηθησω.Τα καταφερες ή εχεις να πας για ποδηλατο απο τον αυγουστο; Επεξ/σία 2 Ιανουαρίου 2013 από nemesiskp Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Narayan Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2013 Share Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2013 Εννοειται οτι η shimano εχει χαμηλες σειρες περιφεριακων.Τωρα αυτο που λες για την ανισταση στους τροχους,πρωτη φορα το ακουω,μηπως εννοεις τους δισκοβραχιονες που ειναι μπροστο εκει που κανεις πεταλι; Ταχυτητα ασφαλως και εχει νοημα να αλλαζεις στην ασφαλτο.Αν και κανονικα δεν πρεπει να τα συγχεεις με το αυτοκινητο,σκεψου το ετσι:Τα ποδια σου ειναι η μηχανη του αυτοκινητου.Οσο χαμηλοτερη ταχυτητα εχεις (ας πουμε 1η ή 2α στο αμαξι=οι μεγαλυτεροι δισκοι πισω) τοσο περισσοτερο στροφαρουν τα ποδια σου γιατι δεν εχεις μεγαλη αντισταση στο πεταλι,αλλα δεν δινεις ταχυτητα.Οτι πρεπει δηλαδη για ανηφορες κτλ.Οσο μεγαλωνεις ταχυτητα (μικροτεροι δισκοι πισω) η αντισταση στο πεταλι ανεβαινει,αλλα ταυτοχρονα μια μικρη πεταλια που κανεις εσυ μεταφραζεται σε μεγαλυτερη "ροδια" πισω.Οποτε η ταχυτητα του ποδηλατου ανεβαινει.Κατι αντιστοιχο γινεται και στο αμαξι.Με την μεγαλυτερη ταχυτητα(γραναζωμα) παιρνεις μεταλυτερη ταχυτητα(χιλιομετρα),αλλα ο κινητηρας τραβαει μεγαλυτερο ζορι. Στην πραξη,να προσαρμοζεις την ταχυτητα αναλογα με το πως θες να κινηθεις.Δηλαδη αναλογα πως νιωθεις την αντισταση στο πεταλι και με τι ταχυτητα θες να κινηθεις.Αν θες να πας χαλαρα στην ευθεια,ασφαλως και δεν θα βαλεις την μεγαλυτερη ταχυτητα,αλλα ουτε την μικροτερη.Θα βαλεις μια στην οποια θα αισθανεσαι εσυ καλα τα ποδια σου.Εαν θες να τρεξεις,ασφαλως και θα βαλεις την μεγαλυτερη δυνατη,η οποια θα απαιτει δυναμη στο πεταλι. BTW,γνωριζεις την σωστη θεση πανω στο ποδηλατο;Γιατι αμφιβαλω εαν απο εκει που το πηρες σου ειπε κανεις για την σωστη θεση της σελας,ασε που ειμαι σχεδον βεβαιος οτι πηρες λαθος μεγεθος.Αυτα στα λεω γιατι και εγω την ειχα πατησει με φθηνιαρικο ποδηλατο και τα καταλαβα με το που πηγα στο καινουριο.Λαθος θεση πανω στο ποδηλατο,σημαινει προβληματα στα χερια,στον αυχενα και κυριως στα γονατα. Σε ευχαριστώ για την αναλυτικότατη απάντηση Για τις ταχύτητες με κάλυψες απόλυτα, έτσι το είχα καταλάβει κι εγώ. Όσο για την αντίσταση, όπως στο δεξί χερούλι έχει τη ρύθμιση της ταχύτητας, έτσι και στο αριστερό έχει μία ρύθμιση η οποία αν θυμάμαι καλά λέγεται resistance, όσο μεγαλύτερη τιμή βάζω τόσο πιο δύσκολο γίνεται το πετάλι. Κάτι κάνει στον πίσω τροχό αυτό επειδή συνδέεται με καλώδιο εκεί όπως και οι ταχύτητες. Η σέλα ρυθμίζεται αλλά δεν ασχολήθηκα προς το παρόν για να της αλλάξω θέση, δεν έχω παρατηρήσει πάντως έντονη κόπωση στον κορμό του σώματος και στη μέση. Τα γόνατα πάντως μετά από τα 5 πρώτα χιλιόμετρα με ενοχλούν, αλλά μπορεί να οφείλεται και στο ότι πάω μόνιμα με 5η-6η χωρίς ξεκούραση. Τώρα για το λάθος μέγεθος μάλλον έχεις δίκιο, καθώς είμαι 1,58 ύψος και θα έπρεπε να είχα πάρει το 24άρι, αλλά όταν δοκίμασα και τα δύο το τελευταίο μου φάνηκε πολύ μικρό. Αλλά είπαμε, τώρα μαθαίνουμε για να πάμε σε κάτι καλύτερο -και πιο "σωστό"- αργότερα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nemesiskp Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2013 Share Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2013 Οχι δεν παει αναλογα με τους τροχους το μεγεθος,παει αναλογα με τον σκελετο και κυριως με τον καθετο σωληνα.Τουλαχιστον ρυθμισε την σελα στο σωστο υψος γιατι θα εχεις προβληματα στο μελλον.5 χιλιομετρα δεν ειναι τιποτα και δεν ειναι φυσιολογικο να σου πονανε τα γονατα. Διαβασε αυτο αν θελεις για το σωστο μεγεθος,ενω διαβασε σιγουρα αυτο για την ρυθμιση της σελας.Οταν την βαλεις σε σωστη θεση θα σου φανει λιγο περιεργο γιατι κανονικα δεν θα μπορεις να πατησεις κατω χωρις να κατεβεις απο την σελα,ή εστω θα πατας με τις μυτες οριακα.Αλλα στην ποδηλασια σου θα δεις βελτιωση προς το καλυτερο. Καλες βολτες και παντα με κρανος. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα