Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αποριών συνέχεια!!!! Άποψη για προστατευτικά σκελετου και τις μεμβράνες που περνάνε τα ποδήλατα για να μην τα γρατσουνάν πέτρες κτλ. έχουμε; Αξίζουν; Υπάρχει κάποια που να προτείνετε; Ευχαριστώ και πάλι.

  • Απαντ. 3,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
10 minutes ago, VonLoutsos said:

Αποριών συνέχεια!!!! Άποψη για προστατευτικά σκελετου και τις μεμβράνες που περνάνε τα ποδήλατα για να μην τα γρατσουνάν πέτρες κτλ. έχουμε; Αξίζουν; Υπάρχει κάποια που να προτείνετε; Ευχαριστώ και πάλι.

Αξίζουν! Μερικές γνωστές μάρκες είναι τα Ride Wrap, Invisiframe, AMS Protection & Dyed bro. Κάποια είναι με σχέδια άλλα χωρίς. Υπάρχουν και πιο οικονομικές και DIY λύσεις απλά να ξέρεις είναι δουλειά που απαιτεί υπομονή και χρόνο για να γίνει σωστά. 
Πέρα από το σκελετό θα πρότεινα να βάλεις και στην ανάρτηση εάν αναφέρεσαι για Mountain καθώς και είναι από τα πιο συνηθισμένα σημεία που σημαδεύονται.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα στην ομάδα. Είμαι 1.80, 89 κιλά και ψάχνω ποδήλατο για να πηγαίνω για άσφαλτο και συχνά χωματόδρομο και λακκούβες (όχι κάτι extreme βέβαια). Επειδή μένω σε νησί θα ήθελα να επισκευάζεται κάπως εύκολα γιατί διαμένω σε νησί και θα τα κάνω όλα μόνος μου για ό,τι χρειαστεί. Ενδεχομένως στο μέλλον να θελήσω να το μετατρέψω σε ηλεκτρικό με κάποιο κιτ, οπότε αν προσφέρει τέτοιες δυνατότητες ακόμα καλύτερα. Φρένα ξέρω είναι σημαντικά, αλλά και τα παλιά καλά τακάκια δε με χαλάνε καθώς επισκευάζονται και αλλάζουν εύκολα από εμένα. Ποσό ίσως κάτι μέχρι σε 1000 ευρώ είναι καλά. Δε θα κάνω πολλά χιλιόμετρα, απλά 3-4 φορές την εβδομάδα 1-2 ώρες το πολύ. Οπότε αν υπάρχει και κάτι αξιοπρεπές φθηνότερο οκ. Σέλα αλλάζω και μόνο, αλλά γενικά με ενδιαφέρει η άνεση. Επίσης επειδή θα το έχω έξω στην υγρασία, με μια κουκούλα θα είναι οκ; Σας ευχαριστώ πολύ.

Επεξ/σία από cgioris
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 9/11/2023 στις 4:55 ΜΜ, VonLoutsos είπε

Αποριών συνέχεια!!!! Άποψη για προστατευτικά σκελετου και τις μεμβράνες που περνάνε τα ποδήλατα για να μην τα γρατσουνάν πέτρες κτλ. έχουμε; Αξίζουν; Υπάρχει κάποια που να προτείνετε; Ευχαριστώ και πάλι.

Εξαρτάται από τον κάτοχο και την χρήση. Αν είναι προσεχτικός να μην το γρατσουνάει μόνος του και δεν πάει χώμα, μπορεί να διατηρηθεί καλά και χωρίς μεμβράνες. Αν δεν είναι προσεχτικός ή πάει χώμα, θα γίνουν σημάδια που οι μεμβράνες μπορούν να προστατέψουν. 

Σημαντικοί παράγοντες επίσης είναι πόσο ενδιαφέρει η εμφάνιση τον κάτοχο, το κόστος του ποδηλάτου, αν σκοπεύει να το μεταπωλήσει και ο βαθμός κάλυψης των μεμβρανών.

Προσωπικά, και στη κούρσα των 2800€ και στο mountain των 1450€, έβαλα μερική προστασία, top tube, down tube και τα κάτω chain stays. Πιστεύω για 30-50€ που είναι οι φθηνές DIY λύσεις αξίζει. Στα mountain, ειδικά χαμηλά στο downtube που πάει πολύ πέτρα.

Επειδή δεν έχω ασχοληθεί, στο εξωτερικό ξέρω πως το παρέχουν κάποια ποδηλατάδικα σαν υπηρεσία. Αν κάποιος ξέρει αν το κάνουν και στην Αθήνα, ας ενημερώσει.

5 ώρες πριν, cgioris είπε

Καλησπέρα στην ομάδα. Είμαι 1.80, 89 κιλά και ψάχνω ποδήλατο για να πηγαίνω για άσφαλτο και συχνά χωματόδρομο και λακκούβες (όχι κάτι extreme βέβαια). Επειδή μένω σε νησί θα ήθελα να επισκευάζεται κάπως εύκολα γιατί διαμένω σε νησί και θα τα κάνω όλα μόνος μου για ό,τι χρειαστεί. Ενδεχομένως στο μέλλον να θελήσω να το μετατρέψω σε ηλεκτρικό με κάποιο κιτ, οπότε αν προσφέρει τέτοιες δυνατότητες ακόμα καλύτερα. Φρένα ξέρω είναι σημαντικά, αλλά και τα παλιά καλά τακάκια δε με χαλάνε καθώς επισκευάζονται και αλλάζουν εύκολα από εμένα. Ποσό ίσως κάτι μέχρι σε 1000 ευρώ είναι καλά. Δε θα κάνω πολλά χιλιόμετρα, απλά 3-4 φορές την εβδομάδα 1-2 ώρες το πολύ. Οπότε αν υπάρχει και κάτι αξιοπρεπές φθηνότερο οκ. Σέλα αλλάζω και μόνο, αλλά γενικά με ενδιαφέρει η άνεση. Επίσης επειδή θα το έχω έξω στην υγρασία, με μια κουκούλα θα είναι οκ; Σας ευχαριστώ πολύ.

Σαν κατηγορία ποδηλάτου, θες cross country ή gravel καθώς αυτά είναι που πηγαίνουν καλά σε άσφαλτο και χώμα. Η βασική διαφορά τους είναι το τιμόνι (mountain/flat bar vs κούρσας/dropbar) και η τιμή. Τα gravel έχουν πολύ μεγαλύτερη ζήτηση με αποτέλεσμα να είναι 50-100% ακριβότερα των cross country με παρόμοια specs. Mε 1000€ budget, πας αναγκαστικά cross country και αυτό το καιρό έχει μια εξαιρετική ευκαιρία στο Αυστριακό fitstore24 1050€ ή 1095€ αν το προτιμάς σε μπλε. Για μέγεθος, είσαι στο Large σε αυτό το ύψος σύμφωνα με την επίσημη σελίδα του κατασκευαστή. Δεν μπαίνω σε λεπτομέρειες γιατί αξίζει πολύ σε αυτά τα λεφτά γιατί έχει συζητηθεί πρόσφατα σε προηγούμενες σελίδες και δεν ξέρω τι γνώσεις έχει. Αν ξέρεις, καταλαβαίνεις. Αν όχι, μπορείς να ρωτήσεις αλλά δεν είναι και απαραίτητο να το καταλάβεις.

Αν σεταριστεί σωστά στην αρχή, δεν θα χρειαστεί μεγάλη ενασχόληση με συντήρηση και επισκευές. Εγώ έχω το ίδιο σε πράσινο, σε 6 μήνες του έκανα 3500χμ και τώρα χρειάστηκε νέα τακάκια. Οπότε, εφόσον το καθαρίζεις που και που και λαδώνεις την αλυσίδα (προτείνω Squirt), μπορείς κάθε ~1 χρόνο να το πηγαίνεις σε ένα αξιόλογο μηχανικό για νέα τακάκια, συντήρηση στην ανάρτηση και γενικό έλεγχο (~100-150€ κόστος). Αυτό το κόστος μπορεί να μειωθεί παραγγέλνοντας μόνος σου τα τακάκια και μαθαίνοντας να τα εγκαθιστάς (κόστος αγοράς 18€). Μετά από 2-3 τακάκια θα χρειαστεί αλλαγή η δισκόπλακα (21€ έκαστη) και πιθανώς η αλυσίδα (50€).

Σε ποδήλατα τέτοιας τιμής, οι σέλες είναι χαμηλής ποιότητας. Αν δεν έχεις άλλη, αξίζει να τη δοκιμάσεις 3-4 βόλτες γιατί μπορεί να μην σε ενοχλεί, ειδικά αν δεν κάνεις πολύ ώρα. Αν έχεις άλλη που σε βολεύει, μπορείς να τη βάλεις κατευθείαν. Αν είσαι μη σχετικός, οι σέλες λειτουργούν αντίθετα απ'ότι θα περίμεναν οι περισσότεροι. Δηλαδή οι φθηνές/μαλακές είναι άνετες στο πρώτο τέταρτο και σιγά σιγά γίνονται άβολες ενώ οι ακριβές/σκληρές ξεκινάνε ως άβολες και μετά δεν σε ενοχλούν. Παρομοίως και για τη σχισμή που συχνά έχουν οι ακριβές, φαίνεται άβολη αλλά συνήθως βοηθάει. Γενικά η άβολη σέλα είναι ένα συχνό και δισεπίλυτο ζήτημα για διάφορους λόγους, συχνά η καλύτερη λύση είναι η αγορά της ακριβούτσικης Brooks B17 που έχει υψηλό ποσοστό ικανοποίησης.

Η άνεση πάνω στο ποδήλατο έχει πολλές πτυχές (γεωμετρία ποδηλάτου, είδος-φάρδος-φούσκωμα ελαστικών, σέλα, grips, τιμόνι, αναρτήσεις, ποδηλάτης, chamois pad κ.α.). Είχα κάνει και μια σχετική συζήτηση εδώ. Η δική μου συμβουλή για κάποιον μη σχετικό είναι να ξεκινήσει αποκτώντας το σωστό ποδήλατο (κατηγορία & μέγεθος), να διαβάσει/δει κάποια guides/videos για τη σωστή στάση στο ποδήλατο, να κάνει αρκετό ποδήλατο παίζοντας με τις ρυθμίσεις (φούσκωμα ελαστικών, θέση σέλας) και αν τα θέματα άνεσης παραμένουν, να ασχοληθεί με το τι μπορεί να αλλάξει (chamois pad, σέλα, τιμόνι, λαιμό, λάστιχα) ή να συμβουλευτεί κάποιον γνώστη (γίνεται και επί πληρωμή με μετρήσεις). Σε γενικές γραμμές πάντως, στο ποδήλατο κάποιος πρέπει να νιώθει ευχάριστα, ειδικά στις πρώτες ώρες. Αν υπάρχουν ενοχλήσεις, δεν χρειάζεται απαραίτητα συμβιβασμός, υπάρχουν διάφορες επιλογές να αντιμετωπιστούν.

Κιτ μετατροπής είναι κρίμα να μπει σε τέτοιο ποδήλατο και για τη χρήση που σκοπεύεις να κάνεις αλλά απόσο ξέρω, μπαίνει σε όλα τα ποδήλατα.

Το ιδανικό είναι να αποθηκεύεται σε εσωτερικό χώρο, και για ασφάλεια και για συντήρηση. Εφόσον θα είναι εξώ, οπωσδήποτε κουκούλα για ήλιο/βροχή/αέρα, π.χ. αυτή στα 18€.

Επεξ/σία από batig0al
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@cgioris

Και αυτό εδώ είναι μια εναλλακτική επιλογή στη gravel κατηγορία που το πήρε ένας γνωστός μου πρόσφατα.. Τα specs είναι χειρότερα έναντι του πιο πάνω cross country αλλά αυτό είναι δεδομένο στα gravel που πουλιούνται ακριβότερα. Παρόλαυτα, για ~930€ μαζί με μεταφορικά, είναι δυνατό.

Κάποια πράγματα για να έχεις υπόψη. Σκελετός και πιρούνι από ατσάλι δηλαδή πιο βαρύ αλλά πιο κατάλληλο για τσάντες/ταξίδι, με πολλές τρυπούλες για φόρτωμα. 2x10 ταχύτητες, τιμόνι κούρσας και λάστιχο έως 2.1 πάχος, σημαίνει ότι πάει καλύτερα σε άσφαλτο από το cross-country.

Επεξ/σία από batig0al
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, batig0al είπε

Και αυτό εδώ είναι μια εναλλακτική επιλογή στη gravel κατηγορία που το πήρε ένας γνωστός μου πρόσφατα.. Τα specs είναι χειρότερα έναντι του πιο πάνω cross country αλλά αυτό είναι δεδομένο στα gravel που πουλιούνται ακριβότερα. Παρόλαυτα, για ~930€ μαζί με μεταφορικά, είναι δυνατό.

Κάποια πράγματα για να έχεις υπόψη. Σκελετός και πιρούνι από ατσάλι δηλαδή πιο βαρύ αλλά πιο κατάλληλο για τσάντες/ταξίδι, με πολλές τρυπούλες για φόρτωμα. 2x10 ταχύτητες, τιμόνι κούρσας και λάστιχο έως 2.1 πάχος, σημαίνει ότι πάει καλύτερα σε άσφαλτο από το cross-country.

Μπορείς να ρωτήσεις τον φίλο σου αν έχει thru axles εμπρός και πίσω? Το είχα δει λίγο παλιότερα και μου άρεσε, το είχα στα υπόψιν αλλά είδα στο επίσημο site γράφει 135x100 πίσω και 9x100 εμπρός και το προσπέρασα. Βέβαια αναφέρει 148x12 dropouts για τον σκελετό. Στα συν ο cro-mo σκελετός και το πιρούνι, θα είναι ανθεκτικό. Βάζω και ένα βιντεάκι αλλά είναι στα Πολωνικά.

https://octane-one.com/bike/flapjack/

 

Επεξ/σία από Glikos
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στο bike-discount, μετά από παραγγελία ήθελα να γυρίσω πίσω κάποια ρούχα που δεν έκαναν και δεν έχουν δωρεάν έξοδα αποστολής για επιστροφή. Τους έστειλα email γιατί μου φάνηκε περίεργο, μου το επιβεβαίωσαν και το διάβασα και στους όρους που έχουν βάλει αστερίσκο ότι δωρεάν επιστροφή έχουν για συγκεκριμένες γειτονικές χώρες του μόνο. Δεν είμαι και 100% σίγουρος αλλά θυμάμαι να επιστρέφω στο παρελθόν δωρεάν. Έχετε το υπόψη...

@Glikos

Μαζί την ανοίξαμε την κούτα, ήταν μεγάλη γιατί είχε και την μπροστινή ρόδα εγκατεστημένη, μόνο το τιμόνι ήθελε φτιάξιμο και πετάλια (δεν είχε, βάζεις δικά σου).

Είναι quick release, όχι through axles δυστυχώς. Γενικά τα specs είναι χειρότερα από το cross country, μηχανικά δισκόφρενα, no name δισκόπλακες... αλλά για 900€ gravel με 29x2.1 tire clearance δεν βρίσκεις ούτε με σφαίρες.

@magictoboggan

Δεν ξέρω αλλά είναι μεγάλα sites, το πολύ να είναι down για λίγες ώρες, αλλιώς κάτι περίεργο γίνεται, ίσως με τον browser σου.

Επεξ/σία από batig0al
  • Like 2
Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους,

 

για να μην ανοίγω νέο θέμα, θα κάνω hijack αυτό για να ζητήσω πληροφορίες/συμβουλές

Λέω να πάρω ένα ποδήλατο κυρίως για μετακίνηση μέσα στην πόλη (Θεσσαλονίκη), και περιστασιακά καμιά πιο μακρινή βόλτα (παλιότερα που έκανα ποδήλατο είχα φτάσει μέχρι Γαλάτιστα ή Καλλικράτεια)

Θέλω κάτι αξιοπρεπές, να είναι άνετο και να μην μου βγάζει την ψυχή στις ανηφόρες (η πιο συνηθισμένη διαδρομή μου θα είναι Πυλαία - Καλαμαριά για τους γνώστες της περιοχής)

Σε μεταχειρισμένο έλεγα να πάω, αλλά δεν έχω ιδέα από πού και πώς να το ελέγξω σωστά...

 

Οποιαδήποτε συμβουλή ευπρόσδεκτη!
Ευχαριστώ!

Δημοσ.
49 minutes ago, giostau said:

Καλησπέρα σε όλους,

 

για να μην ανοίγω νέο θέμα, θα κάνω hijack αυτό για να ζητήσω πληροφορίες/συμβουλές

Λέω να πάρω ένα ποδήλατο κυρίως για μετακίνηση μέσα στην πόλη (Θεσσαλονίκη), και περιστασιακά καμιά πιο μακρινή βόλτα (παλιότερα που έκανα ποδήλατο είχα φτάσει μέχρι Γαλάτιστα ή Καλλικράτεια)

Θέλω κάτι αξιοπρεπές, να είναι άνετο και να μην μου βγάζει την ψυχή στις ανηφόρες (η πιο συνηθισμένη διαδρομή μου θα είναι Πυλαία - Καλαμαριά για τους γνώστες της περιοχής)

Σε μεταχειρισμένο έλεγα να πάω, αλλά δεν έχω ιδέα από πού και πώς να το ελέγξω σωστά...

 

Οποιαδήποτε συμβουλή ευπρόσδεκτη!
Ευχαριστώ!

Πρέπει να ξεκινήσεις πρώτα και να μας πεις (για να σου απαντήσουν οι κατέχοντες) πόσα χρήματα θες να διαθέσεις, τι είδος ποδηλάτου επιθυμείς, αν θες να αγοράσεις από εξωτερικό ή μόνο από Ελλάδα.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, batig0al είπε

Μαζί την ανοίξαμε την κούτα, ήταν μεγάλη γιατί είχε και την μπροστινή ρόδα εγκατεστημένη, μόνο το τιμόνι ήθελε φτιάξιμο και πετάλια (δεν είχε, βάζεις δικά σου).

Είναι quick release, όχι through axles δυστυχώς. Γενικά τα specs είναι χειρότερα από το cross country, μηχανικά δισκόφρενα, no name δισκόπλακες... αλλά για 900€ gravel με 29x2.1 tire clearance δεν βρίσκεις ούτε με σφαίρες.

Thanks. Νταξ ναι διαφέρουν, γενικά για να πας σε gravel με hydro φρένα και ανάλογα specs θες παραπάνω budget. Φαίνεται ωραίο το Octane πάντως. Γράφει 148x12 dropouts στον σκελετό το site, μήπως εννοεί έχει τρύπες για axle?

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Glikos είπε

Γράφει 148x12 dropouts στον σκελετό το site, μήπως εννοεί έχει τρύπες για axle?

Στα specs γράφει QR και στα δύο hubs:

front hub Shimano HB-M3050 100mm, QR
rear hub Shimano FH-M3050 135mm, QR

Στο frame γράφει frame Cro-mo steel, custom formed and buttedtubes, 135x10 dropouts αλλά πιο πάνω όντως γράφει Custom butted cromo steel frame, 148×12 dropouts. Δεν καταλαβαίνω αν είναι λάθος ή όχι, δεν έδωσα σημασία στο unboxing και δεν έχω αρκετή γνώση για να υποθέσω. Αν σε ενδιαφέρει σοβαρά πάντως, δοκίμασε να τους ρωτήσεις στο [email protected], εμένα για κάτι άλλο μου απάντησαν άμεσα.

@giostau

Ρίξε μια ματιά στις τελευταίες σελίδες του thread για να πάρεις μια ιδέα. Για τελείως low budget, δηλαδή 550€ προτείνω το Triban RC 120 disk του Decathlon. Για budget ~1000€ προτείνω το Octane One Flapjack και το Mondraker Chrono R. Για ποιοτικά μεταχειρισμένα, εμπιστεύομαι αυτό το site, λίγα και καλά. Δεν μπαίνω σε λεπτομέρειες αλλά ρώτα ό,τι θες ή μοιράσου τις σκέψεις σου για να σου πω περισσότερα.

 

  • Like 1
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, batig0al είπε

Στο frame γράφει frame Cro-mo steel, custom formed and buttedtubes, 135x10 dropouts αλλά πιο πάνω όντως γράφει Custom butted cromo steel frame, 148×12 dropouts. Δεν καταλαβαίνω αν είναι λάθος ή όχι, δεν έδωσα σημασία στο unboxing και δεν έχω αρκετή γνώση για να υποθέσω. Αν σε ενδιαφέρει σοβαρά πάντως, δοκίμασε να τους ρωτήσεις στο [email protected], εμένα για κάτι άλλο μου απάντησαν άμεσα.

Thanks! Θα τους στείλω ένα e mail αν είναι.

  • Like 1
Δημοσ.
20 hours ago, VonLoutsos said:

Πρέπει να ξεκινήσεις πρώτα και να μας πεις (για να σου απαντήσουν οι κατέχοντες) πόσα χρήματα θες να διαθέσεις, τι είδος ποδηλάτου επιθυμείς, αν θες να αγοράσεις από εξωτερικό ή μόνο από Ελλάδα.

Καλημέρα,

από χρήματα, δε θα ήθελα να πάω πάνω από 300-400.

Έλεγα για κάτι μεταχειρισμένο, μιας που οι απαιτήσεις δεν είναι μεγάλες, οπότε λογικά Ελλάδα (Θεσσαλονίκη συγκεκριμένα)

Τώρα για είδος, εδώ είναι που δεν ξέρω.
Trekking λογικά; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, giostau είπε

Καλημέρα,

από χρήματα, δε θα ήθελα να πάω πάνω από 300-400.

Έλεγα για κάτι μεταχειρισμένο, μιας που οι απαιτήσεις δεν είναι μεγάλες, οπότε λογικά Ελλάδα (Θεσσαλονίκη συγκεκριμένα)

Τώρα για είδος, εδώ είναι που δεν ξέρω.
Trekking λογικά; 

Ένα πράγμα μπορώ να σου συστήσω πάνω από όλα: πάρε το σωστό μέγεθος! Το μέγεθος πάνω στο οποίο θα νιώθεις άνετα με τη σέλα όχι απαραίτητα τέρμα κάτω. Και αγνόησε οποιονδήποτε "ειδήμονα", "γκουρού της ποδηλασίας" κλπ. προσπαθήσει να σου "επιβάλλει" την αποψάρα του για -συνήθως- μεγαλύτερο νούμερο ποδηλάτου από αυτό που σου ταιριάζει. Το μικρότερο μέγεθος διορθώνεται, για το μεγαλύτερο δε μπορεί να γίνει τίποτα! Δεδομένου ότι από κάποια ηλικία και πάνω ...δεν ψηλώνουμε. Με πήγε (μου σύστησε) ο κουμπάρος μου προ 2 ετών σε ένα μπαγλαμά ποδηλατά (ο οποίος έχει και "όνομα" υποτίθεται) κάπου χαμηλά στην Καλλιθέα και με "έψησε" και πήρα ένα IDEAL trekking ...3 νούμερα μεγαλύτερο από όσο πραγματικά μου ταίριαζε. Του το γύρισα πίσω 2 μέρες μετά και μου έδωσε το ίδιο μοντέλο 2 νούμερα μικρότερο (54άρι το πρώτο 50άρι το αλλαγής αν θυμάμαι καλά με 28ιντσους τροχούς πάντα). Αποτέλεσμα; Και το νέο μεγάλο μου είναι. Το έχω και κάθεται 2 χρόνια στην αποθήκη μου και χρησιμοποιώ αραιά και που το παλιό 26ιντσο (νομίζω 46cm)  που έχω αφήσει στο εξοχικό το οποίο αν και μικρότερο από όσο πρέπει για εμένα -το είχα πάρει μεταχειρισμένο- έχω φέρει στα μέτρα μου με λαιμό τιμονιού και κατάλληλη σέλα...

Επεξ/σία από theopan

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...