Προς το περιεχόμενο

Star Wars: Battlefront [2015]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

με όλα αυτά τα game modes, ψιλιάζομαι p2p network α λα COD και λίστα με game modes

 

με άλλα λόγια, διασκορπισμένο community και dead game μέσα στο 6μηνο

 

ελπίζω να διαψευσθώ  :unsure:

  • Like 3
  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

πάντως ρε παίδες αυτό το HUD στο λαιμό μου κάθεται... τι εικονίδια είναι αυτά, λες και θα παίζουμε με touch screen. Εντάξει είπαμε το BF δεν είναι simulator, άλλα έτσι όπως το έκαναν τώρα πολύ παιδικό μου φαίνεται...

  • Moderators
Δημοσ.

Sorry αλλα έχετε δει κάτι μέχρι στιγμής να σας αρέσει?! Το μονο cool ήταν το mini teaser duel LukeVSDarth. Χίλιες φορες Jedi Academy 3!!! :D

 

Βγήκε και 2; :P

 

Στο τέλος με βλέπω να παίζω πάλι Jedi Outcast ή Academy και The Force Unleashed για να πάρω την τζούρα μου από jedi.

 

Χ-Wing παιχνίδια όμως, έχουν μείνει πίσω γιατί μετά το Alliance δεν είχαμε άλλο σωστό με space combat, εκτός (κατά κάποιο τρόπο) του κομματιού στο Galaxies.

  • Like 1
Δημοσ.

στο άρθρο του IGN αναφέρεται:

 

 

 

Additionally, you control how to divert your ship’s power, pushing it all into your boosters to increase speed or channeling it to the blasters, which reduces thrust but allows you to fire for longer. Alternatively, you can have a balance between the two, and because you can change it on the fly you’re able to alter your ship’s performance to suit your situation.
Δημοσ.

EA skipped a Battlefront campaign because "very few" would play it

Star Wars: Battlefront will have AI-controlled enemies for single-player/co-op modes like Survival, but there won't be a proper single-player campaign for players to dig into. The reason for that, Electronic Arts Chief Operating Officer Peter Moore told Gamespot, is simple: Hardly anyone would bother playing it anyway.

Moore said decisions like this are made years in advance of a game's release, and that can sometimes lead to problems. "Between when a dev team starts work on a game, and when it finishes, the world becomes a different place. I remember when we started work on Star Wars: The Old Republic; at the time, the model to go for was subscription," he explained. "By the time we had the game ready, the model to go for wasn't subscriptions. That's why we had to stop the game, and rebuilt it as a free-to-play title with microtransactions, but even then there were some people who said they wanted to keep their subscriptions."

Responding to the suggestion that 'triple-A' games like Star Wars: Battlefront "traditionally" sell better with a single-player campaign than without, Moore said "you might be right," but that "very few people actually play the single-player on these kinds of games. That's what the data points to."

EA has said in the past that Star Wars: Battlefront was intended to be a multiplayer game right from the start, but I think this is the first time that anyone has been so open as to exactly why that is. Do you agree? Numbers don't lie, as they say, but would the presence of a single-player campaign make you more likely to buy the game? Or is the online action really where it's at?

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...