Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ο τρόπος προσέγγισης του τύπου είναι εντελώς λάθος.Φυσικά τα νούμερα είναι τυχαία.

 

Μια ιστοσελίδα πρέπει να κοστολογηθεί με βάση πόσοι άνθρωποι θα εργαστούν για να τη δημιουργήσουν,πόσο καιρό και με τι ένταση θα εργαστούν,πόσο εύκολη στη χρήση για τον πελάτη θα είναι,και τι έξοδα θα έχει (προγράμματα τρίτων κλπ).Αν για να στηθεί μια σελίδα απασχοληθεί κάποιος γραφίστας να φτιάξει ένα μοναδικό template που δε θα το έχει κανείς στον κόσμο,αν φτιαχθεί ένα λογότυπο που θα καταχωρηθεί ως trademark,ένας προγραμματιστής για να φτιάξει όλο τον πίνακα έλεγχου ακριβώς όπως το έχει φανταστεί ο πελάτης,μοναδικό,ένας άλλος που θα κάτσει και θα γράψει στο χέρι τον κώδικα html,css,ύστερα το άτομο που θα ασχοληθεί να προωθήσει τη σελίδα με μελέτη και όχι μπακαλίστικα μέσω adwords και άλλα εργαλεία μάρκετινγκ που υπάρχουν,και το άτομο που θα γεμίσει τη σελίδα με υλικό,για να μην το κάνει ο πελάτης.Η τιμή τότε θα είναι αυξημένη σε σχέση με κάποιον που παίρνει ένα δωρεάν cms και ένα έτοιμο template στο οποίο μπορεί να αλλάξει το πολύ πολύ το χρώμα από μπλε σε κόκκινο και μετά να δημιουργήσει μερικές κατηγορίες και να βάλει το περιεχόμενο.Αν δοθεί στον πελάτη τεχνική υποστήριξη για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα.

 

Το θέμα είναι τι θέλει ο πελάτης.Αν ο πελάτης είναι π.χ μια τράπεζα,δεν θέλει απλώς μια σελίδα.Θέλει ένα μηχανισμό που να μπορεί να εξυπηρετεί ταυτόχρονα πολλούς πελάτες με ασφάλεια πρωτίστως και να παρέχει στο προσωπικό της τη δυνατότητα ελέγχου στο λιγότερο δυνατόν χρόνο.Αν η σελίδα είναι για έναν γιατρό,σίγουρα δε χρειάζεται μοναδικό πίνακα ελέγχου,σίγουρα δε θα τον απασχολήσει αν κάποιος άλλος γιατρός έχει κάπου στον κόσμο παρόμοια σελίδα επειδή το template είναι ετοιματζίδικο.Αυτό που θα τον απασχολήσει είναι να βγει στις 2 πρώτες σελίδες αναζήτησης για να πάρει περισσότερους επισκέπτες που δυνητικά μπορούν να γίνουν πελάτες του.Και για να γίνουν πελάτες του δεν αρκεί το καλύτερο αισθητικά site πρέπει να έχει και το καλύτερο προϊόν στην καλύτερη τιμή.Μια ιστοσελίδα είναι απλώς μια βιτρίνα.Δεν αρκεί να έχει σπέσιαλ ντεκόρ,με καλούδια κλπ,όταν το εμπόρευμα είναι ευτελές και σε υψηλές τιμές.Θα προσελκύσεις μεν πολύ κόσμο,αλλά δε θα έχεις ανάλογες πωλήσεις.Ο τύπος στο βίντεο μιλούσε για επισκέψεις στη σελίδα,αλλά δε μίλησε για πωλήσεις.Έναν επαγγελματία τον ενδιαφέρει και η πώληση.Αν φέρεις 5000 επισκέπτες το μήνα και αγοράσουν οι 200 δεν είναι καλύτερο από το να φέρεις 2000 και να αγοράσουν οι 100.Φυσικά το ιδανικό είναι να έρθουν 10000 επισκέπτες και να αγοράσουν οι 9000,αλλά αυτό δεν οφείλεται μόνο στην εμφάνιση και τη λειτουργικότητα της σελίδας,αλλά κυρίως στο τι πουλάς,και σε τι τιμές.

Δημοσ.

Οι περισσότεροι σήμερα θέλουν να τους δημιουργήσεις μία ιστοσελίδα σε χρόνο dt χωρίς να τους ενδιαφέρει ιδιαίτερα η μοναδική του εμφάνιση και να γεμίσει κόσμο από τον πρώτο μήνα. Πιο πολύ θα πληρώσει δηλαδή κάποιος για SEO και θα προτιμήσει να δώσει λίγα για ένα ετοιματζίδικο site.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...