polina3 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2013 Share Δημοσ. 23 Ιουνίου 2013 Πως μπορώ να περάσω τις επαφές μου από το pc στο galaxy s4? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikosKallithea Δημοσ. 23 Ιουνίου 2013 Share Δημοσ. 23 Ιουνίου 2013 Myphone explorer στο play Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
polina3 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2013 Μέλος Share Δημοσ. 23 Ιουνίου 2013 Νίκο δε κατάλαβα είμαι λίγο άσχετη μπορείς να γίνεις πιο σαφής 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
CorpseGrinder Δημοσ. 23 Ιουνίου 2013 Share Δημοσ. 23 Ιουνίου 2013 ενας τροπος ειναι να τις συγχρονισεις με το gmail σου και γινεται αυτοματα. αλλος τροπος ειναι να τις περασεις στο Kies και μετα να τις συγχρονισεις μεσω αυτου στο κινητο σου. το ερωτημα ειναι... σε τι ειδους μορφη εχεις αποθηκευμενες τις επαφες σου στον υπολογιστη? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
polina3 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2013 Μέλος Share Δημοσ. 23 Ιουνίου 2013 Corpsegrinder Πώς γίνεται ο συγχρονισμός? Τις επαφές τις έχω περάσει από το iPhone στο pc. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikosKallithea Δημοσ. 23 Ιουνίου 2013 Share Δημοσ. 23 Ιουνίου 2013 Νίκο δε κατάλαβα είμαι λίγο άσχετη μπορείς να γίνεις πιο σαφής Λοιπόν το myphone explorer είναι μια εφαρμογή που χωρίζετε σε δυο μέρη, ενα κομμάτι εγκαθιστάτε στο κινητό σου και ενα αλλο στον υπολογιστή σου, με αυτην την εφαρμογή μπορείς να συνδέσεις το κινητό με το pc και να το διαχειριστείς πλήρως, απο επαφές αρχεία, κλίσεις, μηνύματα backup, και οτι αλλο μπορείς να φανταστείς. Οι άνθρωποι εχουν κανει φανταστική δουλειά. κινητό https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fjsoft.myphoneexplorer.client&hl=el pc http://www.fjsoft.at/en/downloads.php Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε