Προς το περιεχόμενο

[DDR3 RAM] Patriot 8GB 1600(2x4)@16 ευρώ/Patriot 16GB 2133(2x8) @32 ευρώ


  

228 μέλη έχουν ψηφίσει

  1. 1. Παραγγειλατε;

    • Ειδα εγκαιρα την "προσφορα" και εκανα παραγγελια
    • Ειδα εγκαιρα την "προσφορα" αλλα ΔΕΝ εκανα παραγγελια
    • Δεν ειδα εγκαιρα την "προσφορα", αν την προλαβαινα θα εκανα παραγγελια
    • Δεν ειδα εγκαιρα την "προσφορα", και να την προλαβαινα ΔΕΝ θα εκανα παραγγελια


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το καλυτερο ειναι να πατε απο το καταστημα να μιλησετε με κανενα υπευθυνο γιατι αλλιως ακρη δεν προκειται να βγει αποοτι φενεται οσα σχολια και να γραφουμε εδω.Και εγω θα συμφωνησω με τον john_dr το ποσο δεν ειναι μεγαλο αλλα οτι το εχουν παρακανει με την επικοινωνια ειναι γεγονος.

  • Απαντ. 491
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

H αλήθεια είναι ότι δε διαφωνώ ιδιαίτερα μαζί σου, αυτή είναι η νοοτροπία του νεοέλληνα ακόμα και σε σοβαρότερα ζητήματα.

Εντάξει, σου υποσχέθηκε ο άλλος ότι δε θα πέσουν κι άλλο οι μισθοί, θα έρθει η ανάπτυξη και δε θα υπάρχουν άνεργοι, κι εσύ που έμεινες άνεργος και ανάπτυξη δε βλέπεις βγαίνεις και λες ότι θα πας να διαμαρτυρηθείς, ότι θα απεργήσεις, ότι θα τους μηνύσεις για προδοσία και ότι την επόμενη φορά θα τους μαυρίσεις  κοκ;

Αφού αύριο όταν σου ξαναπεί τα ίδια πάλι τους ίδιους θα ψηφίσεις ή άλλους που θα σου τάξουν ακόμα περισσότερα.

Έτσι έχουμε μάθει δυστυχώς, να θεωρούμε την κοροϊδία και την αντιμετώπιση ως πρόβατα κάτι το φυσιολογικό και αντί να συζητάμε έστω για κάποια συλλογική προσπάθεια ώστε να μπορέσουμε ίσως κάποια στιγμή να πετύχουμε το δικαίωμα να αντιμετωπιζόμαστε ως πελάτες αυτό που κάνουμε είναι ότι κατηγορούμε τους άλλους επειδή έχουν το θράσος να αντιδρούν κιόλας...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Αυτό το video έχει την ίδια λογική με τη νοοτροπία του καθενός για τα καταστήματα που βγάζουν δήθεν προσφορές και τα κατηγορείτε και ξανατρέχετε σαν τις μέλισσες στα ίδια μόλις ξαναβγάλουν και ξανάμανά πάλι τα ίδια...

  • Like 2
Δημοσ.

Επειδή κάποια στιγμή μίλησα και για ΙΝΚΑ και κάποιοι πλέον το αναφέρουν ειρωνικά για να μας κάνουν επίδειξη της ανωτερότητας τους, έχουμε ή δεν έχουμε δέσμευση χρημάτων, έστω και για ένα Χ χρονικό διάστημα, για παραγγελία που δεδομένα δεν θα ολοκληρωθεί; Δεν είναι απλά η συνηθισμένη περίπτωση Σαββατιάτικου λάθους, κατά την γνώμη μου έστω. Αν σε περιπτώσεις που το λάθος συνοδεύεται και από δέσμευση χρημάτων, εσάς σας φαίνεται normal κατάσταση και δεν πειράζει και πάμε παρακάτω, εντάξει, να ανοίξω μαγαζί να σας κάνω όλους πελάτες. Ούτε καν αρχικό κεφάλαιο δεν θα χρειαστώ.

 

Πήρες τηλέφωνο και ζήτησες να ακυρώσεις την παραγγελία σου?

Κατάθεση έκανες ή με paypal?

Με paypal τα παίρνεις κατευθείαν, με τράπεζα θα καθυστερήσει λίγο από όσο ξέρω...

Δημοσ.

Δεν νομίζω να ήταν κάνεις τόσο αφελής που να έκανε κατάθεση τα χρήματα σε τράπεζα. Αν για κάποιον μαγικό λόγο πλήρωνα για τις μνήμες αυτές στην αρχή, θα ήταν μόνο μέσω PayPal.

Δημοσ.

 

 

 

Αυτό το video έχει την ίδια λογική με τη νοοτροπία του καθενός για τα καταστήματα που βγάζουν δήθεν προσφορές και τα κατηγορείτε και ξανατρέχετε σαν τις μέλισσες στα ίδια μόλις ξαναβγάλουν και ξανάμανά πάλι τα ίδια...

 

Φαντάζομαι δεν αναφέρεσαι σε μένα, εγώ δεν αγοράζω σχεδόν ποτέ κάτι που θα βρω σε προσφορά, κοιτάω πάντα το κατάστημα που το έχει πιο ακριβά ώστε να το επιβραβεύσω που είχε το θάρρος να ξεχωρίσει μέσα σε τόσο ανταγωνισμό και αν καμιά φορά μου ξέφυγε και έκανα κάποια παραγγελία αντικειμένου σε δελεαστική τιμή και το οποίο απεδείχθη απάτη, τους πήρα τηλέφωνο αμέσως μετά να τους ευχαριστήσω που πήραν τα χρήματά μου χωρίς να μου δώσουν τίποτα και με απάλλαξαν από το φόβο μην τυχόν και μου τα φάνε οι τράπεζες. Και φαντάσου ότι ήταν τόσο ευγενικοί που προκειμένου να μη με ενοχλήσουν, δε με πήραν ούτε τηλέφωνο να με ενημερώσουν κι έτσι με ώθησαν να αναγκαστώ να πάρω την πρωτοβουλία και να ενεργήσω από μόνος μου και αυτό τους το χρωστάω!

Εννοείται ότι αν ξαναβγάλουν προσφορά, θα είμαι ο πρώτος που θα κάνει παραγγελία γιατί θέλω να ξαναζήσω μία τόσο συναρπαστική εμπειρία, τέτοιες ενέργειες θα πρέπει να επιβραβεύονται και ποιος ξέρει, μπορεί την επόμενη φορά να μη σηκώσουν και το τηλέφωνο και να πρέπει να πάω από εκεί για να μου εξηγήσουν τι δεν πήγε καλά, πραγματικά δεν υπάρχει κάτι που θα μπορούσε να με κάνει περισσότερο ευτυχισμένο.

Να'ναι καλά το κατάστημα, μακάρι όλα να μας αντιμετώπιζαν έτσι...

  • Like 1
Δημοσ.

Φαντάζομαι δεν αναφέρεσαι σε μένα, εγώ δεν αγοράζω σχεδόν ποτέ κάτι που θα βρω σε προσφορά, κοιτάω πάντα το κατάστημα που το έχει πιο ακριβά ώστε να το επιβραβεύσω που είχε το θάρρος να ξεχωρίσει μέσα σε τόσο ανταγωνισμό και αν καμιά φορά μου ξέφυγε και έκανα κάποια παραγγελία αντικειμένου σε δελεαστική τιμή και το οποίο απεδείχθη απάτη, τους πήρα τηλέφωνο αμέσως μετά να τους ευχαριστήσω που πήραν τα χρήματά μου χωρίς να μου δώσουν τίποτα και με απάλλαξαν από το φόβο μην τυχόν και μου τα φάνε οι τράπεζες. Και φαντάσου ότι ήταν τόσο ευγενικοί που προκειμένου να μη με ενοχλήσουν, δε με πήραν ούτε τηλέφωνο να με ενημερώσουν κι έτσι με ώθησαν να αναγκαστώ να πάρω την πρωτοβουλία και να ενεργήσω από μόνος μου και αυτό τους το χρωστάω!

Εννοείται ότι αν ξαναβγάλουν προσφορά, θα είμαι ο πρώτος που θα κάνει παραγγελία γιατί θέλω να ξαναζήσω μία τόσο συναρπαστική εμπειρία, τέτοιες ενέργειες θα πρέπει να επιβραβεύονται και ποιος ξέρει, μπορεί την επόμενη φορά να μη σηκώσουν και το τηλέφωνο και να πρέπει να πάω από εκεί για να μου εξηγήσουν τι δεν πήγε καλά, πραγματικά δεν υπάρχει κάτι που θα μπορούσε να με κάνει περισσότερο ευτυχισμένο.

Να'ναι καλά το κατάστημα, μακάρι όλα να μας αντιμετώπιζαν έτσι...

 

Βασικά συμφώνησα μαζί σου στο προηγούμενό σου ποστ κι απλά θυμήθηκα αυτό το video και το παραλλήλησα.

Δεν εναντιώθηκα σε αυτα που είπες, απλα το συνειρμό σου ενίσχυσα. :)

Δημοσ.

Βασικά συμφώνησα μαζί σου στο προηγούμενό σου ποστ κι απλά θυμήθηκα αυτό το video και το παραλλήλησα.

Δεν εναντιώθηκα σε αυτα που είπες, απλα το συνειρμό σου ενίσχυσα. :)

 

Noμίζω ότι μέσω της υπερβολής γίνεται περισσότερο καταννοητό ;)

Μην ανησυχείς, εδώ τσαντίζομαι σε προσφορές που βλέπω να γίνεται το ίδιο πράγμα και δεν έχω καν συμμετάσχει, γενικά ποτέ δε μου άρεσε η κοροϊδία...

 

 

  • Like 1
Δημοσ.

λιγο υποπτο παντως να ζητανε προεξοφληση και να μην εχει την επιλογη τις αντικαταβολης με παραλαβη απο το καταστημα η με αποστολη.μαλλον για ζεστο μετρητο καιγοντουσαν

Δημοσ.

να στειλω μαιλ για ακυρωση  η να τουςπαρω τηλ η να ακυρωσω μεσω πεηπαλ?

κατ'αρχας επελεξε refund μεσω paypal και μετα στειλε και ενα ακυρωτικο εμαιλ, νομιζω θα σαι καλυμμενος 

Δημοσ.

Πιστεύω ήρθε και η δική μου ώρα να ακυρώσω. Τσάμπα κρατάνε τα χρήματα. Έχει αφήσει κάποιος ακόμα το paypal χρεωμένο;

Δημοσ.

Πιστεύω ήρθε και η δική μου ώρα να ακυρώσω. Τσάμπα κρατάνε τα χρήματα. Έχει αφήσει κάποιος ακόμα το paypal χρεωμένο;

 

Ναι, εγώ, από περιέργεια να δω πότε θα αποφασίσουν να επιστρέψουν τα χρήματα.

 

Συμφωνώ με αυτό που λες όμως, οπότε ίσως ρίξω κι εγώ ένα dispute σύντομα.

Δημοσ.

Προφανώς αυτό θα καθυστερήσει να γίνει. Είναι η 8η ή 9η ημέρα που έχει γίνει η παραγγελία. κάποια ενημερώση ή κάποιο email ακύρωσης δεν έχουμε λάβει οπότε μάλλον είναι στο χέρι μας πότε θα πάρουμε τα χρήματα μας πίσω.

Δημοσ.

Πήρες τηλέφωνο και ζήτησες να ακυρώσεις την παραγγελία σου?

Κατάθεση έκανες ή με paypal?

Με paypal τα παίρνεις κατευθείαν, με τράπεζα θα καθυστερήσει λίγο από όσο ξέρω...

 

Καμιά κατάθεση δεν έκανα. Ακύρωσα την παραγγελία από την στιγμή που κατάλαβα πως λειτουργεί το σύστημά του μαγαζιού.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...