alfas Δημοσ. 20 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2013 Σας έχει συμβεί ποτέ να αγοράσετε κάτι απο το e-shop και να είναι ελλατωματικό; Eμένα μου έτυχε το ακόλουθο περιστατικό. έκανα αγορά μιας μητρικής την ξεπακέταρα και όταν έβγαλα απο πάνω το πλαστικό κάλυμα του επεξεργατή. Διαπίστωσα πως 3-4 πινάκια είναι στραβά... Μετά απο 16 μέρες με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν πως δεν την αλλάζουν και πως δεν την καλύπτει η εγγύηση. ΤΟυς πρότεινα να το τσεκάρουν προσεκτικά με κάποιο μεγενθυτικό φακό για να δουν πως δεν έχει κάτι το πλαστικο του σοκετ για να τους φυγει απο το μυαλό πως μπορεί να έγινε απο τον αγοραστή(εμένα). Και μου είπε ο τεχνικός αυτό που του έκανα πρόταση να το στείλω ως πρόταση στο feedback... Δε κατάλαβα το λόγο... έχει συμβεί σε άλλον;;
WalkerSW Δημοσ. 20 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2013 Δυστυχώς τα στραβωμένα πινακια δεν καλύπτονται ΠΟΤΕ απο την εγγύηση... ομορφα και δηλωμένα στους όρους της εγγύησης απο όλες τις καταστευάστριες εταιρείες. Για αυτο λοιπον την μητρική την τσεκάρουμε παντα ή στο καταστημα ή κατα την παραλαβή πριν φύγει ο δεματάς!!
Phoenix7 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2013 Δυστυχώς τα στραβωμένα πινακια δεν καλύπτονται ΠΟΤΕ απο την εγγύηση... ομορφα και δηλωμένα στους όρους της εγγύησης απο όλες τις καταστευάστριες εταιρείες. Για αυτο λοιπον την μητρική την τσεκάρουμε παντα ή στο καταστημα ή κατα την παραλαβή πριν φύγει ο δεματάς!! Δηλαδή αν στήσω ένα PC σε αυτούς θα βάλουν μέσα αυτά που τους ζήτησα,αλλά αν βάλουν κάτι ελλατωματικό, μετά δεν θα μπορώ να χρησιμοποιήσω την εγγύηση? πως θα ελέγξω το PC αφού θα το στήσουν αυτοί? θα το ανοίξω μέσα στο κατάστημα να το δω?
.::NikoS::. Δημοσ. 20 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2013 Δηλαδή αν στήσω ένα PC σε αυτούς θα βάλουν μέσα αυτά που τους ζήτησα,αλλά αν βάλουν κάτι ελλατωματικό, μετά δεν θα μπορώ να χρησιμοποιήσω την εγγύηση? πως θα ελέγξω το PC αφού θα το στήσουν αυτοί? θα το ανοίξω μέσα στο κατάστημα να το δω? υποτίθεται ότι όταν το φτιάχνουν εκεί το δουλεύουν κιόλας πριν σου το δώσουν άρα θα δουν το πρόβλημα πριν σου το δώσουν. Ξαναλέω υποτίθεται γιατί έχουμε δει και τα υποτιθέμενα τεστ που κάνει το πλαίσιο πριν σου δώσει το μηχάνημα...
Phoenix7 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2013 υποτίθεται ότι όταν το φτιάχνουν εκεί το δουλεύουν κιόλας πριν σου το δώσουν άρα θα δουν το πρόβλημα πριν σου το δώσουν. Ξαναλέω υποτίθεται γιατί έχουμε δει και τα υποτιθέμενα τεστ που κάνει το πλαίσιο πριν σου δώσει το μηχάνημα... κοίτα από το e-shop αγοράζω σχεδόν τα πάντα όταν χρειάζομαι κάτι, ποτέ δεν μου έχει τύχει ελαττωματικό 1
WalkerSW Δημοσ. 20 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2013 Ρε παιδια ότι και να λεμε τώρα οποιο και να είναι το δίκιο απο την στιγμή που είναι όρος των κατασκευαστών και ο καθένας μας τον δεχεται με την αγορά τελειωσε δεν μπορεί να γίνει κατι..... Στην περίπτωση αγοράς συναρμολογημένου υπολογιστή εννοειται ότι το καταστημα εγγυάται την σωστή λειτουργία του συστηματος οποτε εκει ισχύουν αλλα. 1
salonika91 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2013 Εγω παντως που ειχα παρει το pc μου απο το e-shop μου εδωσαν και τα results απο το burn in test που ετρεξαν. Ενας φιλος μου που ειχε παρει το pc του απο το plaisio του εδωσαν ενα χαρτι που ειχε υπογραφη τεχνικου οτι ελεχθηκε το καθε παρτ και βρεθηκε οκ.Παω να του περασω τα windows και δν βρησκει σκληρο. Παω να περασω sata drivers παλι τπτ... Την αλλη μερα το πηγαμε στο πλαισιο.Ελατωματικος σκληρος...
.::NikoS::. Δημοσ. 20 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2013 Ναι για αυτο ειπα κι εγω για τα υποτιθεμενα τεστ του πλαισιου... τιποτα δε δοκιμαζουν.
alfas Δημοσ. 22 Ιουνίου 2013 Μέλος Δημοσ. 22 Ιουνίου 2013 Λοιπόν με πήρανε τηλέφωνο Πέμπτη κατα τις 12 παρά. Μίλησα με τον τεχνικό και μου είπε πως δεν το καλύπτει η εγγύηση. Του είπα διάφορα και μου είπε πως θα πρέπει να το στείλουν στην Αμερική με κόστος 10 δολλάρια...(Βέβαια αναρωτήθηκα και το ρώτησα γιατί ς θα το στείλετε στην Αμερική και οχι στον εισαγωγέα/αντιπρόσωπο; Είχαμε μια 10λπετη περίπου συζήτηση και μου είπε να στείλω όσα του είπα στο feedback της εταιρείας (e-shop). Έτσι και έκανα.... Το παρακάτω mail στάλθηκε στις Πέμπτη, 20 Ιουνίου 2013 12:29:40 μμ απο εμένα στο feedback. "Καλή σας μέρα. Ονομάζομαι ΤΑΔΕ και εχω πραγματοποιήσει αγορά της μητρικής κάρτας ASROCK G31M-GS R2.0 Retail στις 3/6/2013 στις 13:56:11για λογαριασμό του ΤΑΔΕ.Όταν την ξεπακέταρα δυστυχώς διαπίστωσα πως είναι ελλατωματική( παρουσίαζε κακοτεχνία στην περιοχή του socket-στη περιοχή που δέχεται τον επεξεργαστή). Συγκεκριμένα φαίνεται αλλοιωμένα κάποια πινάκια σε συγκεκριμένη περιοχή του socket. Δίχως να χάσω χρόνο, την πακέταρα αμέσως αλλά δυστυχώς λόγω μέρας και ώρας την παρέδωσα την επόμενη μέρα (Τρίτη 4/6).Πριν λίγο τηλεφωνικά με ενημέρωσε ενας κύριος απο το τμήμα τεχνικών σας πως δεν το καλύπτει η εγγύηση! Του πρότεινα να το εξετάσει καλύτερα και ετσι θα διαπιστωθεί πως δεν έχουν στραβώσει με κάποιο συγκεκριμένο τρόπο αλλά πολύ πιθανόν να είναι αστοχία υλικού(κατασκευαστικό λάθος).Επίσης μου πρότεινε, να την δοκιμάσει και αν είναι λειτουργική πως δεν υπάρχει πρόβλημα. Βέβαια, του αποκρίθηκα πως επειδή πρόκειται για πελάτη μου δεν γίνεται να του πουλήσω ενα προϊόν που έχει κάποιο πρόβλημα και ας είναι λειτουργικό!! Και πως φαντάζομαι πως ούτε ο ίδιος μα ούτε και η εταιρεία σας θα το έκανε...Πάνω σε αυτό που πιστεύω, δηλαδή πως είσαστε σωστοί επαγγελματίες και σωστοί απέναντι στους πελάτες σας, θα σας παρακαλέσω να κοιτάξετε ξανά το αίτημα μου για να εξετάσετε προσεχτικά το socket ωστε να διαπιστώσετε με την εμπειρία σας πως είναι θέμα κατασκευαστικού και οχι ανθρώπινου σφάλματος.Εφόσον, αναφέρω πως δεν έγινε απο εμένα και πιστεύω πως σίγουρα δεν έχει συμβεί απο εσάς, με το να δείτε το socket του επεξεργαστή με κάποιο μεγενθυτικό φακό (ίσως) ,θα διαπιστώσετε πως και η γραμμή ελέγχου ποιότητας ακόμα και μεγάλων στο χώρο εταιρειών κάνει σφάλματα!! Σας ευχαριστώ πολύ.Περιμένω απάντηση σας." Το παραπάνω ήταν αυτό που τους έστειλα λέγοντας πολύ απλά πως αν δουν με ενα μεγενθυτικό φακό θα καταλάβουν πως επειδή το πλαστικό του σοκετ είναι χωρίς ίχνος χτυπήματος αποκλείεται να έπεσε κάτι πάνω...Το ευχάριστο ήταν πως έλαβα απάντηση στις Πέμπτη, 20 Ιουνίου 2013 6:53:40 μμ το ακόλουθο μήνυμα: Αγαπητέ κύριε TAΔΕ, Ενημερώσαμε την κατασκευάστρια εταιρία για την συγκεκριμένη περίπτωση και αναμένουμε απάντηση μέσα στις επόμενες μέρες για την κάλυψη της μητρικής. Με εκτίμησηΤο τεχνικό τμήμα του E-shop.gr Πιστεύω πως το διαβάζετε όλοι τι γράφει (ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΜΕΡΕΣ!) και λεω εντάξει θα καθυστερήσω λίγο ακόμα τον πελάτη αλλά θα βγει άκρη...του πούστη... Την επόμενη μέρα (Παρασκευή δηλαδή) στις 12:37 έλαβα γραπτό μήνυμα στο κινητό πως το πράγμα που είχα για service ήταν στο κατάστημα του Πειραιά. και να παω να το παραλάβω.. Στην αρχή λεω εντάξει τέλος το πρόβλημα... αλλά σύντομα λεω κάτσε...πως και λύθηκε τόσο γρήγορα το πρόβλημα...Απλά να σημειώσω πως για να έρθει στο Πειραιά στις 12 τη Παρασκευή (έφυγε με το πρωινό δρομολόγιο το φορτηγάκι),εμένα μου είχαν απαντήσει στις 7 της Πέμπτης πως το στείλανε το αιτημα στην asrock. Άρα υποτίθεται πως η Asrock που θα απαντούσε σε λίγες μέρες. Απάντησε και έλυσε το πρόβλημα σε κάτι ώρες και μάλιστα η μηχανογράφηση του e-shop λειτούργησε αστραπιαία ώστε να φτάσει η επιστροφή στις 12 στο Πειραιά... Το θέμα είναι πως φαίνεται 60ευρώ πως θα τα βάλω απο τη τσέπη μου... αλλά λεω να το τραβήξω λίγο...
sk8rman Δημοσ. 22 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2013 Δυστυχώς και εγω ειχα ψωνίσει εναν μοχλο wii που ηταν ημιντασιον ενω το εδιναν ως original κ ενα nunchuck το οποιο χαλασε μεσα σε μια βδομαδα χωρις να το κανω τιποτα.. κ σε εναν φιλο μου του πουλισαν ps3 80gb ενω ειχε πληρωσει το 320gb.. δυστυχώς ειχα πεταξει τις αποδείξεις για να τα επιστρεψω..
alfas Δημοσ. 22 Ιουνίου 2013 Μέλος Δημοσ. 22 Ιουνίου 2013 Δυστυχώς και εγω ειχα ψωνίσει εναν μοχλο wii που ηταν ημιντασιον ενω το εδιναν ως original κ ενα nunchuck το οποιο χαλασε μεσα σε μια βδομαδα χωρις να το κανω τιποτα.. κ σε εναν φιλο μου του πουλισαν ps3 80gb ενω ειχε πληρωσει το 320gb.. δυστυχώς ειχα πεταξει τις αποδείξεις για να τα επιστρεψω.. H απόδειξη μπορεί να στην εκτυπώσει στο κατάστημα μέσω του συστήματος.Όνομα και τηλέφωνο που είχε γίνει η αγορά...χρειάζεται μονάχα!! Για αυτό υπάρχει η μηχανογράφηση!
agent_smith Δημοσ. 22 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2013 Μου είχε τύχει από Pixmania να ανοίξω καινούργιο mobo της Gigabyte και ένα Pin στο socket του 1156 να είναι στραβωμένο με αποτέλεσμα να μην κάνει boot το σύστημα.. Την αλλάξανε χωρίς κανένα πρόβλημα από πλευράς τους αλλά έχασα 7 ευρώ σε μεταφορικά μαζί με την συσκευασία επιστροφής.
mpampis2013 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2013 Το συγκεκριμενο καταστημα δεν φημιζεται για το After service (Οπως ακριβως και αλλο ενα επωνυμο και απο τα πιο φθηνα της Στουρναρη -οχι το πλαισιο- φροντιζουν να κρατανε ψηλα τη σημαια στην ασυνεπεια και στη κοροιδια) Εχουν γραφτει παρα πολλα σε διαφορα φορουμ για αναλογες περιπτωσεις που εχουν αντιμετωπισει πελατες του. Εαν θες και προσωπικη αποψη ναι κι εγω εχω αντιμετωπισει τεχνικο προβλημα σε καινουργιο προιον, και μαλιστα ΠΡΙΝ φυγω απο το καταστημα (απλα εκανα το λαθος και πληρωσα πρωτα και μετα το ελενξα μπροστα τους) και αρνηθηκαν να αναλαβουν τις ευθυνες τους άλλα και πελατης μου είχε κακη αντιμετωπιση απο αυτους Συμπερασμα Το φθηνο εχει και τα ρισκα του Τωρα εχω σαν κανονα και συνεργαζομαι με μαγαζια που μπορω να εχω επαφη απευθειας με τον ιδιοκτητη και πιστεψε με δεν εχω χασει Σε οσες περιπτωσεις παρουσιαστηκε προβλημα ειχα καλυψη και βρηκαμε την ακρη Στις απροσωπες εταιρειες ειναι διαφορετικο το καθεστως και η αντιμετωπιση.
agent_smith Δημοσ. 22 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2013 Το συγκεκριμενο καταστημα δεν φημιζεται για το After service (Οπως ακριβως και αλλο ενα επωνυμο και απο τα πιο φθηνα της Στουρναρη -οχι το πλαισιο- φροντιζουν να κρατανε ψηλα τη σημαια στην ασυνεπεια και στη κοροιδια) Εχουν γραφτει παρα πολλα σε διαφορα φορουμ για αναλογες περιπτωσεις που εχουν αντιμετωπισει πελατες του. Εαν θες και προσωπικη αποψη ναι κι εγω εχω αντιμετωπισει τεχνικο προβλημα σε καινουργιο προιον, και μαλιστα ΠΡΙΝ φυγω απο το καταστημα (απλα εκανα το λαθος και πληρωσα πρωτα και μετα το ελενξα μπροστα τους) και αρνηθηκαν να αναλαβουν τις ευθυνες τους άλλα και πελατης μου είχε κακη αντιμετωπιση απο αυτους Συμπερασμα Το φθηνο εχει και τα ρισκα του Τωρα εχω σαν κανονα και συνεργαζομαι με μαγαζια που μπορω να εχω επαφη απευθειας με τον ιδιοκτητη και πιστεψε με δεν εχω χασει Σε οσες περιπτωσεις παρουσιαστηκε προβλημα ειχα καλυψη και βρηκαμε την ακρη Στις απροσωπες εταιρειες ειναι διαφορετικο το καθεστως και η αντιμετωπιση. Πλήρωσες, το άνοιξες μπροστά τους είδαν και αυτοί ότι έχει ελάττωμα και δεν το πήρανε πίσω;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα