Προς το περιεχόμενο

Κατερελος και μηχανή


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Manual φωτογραφικής μηχανής στα Ελληνικά, θα σε κάνει να ξεχάσεις και αυτά που ξέρεις... :P

ακριβως.για καποιον που ξερει αγγλικα το να διαβασει το manual των ελληνικων ειναι αστα να πανε.να λες τωρα για Iso και white balance και τετοια και να τα βλεπεις με ελληνικους ορους.απλα ξεχνας πραγματι οτι και να εχες μαθει και δεν ξερεις τι ειναι αυτο και τι κανει και προσπαθεις να το καταλαβεις απο το εικονιδιο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν διαφωνώ κάπου στη μετάφραση των μανιουαλ(αν και η αντιπροσωπεία της Νικον κάνει εξαιρετική δουλειά) αλλά το να πουλάς στην Ελλάδα και να  έχεις μανιουαλ στα γερμανικά ή τα ταυλανδέζικα είναι γελοίο, και επιπλέον υπάρχουν φωτογραφικές μηχανές που απευθύνονται σε χρήστες χωρίς γνωσεις αγγλικών.

Επίσης οι "ενστάσεις" μου για τον Κατερέλο είναι πραγματικά μεγάλες στο θέμα της εγγύησης και του service ειδικά τα τελευταία χρόνια που έκοψε τελείως τις σχέσεις με τις αντιπροσωπείες. Για αγορά εξοπλισμού κάποιας αξίας (>400 ευρώ ας πουμε) πρέπει να έχει τιμή τουλάχιστον 70-80 φθηνότερη για να μπει κάποιος στο διλλημα. Για 5-10 ευρώ δεν αξίζει

Επεξ/σία από TAKE5
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

οταν υπαρχει ευρωπαικη εγγυηση τοτε και η ελληνικη αντ/πεια θα σε εξυπηρετησει.

αν ομως πας και το δωσεις στο μαγαζι και αυτος εχει καλυτερη εξυπηρετηση+οικονομικα σε γερμανια ή οπου αλλου το στελνει τι σας χαλαει?

η σονυ σε αρκετες σειρες(προτζεκτορες,λαπτοπς) για ολη την ευρωπη εχει κεντρικο σερβις.π.χ. προτζεκτορας σταλθηκε στην αγγλια με courier και μεσα σε 3-4 μερες γυρισε επισκευασμενος.

στην ελλαδα αν γινοταν το σερβις θα ηταν ετοιμος πιο γρηγορα?χλωμο

παραεισαγωγη για μενα ειναι εκτος ε.ε. και με σερβις να αποσταλει σε εκεινη την χωρα.

Επεξ/σία από kage
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν διαφωνώ κάπου στη μετάφραση των μανιουαλ(αν και η αντιπροσωπεία της Νικον κάνει εξαιρετική δουλειά) αλλά το να πουλάς στην Ελλάδα και να  έχεις μανιουαλ στα γερμανικά ή τα ταυλανδέζικα είναι γελοίο, και επιπλέον υπάρχουν φωτογραφικές μηχανές που απευθύνονται σε χρήστες χωρίς γνωσεις αγγλικών.

Επίσης οι "ενστάσεις" μου για τον Κατερέλο είναι πραγματικά μεγάλες στο θέμα της εγγύησης και του service ειδικά τα τελευταία χρόνια που έκοψε τελείως τις σχέσεις με τις αντιπροσωπείες. Για αγορά εξοπλισμού κάποιας αξίας (>400 ευρώ ας πουμε) πρέπει να έχει τιμή τουλάχιστον 70-80 φθηνότερη για να μπει κάποιος στο διλλημα. Για 5-10 ευρώ δεν αξίζει

 

οσο εξαιρετικη δουλεια και να κανει οταν ακους και ξερεις balance,iso,και καποιες λεξεις στα αγγλικα ε μετα δεν γινεται να την βλεπεις στα ελληνικα.καλα για 5-10 ευρω δεν εχει νοημα αλλα συνηθως οι διαφορες ειναι μεγαλυτερες σε τετοια καταστηματα.

οταν υπαρχει ευρωπαικη εγγυηση τοτε και η ελληνικη αντ/πεια θα σε εξυπηρετησει.

αν ομως πας και το δωσεις στο μαγαζι και αυτος εχει καλυτερη εξυπηρετηση+οικονομικα σε γερμανια ή οπου αλλου το στελνει τι σας χαλαει?

η σονυ σε αρκετες σειρες(προτζεκτορες,λαπτοπς) για ολη την ευρωπη εχει κεντρικο σερβις.π.χ. προτζεκτορας σταλθηκε στην αγγλια με courier και μεσα σε 3-4 μερες γυρισε επισκευασμενος.

στην ελλαδα αν γινοταν το σερβις θα ηταν ετοιμος πιο γρηγορα?χλωμο

παραεισαγωγη για μενα ειναι εκτος ε.ε. και με σερβις να αποσταλει σε εκεινη την χωρα.

στην ελλαδα το service Πραγματι πολλες φορες κανει πολυ παραπανω απο οτι να παει εξω και να ξαναρθει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...