Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ειναι η πρωτη φορα που γραφω σε αυτη την ενοτητα.Δεν εχω ιδεα απο προγραμματισμο.Παλαιοτερα μονο εκανα στο λυκειο την qbasic η οποια φανταζομαι οτι πλεον δε χρησιμοποιειται,ισως και να μην υπαρχει καν.Παρ ολο που δε ξερω ομως,μου αρεσει.Σε αυτο το κειμενο θα ηθελα να ρωτησω κατι σχετικα με video game.Μου αρεσει πολυ η ιδεα οτι μια μεγαλη ομαδα ανθρωπων δουλευει ΠΟΛΥ σε καθημερινη βαση για να βγει κατι το οποιο θα εχει αποδεκτες τοσο πολυ κοσμο.Συγκεκριμενα ομως εδω θα ηθελα να ρωτησω κατι σχετικα με το far cry 3.Αλλα για να παρουμε τα πραγματα απο την αρχη.Εχω παιξει πολλα παιχνιδια σε Pc και εχω παρατηρησει οτι πολλες φορες ειδικα οταν ξεκιναει το παιχνιδι,το περιβαλλον εμφανιζεται σε καποια σημεια μονοχρωμο και μετα απο ελαχιστο χρονο εμφανιζεται ο χρωματισμος (τα textures) που λεμε.Αυτο πιστευω πως γινεται επειδη η καρτα γραφικων (μαλλον) φορτωνει σιγα-σιγα,βημα-βημα την "πιστα" που  βρισκεται το παιχνιδι σε εκεινο το σημειο ,ειδικα αν το παιχνιδι ειναι σχετικα βαρυ.Παρατηρησα ομως οτι στο far cry 3 τα πραγματα ειναι λιγο διαφορετικα.Και για να γινω πιο συγκεκριμενος οταν ξεκιναει το παιχνιδι ειδα οτι ολο το περιβαλλον μπροστα ειναι κενο και στη συνεχεια ολα τα υπολοιπα (γρασιδι,δεντρα,βραχοι)εμφανιζονται ολα μαζι σαν μια ταπετσαρια που καλυπτει το αρχικο κενο.Ηθελα λοιπον να ρωτησω αν γνωριζετε (που ειναι αρκετα δυσκολο να γνωριζετε) αν χρησιμοποιειται καποια διαφορετικη μεθοδος στο σχεδιασμο του συγκεκριμενου παιχνιδιου απο οτι στα υπολοιπα.θα περιμενω τις απαντησεις σας.Ευχαριστω για το χρονο σας

Δημοσ.

Αλλα για να παρουμε τα πραγματα απο την αρχη.Εχω παιξει πολλα παιχνιδια σε Pc και εχω παρατηρησει οτι πολλες φορες ειδικα οταν ξεκιναει το παιχνιδι,το περιβαλλον εμφανιζεται σε καποια σημεια μονοχρωμο και μετα απο ελαχιστο χρονο εμφανιζεται ο χρωματισμος (τα textures) που λεμε.Αυτο πιστευω πως γινεται επειδη η καρτα γραφικων (μαλλον) φορτωνει σιγα-σιγα,βημα-βημα την "πιστα" που  βρισκεται το παιχνιδι σε εκεινο το σημειο ,ειδικα αν το παιχνιδι ειναι σχετικα βαρυ.

 

Αυτό που περιγράφεις, οφείλεται όντως -όπως πολύ σωστά αναφέρεις- στο σταδιακό "φόρτωμα" των textures στην μνήμη της κάρτας γραφικών και στη συνέχεια της εφαρμογής αυτών στα τρισδιάστατα μοντέλα από την GPU. Προφανώς όσο βαρύτερο το παιχνίδι και όσο αργότερη η κάρτα γραφικών (και η CPU), τόσο περισσότερο καθυστερεί η εν λόγω διαδικασία.

 

 

 

Παρατηρησα ομως οτι στο far cry 3 τα πραγματα ειναι λιγο διαφορετικα.Και για να γινω πιο συγκεκριμενος οταν ξεκιναει το παιχνιδι ειδα οτι ολο το περιβαλλον μπροστα ειναι κενο και στη συνεχεια ολα τα υπολοιπα (γρασιδι,δεντρα,βραχοι)εμφανιζονται ολα μαζι σαν μια ταπετσαρια που καλυπτει το αρχικο κενο.Ηθελα λοιπον να ρωτησω αν γνωριζετε (που ειναι αρκετα δυσκολο να γνωριζετε) αν χρησιμοποιειται καποια διαφορετικη μεθοδος στο σχεδιασμο του συγκεκριμενου παιχνιδιου απο οτι στα υπολοιπα.θα περιμενω τις απαντησεις σας.

 

 

 

Αν και δε μπορώ να σου πω ακριβώς πως λειτουργεί η μηχανή γραφικών του Far Cry, αναφέρεσαι στο λεγόμενο Draw Distance. Θεωρητικά, θα μπορούσες να βλέπεις in game λεπτομερή αντικείμενα σε τεράστια απόσταση. Ωστόσο, κάτι τέτοιο θα απαιτούσε από την κάρτα γραφικών να τα σχεδιάσει, να εφαρμόσει textures επάνω τους κλπ, με αποτέλεσμα να απαιτείται περισσότερη επεξεργαστική ισχύς.

 

Σκέψου πως για εσένα, βλέποντας μέσα από τα μάτια του χαρακτήρα, τα αντικείμενα αυτά είναι μικρών διαστάσεων και οι λεπτομέρειες τους δυσδιάκριτες. Για τον υπολογιστή όμως αυτά θα πρέπει να δημιουργηθούν όπως και τα υπόλοιπα, κοντινά σ' εσένα αντικείμενα, δηλαδή με όλες τους τις λεπτομέρειες κλπ.

 

Κάτι τέτοιο όπως καταλαβαίνεις θα είχε τεράστιο αντίκτυπο στο frame rate, ειδικά σε λιγότερο ισχυρά συστήματα. Αυτό λοιπόν που κάνουν οι προγραμματιστές είναι να "κόβουν" οτιδήποτε δεν βρίσκεται στο άμεσο οπτικό πεδίο του παίκτη προκειμένου να εξοικονομήσουν πόρους συστήματος.

 

Μια άλλη τεχνική είναι να εμφανίζονται μεν τα μακρινά αντικείμενα, σχεδιασμένα όμως με λιγότερα πολύγωνα και χαμηλότερης ποιότητας textures σε σχέση με τα κοντινά.

 

Σε πολλά σύγχρονα παιχνίδια χρησιμοποιούνται ταυτόχρονα και οι δυο παραπάνω τεχνικές. 

 

Σου φέρνω ως παράδειγμα τα παιχνίδια της Bethesda μιας και χαρακτηρίζονται από λεπτομερή περιβάλλοντα και open ended gameplay. Το Skyrim ας πούμε παρέχει πάρα πολλές ρυθμίσεις σχετικά με το Draw Distance, την λεπτομέρεια των NPCs, κτηρίων και φυτών συναρτήσει της απόστασης από τον χαρακτήρα. Στην τελική, όπως είπαμε, όλα παίζουν με το hardware, άμα η κάρτα δεν τραβάει αναγκαστικά πρέπει να μειωθεί και το Draw Distance.

 

Ρίξε αν θες μια ματιά στα παρακάτω links:

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Draw_distance

 

http://www.hardocp.com/article/2011/11/23/tweaking_skyrim_image_quality/3#.UcHq9vkwdoQ

Δημοσ.

Ειναι η πρωτη φορα που γραφω σε αυτη την ενοτητα.Δεν εχω ιδεα απο προγραμματισμο.Παλαιοτερα μονο εκανα στο λυκειο την qbasic η οποια φανταζομαι οτι πλεον δε χρησιμοποιειται,ισως και να μην υπαρχει καν.Παρ ολο που δε ξερω ομως,μου αρεσει.Σε αυτο το κειμενο θα ηθελα να ρωτησω κατι σχετικα με video game.Μου αρεσει πολυ η ιδεα οτι μια μεγαλη ομαδα ανθρωπων δουλευει ΠΟΛΥ σε καθημερινη βαση για να βγει κατι το οποιο θα εχει αποδεκτες τοσο πολυ κοσμο.Συγκεκριμενα ομως εδω θα ηθελα να ρωτησω κατι σχετικα με το far cry 3.Αλλα για να παρουμε τα πραγματα απο την αρχη.Εχω παιξει πολλα παιχνιδια σε Pc και εχω παρατηρησει οτι πολλες φορες ειδικα οταν ξεκιναει το παιχνιδι,το περιβαλλον εμφανιζεται σε καποια σημεια μονοχρωμο και μετα απο ελαχιστο χρονο εμφανιζεται ο χρωματισμος (τα textures) που λεμε.Αυτο πιστευω πως γινεται επειδη η καρτα γραφικων (μαλλον) φορτωνει σιγα-σιγα,βημα-βημα την "πιστα" που  βρισκεται το παιχνιδι σε εκεινο το σημειο ,ειδικα αν το παιχνιδι ειναι σχετικα βαρυ.Παρατηρησα ομως οτι στο far cry 3 τα πραγματα ειναι λιγο διαφορετικα.Και για να γινω πιο συγκεκριμενος οταν ξεκιναει το παιχνιδι ειδα οτι ολο το περιβαλλον μπροστα ειναι κενο και στη συνεχεια ολα τα υπολοιπα (γρασιδι,δεντρα,βραχοι)εμφανιζονται ολα μαζι σαν μια ταπετσαρια που καλυπτει το αρχικο κενο.Ηθελα λοιπον να ρωτησω αν γνωριζετε (που ειναι αρκετα δυσκολο να γνωριζετε) αν χρησιμοποιειται καποια διαφορετικη μεθοδος στο σχεδιασμο του συγκεκριμενου παιχνιδιου απο οτι στα υπολοιπα.θα περιμενω τις απαντησεις σας.Ευχαριστω για το χρονο σας

 

Εξαρτάται την μηχανή. 

 

Αν εσύ θες να προγραμματίσεις για παιχνίδια, θα σου σύστηνα να ξεκινήσεις από το MS XNA. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...