Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ελπιζω επιτελους να καταλαβες αυτο που σου ειπα εξαρχης για να σε βοηθησω και εσυ ησουν επιθετικος:

οτι το προβλημα σου ειναι η αρβατο και οχι το Πλαισιο και αν εφαρμοστηκε ή οχι πολιτικη DOA.

 

Το παραπάνω το αναλύσαμε, μην επαναλαμβάνεσαι. Έχω κατάστημα και ξέρω πως να ενεργώ σε τέτοιες περιπτώσεις.

 

Για μένα προέχει ο πελάτης. Ο πελάτης δεν πρέπει να χάνει ποτέ χρήματα, είτε φταίω εγώ σαν κατάστημα είτε φταίει ο συνεργάτης μου.

 

ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ, ΒΓΑΛΕ ΕΣΥ ΤΑ ΚΑΣΤΑΝΑ ΑΠΟ ΤΗ ΦΩΤΙΑ, ΟΧΙ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕΙ

  • Like 5
  • Απαντ. 287
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το παραπάνω το αναλύσαμε, μην επαναλαμβάνεσαι. Έχω κατάστημα και ξέρω πως να ενεργώ σε τέτοιες περιπτώσεις.

Απο τις πραξεις και τα λογια σου φαινεται το ακριβως αντιθετο: οτι δεν ξερεις πως να ενεργεις σε αυτες τις περιπτωσεις.

 

Συνεχισε να κυνηγας το DOA αφου νομιζεις οτι εκει ειναι το προβλημα σου.

 

Για μένα προέχει ο πελάτης. Ο πελάτης δεν πρέπει να χάνει ποτέ χρήματα, είτε φταίω εγώ σαν κατάστημα είτε φταίει ο συνεργάτης μου.

Νομιζα οτι ειχες καταλαβει οτι το Πλαισιο δεν θεωρει οτι φταιει ο συνεργατης του(αρβατο) και τον εμπιστευεται.

Το ιδιο κανει κ η apple.

 

Θεωρουν λοιπον οτι φταις εσυ, εχουν και τις "αποδειξεις", μιας κ εμπιστευονται την αρβατο.

 

Για αυτο σου λεω οτι το προβλημα σου ειναι η αρβατο.

  • Like 1
Δημοσ.

Ελπιζω επιτελους να καταλαβες αυτο που σου ειπα εξαρχης για να σε βοηθησω και εσυ ησουν επιθετικος και αναιδης:

οτι το προβλημα σου ειναι η αρβατο και οχι το Πλαισιο και αν εφαρμοστηκε ή οχι πολιτικη DOA.

Μεταξυ μας,πιστεύεις οτι το πλαισιο δε θα μπορούσε να του το αλλαξει αμέσως,χωρις να το στείλει στην arvato,που εκει 90% θα το βγαζαν εκτως εγγυησης?

Γιατι νομίζεις συνεργαζεται με το συγκεκριμενο σερβις και σχεδων ολα τα κινητα που αγοραζεις απο το πλαισιο στελνονται στην arvato,απ'τη στιγμη που υπαρχουν και αλλα οφισιαλ σερβις για τα κινητα?Μηπως τη βολεύει που βγαινουν σχεδόν ολα εκτός εγγυηση,αρα no doa?Λέμε τωρα!!!

Σχεδων ολες οι περιπτώσεις με την αρβατο,τα κινητα(htc,sony,samsung,iphone κ.α) ηταν αγορασμενα απο πλαισιο και αυτος έκανε το μεσολαβητη μεταξύ πελατη και αρβατο!

Δημοσ.

Απο τις πραξεις και τα λογια σου φαινεται το ακριβως αντιθετο: οτι δεν ξερεις πως να ενεργεις σε αυτες τις περιπτωσεις.

 

Συνεχισε να κυνηγας το DOA αφου νομιζεις οτι εκει ειναι το προβλημα σου.

 

Κυνηγάω DOA; οτι θες λες...  να δικαιωθώ θέλω. 

1) Τα χρήματα πίσω

2) DOA

3) επισκευή άνευ χρέωσης, στην τελική

 

ένα από τα παραπάνω ζητάω

Δημοσ.

Μεταξυ μας,πιστεύεις οτι το πλαισιο δε θα μπορούσε να του το αλλαξει αμέσως,χωρις να το στείλει στην arvato,που εκει 90% θα το βγαζαν εκτως εγγυησης!

Οχι , δεν μπορει να το αλλαξει χωρις να γινει ελεγχος.

Δημοσ.

Οχι , δεν μπορει να το αλλαξει χωρις να γινει ελεγχος.

 

ΕΙΣΑΙ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΟΣ. Η ISTORM ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ DOA ΕΠΙΣΗΜΑ, ΑΛΛΑ ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ (ΜΙΑΣ ΗΜΕΡΑΣ) ΣΤΟ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΕΠΙΤΟΠΟΥ!!!

Δημοσ.

Κυνηγάω DOA; οτι θες λες...  να δικαιωθώ θέλω. 

1) Τα χρήματα πίσω

2) DOA

3) επισκευή άνευ χρέωσης, στην τελική

 

ένα από τα παραπάνω ζητάω

Αλλος λεει οτι θελει:

 

 

 

Το κινητό το επέστρεψα την επομένη της αγοράς. Ο διευθυντής του πλαίσιο μου είπε πως η APPLE δεν έχει DOA. Ήδη έχω προσφύγει στις αρμόδιες αρχές,

Δημοσ.

Οχι , δεν μπορει να το αλλαξει χωρις να γινει ελεγχος.

Μπορει,και δεν αλλαξα κινητο λιγες φορες χωρις να περάσει απο ελενχο,doa!

Το καταστημα που σέβεται τον πελατη του και δε θέλει να τον ταλεπορει,τουλάχιστο σε περιπτώσεις doa,η αλλαγη γίνεται αμεσα,εκείνη τη στιγμη!

Δημοσ.

ΕΙΣΑΙ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΟΣ. Η ISTORM ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ DOA ΕΠΙΣΗΜΑ, ΑΛΛΑ ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ (ΜΙΑΣ ΗΜΕΡΑΣ) ΣΤΟ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΕΠΙΤΟΠΟΥ!!!

Απο τον τροπο αντιμετωπισης που εχεις, ειναι εμφανες οτι προσπαθεις με χαρακτηρισμους να υποστηριξεις την "επιχειρηματολογια" σου..

Χανεις και την οποια αξιοπιστια των λεγομενων σου με τετοια συμπεριφορα.

 

Θελω να μου δειξεις που υπαρχει γραπτως οτι δεν γινεται ελεγχος για ζημια με ευθυνη του αγοραστη στο προιον. Δεν θα το βρεις.

Ισως μαλιστα δεν διαβασες και αυτο απο τους ορους του Πλαισιου:

 

 

Να γίνει κατανοητό οτι προσπαθούμε να βοηθήσουμε τον φίλο με το πρόβλημα.

 

Οι όροι χρήσεις στην παράγραφο εννιά λένε:

 

Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση-επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση-επισκευή προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν (να συμφωνεί το ΙΜΕΙ) και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν

 

Σύμφωνα με την αβρατο λοιπόν, το προϊόν έχει πάθει ζημιά από τον χρήστη και εκεί σταματάνε όλα.

  • Like 1
Δημοσ.

Μπορει,και δεν αλλαξα κινητο λιγες φορες χωρις να περάσει απο ελενχο,doa!

Το καταστημα που σέβεται τον πελατη του και δε θέλει να τον ταλεπορει,τουλάχιστο σε περιπτώσεις doa,η αλλαγη γίνεται αμεσα,εκείνη τη στιγμη!

 

Η δικαίωση για μένα θα έρθει είτε με DOA είτε με επιστροφή χρημάτων είτε με επισκευή...... Κολλήσατε στο DOA τζάμπα και βερεσέ

Δημοσ.

Μπορει,και δεν αλλαξα κινητο λιγες φορες χωρις να περάσει απο ελενχο,doa!

Το καταστημα που σέβεται τον πελατη του και δε θέλει να τον ταλεπορει,τουλάχιστο σε περιπτώσεις doa,η αλλαγη γίνεται αμεσα,εκείνη τη στιγμη!

Αυτο συμβαινει γιατι μερικα καταστηματα μπορει  ειναι καλοπροαιρετα και δεν θεωρουν οτι ο πελατης παει να τους κοροιδεψει.

Αλλα γραμμενο δεν θα το βρεις πουθενα.

Στους ορους παντα θα αναφερεται οτι θα υπαρξει ελεγχος ωστε να δουν αν υπηρξε ευθυνη του αγοραστη.

Πχ δες και παραπανω τους ορους του Πλαισιου.

 

Εκτος αν θεωρεις οτι λογω πολιτικης DOA, τις πρωτες 15 μερες μπορει ο αγοραστης να αγοραζει ενα λαπτοπ, να το βουταει πχ στο νερο και μετα να το επιστρεφει μεσα σε 15 μερες και λογω DOA να μην πρεπει να γινει ελεγχος για ευθυνη του αγοραστη.

Δημοσ.

Απο τον τροπο αντιμετωπισης που εχεις, ειναι εμφανες οτι προσπαθεις με χαρακτηρισμους να υποστηριξεις την "επιχειρηματολογια" σου..

Χανεις και την οποια αξιοπιστια με τετοια συμπεριφορα.

 

Θελω να μου δειξεις που υπαρχει γραπτως οτι δεν γινεται ελεγχος για ζημια με ευθυνη του αγοραστη στο προιον. Δεν θα το βρεις.

Ισως μαλιστα δεν διαβασες και αυτο απο τους ορους του Πλαισιου:

 

Επειδή από την αρχή είσαι αρνητικός (από τους λίγους εδω μέσα) δεν ασχολούμαι άλλο μαζί σου. θα ήθελα παρακαλώ να μην με βοηθήσεις άλλο

Δημοσ.

Η δικαίωση για μένα θα έρθει είτε με DOA είτε με επιστροφή χρημάτων είτε με επισκευή...... Κολλήσατε στο DOA τζάμπα και βερεσέ

Ξεκαθαριζουμε απλα το θεμα!

Η περιπτωση σου έχει ξεφυγει απο αυτο το κοματι και πήγε στο θεμα εξαπατησης με στοχο να κερδοσκοπισουν εις βάρος σου!

Δημοσ.

Ξεκαθαριζουμε απλα το θεμα!

Η περιπτωση σου έχει ξεφυγει απο αυτο το κοματι και πήγε στο θεμα εξαπατησης με στοχο να κερδοσκοπισουν εις βάρος σου!

 

Ακριβώς. Και επειδή εξαπατήθηκα, με βλέπετε να ξοδεύω ατελείωτες ώρες......

Δημοσ.

Νομιζα οτι ειχες καταλαβει οτι το Πλαισιο δεν θεωρει οτι φταιει ο συνεργατης του(αρβατο) και τον εμπιστευεται.

Το ιδιο κανει κ η apple.

 

Θεωρουν λοιπον οτι φταις εσυ, εχουν και τις "αποδειξεις", μιας κ εμπιστευονται την αρβατο.

 

Για αυτο σου λεω οτι το προβλημα σου ειναι η αρβατο.

θα ξανασυμφωνήσω με τον Haha. Αν ο κατασκευαστής δεν αλλάζει το προιόν, επειδή η arvato το βρίσκει πειραγμένο, το Πλαίσίο δεν μπορεί να κάνει κάτι. Τι τονιζω περι arvato και εγω μπας και εστιάσεις τις ενέργειες σου εκεί που πρέπει...

Γιατι νομίζεις συνεργαζεται με το συγκεκριμενο σερβις και σχεδων ολα τα κινητα που αγοραζεις απο το πλαισιο στελνονται στην arvato,απ'τη στιγμη που υπαρχουν και αλλα οφισιαλ σερβις για τα κινητα?Μηπως τη βολεύει που βγαινουν σχεδόν ολα εκτός εγγυηση,αρα no doa?Λέμε τωρα!!!

Σχεδων ολες οι περιπτώσεις με την αρβατο,τα κινητα(htc,sony,samsung,iphone κ.α) ηταν αγορασμενα απο πλαισιο και αυτος έκανε το μεσολαβητη μεταξύ πελατη και αρβατο!

Μου φαίνεται λίγο θεωρία συνομωσίας να τα έχει τακιμιάσει το Πλαίσιο με την αρβατο για να βγάζουν τα προιόντα εκτός εγγύησης...

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...