ADHD Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Ελιωσα λιγακι χτες, εκανα μερικα missions και μου αρεσει πολυ μεχρι στιγμης πολυ περισσοτερο απο οσο νομιζα, εχει αρκετες επιλογες και ακομα δεν εχω δει τιποτα. Επαναλαμβανομενες αποστολες οσοι λετε ποτε προλάβατε και προχωρησατε τοσο?? δεν λεω οτι δεν ειναι αλλα τουλαχιστον στις πρωτες ωρες εχεις τοσα πολλα να κανεις, αν μιλαμε για end game οκ αλλα δεν νομιζω οτι εχει φτασει κανεις εκει ουτε οι reviewers, υπαρχει και το dark zone για pvp κτλπ δεν καταλαβαίνω πως βγηκε τοσο γρηγορα το συμπερασμα για το content του.. Τουλαχιστον απο gameplay ειναι καλο, εχει και recoil και μου θυμιζει λιγο csgo κανω pulldown με το AK αμεσως, εχω βολευτει με το M1 ομως παω για τα headshots απο μακρια και μου φαινεται ευκολότερο μαλλον καποιο ranged θα καταληξω να παιζω. Πηγα σε μερικα missions στο hard οχι με full group και τα βρήκαμε λιγο σκουρα δεν ειναι εύκολο το game. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Μια ερωτηση,για το craft,μαζευω τα πραματα που θελει αλλα ολα τα αντικειμενα που εχω διαθεσιμα ειναι μαπα...τα blueprints τα παιρνεις απο Quest rewards και πως αλλιως? Επισης μοβ και χρυσο equip στο single palyer παιζει?εχω βρωμησει με μπλε... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Atallos1 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Μια ερωτηση,για το craft,μαζευω τα πραματα που θελει αλλα ολα τα αντικειμενα που εχω διαθεσιμα ειναι μαπα...τα blueprints τα παιρνεις απο Quest rewards και πως αλλιως? Επισης μοβ και χρυσο equip στο single palyer παιζει?εχω βρωμησει με μπλε... Τα blueprints ειναι δυσκολα να τα παρεις , νομιζω τα παιρνεις κυριως απο encounters Στα missions αργοτερα θα παιξουν και purple drops , κυριως μετα το 23-25 . Για Gold δεν νομιζω , μονο vendors και craftable ( αν υπαρχει ) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 craftable πρεπει να υπαρχει γιατι κατω κατω εχει κατι κιτρινος χρωματος craft materials.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Belisarius Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Επίσης να πω κι εγώ οτι πολλές αποστολές δεν είναι εύκολες και το AI θα το χαρακτήριζα παραπάνω από αξιοπρεπές για ένα παιχνίδι που μόλις έγινε release. Βέβαια έχω γράψει οτι έχω πολύ καιρό να παίξω κάποιο fps και δεν ξέρω τι άλλο παίζει εκεί έξω. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Καταλαβαίνετε ότι με τους σημερινούς CPU το AI έπρεπε να 'ναι σε τρελά επίπεδα..Ακόμα και σήμερα, το AI του πρώτου FEAR νομίζω είναι αξεπέραστο και μιλάμε για παιχνίδι που βγήκε το 2006..Προσωπικά περιμένω να δω σχόλιά σας για το end game.. 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ADHD Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Δεν μου φανηκε ασχημο το AI, και push καλα εκαναν και σε cover ηταν και τα boss ειχαν μια ταση να ριχνουν μονο σε εμενα ενω ημουν μακρια και εριχνα με το sniper.. Ε το end game θα αργησει λιγο φανταζομαι εκτος αν το πιασουν μερικοι 24/7, εγω θα το παω πιο χαλαρα παντως. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 δεν καταλαβαινω πραγματικα...επαναλαμβανομενες αποστολες λετε και πηγαινε σκοτωσα παρε loot τελος...δηλαδη τι αλλο να μπορουν να κανουν?Αυτο ειναι το παιχνιδι...οταν παιζετε fifa/pro/basket/formula 1 λετε πω πω παλι αγωνα θα παιξω πρεπει να κερδισω...και αντε παλι απο την αρχη... Το παιχνιδι εχει 4-5 σεναρια για missions η ισως και πιο πολλα σε πολυ ομορφα μερη καποια απο αυτα με πολυ κοσμο που στο Hard ειναι αρκετα δυσκολα και σε προκαλουν ανετα! Βασικά με αρκετούς τρόπους που έχουν γίνει στο παρελθόν, ίσως να μην λύνεται τελείως αλλα feels better. More enemy types, bosses with special abilities, set-pieces, μερικά από αυτά που μπορώ να σκεφτώ. Επίσης βρήκα απίστευτα λάθος το loot drop, η κάντο αυτόματο pickup αφού σκοτώσεις το mob η βάλτο σε ένα σεντούκι όπως είχαν δείξει στην αρχή φάση borderlands. Ακόμα περιμένω full review. p.s. επίσης στο hard θα έπρεπε να υπάρχει more variations στα mobs από το απλά να ανεβαίνει το dps, και το AI θα έπρεπε να καλυβετε 100% χωρίς να φαίνεται το κεφάλι από το cover (ffs) εκτος από τα tanks που λογικό να rush. Γενικά μέχρι στιγμής δεν μου γεμίζει το μάτι για 5 χρονια production game των 60 euro. Επίσης loot game χωρίς οπτική αλλαγή σε rare κτλ is disappointing. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
seloner Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Παιδιά θα μου έρθει ένα κλειδί για division και δεν θέλω να το κρατήσω επειδή δεν μου άρεσε η beta ,όποιος ενδιαφέρεται ας μου πει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sartiv Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Παιδιά θα μου έρθει ένα κλειδί για division και δεν θέλω να το κρατήσω επειδή δεν μου άρεσε η beta ,όποιος ενδιαφέρεται ας μου πει. Σου εστειλα pm. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Βασικά με αρκετούς τρόπους που έχουν γίνει στο παρελθόν, ίσως να μην λύνεται τελείως αλλα feels better. More enemy types, bosses with special abilities, set-pieces, μερικά από αυτά που μπορώ να σκεφτώ. Επίσης βρήκα απίστευτα λάθος το loot drop, η κάντο αυτόματο pickup αφού σκοτώσεις το mob η βάλτο σε ένα σεντούκι όπως είχαν δείξει στην αρχή φάση borderlands. Ακόμα περιμένω full review. p.s. επίσης στο hard θα έπρεπε να υπάρχει more variations στα mobs από το απλά να ανεβαίνει το dps, και το AI θα έπρεπε να καλυβετε 100% χωρίς να φαίνεται το κεφάλι από το cover (ffs) εκτος από τα tanks που λογικό να rush. Γενικά μέχρι στιγμής δεν μου γεμίζει το μάτι για 5 χρονια production game των 60 euro. Επίσης loot game χωρίς οπτική αλλαγή σε rare κτλ is disappointing. κοιτα εγω ακομα ειμαι 10 lvl κ δεν ξερω ποσα πολλα εχω δει και τι εχει πιο μετα...αλλα απο τα boss που κυνηγησα εχω αντιμετωπισει καποια με φλογοβολα που επρεπε να τρεχω μακρυα αλλα με sniper που καμπερωνομουν,αλλα με αυτοματα με 100 σφαιρες που γαζωναν αλλα με πιο απλα οπλα...θελω να πω δηλαδη οτι υπαρχει μια στοιχειωδης ποικιλια...καποι πετανε βομβες αλλοι πετανε μολοτοφ αλλοι πετανε τυπου δακρυγονα που σε ζαλιζουν... Δηλαδη τι αλλο να βαζαν?το παιχνιδι δεν ειναι με τερατα... Επισης καποιοι απο το ΑΙ καλυπτονται 100% σε συγκεκριμενες στιγμες το θυμαμαι γιατι εχω τσαντιστει σε καποια σημεια που ημουν λιγο πριν τον θανατο... Οπτικη αλλαγη εχει μεχρι τα μπλε αντικειμενα σιγουρα απο κει και περα δεν ξερω δεν εχω στην κατοχη μου.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Όλο το gameplay ειναι το co-op, έχει και καλά unlocks σε skills. To ΑΙ μέχρι μια δυσκολία παίζει να κάθεται και να σε κοιτάζει ενω τις τρώει μούτρα με το τσουβάλι. Σε hard lvl 13 (εγώ 10) που μπήκα με κάτι τύπους, τρώγαμε τόσο flank, το ai δούλευε αρκετά το cover και gadgets, φεύγουν σαν τρελοί όταν πέφτουν grenades κτλ, δεν είναι ότι καλύτερο, απλά κάνει ενα αρκετά μεγάλο αλμα απο το lvl 1 στο lvl 10. Απο την άλλη, σε σολο side mission, το boss πήγαινε γύρω γύρω την σκαλοσιά με φλογοβόλο και τον έκανα kite ενω έτρωγα κρουασάν μερέντα. Το performance λίγο με στεναχωρεί, το πέιραξα απο δω / απο κεί, τελικά το άφησα στα recommended , μίξη High me Ultra, τρώει γερά dips μερικές φορές. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Ε τι ήθελες με 290 ; Max settings ; Τα πραγματικά Ultra(Με τις μπάρες στο τέρμα και HBAO+/HFTS shadows) θέλουν 980Ti SLI. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tzimaras Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Παιδιά θα μου έρθει ένα κλειδί για division και δεν θέλω να το κρατήσω επειδή δεν μου άρεσε η beta ,όποιος ενδιαφέρεται ας μου πει. Και γω ενδιαφέρομαι.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
aetos1988 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Καταλαβαίνετε ότι με τους σημερινούς CPU το AI έπρεπε να 'ναι σε τρελά επίπεδα..Ακόμα και σήμερα, το AI του πρώτου FEAR νομίζω είναι αξεπέραστο και μιλάμε για παιχνίδι που βγήκε το 2006..Προσωπικά περιμένω να δω σχόλιά σας για το end game.. Είναι αρκετά περίπλοκο αυτό δεν είναι τόσο απλό . Η επεξεργασία της τεχνητής νοημοσύνης δεν είναι φιλική για το multithreading που σημαίνει ότι η επεξεργασία ( της τεχνητής νοημοσύνης) γίνεται από ένα πυρήνα της CPU ο οποίος ταυτόχρονα χειρίζεται κι άλλες εργασίες . Αυτός είναι ίσως ο λόγος που οι εταιρείες δεν επενδύουν τόσο στην AI , μακάρι να αλλάξει αυτό με το DX12 που φαίνεται ότι θα είναι πιο φιλικό στο multithreading 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα