gountisa Δημοσ. 16 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2013 Υπάρχει και σε άλλους τομείς, π.χ. κάνουν δοκιμές στην Ιαπωνία να το εφαρμόσουν και στα αυτοκίνητα, στον Λευκό Οίκο στο χώρο του προεδρικού γραφείου υπάρχει αυτό το σύστημα και έτσι και στις δύο περιπτώσεις δεν ακούς καθόλου εξωτερικούς θορύβους. Χαίρομαι που εδραιώνεται όλο και περισσότερο αυτό το σύστημα. Εξέλιξη.
mlj Δημοσ. 16 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2013 μπράβο στους κατασκευαστές για την καινοτομία τους .. συγχαρητήρια!!!
MINDER Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 Καλό θα ήταν να εφαρμοστεί κάτι ανάλογο σε ανεμιστήρες καρτών γραφικών που κάνουν θόρυβο λές και περνάει τρακτέρ
Timonkaipumpa Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 Εχμ.. Βασικά, πλην ενός post στην πρώτη σελίδα όλα τα άλλα είναι από ανθρώπους εντελώς μα παντελώς άσχετους με το active noise control. Και αυτό χωρίς να πιάσω τα post σχετικά με τα μικρόφωνα... LOL. Για την ακρίβεια, το ANC εφαρμόζεται στην βιομηχανία πάνω από 10ετία. Στα αμάξια υπήρχε μία συζήτηση να εφαρμοστεί από την Maserati και αυτή η συζήτηση γινόταν/γίνεται στην ΕΥΡΩΠΗ. Εφαρμόζεται σε πιλοτήρια. Μέχρι και ακουστικά (εμπορικά) υπάρχουν με ANC (αναφέρθηκε σε προηγούμενο post). Το τι σήμα θα παραχθεί είναι το ελάχιστο που απασχολεί όσους ασχολούνται με το πεδίο. Υπάρχουν αρκετά πιο σημαντικά θέμα, όπως η ευστάθεια/σταθερότητα του συστήματος για το ANC (το φίλτρο στην ουσία). Δεν είναι και τόσο σημαντική είδηση... πέρα από το ότι έγινε εφαρμογή του ANC σε ένα τόσο μικρό σύστημα. Έχω απορία για το τελικό αποτέλεσμα όπως και το τι rig είχαν για να το μετρήσουν/κάνουν demo.
Kostas75 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 Πολύ ωραία!! Αλλά αργεί πολύ να έρθει! Με το που είδα το post, είπα επιτέλους να η ψύκτρα που θα αγοράσω! Και αποτελεσματική για OC αλλά και αθόρυβη, δηλαδή τέλεια!! Αλλά μετά είδα για το 2014 και ξενέρωσα..
Nomedor Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 Εγώ πάντως που έχω χτίσει ένα πρακτικά αθόρυβο pc εδώ και χρόνια που δεν το άκουγα όταν κοιμόμουν δίπλα του το βράδυ και το άφηνα ανοιχτό, χρησιμοποίησα: Τεράστια CPU ψήκτρα με έλα χαμηλής ταχύτητας ανεμιστήρα 800-1000 rpm Passive cooling gpu 6850 (της κάρφωσα έναν παρόμοιο ανεμιστήρα) Sillent PSU που σε χαμηλό φορτίο είναι σαν να μην υπάρχει 5.25 HDD Case που του έβαλα έναν green wd και του μηδένισε πρακτικά τον ήχο Silent Case με επίσης 800rpm fan Το συμπέρασμα που έβγαλα είναι ότι αν δεν θες overclocκing, οι massive ψήκτρες σε συνδυασμό με χαμηλών στροφών ανεμιστήρες κάνουν μια χαρά δουλειά χωρίς να ξεπαραδιάζεσαι σε καινούργιες τεχνολογίες. 1
qsis Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 βγαλε και τους μηχανικους σκληρους τοτε τελειως, γιατι στο τελος αυτοι θα μενουν να σου σπανε τα νευρα μονο ssd αλλα στο τελος μπορει να στη κανει κανας πυκνωτης και να τραβας τα μαλλια σου :P
Timonkaipumpa Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 Xωρίς overclock μπορείς με σωστό σχεδιασμό να εxεις PC χωρίς κανένα FAN ούτε καν στο PSU όλο με HEATSINKS. βγαλε και τους μηχανικους σκληρους τοτε τελειως, γιατι στο τελος αυτοι θα μενουν να σου σπανε τα νευρα μονο ssd αλλα στο τελος μπορει να στη κανει κανας πυκνωτης και να τραβας τα μαλλια σου :P Like a pro? MAC Pro?
Lanike71 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 Πάει ο καιρός που παίζαμε με τις αντιστάσεις...
VagelisDer Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 Πολυ ενδιαφερον! Ο θορυβος παντα αντιπαλος ηταν στα PCs μας!!!
papas8 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2013 Εχμ.. Βασικά, πλην ενός post στην πρώτη σελίδα όλα τα άλλα είναι από ανθρώπους εντελώς μα παντελώς άσχετους με το active noise control. Και αυτό χωρίς να πιάσω τα post σχετικά με τα μικρόφωνα... LOL. Για την ακρίβεια, το ANC εφαρμόζεται στην βιομηχανία πάνω από 10ετία. Στα αμάξια υπήρχε μία συζήτηση να εφαρμοστεί από την Maserati και αυτή η συζήτηση γινόταν/γίνεται στην ΕΥΡΩΠΗ. Εφαρμόζεται σε πιλοτήρια. Μέχρι και ακουστικά (εμπορικά) υπάρχουν με ANC (αναφέρθηκε σε προηγούμενο post). Το τι σήμα θα παραχθεί είναι το ελάχιστο που απασχολεί όσους ασχολούνται με το πεδίο. Υπάρχουν αρκετά πιο σημαντικά θέμα, όπως η ευστάθεια/σταθερότητα του συστήματος για το ANC (το φίλτρο στην ουσία). Δεν είναι και τόσο σημαντική είδηση... πέρα από το ότι έγινε εφαρμογή του ANC σε ένα τόσο μικρό σύστημα. Έχω απορία για το τελικό αποτέλεσμα όπως και το τι rig είχαν για να το μετρήσουν/κάνουν demo. Βασικά πριν κατηγορήσουμε τους άλλους για τις γνώσεις τους σε ένα θέμα καλό είναι να είμαστε σίγουροι πως είμαστε ψαγμένοι εμείς για τα παραδείγματα που αναφέρουμε. Την τεχνολογία ενεργής ακύρωσης θορύβου την χρησιμοποιούν και στο νέο Honda civic Ο τομέας όπου δόθηκε μεγάλη προσοχή ήταν η μείωση του θορύβου, ο οποίος αποτελεί και ένα μειονέκτημα των ντίζελ σε σχέση με τους βενζινοκινητήρες. Εκτός από τη βελτίωση της ηχομόνωσης, η Honda χρησιμοποίησε κι ένα σύστημα ενεργούς αντιστάθμισης θορύβου για τη μείωση των χαμηλόσυχνων θορύβων στο εσωτερικό με τη βοήθεια στοιχείων του ηχοσυστήματος, το οποίο λειτουργεί ανεξάρτητα από το αν το ηχοσύστημα είναι ανοιχτό. Μικρόφωνα καταγράφουν τους θορύβους χαμηλών συχνοτήτων στο χώρο επιβατών και αποστέλλουν σήμα στη μονάδα ελέγχου, η οποία στέλνει ένα ακριβές ηχητικό σήμα αντίστροφης φάσης στον ενισχυτή, που οδηγεί τα ηχεία στις πόρτες και το subwoofer στο πίσω ράφι.
qsis Δημοσ. 18 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2013 Και σε Α8 νομίζω πως έχω ακούσει τέτοια σκηνικά, αλλά δεν έχω εμβαθύνει
Timonkaipumpa Δημοσ. 18 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2013 Βασικά πριν κατηγορήσουμε τους άλλους για τις γνώσεις τους σε ένα θέμα καλό είναι να είμαστε σίγουροι πως είμαστε ψαγμένοι εμείς για τα παραδείγματα που αναφέρουμε. Την τεχνολογία ενεργής ακύρωσης θορύβου την χρησιμοποιούν και στο νέο Honda civic Ο τομέας όπου δόθηκε μεγάλη προσοχή ήταν η μείωση του θορύβου, ο οποίος αποτελεί και ένα μειονέκτημα των ντίζελ σε σχέση με τους βενζινοκινητήρες. Εκτός από τη βελτίωση της ηχομόνωσης, η Honda χρησιμοποίησε κι ένα σύστημα ενεργούς αντιστάθμισης θορύβου για τη μείωση των χαμηλόσυχνων θορύβων στο εσωτερικό με τη βοήθεια στοιχείων του ηχοσυστήματος, το οποίο λειτουργεί ανεξάρτητα από το αν το ηχοσύστημα είναι ανοιχτό. Μικρόφωνα καταγράφουν τους θορύβους χαμηλών συχνοτήτων στο χώρο επιβατών και αποστέλλουν σήμα στη μονάδα ελέγχου, η οποία στέλνει ένα ακριβές ηχητικό σήμα αντίστροφης φάσης στον ενισχυτή, που οδηγεί τα ηχεία στις πόρτες και το subwoofer στο πίσω ράφι. Το θέμα είναι ότι η "συζήτηση" που αναφέρω είναι για το 2004... Το νέο Honda Civic πότε βγήκε; Επίσης, εκείνα τα χρόνια υπήρχαν ήδη demo της τεχνολογίας αυτής και σε άλλες Ευρωπαϊκές μάρκες ενώ η χρήση του σε πιλοτήρια και αεροσκάφη είναι κάποια χρόνια πριν το 2004. Τι έλεγες;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα