Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δηλαδη η δυναμη που πηγαινει σε 4 τροχους, θα παει σε 2.

 

Μαλλον οι μπιλιαδοροι δεν θα αντεξουν...

Επεξ/σία από Liverpool89
  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

σιγουρα θα χανει σε σχεση με το 4κινητο αλλα και παλι θα εχει πολυ δυναμη

Το αντίθετο θα έλεγα εγώ... λιγότερα κινούμενα μέρη το δικίνητο, μικρότερες απώλειες, περισσότερη δύναμη στον τροχό.

Δημοσ.

Το αντίθετο θα έλεγα εγώ... λιγότερα κινούμενα μέρη το δικίνητο, μικρότερες απώλειες, περισσότερη δύναμη στον τροχό.

ναι εχει δικιο θα γραφει μεχρι και την 4η κατω και αμα ξεκινησει ποτε εμενα χαιρεταμε.

Δημοσ.

δεν ειναι μονο θεμα αν θα γραψει κατω η τεταρτη σε ενα φαναρι 

 

και τα τετρακινητα λιγοι τα ξεκινουν σωστα, τους περισσοτερους τους κοβει η τετρακινηση 

 

για μενα αλλου ειναι το θεμα, το να εχεις τοσα αλογα σε 2 ροδες (ειδικα αν μιλαμε για εμπροστοκινητο οπου με αυτες τις 2 ροδες πρεπει να στριβεις κιολας)  σε ελληνικους ειδικα δρομους.. 

 

με το σαπουνι που εχουμε, αλλα και σε πιο δυσκολες ολισθηρες συνθηκες οπως χιονια , γλιτσες, λασπες αμμο , ακομα και παγο η οποια τετρακινηση κανει την οδηγηση δραματικα  πανευκολη παρα τα πολλα αλογα 

 

ειναι δηλαδη πρακτικο το ζητημα , περα απο διαφορους  χρονους σε πιστες με τελεια ασφαλτο  ή κοντρες σε φαναρια για αυτο και η vw εβγαλε το golf με τον 3.2 4κινητο 

 

υπαρχει βεβαια και το scirocco που δεν ειναι τετρακινητο και ειναι πιο γρηγορο απο αλλα αντιστοιχα μοντελα του ιδιου group , αλλα εχει ενα σαφως μεγαλυτερο πισω μεταξονιο και ο στοχος του συγκεκριμενου αυτοκινητου ειναι κυριως να συγκριθει σε πιστα με αλλα hot hatch που πλεον εχουν φτασει τα 300 αλογα και τα οποια πιστευω οτι αγγιζουν την υπερβολη

 

σε πραγματικες συνθηκες δρομου ομως αυτα ειναι περιττα και ανουσια, εκει θες να μη σπιναρεις και να μη γλιστρας χωρις λογο κυριως για λογους ασφαλειας για να προστατευσεις τον εαυτο σου και τη περιουσια σου 

  • Like 1
Δημοσ.

Φιλε alchemist, κατα πασα πιθανοτητα, το μηχανολογικο κομματι της μετατροπης ειναι plug and play, βγαζεις το ενα και κουμπωνεις το αλλο. Το ζητημα ειναι ηλεκτρολογικα τι γινεται, αμα μπορεις να βρεις καποιον ηλεκτρολογο που εχει ξανακανει την μετατροπη, ή γενικα καποιον γατο που σκαμπαζει καν' το. Αλλιως οχι καθως θα χασεις χρονο, χρηματα, και την υπομονη σου καθως το αμαξι μπορει να μην δουλευει σωστα (ή και καθολου).

  • Like 1
Δημοσ.

Φιλε alchemist, κατα πασα πιθανοτητα, το μηχανολογικο κομματι της μετατροπης ειναι plug and play, βγαζεις το ενα και κουμπωνεις το αλλο. Το ζητημα ειναι ηλεκτρολογικα τι γινεται, αμα μπορεις να βρεις καποιον ηλεκτρολογο που εχει ξανακανει την μετατροπη, ή γενικα καποιον γατο που σκαμπαζει καν' το. Αλλιως οχι καθως θα χασεις χρονο, χρηματα, και την υπομονη σου καθως το αμαξι μπορει να μην δουλευει σωστα (ή και καθολου).

Έχει απόλυτο δίκαιο ο φίλος... γιατί μου φαίνετε εδώ νομίζουν πως ένας κινητήρας αλλάζει και βάζεις όπιον θέλεις... δεν είναι έτσι τα πράγματα....όταν βάζεις τόσα κυβικά παραπάνω αλλάζουν ΟΛΑ. Απο τη πλεξούδα το καντράν μέχρι και η εξάτμιση που φοράς σε πολλές περιπτώσεις.

Έχω κάνει αλλαγή απο 1.6 σε 1.8 Xsara και πραγματικά δεν μένει τίποτα ίδιο.

Και φωτό για να καταλάβεις πως θα μείνει το αμάξι..όταν κάνεις μετατροπή...και ειδικά με τόση διαφορά.

Αυτό ήταν το δικό μου.

post-89376-0-33015500-1371654820_thumb.jpg

Δημοσ.

Εγω θα σου ελεγα οτι δεν αξιζει να κανεις την μετατροπη στο συγκεκριμενο μοτερ, μεγαλη διαδικασια/ρισκο για ελαχιστο οφελος. Εκτος και αν εχει προβληματα το μοτερ σου.

Αν ελεγες για 2λιτρο αλλαζε το πραγμα. 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...