Apoll Δημοσ. 16 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2013 Αν μπαίνει ο κινητήρας και είναι αποδεδειγμένο από κάποιον άλλον που το έχει κάνει, τότε βάλτε τον. Όταν άλλαξα τον κινητήρα στο MRS (ΜR2 MK3/Spyder) από τον 1.8 1ZZ-FED VVTI με έναν τρίλιτρο V6 1MZ-FE από Camry, το μόνο που χρειάστηκα ήταν να κάνω μία δήλωση στην DVLA και φυσικά στην ασφαλιστική. Δεδομένου ότι ο κινητήρα είναι προ 2001, πληρώνω τα ίδια στα τέλη κάθε χρόνο με τον 1.8. Οι αλλάγες που χρειάστηκαν. Το κιβώτιο σε ένα 6 ταχυτήτων ενός facelift MR2 ΜΚ3, αντλίες και μερικά bracket. Τα φρένα είχα πιο καλά βάλει ήδη, μαζί με άλλες αλλαγές. Μου στοίχισε πριν χρόνια, 2Κ η όλη αλλαγή.
NickTG Δημοσ. 16 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2013 Εσύ όμως δεν είχες επιλογή. Για να έχεις αντίστοιχο αμάξι με τέτοιο κινητήρα έπρεπε να δώσεις πολλά παραπάνω και να πας για κάποια Lotus.Στην περίπτωση αυτή μπορεί απλά να το δώσει και να πάρει το αντίστοιχο Leon, A3, Octavia με τον 1.8TFSi χωρίς να μπλέξει με αλλαγές κινητήρα.
Liverpool89 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2013 Αν μπαίνει ο κινητήρας και είναι αποδεδειγμένο από κάποιον άλλον που το έχει κάνει, τότε βάλτε τον. Όταν άλλαξα τον κινητήρα στο MRS (ΜR2 MK3/Spyder) από τον 1.8 1ZZ-FED VVTI με έναν τρίλιτρο V6 1MZ-FE από Camry, το μόνο που χρειάστηκα ήταν να κάνω μία δήλωση στην DVLA και φυσικά στην ασφαλιστική. Δεδομένου ότι ο κινητήρα είναι προ 2001, πληρώνω τα ίδια στα τέλη κάθε χρόνο με τον 1.8. Οι αλλάγες που χρειάστηκαν. Το κιβώτιο σε ένα 6 ταχυτήτων ενός facelift MR2 ΜΚ3, αντλίες και μερικά bracket. Τα φρένα είχα πιο καλά βάλει ήδη, μαζί με άλλες αλλαγές. Μου στοίχισε πριν χρόνια, 2Κ η όλη αλλαγή. Πρεπει τωρα να κανεις και ενα συμβολαιο με καποιο πρατηριο εδω στην ελλαδα γιατι αλλιως τα λεφτα που εδωσες για την μετατροπη θα τα ξαναδωσεις σε ενα χρονο για βενζινη. Υ.Γ. Ξερω οτι τωρα δεν εισαι Ελλαδα.
Apoll Δημοσ. 16 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2013 Εσύ όμως δεν είχες επιλογή. Για να έχεις αντίστοιχο αμάξι με τέτοιο κινητήρα έπρεπε να δώσεις πολλά παραπάνω και να πας για κάποια Lotus. Στην περίπτωση αυτή μπορεί απλά να το δώσει και να πάρει το αντίστοιχο Leon, A3, Octavia με τον 1.8TFSi χωρίς να μπλέξει με αλλαγές κινητήρα. θα συμφωνήσω μαζί σου. Είναι αστείο να αλλάζει κινητήρα σε Golf με κάτι που μπορεί να πάρει ολόκληρο. Leon FR για παράδειγμα. Lotus ήταν μία καλή λύση, απλά είμαι συναισθηματικά δεμένος με το MRS. Οπότε όταν χρειάστηκα κινητήρα πριν 5 χρόνια τον άλλαξα. Όσον αφορά την κατανάλωση, τα ίδια πάνω κάτω είναι Αγγλία - Ελλάδα στις τιμές στα καύσημα. Αλλά και καινούργιο να πάρω (370Ζ, GT86) τα ίδια καταπίνουν.
Alchemist` Δημοσ. 16 Ιουνίου 2013 Μέλος Δημοσ. 16 Ιουνίου 2013 Για άλλη μια φορά ευχαριστώ για τις απαντήσεις αλλά να διευκρινήσω τα εξής: 1) 1.4TSI -> ~150PS , 1.8TSI -> 170PS... Ο συγκεκριμένος 1.8TSI έχει περασμένο πρόγραμμα και βγάζει 205PS. Οπότε η όλη κουβέντα δεν γίνεται για 20 άλογα, αλλά για 50+. 2) Δεν ξεκίνησα την όλη κουβέντα σε φάση "τι να κάνω για να δώσω στο golf άλογα?". Έχω την συγκεκριμένη δυνατότητα με τα χρήματα που ανέφερα και δεν ψάχνω να δω αν αξίζει σε σχέση με οποιασδήποτε άλλες επιλογές. Η ερώτησή μου είναι αν αξίζει, λαμβάνοντας υπόψη τις τυχόν ασυμβατότητες/επιπλοκές/εξτρά ανταλλακτικά που μπορεί να χρειαστούν και αν γνωρίζει κανείς ειδικότερα τις επιπλοκές αυτές. Φαινομενικά μπορεί να μπει ο κινητήρας επάνω και να δουλέψουν όλα μια χαρά... Υπάρχει όμως π.χ. η πιθανότητα να θέλω άλλα ημιαξόνια, αντλία βενζίνης κτλ... Θα ήθελα να το ξέρω αυτό λοιπόν πριν αρχίσω και λύνω το αυτοκίνητο...
Joshua21 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2013 2) Δεν ξεκίνησα την όλη κουβέντα σε φάση "τι να κάνω για να δώσω στο golf άλογα?". Έχω την συγκεκριμένη δυνατότητα με τα χρήματα που ανέφερα και δεν ψάχνω να δω αν αξίζει σε σχέση με οποιασδήποτε άλλες επιλογές. Η ερώτησή μου είναι αν αξίζει, λαμβάνοντας υπόψη τις τυχόν ασυμβατότητες/επιπλοκές/εξτρά ανταλλακτικά που μπορεί να χρειαστούν και αν γνωρίζει κανείς ειδικότερα τις επιπλοκές αυτές. Φαινομενικά μπορεί να μπει ο κινητήρας επάνω και να δουλέψουν όλα μια χαρά... Υπάρχει όμως π.χ. η πιθανότητα να θέλω άλλα ημιαξόνια, αντλία βενζίνης κτλ... Θα ήθελα να το ξέρω αυτό λοιπόν πριν αρχίσω και λύνω το αυτοκίνητο... Κανονικά όλες αυτές τις τυχόν ασυμβατότητες/επιπλοκές/εξτρά ανταλλακτικά πρέπει να τις ξέρουν ο μηχανικός και ο ηλεκτρολόγος που θα σου κάνουν τη μετατροπή αυτή. Ο μηχανικός σου τι ακριβώς σου είπε τι ακριβώς θα κάνει με το "εκατοστάρι" που θα πάρει? Θα ξηλώσει το παλιό μοτέρ, θα πετάξει πάνω το καινούργιο εφόσον ταιριάζουν οι βάσεις, και απλά θα κουμπώσει τα ημιαξόνια αν ταιριάζουν σε καρέ-μήκος κτλ? Από ηλεκτρολόγο έχεις πάρει προσφορά? Ή να το θέσω καλύτερα, έχεις βρει ηλεκτρολόγο γνώστη του αντικειμένου?
Alchemist` Δημοσ. 16 Ιουνίου 2013 Μέλος Δημοσ. 16 Ιουνίου 2013 Κανονικά όλες αυτές τις τυχόν ασυμβατότητες/επιπλοκές/εξτρά ανταλλακτικά πρέπει να τις ξέρουν ο μηχανικός και ο ηλεκτρολόγος που θα σου κάνουν τη μετατροπή αυτή. Ο μηχανικός σου τι ακριβώς σου είπε τι ακριβώς θα κάνει με το "εκατοστάρι" που θα πάρει? Θα ξηλώσει το παλιό μοτέρ, θα πετάξει πάνω το καινούργιο εφόσον ταιριάζουν οι βάσεις, και απλά θα κουμπώσει τα ημιαξόνια αν ταιριάζουν σε καρέ-μήκος κτλ? Από ηλεκτρολόγο έχεις πάρει προσφορά? Ή να το θέσω καλύτερα, έχεις βρει ηλεκτρολόγο γνώστη του αντικειμένου? Ο μηχανικός είναι ξάδερφος του φίλου μου που μου δίνει και τον κινητήρα. Τσάμπα θα μας την κάνει την αλλαγή αλλά προφανώς και θα του δώσουμε από ένα κατοστάρι του ανθρώπου για τον κόπο του. Γνωστης του αντικειμένου και έχει κάνει πολλές παρόμοιες δουλειές, ενώ επίσης έχει δουλέψει με τον κινητήρα που μου δίνει. Δεν έχει κάνει την συγκεκριμένη μετατροπή όμως... Άκρη θα βγεί και εκεί, απλά ήθελα να συγκεντρώσω όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες πριν μπώ στο συνεργείο... Μπορεί δηλαδή για παράδειγμα το ότι θέλει πιο ισχυρή αντλία βενζίνης να το γνωρίζει κάποιος ήδη και να με διαφωτίσει... Έτσι θα ξεκινήσουμε την δουλειά πιο προετοιμασμένοι...
Joshua21 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2013 Ο μηχανικός είναι ξάδερφος του φίλου μου που μου δίνει και τον κινητήρα. Τσάμπα θα μας την κάνει την αλλαγή αλλά προφανώς και θα του δώσουμε από ένα κατοστάρι του ανθρώπου για τον κόπο του. Γνωστης του αντικειμένου και έχει κάνει πολλές παρόμοιες δουλειές, ενώ επίσης έχει δουλέψει με τον κινητήρα που μου δίνει. Δεν έχει κάνει την συγκεκριμένη μετατροπή όμως... Άκρη θα βγεί και εκεί, απλά ήθελα να συγκεντρώσω όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες πριν μπώ στο συνεργείο... Μπορεί δηλαδή για παράδειγμα το ότι θέλει πιο ισχυρή αντλία βενζίνης να το γνωρίζει κάποιος ήδη και να με διαφωτίσει... Έτσι θα ξεκινήσουμε την δουλειά πιο προετοιμασμένοι... Δεν μου απάντησες, ηλεκτρολόγο έχεις βρει? Το ηλεκτρολογικό κομμάτι είναι πιο σημαντικό από το μηχανικό σε τέτοιες μετατροπές. Και sorry, δεν έχω ιδέα για τις πληροφορίες που χρειάζεσαι, πες μου για Nissan και θα σου πω ότι θέλεις
*Kezar* Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 για να σου βαλει το μοτερ θελει 100-300 ευρω..χωρις πατεντες εαν κουμπωνει ακριβως.. μην σου πω τα 300 πολλα ειναι.. για να φτιαξεις τα ηλεκτρολογικα θα θες κανενα 600+ γιατι εκει παιζεται η ολη μαγκια.. ρωτα στον HPS (haris perfomance solution) στο περιστερι που ασχολειται με τετοια μονο
xpapias Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 Ρώτα και από εδώ. Ασχολείται μόνο με VW και Seat και είναι από τους γνωστότερους στις μετατροπές τους. Εννοείται θα του πεις ότι θα στην κάνει αυτός την αλλαγή γιατί αλλιώς θα φας βρίσιμο...
qsis Δημοσ. 18 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2013 ακομα καλυτερα να βαλεις r32 και να πετας. να βαλει τον 3.2 και να μεινει 2κινητος; δε λεει
Waldo_Vrs Δημοσ. 18 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2013 Όλα θα αλλάξουν...θα δείς στο τέλος που θα μείνει κουφάρι το αμάξι... θα ανεβάσω φωτό μετά να δεις πως ήταν το Xsara μου. Για μένα δεν αξίζει..δεν θα το ξαναέκανα.... όταν ανεβάζεις τα cc πάνω απο το 25% τον υπάρχων έχει τρελή χαρτούρα...
bloodmaniac Δημοσ. 18 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2013 να βαλει τον 3.2 και να μεινει 2κινητος; δε λεει σιγουρα θα χανει σε σχεση με το 4κινητο αλλα και παλι θα εχει πολυ δυναμη
Ntinaras Δημοσ. 18 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2013 ναι αλλα αυξανει δραματικα και το βαρος και τη καταναλωση καλυτερα 1.8Τ.
qsis Δημοσ. 18 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2013 ναι αλλα αυξανει δραματικα και το βαρος και τη καταναλωση καλυτερα 1.8Τ. Όχι απαραίτητα πολύ μεγαλύτερο βάρος Σκέψου ότι ένας τούρμπο έχει και διάφορα περιφερειακά παρελκόμενα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα