Alchemist` Δημοσ. 14 Ιουνίου 2013 Share Δημοσ. 14 Ιουνίου 2013 Καλησπέρες...Έχω βρεί σε πολύ καλή τιμή έναν κινητήρα 1.8 TSI από Seat Leon (μοντέλο 2008, engine code: BZB/CDAA ) και θέλω να τον περάσω στο Golf V TSI 140PS που έχω. Είναι δυνατή η τοποθέτηση σε αρχική φάση? Και αν ναι, τι άλλα τμήματα του αυτοκινήτου θα χρειαστεί να αλλάξω? Μαζί με τον κινητήρα του Leon παίρνω σασμαν, εγκέφαλο, πλεξούδα. Επίσης, εφόσον θα αλλάξω και εγκέφαλο, τι ασυμβατότητες μπορεί να υπάρχουν με άλλες λειτουργίες του αυτοκινήτου? Ευχαριστώ προκαταβολικά. Υ.Γ. έχω κάνει ανάλογο θέμα στο vwclub αλλά επειδή Α) έχουμε και εδώ μερικά τσακάλια και Β) θέλω απάντηση σε αυτή την δεκαετία είπα να ρωτήσω και στο ινσόμνια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 14 Ιουνίου 2013 Share Δημοσ. 14 Ιουνίου 2013 Έστω οτι γίνεται να τον περάσεις, νόμιμα δεν νομίζω να μπορείς να τον δηλώσεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alchemist` Δημοσ. 14 Ιουνίου 2013 Μέλος Share Δημοσ. 14 Ιουνίου 2013 Απ'όσο ρώτησα (στο υπουργείο) δηλώνεις τον νέο αριθμό κινητήρα και πραγματοποιείται σχετική αλλαγή στην άδεια κυκλοφορίας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kage Δημοσ. 14 Ιουνίου 2013 Share Δημοσ. 14 Ιουνίου 2013 οτι βγαινει σε συγκεκριμνεο μοντελο μπορεις να το δηλωσεις κανονικα. το ερωτημα ειναι αν αξιζει.99% οχι εκτος και αν εισαι μηχανικος .ρυμισεις και δωσε.τροπετο εχεις βρει(μιζα,δυναμο,τρομπες)?ποσο? αν θες τα 40αλογα τα φτανεις με κανα 2χιλιαρο. αν θες περισσοτερα πιο ευκολα θα πουλησεις το δικο σου για να παρεις ενα 1.8τ στην ιδια τιμη. σιγουρα το 1.8 θα εχει καλυτερα ακρα-αμορτισερ-σποιλερ-λαστιχα-φρενα κτλ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Hyphen Δημοσ. 14 Ιουνίου 2013 Share Δημοσ. 14 Ιουνίου 2013 Παρακυνδινευμενο το βρισκο...που ξερεις τι θα σου βγαλει μετα. Για μενα πας καρφωτος για προγραμμα revo και θα παρεις τα 30-40 αλογακια...και το κρατας ετσι οπως ειναι και ουτε μετα να ψαχνεις τι εχει παει στραβα ουτε φασταριες... Ασε που θα σου κοστισει 1-1.5 χιλιαρικο και καθαρισες Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alchemist` Δημοσ. 14 Ιουνίου 2013 Μέλος Share Δημοσ. 14 Ιουνίου 2013 οτι βγαινει σε συγκεκριμνεο μοντελο μπορεις να το δηλωσεις κανονικα. το ερωτημα ειναι αν αξιζει.99% οχι εκτος και αν εισαι μηχανικος .ρυμισεις και δωσε.τροπετο εχεις βρει(μιζα,δυναμο,τρομπες)?ποσο? αν θες τα 40αλογα τα φτανεις με κανα 2χιλιαρο. αν θες περισσοτερα πιο ευκολα θα πουλησεις το δικο σου για να παρεις ενα 1.8τ στην ιδια τιμη. σιγουρα το 1.8 θα εχει καλυτερα ακρα-αμορτισερ-σποιλερ-λαστιχα-φρενα κτλ Δεν υπάρχει golf με αυτόν τον κινητήρα. Άρα δηλαδή δεν μπορώ να τον δηλώσω? Δεν είναι τροπέτο, απλά είναι φίλος θα αλλάξει τα αντίστοιχα κομμάτια στο δικό του αυτοκίνητο και μου τα δίνει σχεδόν τσάμπα (1χιλιάρικο μαζι με ζάντες και δισκόφρενα). Επίσης έχω μηχανικό γνωστό μου και θα μας κάνει την αλλάγη με κάνα εκατοστάρι... Στα + επίσης είναι ότι εγώ έχω 90.000χλμ ενώ το μοτέρ αυτό έχει 40.000. Έχω την έκδοση GT Sport του Golf V, οπότε έχω ενισχυμένες αναρτήσεις κτλ... Ο λόγος που κάνω και το θέμα είναι για να δώ τι θα χρειαστεί και τι όχι για να δω αν αξίζει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Hyphen Δημοσ. 14 Ιουνίου 2013 Share Δημοσ. 14 Ιουνίου 2013 Αν μιλαμε μονο για 1 χιλιαρικο θα μπορουσες να το δοκιμασεις αλλα μην βρεθεις προ εκπληξεως μολις αρχισει και βγαζει διαφορα. Αν εμπιστευεσαι τοσο πολυ τον μηχανηκο σου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kage Δημοσ. 15 Ιουνίου 2013 Share Δημοσ. 15 Ιουνίου 2013 για ενα χιλιαρικο καλο ακουγεται .ο φιλος σου τι θα βαλει ?ουτε προλαβε να το χαρει και το αλλαζει με τι? http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=27199&subid=2&pubid=112351158 http://www.nissantuners.gr/forum/index.php?topic=6408.0 http://www.gocar.gr/useful/6215,Diadikasia_allaghs_kinhthra.html Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2013 Share Δημοσ. 15 Ιουνίου 2013 Απ'όσο ρώτησα (στο υπουργείο) δηλώνεις τον νέο αριθμό κινητήρα και πραγματοποιείται σχετική αλλαγή στην άδεια κυκλοφορίας. Δεν είναι έτσι. Πρώτα από όλα αριθμός κινητήρα δεν παίζει ρόλο, μόνο ο τύπος του. Χρειάζεται μελέτη από μηχανολόγο, πιστοποιητικό καυσαερίων από το ΚΤΕΟ ελληνικού, τιμολόγιο από τον μηχανικό που έκανε την μετατροπή, πιθανότατα τιμολόγιο για κάποια ενισχυμένα εξαρτήματα κτλ. Εκτός αν κάποιος άλλος έχει ήδη κάνει και δηλώσει την ίδια μετατροπή που θέλεις να κάνεις εσύ, οπότε η διαδικασία είναι πιο απλή. Το τι έχει δηλωθεί ως τώρα μπορείς να το δεις εδώ: http://www.yme.gr/?getwhat=1&oid=567&id=&tid=567 Για να πάρεις μια ιδέα για το κόστος απευθύνσου σε μηχανολόγο που θα τον χρειαστείς ούτως ή άλλως. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alchemist` Δημοσ. 15 Ιουνίου 2013 Μέλος Share Δημοσ. 15 Ιουνίου 2013 Παιδιά ευχαριστώ πάρα πολύ για τις απαντήσεις περί νομιμότητας, νομίζω ότι διαλευκάνθηκε πλήρως το θέμα.Σχετικά με την μετατροπή και τα περί συμβατότητας γνωρίζει κάποιος κάτι περισσότερο?Ευχαριστώ και πάλι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Liverpool89 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2013 Share Δημοσ. 15 Ιουνίου 2013 Νομιζω οτι seat και vw εχουν παραπλησιους κινητηρες . Οπως η peugeot με την citroen . Δεν παιρνω και ορκο. Θα ρωτησω ομως. Τωρα αν αυτος που θα στην περασεις εχει ορεξη, ειναι μαστορας απο θεμα να μπεις, αν ταιριαζουν οι βασεις δεν θα ζοριστει. Το θεμα ειναι στα ηλεκτρικα μερη, στο κιβωτιο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bloodmaniac Δημοσ. 15 Ιουνίου 2013 Share Δημοσ. 15 Ιουνίου 2013 Παιδιά ευχαριστώ πάρα πολύ για τις απαντήσεις περί νομιμότητας, νομίζω ότι διαλευκάνθηκε πλήρως το θέμα. Σχετικά με την μετατροπή και τα περί συμβατότητας γνωρίζει κάποιος κάτι περισσότερο? Ευχαριστώ και πάλι. αυτος που θα σου κανει την μετατροπη θα σου φτιαξει το εγκεφαλο ετσι ωστε να τεριαξει με το ολο αυτοκινητο.εφοσον θα ανεβεις μονο 20 αλογα δεν θα χρειαστεις καλυτερα φρενα η κατι τετοιο.αν ομως εχεις σκοπο να ανεβεις κ αλλο (εισαγωγη-προγραμμα-εξατμιση) τοτε πρεπει να σκεφτεις σοβαρα να αναβαθμισεις τα φρενα σου.η πιο οικονομικη λυση ειναι να βαλεις τα φρενα του gti. αυτο που εχω να πω εγω ειναi εφοσον εισαι σε tsi καλυτερα να βαλεις ενα προγγραματακι στο εγγεφαλο και να ανεβεις αλογα παρα να αλλαξεις μοτερ για μονο 20 αλογα. για αλλαγη μοτερ καλυτερα να πας σε 2λιτρο απο gti εκει θα δεις διαφορες αν παλει το σηκωνει η τσεπη σου ακομα καλυτερα να βαλεις r32 και να πετας. η πειρα μου στο χωρο δεν ειναι μεγαλη (για αυτο μπορει και λεω και κατι λαθος) και οτι εχω μαθει το εχω μαθει απο τα παιδια του vwclub οποτε καλυτερα να περιμενεις απαντηση απο εκεινους που ξερουνε πολλα στο χωρο των μεταρτοπων.οσον αφορα τα νομικα απο οσο ξερω δεν μπορεις να βαλεις μοτερ μεγαλυτερο απο οτι βγαινει το μοντελο.δλδ το golf βγαινει μεχρι 3.200cc(r32) οποτε απο εκει και κατω δεν εχεις προβλημα αν πας να βαλεις ομως το 4.200 Πχ του audi θα εχεις προβλημα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 15 Ιουνίου 2013 Share Δημοσ. 15 Ιουνίου 2013 Γιατί θες να μπλέξεις σε τέτοια διαδικασία? Καλύτερη λύση είναι να το πουλήσεις και να αγοράσεις κάποιο αυτοκίνητο του ομίλου που να φοράει ήδη το μοτέρ που θες. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
*Kezar* Δημοσ. 16 Ιουνίου 2013 Share Δημοσ. 16 Ιουνίου 2013 Εαν εχει διαφορετικο σασμαν που θα εχει θες. -σασμαν -πλεξουδα -εγκεφαλο και να τα πας σε καποιον που γνωριζει το αμαξι και σωστο μαστορα.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kage Δημοσ. 16 Ιουνίου 2013 Share Δημοσ. 16 Ιουνίου 2013 κοιτα αφου μεταξυ μας το ξερουμε οτι δεν θα το δηλωσεις ηλεκτρολογο θελει βασικα ο μηχανικος ερχεται σε 2η μοιρα.παρολα αυτα ο δικος σου εχει ξανακανει τετοια αλλαγη και δεχεται μονο με 100ε?το θεωρω γελοιο ποσο για τις ωρες που θα φαει.δηλ.και φιλος σου να ναι προτιμοτερο ηταν να μην παρει τπτ τωρα.μηπως θελει να σε παγιδεψει.δηλ.να ξερεις χρειαζετε καντραν,εγκεφαλο σαζμαν κτλ anyway κοιταξα οτι στο vwclub και ειδα οτι δεν εχεις απαντησεις...στανταρτ καπου καποτε θα εχουν γραψει ποιοι(συνεργεια) ασχολιουνται με τετοιες μετατροπες!πας απο κει και ρωτας κτλ. http://www.vwgolf-club.gr/forum/ δες και αυτο κατα 99% το φορουμ ακομη το χει καποιος ελληνας απο γερμανια.αυτοι εκει στην γερμανια πειραζουν τα παντα και το παληκαρι γουσταρει τα golf.λογικα θα σε βοηθησει-ρωτησει αν το χουν ξαναεπιχειρησει. υ.γ. αν μπεις εχει ακομη r32? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα