Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

θέλω να κάνω μια μετατροπή της dvd ταινιοθήκης μου για λόγους backup σε αρχεία video έτσι ώστε να μπορώ να τα βλέπω χωρίς να βάζω καθε φορά το dvd. Μιλάω για τη ταινία σκέτη (χωρις special features κτλ) Με ελληνικούς υποτιτλους.

Δοκίμασα το freemake video converter που είναι και τζάμπα. Tα φτιάχνει μια χαρά αλλά μου βγαίνουν μεγάλα τα αρχεία. Tα avi γύρω στο 1,7 Gb. Τα mp4 το ίδιο. Τα mpeg γύρω στα 5 Gb.

Στις ρυθμίσεις έβαλα 720p η "same as souce".

Επειδή είμαι άσχετος με το θέμα για βοηθήστε με λίγο. 

Δημοσ.

Η μέγιστη ανάλυση για DVD είναι 720χ576 οπότε μην βάζεις 720p,τα 1,7gb μια χαρά είναι για ταινία,αλλά αν θες βάλε καρφωτά την ανάλυση και βάλει 1,500kbps στο bitrate και διπλό πέρασμα,είναι το χαμηλότερο για avi που βγάζει καλή ποιότητα,κατά τα άλλα κάνε πειράματα σε μικρά κλιπάκια για να δεις τι είναι αποδεκτό για εσένα. 

Δημοσ.

DVD Decrypter

+

DVDx

επίσης πρέπει να βάλεις και codec στο pc σου και με διαφορα test να διαλέξεις αυτόν που σου άρεσε σαν εικόνα και size

Δημοσ.

ευχαριστώ παιδιά. Αρχίζω τις δοκιμές.

Κάτι ταινίες που είχα κατεβάσει γιατί είναι μικρότερα τα αρχεια?

Δημοσ.

Εδώ το θέμα είναι για DVD που πρέπει να περαστεί στο pc και να γίνει encoding σε αρχείο και όχι για το πως να μικρύνεις HD video.

Διαφορετικό το ένα από το άλλο.

Kαλο το RipBot264 κανει και Distrubuted Encoding

Δημοσ.

Εδώ το θέμα είναι για DVD που πρέπει να περαστεί στο pc και να γίνει encoding σε αρχείο και όχι για το πως να μικρύνεις HD video.

Διαφορετικό το ένα από το άλλο.

Kαλο το RipBot264 κανει και Distrubuted Encoding

Δεν έδωσα link προς την αρχή του topic για να το διαβάσει όλο ο topic starter, αλλά προς συγκεκριμένο δικό μου post σε εκείνο το topic στο οποίο και αναφέρω προγράμματα που κάνουν αυτό που ζητά.

Δημοσ.

Το Freemake Video Converter σου δίνει τη δυνατότητα να καθορίσεις το μέγεθος του αρχείου που θα φτιάξει, και -σε αυτή την περίπτωση- επιλέγει αυτόματα το bitrate του βίντεο.

Δημοσ.