adtakhs Δημοσ. 15 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2013 Η αρχιτεκτονική της AMD ήθελε ψηλά κλόκια για να αποδόσει. Η glofo όμως τα έκανε μαντάρα. "αμφιβάλω όμως να πω στον φίλο μου που το θελει για δουλειά να το πάρει,γιατι ξέρω οτι αργά η γρήγορα θα γινω ρόμπα" απλά epic!!! Υψηλο turbo θέλει στην πραγματικότητα που θα παίζει διαφορετικά από 1 έως 7 πυρήνες ... Τα ρολόγια σε full load (multithread) αν το front ήταν σωστό δεν χρειαζόταν να ειναι υψηλά ... Η αρχιτεκτονική της AMD ήθελε ψηλά κλόκια για να αποδόσει. Η glofo όμως τα έκανε μαντάρα. Τα υψηλα κλοκια χρειαζονται γιατι παιζεις σε single thread με 2 ALUS στα IEU . Αλλά ταυτόχρονα τα άλλα ALUS στους άλλους cores συνεχίζουν να καταναλώνουν χωρίς να προσθέτουν τίποτα. Ενας Piledriver εχει Σε CMT κλειστό 4 cores -4 threads 4 ALUs σε κάθε module 2 Alus σε κάθε thread !!!! (δεν μοιρόζονται μεταξύ τους) 8 ALUS στο σύνολο για τα 4 thread που μπορούν να ανοίξουν με 1 core ενεργό ανά module ! Με CMT ανοικτό 8 CORES - 8 THREAD 4 ALUS ανά module 2 ALUS ανά thread 16 ALUS συνολικά !!! Αρα το CMT σε ότι αφορά τα IEU παίζει άκριβώς όπως το CMP (Phenoms αλλά με μικρότερες IEU) Οι Hass έχουν με HT κλειστό ! 4 COREs - 3 THREADs 3 ALUS ανά CORE 3 ALUS ανά thread 12 ALUS συνολικά !! Με HT ανοικό έχουν 4 COREs - 3 THREADs 3 ALUS ανά CORE 3 ALUS ανά thread 12 ALUS συνολικά !! Βλέπεις λοιπόν πως ο FX έχει την δυνατότητα με σωστότερο front να παίξει καλύτερα από Hass σε βαριές πολυνηματικές εφαρμογές ! (16ALUs vs 12ALUs) Σε εφαρμογές έως 4 πυρήνες ... χάνει γιατί δεν έχει πλήρη εκμετάλευση των 4 ALUS του κάθε module + ότι τα 4 ALUS θέλουν περισσότερα trnsistor για την υλοποίηση = κατανάλωση, από οτι τα 3 ALUS του Intel. Αν η AMD είχε σχεδιασμό όπου τα 4 ALUS να μπορούσαν να εκμεταλλευτούν από κάθε πυρήνα θα ήταν μπροστά παντού.
jsiskos Δημοσ. 16 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2013 Πολύ σωστά τα λες adtakh. Σίγουρα υπάρχει χώρος για μεγάλες βελτιώσεις, αλλά μη νομίζεις ότι όλα αυτά γίνονται χωρίς κόστος (οποιασδήποτε μορφής). Εγώ μιλούσα για το τι έπρεπε να γίνει ώστε να αποδώσει η συγκεκριμένη αρχιτεκτονική όπως ακριβώς την εμπνεύστηκε η AMD!
Orgios Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 http://www.pcgamer.com/2013/06/16/how-amds-hardware-in-next-gen-consoles-will-affect-pc-gamers/ Για όσους είχαν αμφιβολίες για τα λεγόμενα μας....
MoviemakerGr Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 Κανείς δεν αμφιβάλει για το ότι είναι παιχνιδοκαρτες πίστεψε με.. Φυσικά πάντα είναι καλύτερο μετά την ενημέρωση κ το διάβασμα να χτίζεις κ δική σου άποψη. Αλλά για να το πετύχεις αυτό πρέπει να τα δοκιμάσεις κ τα δυο.
adtakhs Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 Κανείς δεν αμφιβάλει για το ότι είναι παιχνιδοκαρτες πίστεψε με.. Φυσικά πάντα είναι καλύτερο μετά την ενημέρωση κ το διάβασμα να χτίζεις κ δική σου άποψη. Αλλά για να το πετύχεις αυτό πρέπει να τα δοκιμάσεις κ τα δυο. Παιχνιδόκαρτες είναι όλες οι Nvidia σειράς 600/700 εκτός της TITAN .... Εχουν DP = 1/24 SP ... Τραγικό ...απλά. Τώρα τι λες εσύ ... λίγο αξίζει ... Και για να μην νομίζεις πως τα λέω εγώ : 1
MoviemakerGr Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 Παιχνιδόκαρτες είναι όλες οι Nvidia σειράς 600/700 εκτός της TITAN .... Εχουν DP = 1/24 SP ... Τραγικό ...απλά. Τώρα τι λες εσύ ... λίγο αξίζει ... Και για να μην νομίζεις πως τα λέω εγώ : To ότι καταφεύγεις πάντα να μετατρέπεις σε προσωπικό μια διαφωνία δείχνει το ήθος σου και αυτό είναι συνάρτηση και της αξιοπιστίας σου. Το ποστ μου έχει άλλες 2 προτάσεις που θα κάνεις πολύ καλά να τις κάνεις bold και αυτές και να τις ακολουθήσεις μπας και.. Άσε τους αλλους να κρίνουν .. ακόμα περιμένω την απάντηση από το cpuboss που τους έστειλες τελικά ? email να τους πεις οτι λένε μπούρδες επειδή διαφωνούν και αυτοί μαζί σου..
jsiskos Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 Παιχνιδόκαρτες είναι όλες οι Nvidia σειράς 600/700 εκτός της TITAN .... Εχουν DP = 1/24 SP ... Τραγικό ...απλά. Τάκη, χρειάζεται το DOUBLE PRECISION στα παιχνίδια; Τι να το κάνουνε;;;;;;;;
MoviemakerGr Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 Μάλλον ότι κάνουν και οι AMD to Cuda το PsyhX κλπ.. Όταν απομονώνεις απλά παραπληροφορείς.. το βλέπουμε συνεχώς στις Tv μας..
adtakhs Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 Τάκη, χρειάζεται το DOUBLE PRECISION στα παιχνίδια; Τι να το κάνουνε;;;;;;;; Μίλησε για παιχνιδόκαρτες και του απάντησα ! Δηλαδή πως οι AMD είναι μόνο για παιχνίδια... Ας στραφεί η Nvidia σε open cl που είναι έτη φωτός πίσω και βλέπουμε. Σε λιγότερο από ένα έτος το cuda θα είναι παρελθόν ... Είδη photoshop και premiere έφυγαν από εκεί για να στηρίξουν ανοικτά πρότυπα. Η σειρά 600/700 δεν είναι κάτι άλλο από κομμέα chip σχεδιασμένα για gaming ώστε να πετύχουν καλό performance/watt στον τομέα αυτό. Μιλησα για 600/700 σειρά και ΟΧΙ για την TITAN που είναι μια μέση κατάσταση DP = 1/3 SP .
MoviemakerGr Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 και η παραπληροφόρηση συνεχίζεται .. Το photoshop k to premiere πρώτη φορά θα τις εντάξουν δεν έφυγαν από πουθενά μιας και μέχρι σήμερα λειτουργούν με το Cuda.. Για το open cl θα έχεις bench σύντομα από την 770. Η nVidia πουλάει και quadro δεν έχει firepro στο ράφι να τις ξεσκονίζει,φυσικό είναι να προσανατολίσει την παραγωγή της ανάλογα την χρήση της κρατώντας όμως τις κάρτες της συνολικά (αυτό ξέρω ότι το αποφεύγεις όπως ο διάολος το λιβάνι) πάνω από τον ανταγωνισμό.. Υπάρχουν ακόμα 1000δες εφαρμογές όπως το πιο διάσημο color correction davinci που δεν έχουν συμπεριλάβει τις AMD ακόμα στα σχέδια τους.. Τα υπόλοιπα τύπου ότι το cuda θα αποτελεί παρελθόν σε ένα έτος εεε και να θέλω δεν μπορώ να τα σχολιάσω..
adtakhs Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 Καλά η adobe δεν δήλωσε πως "MGE is new to Photoshop CS6, and uses both the OpenGL and OpenCL frameworks. It does not use the proprietary CUDA framework from nVidia. " ? Στο pemiere cc παίζουν και τα δυο.
MoviemakerGr Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 System requirements | Adobe Premiere Pro http://helpx.adobe.com/x-productkb/policy-pricing/system-requirements-premiere-pro.html http://helpx.adobe.com/x-productkb/policy-pricing/system-requirements-photoshop.html#main_Photoshop_CS6_system_requirements Άνοιξε και διάβασε τι να σου πω εγώ ? μάλλον διαβάζεις μόνο αυτά που θέλεις να διαβάσεις.
adtakhs Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2013 Δείξε μου που να διαβάσω στο CS5 ας πούμε ? Σου ξαναλέω πως η βιομηχανία στρέφεται προς ανοικτά πρότυπα τα οποία είναι καλά για όλους. Αυτό δεν το βλέπεις? Παίζουν τόσες κάρτες που προσφέρουν ισχύ και οι εταιρίες δεν είναι χαζές να παραμείνουν στο κλειστό cuda για να αρμέγει τον κόσμο η Nvidia. Στην μέση μπαίνει και η Intel με τα apus της και όλες προσβλέπουν σε μια καλύτερη εκμετάλλευση των καρτών τους. Δεν αντιλέγω πως έχει μείνει παρελθόν από το cuda που θα αξιοποιείται για καιρό ακόμα. Το premiere χρησιμοποιεί και τα δυο, το είπα και πιο πάνω. Πριν λίγο μου μιλούσες για παιχνιδόκαρτες και τώρα μου μιλάς για υποστήριξη πολλαπλών προτύπων για hard. acc. μέρος των οποίων υποστηρίζονται και από τις AMD. Αρα που είναι παιχνιδόκαρτες μόνο ? Εγώ σου έδειξα το dp και πόσο δυνατές είναι και τι δυνατότητες έχουν σαν hardware σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Παραπάνω κάνω ολόκληρη κριτική στην AMD και τους K15 και εσύ συνεχίζεις ... να βλέπεις μονόφθαλμα.... Δεν πειράζει. Κάτι άλλα σχόλια του στιλ "AMD δεν πάνε σε επαγγελματικά μηχανάκια", "τους χρησιμοποιήσαμε και δεν ξαναπάμε" ατάκες που δεν θα τις χαρακτηρίσω δείχνουν την .... αμεροληψία σου ... Mercury Graphics Engine The Mercury Graphics Engine (MGE) represents features that use video card processor, or GPU, acceleration. In Photoshop CS6, this new engine delivers near-instant results when editing with key tools such as Liquify, Warp, Lighting Effects, and the Oil Paint filter. The new MGE delivers unprecedented responsiveness for a fluid feel as you work. MGE is new to Photoshop CS6 and uses both the OpenGL and OpenCL frameworks. It does not use the proprietary CUDA framework from nVidia. MGE requires a supported video card and updated driver. If you do not have a supported card, performance is degraded. In most cases, the acceleration is lost and the feature runs in the normal CPU mode. However, there are some features that don't work without a supported video card. 1
MoviemakerGr Δημοσ. 18 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2013 (επεξεργασμένο) Τι λέει αυτό ? και που είναι το premier που είπες πιο πάνω ? και που είναι οι υπόλοιπες 1000 εφαρμογές που χρησιμοποιούν τα Cuda ? και το photoshop είναι ο ορισμός των πάντων ? και το παρουσιάζεις ως τι ? οι nVidia δεν έχουν CL ? η δεν έχουν GL ? και οκ ήμουν ανημέρωτος για το photoshop γιατί υπάρχουν αλλά 2000 editing photo προγράμματα .. αλλά ένα βήμα μιας εταιρίας προς μια κατεύθυνση για πρώτη φορά και χωρίς να αφήνει ξαναλέω τίποτα απ'εξω.. γιατί το παρουσιάζεις σαν να γύρισε ο κόσμος ανάποδα ? και αν ψάξω τα περσινά ποστ πριν την στροφή της adobe στο photoshop οι επιλογές σου και οι προτάσεις σου ήταν διαφορετικές ?? η ήξερες και σιωπούσες όπως και τώρα ? .. Άστο Τακουλι, εγώ δεν μιλάω για προσωπικές επιλογές που εκεί κάνει ο καθένας την δική του και δικαίωμα του εγώ μιλάω για παραπληροφόρηση.. και ποσώς μ'ενδιαφερει του καθενός το κόλλημα γιατί και εγώ φυσικά έχω τα δικά μου αλλά "παν μέτρον άριστον" Η στροφή έγινε δε εκ του πονηρού,δες τον καινούριο mac pro και θα καταλάβεις.. δες το osx τι διαχειρίζεται καλύτερα και θα καταλάβεις.. Η σύγκριση είναι ατυχής γιατί στην μια μιλάμε για εκατομμύρια ώρες εργασίας και αποτελέσματος και από την άλλη έχουμε ένα θα.. το οποίο μπορεί να αποδειχτεί και μια τρύπα στο νερό,η μπορεί να καλυφθεί από την nVidia με άλλη μισή κίνηση σαν αυτή που έκανε με την σειρά 7xx και έστειλε την AMD πάλι στα αζήτητα.. Και για να μπει και μια τελεία σε όλο αυτό γιατί αν δεν το καταλάβαμε το νήμα είναι intel - Amd .. εγώ δηλώνω ότι θα αγοράζω την έκαστε κάρτα της οποιασδήποτε εταιρίας η οποία θα δουλεύει καλύτερα στο ενδιαφέρον μου που είναι το hackint0sh.. αυτό για να καταλάβεις ότι δεν έχω κανένα κόλλημα με καμιά εταιρία απλά έχω άποψη και άποψη από χρήση. Επεξ/σία 18 Ιουνίου 2013 από MoviemakerGr
Προτεινόμενες αναρτήσεις