Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η αρχιτεκτονική της AMD ήθελε ψηλά κλόκια για να αποδόσει. Η glofo όμως τα έκανε μαντάρα.

 

"αμφιβάλω όμως να πω στον φίλο μου που το θελει για δουλειά να το πάρει,γιατι ξέρω οτι αργά η γρήγορα θα γινω ρόμπα"

απλά epic!!!

 

 

Υψηλο turbo θέλει στην πραγματικότητα που θα παίζει διαφορετικά από 1 έως 7 πυρήνες ...

 

Τα ρολόγια σε full load (multithread) αν το front ήταν σωστό δεν χρειαζόταν να ειναι υψηλά ...

 

Η αρχιτεκτονική της AMD ήθελε ψηλά κλόκια για να αποδόσει. Η glofo όμως τα έκανε μαντάρα.

 

 

 

Τα υψηλα κλοκια χρειαζονται γιατι παιζεις σε single thread με 2 ALUS στα IEU . Αλλά ταυτόχρονα τα άλλα ALUS στους άλλους cores  συνεχίζουν να καταναλώνουν χωρίς να προσθέτουν τίποτα.

 

Ενας Piledriver εχει

 

 Σε CMT κλειστό

 

4 cores -4 threads

4 ALUs  σε κάθε module

2 Alus σε κάθε thread !!!! (δεν μοιρόζονται μεταξύ τους)

8 ALUS στο σύνολο για τα 4 thread που μπορούν να ανοίξουν με 1 core ενεργό ανά module !

 

Με CMT ανοικτό

 

8 CORES - 8 THREAD

4 ALUS  ανά module

2 ALUS ανά thread

16 ALUS  συνολικά !!!

 

Αρα το CMT σε ότι αφορά τα IEU παίζει άκριβώς όπως το CMP (Phenoms αλλά με μικρότερες IEU)

 

Οι Hass έχουν με HT  κλειστό !

 

4 COREs - 3 THREADs

3 ALUS  ανά CORE

3 ALUS ανά thread

12 ALUS συνολικά !!

 

Με HT ανοικό έχουν

 

4 COREs - 3 THREADs

3 ALUS  ανά CORE

3 ALUS ανά thread

12 ALUS συνολικά !!

 

Βλέπεις λοιπόν πως ο FX έχει την δυνατότητα με σωστότερο front να παίξει καλύτερα από Hass σε βαριές πολυνηματικές εφαρμογές ! (16ALUs vs 12ALUs)

 

Σε εφαρμογές έως 4 πυρήνες ... χάνει γιατί δεν έχει πλήρη εκμετάλευση των 4 ALUS του κάθε module + ότι τα 4 ALUS θέλουν περισσότερα trnsistor για την υλοποίηση = κατανάλωση, από οτι τα 3 ALUS του Intel.

 

Αν η AMD είχε σχεδιασμό όπου τα 4 ALUS να μπορούσαν να εκμεταλλευτούν από κάθε πυρήνα θα ήταν μπροστά παντού.

  • Απαντ. 104
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Πολύ σωστά τα λες adtakh. Σίγουρα υπάρχει χώρος για μεγάλες βελτιώσεις, αλλά μη νομίζεις ότι όλα αυτά γίνονται χωρίς κόστος (οποιασδήποτε μορφής). Εγώ μιλούσα για το τι έπρεπε να γίνει ώστε να αποδώσει η συγκεκριμένη αρχιτεκτονική όπως ακριβώς την εμπνεύστηκε η AMD!

Δημοσ.

Κανείς δεν αμφιβάλει για το ότι είναι παιχνιδοκαρτες πίστεψε με..

Φυσικά πάντα είναι καλύτερο μετά την ενημέρωση κ το διάβασμα να χτίζεις κ δική σου άποψη.

Αλλά για να το πετύχεις αυτό πρέπει να τα δοκιμάσεις κ τα δυο.

Δημοσ.

Κανείς δεν αμφιβάλει για το ότι είναι παιχνιδοκαρτες πίστεψε με..

Φυσικά πάντα είναι καλύτερο μετά την ενημέρωση κ το διάβασμα να χτίζεις κ δική σου άποψη.

Αλλά για να το πετύχεις αυτό πρέπει να τα δοκιμάσεις κ τα δυο.

 

 

Παιχνιδόκαρτες είναι όλες οι Nvidia  σειράς 600/700 εκτός της TITAN ....

 

Εχουν DP = 1/24 SP ... Τραγικό ...απλά.

 

Τώρα τι λες εσύ ... λίγο αξίζει ...

 

Και για να μην νομίζεις πως τα λέω εγώ :

 

nv680compute.JPG?1332258628

  • Like 1
Δημοσ.

Παιχνιδόκαρτες είναι όλες οι Nvidia  σειράς 600/700 εκτός της TITAN ....

 

Εχουν DP = 1/24 SP ... Τραγικό ...απλά.

 

Τώρα τι λες εσύ ... λίγο αξίζει ...

 

Και για να μην νομίζεις πως τα λέω εγώ :

 

nv680compute.JPG?1332258628

To ότι καταφεύγεις πάντα να μετατρέπεις σε προσωπικό μια διαφωνία δείχνει το ήθος σου και αυτό είναι συνάρτηση και της αξιοπιστίας σου.

Το ποστ μου έχει άλλες 2 προτάσεις που θα κάνεις πολύ καλά να τις κάνεις bold και αυτές και να τις ακολουθήσεις μπας και..

Άσε τους αλλους να κρίνουν .. ακόμα περιμένω την απάντηση από το cpuboss που τους έστειλες τελικά ? email να τους πεις οτι λένε μπούρδες επειδή διαφωνούν και αυτοί μαζί σου..

Δημοσ.

Παιχνιδόκαρτες είναι όλες οι Nvidia  σειράς 600/700 εκτός της TITAN ....

 

Εχουν DP = 1/24 SP ... Τραγικό ...απλά.

 

Τάκη, χρειάζεται το DOUBLE PRECISION στα παιχνίδια; Τι να το κάνουνε;;;;;;;;

Δημοσ.

Μάλλον ότι κάνουν και οι AMD to Cuda το PsyhX κλπ..

Όταν απομονώνεις απλά παραπληροφορείς.. το βλέπουμε συνεχώς στις Tv μας..

Δημοσ.

Τάκη, χρειάζεται το DOUBLE PRECISION στα παιχνίδια; Τι να το κάνουνε;;;;;;;;

 

 

Μίλησε για παιχνιδόκαρτες και του απάντησα ! Δηλαδή πως οι AMD είναι μόνο για παιχνίδια...

 

Ας στραφεί η Nvidia σε open cl  που είναι έτη φωτός πίσω και βλέπουμε.

 

Σε λιγότερο από ένα έτος το cuda θα είναι παρελθόν ... Είδη photoshop και premiere έφυγαν από εκεί για να στηρίξουν ανοικτά πρότυπα.

 

Η σειρά 600/700 δεν είναι κάτι άλλο από κομμέα chip σχεδιασμένα για gaming ώστε να πετύχουν καλό performance/watt στον τομέα αυτό.

Μιλησα για 600/700 σειρά και ΟΧΙ για την TITAN που είναι μια μέση κατάσταση DP = 1/3 SP .

Δημοσ.

και η παραπληροφόρηση συνεχίζεται .. Το photoshop k to premiere πρώτη φορά θα τις εντάξουν δεν έφυγαν από πουθενά μιας και μέχρι σήμερα λειτουργούν με το Cuda.. Για το open cl θα έχεις bench σύντομα από την 770.

Η nVidia πουλάει και quadro δεν έχει firepro στο ράφι να τις ξεσκονίζει,φυσικό είναι να προσανατολίσει την παραγωγή της ανάλογα την χρήση της κρατώντας όμως τις κάρτες της συνολικά (αυτό ξέρω ότι το αποφεύγεις όπως ο διάολος το λιβάνι) πάνω από τον ανταγωνισμό..

Υπάρχουν ακόμα 1000δες εφαρμογές όπως το πιο διάσημο color correction davinci που δεν έχουν συμπεριλάβει τις AMD ακόμα στα σχέδια τους..

Τα υπόλοιπα τύπου ότι το cuda θα αποτελεί παρελθόν σε ένα έτος εεε και να θέλω δεν μπορώ να τα σχολιάσω..

Δημοσ.

Καλά η adobe δεν δήλωσε πως "MGE is new to Photoshop CS6, and uses both the OpenGL and OpenCL frameworks. It does not use the proprietary CUDA framework from nVidia. " ?

 

Στο pemiere cc παίζουν και τα δυο.

Δημοσ.
System requirements | Adobe Premiere Pro

http://helpx.adobe.com/x-productkb/policy-pricing/system-requirements-premiere-pro.html

http://helpx.adobe.com/x-productkb/policy-pricing/system-requirements-photoshop.html#main_Photoshop_CS6_system_requirements

 

Άνοιξε και διάβασε τι να σου πω εγώ ? μάλλον διαβάζεις μόνο αυτά που θέλεις να διαβάσεις.

Δημοσ.

Δείξε μου που να διαβάσω στο CS5 ας πούμε ?

 

Σου ξαναλέω πως η βιομηχανία στρέφεται προς ανοικτά πρότυπα τα οποία είναι καλά για όλους. Αυτό δεν το βλέπεις? Παίζουν τόσες κάρτες που προσφέρουν ισχύ και οι εταιρίες δεν είναι χαζές να παραμείνουν στο κλειστό cuda για να αρμέγει τον κόσμο η Nvidia. Στην μέση μπαίνει και η Intel με τα apus της και όλες προσβλέπουν σε μια καλύτερη εκμετάλλευση των καρτών τους.

Δεν αντιλέγω πως έχει μείνει παρελθόν από το cuda που θα αξιοποιείται για καιρό ακόμα.

 

Το premiere χρησιμοποιεί και τα δυο, το είπα και πιο πάνω.

 

Πριν λίγο μου μιλούσες για παιχνιδόκαρτες και τώρα μου μιλάς για υποστήριξη πολλαπλών προτύπων για hard. acc. μέρος των οποίων υποστηρίζονται και από τις AMD. Αρα που είναι παιχνιδόκαρτες μόνο ?

 

Εγώ σου έδειξα το dp και πόσο δυνατές είναι και τι δυνατότητες έχουν σαν hardware σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

 

Παραπάνω κάνω ολόκληρη κριτική στην AMD και τους K15 και εσύ συνεχίζεις ... να βλέπεις μονόφθαλμα.... Δεν πειράζει.

 

Κάτι άλλα σχόλια του στιλ "AMD δεν πάνε σε επαγγελματικά μηχανάκια", "τους χρησιμοποιήσαμε και δεν ξαναπάμε" ατάκες που δεν θα τις χαρακτηρίσω δείχνουν την .... αμεροληψία σου ...

 

Mercury Graphics Engine

The Mercury Graphics Engine (MGE) represents features that use video card processor, or GPU, acceleration. In Photoshop CS6, this new engine delivers near-instant results when editing with key tools such as Liquify, Warp, Lighting Effects, and the Oil Paint filter. The new MGE delivers unprecedented responsiveness for a fluid feel as you work.

MGE is new to Photoshop CS6 and uses both the OpenGL and OpenCL frameworks. It does not use the proprietary CUDA framework from nVidia.

MGE requires a supported video card and updated driver. If you do not have a supported card, performance is degraded. In most cases, the acceleration is lost and the feature runs in the normal CPU mode. However, there are some features that don't work without a supported video card.

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τι λέει αυτό ? και που είναι το premier που είπες πιο πάνω ? και που είναι οι υπόλοιπες 1000 εφαρμογές που χρησιμοποιούν τα Cuda ? και το photoshop  είναι ο ορισμός των πάντων ? και το παρουσιάζεις ως τι ? οι nVidia δεν έχουν CL ? η δεν έχουν GL ?

και οκ ήμουν ανημέρωτος για το photoshop γιατί υπάρχουν αλλά 2000 editing photo προγράμματα .. αλλά ένα βήμα μιας εταιρίας προς μια κατεύθυνση για πρώτη φορά και χωρίς να αφήνει ξαναλέω τίποτα απ'εξω.. γιατί το παρουσιάζεις σαν να γύρισε ο κόσμος ανάποδα ? και αν ψάξω τα περσινά ποστ πριν την στροφή της adobe στο photoshop οι επιλογές σου και οι προτάσεις σου ήταν διαφορετικές ?? η ήξερες και σιωπούσες όπως και τώρα ? ..

Άστο Τακουλι, εγώ δεν μιλάω για προσωπικές επιλογές που εκεί κάνει ο καθένας την δική του και δικαίωμα του εγώ μιλάω για παραπληροφόρηση.. και ποσώς μ'ενδιαφερει του καθενός το κόλλημα γιατί και εγώ φυσικά  έχω τα δικά μου αλλά "παν μέτρον άριστον"

 

Η στροφή έγινε δε εκ του πονηρού,δες τον καινούριο mac pro και θα καταλάβεις.. δες το osx τι διαχειρίζεται καλύτερα και θα καταλάβεις..

Η σύγκριση είναι ατυχής γιατί στην μια μιλάμε για εκατομμύρια ώρες εργασίας και αποτελέσματος και από την άλλη έχουμε ένα θα.. το οποίο μπορεί να αποδειχτεί και μια τρύπα στο νερό,η μπορεί να καλυφθεί από την nVidia με άλλη μισή κίνηση σαν αυτή που έκανε με την σειρά 7xx και έστειλε την AMD πάλι στα αζήτητα..

 

Και για να μπει και μια τελεία σε όλο αυτό γιατί αν δεν το καταλάβαμε το νήμα είναι intel - Amd .. εγώ δηλώνω ότι θα αγοράζω την έκαστε κάρτα της οποιασδήποτε εταιρίας η οποία θα δουλεύει καλύτερα στο ενδιαφέρον μου που είναι το hackint0sh.. αυτό για να καταλάβεις ότι δεν έχω κανένα κόλλημα με καμιά εταιρία απλά έχω άποψη και άποψη από χρήση.

Επεξ/σία από MoviemakerGr
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...