Προς το περιεχόμενο

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Aμα τα γραφικά ήταν το υπ'αριθμό ένα δυνατο σημείο του Phantom Pain και όχι όλα τα αλλα που περιέχει τότε στο metacritic δεν θα ειχε 93% αλλά 63% σαν το The Order (με τα μαύρα κενά). Ειλικρινά παιχνίδια σαν αυτό, τα Dark Souls, Τhe Witcher 3, το GTAV, μετά το Fallout 4 (λογικά) είναι τιτάνες μπροστά σε κάτι order, rise, assassins creed (εξαιρεση το δύο άντε και τα δύο επομενα) και λοιπές μετριοτητες/σαβουρες.

 

Το heroism σε τι βοηθάει; αποκτά καλύτερο ηθικο η βάση;

Δημοσ.

Ποιο driveclub και order μου λέτε; Εγώ θα σας πω για ένα tech demo που είχα δει διλεπτο που έχει τα καλύτερα γραφικά. Τρομερή η σύγκριση.

Δημοσ.

"Next Gen" με την καμια, τα graphs είναι ok αλλα τίποτα ιδιαίτερο, από gameplay πάντα έτσι ήταν τα MGS. Εχω παίξει όλα τα προηγούμενα και δεν μου φαίνεται περίεργο αφού ξέρω ότι έτσι λειτουργούν τα open world, απορώ γιατί σου έκανε εντύπωση, και τέλος όχι δεν ξεφεύγει από MGS απλά και πάλυ σου φαίνεται έτσι λόγο του open world element.

 

p.s. την επομενη φορα shoot quiet in the face! :D

Από τα καλύτερα γραφικά που έχω δει σε παιχνίδι γενικότερα.

Τα προηγούμενα Metal Gear ήταν Linear. Αυτό δεν είναι, οπότε η διαφορά είναι μεγάλη αυτόματα.

Προσωπικά προτιμώ τα Linear παιχνίδια ή για να το πω καλύτερα, δεν μου αρέσουν τα Open World. Αυτό επειδή είναι Metal Gear εξαιρείται. :) Έχω παίξει ωστόσο το Far Cry 3 που μου άρεσe αρκετά και το Shadow of Mordor επίσης. Αυτά που δεν μπορώ να ανεχτώ με τίποτα είναι τα παιχνίδια τύπου Skyrim τα οποία είναι χαοτικά Open World.

 

αν λάβουμε υποψην πως ειναι open world τα γραφικά ειναι εξαιρετικά και το παιχνιδι πάει αέρα, δεν έχει να ζηλεψει κάτι.

 

επισης τα animations του κυριολεκτικά ρεζιλεύουν παιχνίδια σαν το Witcher 3 (το αδύναμο σημειο του), πχ το animation του αλογου ή το animation του Boss που ειναι κλασεις ανώτερο απο του Geralt.

 

γενικά το παιχνίδι φαίνεται πως ειναι πολύ δουλεμένο και απροβλημάτιστο.

Δεν το κρίνω ως Open World. Είναι ότι καλύτερο έχω δει γενικότερα. Ειδικά το Depth of Field και όπως κάνεις Focus στα Cutscenes είναι φανταστικό.

Είναι άδικη η σύγκριση με το Witcher 3. Πολύ μέτριο σε γραφικά το τελευταίο. Ένας από τους λόγους που δεν το έπαιξα ήταν και αυτός.

 

Τι ακριβως ειναι το next gen στα γραφικα του MGS απο τεχνικης αποψης; 

 

Το οτι εχει SSAO αντι για HBAO για contact shadows;

Το shadow overall quality που παροτι εχει αρκετα dynamic lights και καλυτερη αναλυση στις σκιασεις και στο φιλτραρισμα, βλεποντας τα limited reflections ακομη και στα πιο υψηλα settings μενεις ανικανοποιητος;

Το κακιστης ποιοτητας post processed AA που αφηνει τιγκα aliasing σε πολλα σημεια και ειναι τιγκα στη θολουρα ως ειθισται;

Tα textures που χωρις ομως μεγαλη αναλυση στα PC και advanced texture filtering δειχνουν απλα ανεκτα οπως και η ποιοτητα τους οσο μεγαλωνει η αποσταση;

 

Aυτο το παιχνιδι ισως θα μπορουσε να χαρακτηριστει next gen για τις κονσολες ΑΝ ειχαν την ιδια εκδοση με το PC που δεν εχουν. Ακομη και για τις κονσολες θα βγουν πολυ καλυτερα αν και υπαρχουν ΗΔΗ καλυτερα. Λεγε με πρωτιστως Order 1886 και Driveclub και ακολουθει η παιχνιδαρα το Uncharted 4 και ενα σωρο αλλοι πραγματικα next gen τιτλοι σε γραφικα. Για το PC ομως αυτο δεν ειναι next gen, ουτε καν. Ειναι ενα παρα πολυ καλα optimized παιχνιδι με ωραια γραφικουλια και μπραβο τους για αυτο, αλλα μεχρι εκει.

Και φυσικα καμια συγκριση αμεση δεν μπορει να γινει με τα γραφικα του W3. Aυτα ειναι next gen γραφικα για open world.

Το Drive Club το έπαιξα λίγο προχθές. Το είχε "δωρεάν" για τους Playstation Plus χρήστες. Μέτρια γραφικά. Πιο απλά θα το περιέγραφα ως "Πολλή βαβούρα στην οθόνη και 30fps".

 

Το τεχνικό σημείο να σου πω την αλήθεια δεν με απασχολεί ιδιαίτερα. Με ενδιαφέρει το οπτικό αποτέλεσμα. Θολούρα εννοείς το Depth of Field; Είναι κάποιους που τους ενοχλεί πράγματι. Εμένα μου αρέσει γενικά η θολούρα. Απεχθάνομαι την Crysp εικόνα, αφού δεν είναι καθόλου κινηματογραφική.

 

Το The Order για παράδειγμα στην αρχή δείχνει εντυπωσιακό.

Δεν θα το έκρινα άσχημα για τα γραφικά του αν ήταν περισσότερο "ήσυχο" και "ταπεινό". Το The Order αντί να έχει Gameplay μας δείχνει συνεχώς τα γραφικά του. Σε κάθε σημείο και κάθε γωνία του χώρου. Ε, επειδή το πάνε έτσι θα πω ότι τα γραφικά του είναι ιδιαίτερα μέτρια. Δεν υπάρχουν αντανακλάσεις, δεν υπάρχει τίποτα. Όλα είναι στατικά. Βλέπεις το νερό και λες φαίνεται φοβερό, αλλά ουσιαστικά είναι φωτογραφία. Δεν καθρεφτίζεσαι πάνω του.

 

Το The Order μου θύμισε το Maximum Force από το Playstation 1, που το Backround ήταν Video. :D

Πράγματι πολύ εντυπωσιακό τότε.

 

Βέβαια αν το σκεφτείς, δεν απέχει πολύ από το αποτέλεσμα με τις φωτογραφίες. :P

  • Like 1
Δημοσ.

τα γραφικα του Metal gear solid περα απο τους χαρακτηρες θα τα ελεγα πολυ μετρια και σε καμια περιπτωση Next gen 

 

Nm αστο υπαρχει χαοτικη διασταση αποψεων και θα σκισουμε και το thread χωρις λογο...

  • Like 1
Δημοσ.

Nm αστο υπαρχει χαοτικη διασταση αποψεων και θα σκισουμε και το thread χωρις λογο...

Δεν σκιζουμε κανα thread . γιαυτο υπαρχουν τα φορουμ εξαλου για (πολιτισμενη) ανταλλαγη αποψεων 

  • Like 1
Δημοσ.

Yπάρχει ένα μικρό θέμα σ' αυτό... :P

 

This.. lol 

Και οκ δεν το ειπα απο την αποψη οτι δεν μπορει να γινει διαλογος και σαφως ειμαστε σε fora, που ειναι και ο αυτοσκοπος τους. Απλα απο το οτι να συζηταμε για τα γραφικα, οταν δεν υπαρχει καν ενα σημειο επαφης, δεν εχει νοημα.

Για το παιχνιδι να πουμε οτι θετε αυτο λεω οχι αλλο για τα γραφικα ομως γιατι ακρη δεν βγαζουμε :P

Δημοσ.

Πως κάνεις επιθεση στην βάση άλλου;

 

επίσης τα οπλα που στέλνεις στην βάση χρησιμεύουν;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...