Προς το περιεχόμενο

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Προσωπικά δεν μ' αρέσει ένα παιχνίδι να με αναγκάζει να παίξω stealth, όπως κάνει η nUbisoft π.χ. που σου λέει να μην γίνεις αντιληπτός και τέτοιες παπαριές.Θέλω να παίξω όπως θέλω, άμα γουστάρω stealth ή άμα γουστάρω να κάνω φασαρία.Φυσικά το να το παίζεις Rambo και να μην σε τρώνε είναι επίσης γελοίο.Απλά γουστάρω την ελευθερία της επιλογής.

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

να σε υποχρεώνει να παίζεις stealth, έστω σε κάποιες αποστολές , αλλά τουλάχιστον να σου δίνει όσο το δυνατόν καλύτερους μηχανισμούς για αυτό, κάτι που πχ ακόμα  δεν κάνει σωστά η ubi στα ac 

 

στα metal gear υποτίθεται ότι το stealth είναι πολύ βασικό κομμάτι, απλά έχοντας να παίξω τόσα χρόνια αυτό που βλέπω είναι ένα μπαστάρδεμα των παλιών μηχανισμών που ήξερα από τα ps1/2 (πράγμα που φυσικά συνεπάγεται και κάποια προβλήματα) με δράση που υπάρχει σε νεότερα παιχνίδια

 

όμως ενώ το stealth παραμένει αρκετά δύσκολο (και σε κάποια σημεία παραείναι δύσκολο) ακόμα και αν συνεχίζει να θεωρείται το "σωστό" πράγμα να κάνεις, η δράση που παλιά ήταν σχεδόν αδιανόητη είναι αρκετά εύκολο να την ακολουθήσεις μιας και είσαι overpowered και θεραπεύεσαι πανεύκολα.

 

αυτό για metal gear κατά την άποψή μου είναι λάθος και γενικά το να τα βάζω με ολόκληρο λόχο τη φορά, τρώω 50 σφαίρες και επειδή κρύφτηκα πίσω από ένα τοίχο για λίγα sec ξαφνικά είμαι καλά είναι ηλίθιο gameplay και πλέον χιλιοφορεμένο.

βάλε μου καταστροφή, αλλά όχι με άπειρη ενέργεια όπως πχ στα far cry , αν και εδώ ξαναλέω ότι αυτά τα πράγματα δεν κολλάνε και πολύ

 

ναι συμφωνώ ότι το ιδανικό είναι να σου δίνεται η επιλογή (το πιο επιτυχημενο παράδειγμα για μένα είναι το dishonored αν και το παιχνίδι γίνεται κάπως αδιάφορο και σύντομο αν κάνεις χαμούς) , αλλά στο mgs δε θα έπρεπε να σου δίνεται η επιλογή.

οι σκηνές δράσης θα έπρεπε να είναι προσχεδιασμένες μόνο και να μην τις δημιουργείς εσύ όποτε βαριέσαι να κρύβεσαι

 

διαφορετικά παίξε gow όχι mgs

  • Like 2
Δημοσ.

Θυμίζει πολύ Splinter Cell: Blacklist το νέο MGS.Θα μπορούσαν να προσαρμόσουν δύο ή τρία επίπεδα δυσκολίας, όπου στο τρίτο το δυσκολότερο δηλαδή να είναι όπως λες το stealth, να μην έχει health regeneration κλπ αλλά να σου έχει και το πιο ''εύκολο'' επίπεδο και να είναι όπως λέω εγώ.Αυτό θα 'ταν το καλύτερο.

Δημοσ.

Η Α.Ι γενικώς ήταν πολύ καλή σε σύγκριση με πρόσφατα παιχνίδια stealth. Τα γραφικά φοβερά, με μοναδικό παράπονο όπως ειπώθηκε η θολουρα με το focus. Ελπίζω να βελτιωθεί αυτό στο κανονικό παιχνίδι. Γιατί όμως να βγάλουν το παιχνίδι κ στις παλιές κονσόλες..; λογικά αυτό θα είναι που το περιορίζει.

Δημοσ.

Η Α.Ι γενικώς ήταν πολύ καλή σε σύγκριση με πρόσφατα παιχνίδια stealth. Τα γραφικά φοβερά, με μοναδικό παράπονο όπως ειπώθηκε η θολουρα με το focus. Ελπίζω να βελτιωθεί αυτό στο κανονικό παιχνίδι. Γιατί όμως να βγάλουν το παιχνίδι κ στις παλιές κονσόλες..; λογικά αυτό θα είναι που το περιορίζει.

Ειναι η λογικη του αρμεγματος αυτη.Ας βγαλω το παιχνιδι και στις παλιες κονσολες οι οποιες εχουν ηδη πουλησει εκ.κομματια και αρα θα μου δωσουν παρα πολλα χρηματα.Ασχετως αν για να το κανουν αυτο ριχνουν ολη την ποιοτητα του παιχνιδιου.Το ειδαμε αυτο με το Destiny ή ακομα και με το GTAV που ενω κανονικα επρεπε να βγει οπως βγηκε τωρα για Ps4 Και XboxOne,το βγαλανε αρχικα για Ps3,xbox360 κλπ για να πουλησουν παραπανω.

Δημοσ.

Κάντε λίγο πανικό και κρυφτείτε να δείτε πως διαμορφώνουν squads on the fly και πως κάνουν advance και recon τα NPCS, epic. Βασικά αυτό με το να γίνεσαι bullet sponge ναι δεν μου αρέσει αλλα με χαλάει ακόμα περισσότερο όταν βλέπω να βγαίνει και αίμα (φυσικά είμαι από τους περίεργους που θέλω ρεαλισμό οποτε με το δεύτερο τραγικό λάθος restart το checkpoint)...αυτό με έχει κουράσει, προτιμώ το system τις Naughty Dog που ασπρίζει η οθόνη με blur (Uncharted) η last of us που καλά ήταν "mishits", όταν ειλικρινά το ρουφούσες το σφαιριδι έκανες λεκέ από αίμα και το aim των εχθρών ρεαλιστικά ανακριβές και όχι full clip hit...τι κρίμα που αυτή η εταιρία δεν βγάζει για pc...εγώ πάντως ακόμα την αποστολή δεν την έχω τελειώσει :D

Δημοσ.

Άμα έχεις νιεξτ τζεν γραφικά...τι τα θες τα υπόλοιπα.Ρε ιντερνετςςςςςς, θα σοβαρευτείς ποτέ;Πες μας ότι έχει φοβερό gameplay, όχι φοβερά γραφικά.Γελάνε και τα μπετά.

Η μουσική του επένδυση πάντως πολύ προσεγμένη και ταιριαστή με το ύφος του παιχνιδιού.Αλλά πραγματικά δε μπορώ να χωνέψω αυτά που διαβάζω για τα γραφικά του παιχνιδιού και τις δυνατότητες της fox engine, απλά αδυνατώ.Το δε aliasing της είναι απίστευτα ενοχλητικό.

 

Και σε 1440 για να στραβωθείτε ακόμα περισσότερο! :-D

http://postimg.org/image/b4r6sy4p7/full/

post-64677-0-16118300-1419297716_thumb.jpg

  • Like 1
Δημοσ.

Έχω γράψει ήδη ότι τη μέρα τα γραφικά είναι πολύ φτωχά και ότι γενικά δεν συμφωνώ ούτε εγώ μ' αυτά που λέγονται.Καταρχάς τα ρούχα των χαρακτήρων δείχνουν ''πλαστικά'', καμία σχέση με την ποιότητα του Unity..Ελπίζω στο Phantom Pain να 'ναι καλύτερα.

Δημοσ.

...μια σύγκριση!

 

Pc

1440p_01_01_01.jpg

Ps4

ps4_1080p_01_01.jpg

 

Pc

1440p_01.jpg

Ps4

ps4_1080p_01.jpg

 

Το εχω τερματίσει στο ps4. Στο pc ειναι σαφως ανώτερο πάντως.

Περα απο φωτισμούς, σκιές, εχει απίστευτα κομμένο lod.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τερμάτισα την βασική αποστολή (main story) του Ground Zeroes όπου πρέπει να διεισδύσεις μέσα στη βάση και να σώσεις τον Chico και την PAZ. Να πω την αλήθεια μόλις μια φορά τερμάτισα το Peace Walker στο psp, νομίζω πριν από δύο χρόνια, και δεν θυμάμαι και πολλά πράματα για αυτους τους δύο καθώς και τι ακριβώς ήταν η Cipher. Πέρα απο την βασική αποστολή στο παιχνίδι συμπεριλαμβάνονται επιπλέον έξι δευτερεύουσες αποστολές.

Γενικά οι εντυπώσεις απο το παιχνίδι ειναι αναμφησβήτιτα οι καλύτερες. Το gameplay ουσιαστικά πατά πάνω σε αυτό του Guns of The Patriots και το βελτιώνει απο κάθε άποψη. Τα animations έχουνε εμφανώς βελτιωθεί ενώ πλέον ο Big Boss μπορει να τρέξει ακόμη πιο γρήγορα (δυνατότητα σπριντ). Ο χειρισμός ειναι ιδιαίτερα άμεσος και προσωπικά δεν αντιμετώπισα κανένα θέμα με 360 χειριστήριο ενώ ακόμη και με ποντικι/πλήκτρολόγιο το παιχνίδι παραμένει πλήρως playable. Δεν υπάρχει ιχνος mouse acceleration. Mάλιστα μπορώ να πω πως η σκόπευση με ποντικι ειναι ακομη πιο ακριβής αν και με gamepad μου δόθηκε η αίσθηση πως υπάρχει ένα μικρό aim assist.

Μέχρι στιγμής έπαιξα στο normal όπου μπορεις να κανεις spot τους φρουρούς χρησιμοποιώντας τα κυάλια και έτσι ανα πάσα στιγμή ξέρεις που αυτοι βρίσκονται καθώς απο πάνω τους βρίσκεται ένα ανάποδο κοκκινο τριγωνο. Δεν ξέρω εάν στο hard υπάρχει αυτη η δυνατότητα. Αλλο νέο στοιχείο ειναι το bullet time που ενεργοποιειται για δύο/τρια δευτερόλεπτα απο την στιγμή που θα εντοπιστείς απο έναν φρούρο. Ουσιαστικά αποτελει συγχωροχάρτι, δινοντας σου μια δεύτερη ευκαιρεια να εξουδετερώσεις τον εχθρικο npc πριν χτυπήσει ο συναγερμος. Η AI ειναι αρκετά βελτιωμένη σε σχέση με τα παλαιοτερα MGS και λογικά στο hard θα ειναι ακομη καλυτερη. Επισης δεν υπάρχουν πλέον rations, αλλά health regen και μάλλον με ξένισε κάπως για Metal Gear παιχνίδι.

Τα γραφικά ειναι εξαιρετικά, η βελτιστοποίηση του παιχνιδιού υποδειγματική με την μηχανή γραφικών να εκμεταλλεύεται χαρακτηριστικά τους πυρήνες της cpu, δηλαδή λαμβάνει χώρα πολύ καλο cpu scaling. Tα voice overs και αυτα πολύ καλά, απλώς δεν μπορώ, ακόμη τουλάχιστον, να συνηθήσω την φωνή του Sunderland για τον Big Boss.bleh.gif

To ειπα και θα το ξαναπώ, το Ground Zeroes δινει στον παιχτη μια πρόγευση του τι να περιμένει απο το Phantom Pain, και κατά την γνώμη μου δεν έχει τιποτα λιγότερο να περιμένει απο ένα ακόμη έπος.

 

σχετικά με την συγκριση pc με ps4

http://abload.de/img/gz10qqpl.jpg

http://abload.de/img/gzfoliagejfqfp.jpg

 

Bigi

εχεις απενεργοποιημένο το screen filtering για αυτο έχει τοσο αισθητο aliasing

με screen filtering δεν έχει

10847200_763116497056969_794269006301100

 

σχετικά με την Fox Engine ειναι απο τις καλυτερες μηχανες γραφικών εκει έξω με υποδειγματικο gpu,cpu scaling. Tα γραφικά του παιχνιδιού ειναι εξαιρετικά, τα μοντελα των χαρακτηρων δεν έχουνε να ζηλέψουν τιποτα απο κανενα αλλο game.

αν και η ποιοτητα του βιντεο δεν είναι η καλύτερη

https://www.youtube.com/watch?v=56-_9xzzQwo

 

Έχω γράψει ήδη ότι τη μέρα τα γραφικά είναι πολύ φτωχά και ότι γενικά δεν συμφωνώ ούτε εγώ μ' αυτά που λέγονται.Καταρχάς τα ρούχα των χαρακτήρων δείχνουν ''πλαστικά'', καμία σχέση με την ποιότητα του Unity..Ελπίζω στο Phantom Pain να 'ναι καλύτερα.

 

ακομη να προσθέσουνε tessellation στο Unity; unity το παράδειγμα προς αποφυγή με χιλια δύο προβληματα παρακαλώ καν μην το συγκρινεται με ενα απροβληματιστο παιχνίδι που παιζει μια χαρά στους πάντες. Ο Κοτζιμα δεν ειναι ubicrap.

 

το υλικο της στολής του Big Boss ειναι τέτοιο που την κανει να φαινεται έτσι και πέρα απο αυτο ειναι η βροχή που πέφτει πάνω στον Big Boss και στα αδιάβροχα των φρουρών. Ολα φαινονται οπως πρέπει.

Επεξ/σία από BigBOSS
Δημοσ.

Απορω πως δεν σας ενοχλει στα ματια το αθλιο screen filtering.

 

Μεχρι και high που στην ουσια μπαινει dof και antialising(της πλακας) ειναι ανεκτο στα ματια μου.

 

Σημαδευεις πχ με τον Snake και φαινεται λες και εχω 7 βαθμους μυωπια και ξεχασα να βαλω γυαλια. Στο extra high δεν βλεπεις Snake αλλα μια θολουρα. Το περιβαλλον ειναι ωραιο μονο.

 

Στο Off και low ειναι οκ αλλα το aliasing και τα jaggies ειναι εμφανη βλεπε τα καλωδια πχ κτλ. O Snake φαινεται ομως πεντακαθαρα.

 

Επρεπε να ειχαν βαλει ξεχωριστα τις επιλογες bloom, dof, antialising. και οχι να τις συγχωνευσουν ολες μαζι σε ενα setting.

Δημοσ.

Τα γραφικά του Unity τα βλέπει από μακριά με κιάλια ο κοτζίμας και τραβάει μαλακία.Η FOX Engine έχει όντως άψογο CPU Scaling αλλά οπτικά ή δεν λέει πολλά ή δεν είναι push-αρισμένη στο Ground Zeroes.Το Screen Filtering είμαι σίγουρος ότι προσθέτει και FXAA, γι' αυτό θολώνουν οι υφές και δείχνει χάλια, στο Low είναι μια χαρά.


σχετικά με την Fox Engine ειναι απο τις καλυτερες μηχανες γραφικών εκει έξω με υποδειγματικο gpu,cpu scaling. Tα γραφικά του παιχνιδιού ειναι εξαιρετικά, τα μοντελα των χαρακτηρων δεν έχουνε να ζηλέψουν τιποτα απο κανενα αλλο game.

Sure thing bro.

  • Like 1
Δημοσ.

Τα γραφικά του Unity τα βλέπει από μακριά με κιάλια ο κοτζίμας και τραβάει μαλακία.

 

γιατι συγκρινεις τα γραφικά δύο εντελώς διαφορετικών παιχνιδιών;

 

αν το πας απο καθαρά τεχνική άποψη και δυνατοτητες μηχανης γραφικών η Fox Engine δεν έχει τιποτα να ζηλέψει απο την Anvil ουτε καν το lightning οπως φαινεται στο παραπάνω βιντεο που παρέθεσα.  Και στο κατω κάτω η Fox Engine κανει εξαιρετικο scaling και τρέχει  καλά στους πάντες(σε αλλους maxed μια χαρά σε αλλους με custom ρυθμισεις μια χαρά) απο τηνάλλη η Anvil τρέχει στους περισσοτερους ή σε πάρα πολλούς για τα μπαζα και για να υπερκαλύψει αυτήν της την αδυναμια απαιτει υπερογκη δυναμη. Εκατό σελιδες στο Unity και ολοι μιλάγαν με παράπονο για το ποσο σκατά τρέχει το παιχνίδι και ποσα bugs έχει και όχι tessellation δεν θα βάλουνε αλλά θα το κάνουνε και downgrade. Και μαμω αυτη η ubicrap.

Δημοσ.

Γιατί τα ρούχα είναι ρούχα, και στο MGS δείχνουν πλαστικά, ενώ στο Unity πλησιάζουν επίπεδο CGI.Το ότι κάνει καλό scaling και τρέχει καλά είναι πολύ ευχάριστο, αλλά με τα γραφικά που έχει το Ground Zeroes, αν είχε και θέματα με το performance θα 'ταν για πέταμα.Το βράδυ στο mission δείχνει καλό, αλλά τίποτα το τρομερό και στις άλλες missions που είναι μέρα το lightning είναι τελείως flat.Αυτά για το Ground Zeroes, στο Phantom Pain θα δούμε τι και πως.Ο Κοτζίμας δεν έχει push-άρει πάντως όσο θα 'πρεπε στο PC.Καταρχήν δεν έχει ξεχωριστές επιλογές για DoF/AA κλπ, έχει ένα Screen Filtering και τα κάνει όλα μαζί αχταρμά.Για το Unity τα 'χουμε πει πολλές φορές, όσοι έχουν GTX900 δεν έχουν κανένα θέμα με το πως τρέχει(Μόνο τώρα που έγινε η φανφαριά με το SLI), κατά τα άλλα σε sGPU το παιχνίδι φυσάει απλά.

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...