blacksuede Δημοσ. 13 Ιουνίου 2013 Share Δημοσ. 13 Ιουνίου 2013 Κριμα χάνουμε μία επιλογή τώρα για φθηνα μεταφορικά zavvi Μέχρι να έρθουν τα πράματα από τη zavvi έχεις ξεχάσει τί παράγγειλες, παθών... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zacharis1955 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2013 Share Δημοσ. 13 Ιουνίου 2013 Στις περισσότερες περιπτώσεις που μας αφορούν άμεσα (normal πακέτα)τα μεταφορικά δεν ξεπερνούν τις 6.29 £ =7.5 € οπότε πάλι συμφέρει ειδικά στις προσφορές, απλώς δεν θα μπορούμε πλέον ν' αγοράζουμε από κεί ότι να 'ναι το οποίο θεωρώ όχι απαραίτητα κακό... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
achilles_g_ Δημοσ. 13 Ιουνίου 2013 Share Δημοσ. 13 Ιουνίου 2013 Εγώ πάντως τους έστειλα email και περιμένω να δω τι θα απαντήσουν. Με λίγα λόγια είπα ότι η οικονομική κατάσταση στην Ελλάδα δεν είναι η καλύτερη, αλλά οι Έλληνες στηρίξαμε αρκετά το amazon.co.uk. Δεν χαρήκαμε με την αλλαγή και δεν είμαστε χώρα που έχει το δικό της κατάστημα amazon όπως η Ιταλία και η Ισπανία. Θέλουμε να ψωνίζουμε από την Ευρώπη αλλά με αυτή τους την απόφαση μας οδηγούν στο ebay και σε κινέζικα καταστήματα. Στο τέλος τους έστειλα και χαιρετίσματα lol Αν σου στειλει κουπονι για γαλα και ψωμι για ενα χρονο θα φταιει; Αν μου στείλει θα σου το δώσω.... Εδώ και η απάντηση: Hello, FREE Super Saver Delivery to Greece on eligible orders over £25 was available on orders placed up to and including June 11, 2013 (GMT). I'm sorry to hear that you're unhappy about this change. We are always working to serve our international customers better. However, as policy, we do not comment on any possible expansion plans. Please know that all our customers, international and at home, are very important to us and I have passed your suggestion along to the appropriate department. You can find our current international delivery rates on our help page: www.amazon.co.uk/gp/help/customer/display.html?nodeId=11072981 We look forward to seeing you again soon. Warmest regards, Dinesh V. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators matrixxx Δημοσ. 13 Ιουνίου 2013 Μέλος Moderators Share Δημοσ. 13 Ιουνίου 2013 Τους εστειλα το μεσημερι και εγω ενα e-mail 300 λεξεων. Ειπα με επιχειρηματα πως μας αναγκαζουν να στραφουμε αλλου με την τρεχουσα αλλαγη αναφεροντας πολυ κοφτα/συντομα οικονομικοτερες εναλλακτικες ανταγωνιστων τους ανα κατηγορια προιοντων και πως δεν προβλεπω να κανω πλεον αγορες απο το αμαζον, τουλαχιστον οχι το 95% αυτων που εκανα. Χωρις κλαψες, επισημαινοντας απλα αυτο που τους ενδιαφερει και μονο, οτι θα χασουν εμπορικα απο αυτη την κινηση. Προσπαθησα να τους δωσω να καταλαβουν οτι ο βασικος και μοναδικος λογος που ηταν τοσο ελκυστικο το αμαζον Αγγλιας ηταν ακριβως αυτο που κατηργησαν. Μου απαντησαν μετα απο 5 (!!!) ακριβως λεπτα. Hello χχχχχχχχ, My name is John χχχχχχχ from the Customer Service Department. A pleasant afternoon to you.I'm sorry for the inconvenience brought about by the changes. I have read your email and really do understand your disappointment and the whole of Greece. On this account, FREE Super Saver Delivery to Greece on eligible orders over £25 was available on orders placed up to and including June 11, 2013 (GMT).I really understand that you're unhappy about this, part of which is that it is indeed too expensive to place some orders a month and have to pay for delivery each time as an example. You can find our current international delivery rates on our help page: www.amazon.co.uk/gp/help/customer/display.html?nodeId=11072981 As I can't speculate on future offers, I’m unable to provide any additional information on this issue at the moment.Rest assured, we are working on this issue. I hope that this information is helpful and I'd appreciate your patience and understanding.Certainly, we want to assure you that we value our customers' trust above anything else - it's the foundation on which our company was built. Again, please accept my heartfelt apologies for the inconvenience and delay this situation is causing you. I hope you will give us another opportunity to prove the quality of our service. We value your business with us and we are looking forward to serve you more in the future. Thank you for your patience, cooperation and understanding and we hope to see you again at Amazon.co.uk. Warmest regards, John Τα bold ειναι ενθαρρυντικα, θελω να ελπιζω οτι ειναι κατι που ανταποκρινεται στην πραγματικοτητα και οχι διπλωματια και συρραφη "αυτοματων" κομματιων απαντησης. (τα επομενα των bold μοιαζουν αυτοματα, τα bold οπως και αυτα που εχω με πρασινο θελω να πιστευω οτι δεν ειναι.) Θα δειξει. Τα mails μπορει να βοηθησουν, στειλτε ολοι. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nfeel Δημοσ. 13 Ιουνίου 2013 Share Δημοσ. 13 Ιουνίου 2013 Εδώ θα φανεί το customer support που έκανε γνωστή την Amazon και ήταν ουσιαστικά ο λόγος που πολλοί από εμάς το προτιμούσαμε, ακόμα και όταν οι τιμές του ήταν ίδιες με ελληνικά καταστήματα. Αν το δουλέψουν όπως λένε και τελικά επαναφέρουν το fssd, το Amazon θα έχει την πλήρη υποστήριξή μου με ακόμα περισσότερες αγορές. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mobile_32 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2013 Share Δημοσ. 14 Ιουνίου 2013 Τους έστειλα και εγώ ενα ανάλογο email και μου απάντησαν τα παρακάτω: " Hello,After looking your query, I understand that your concern is about the FREE Super Saver Delivery to Greece.Please be informed that FREE Super Saver Delivery to Greece on eligible orders over £25 was available on orders placed up to and including June 11, 2013 (GMT).I'm sorry to hear that you're unhappy about this change.You can find our current international delivery rates on our help page:www.amazon.co.uk/gp/help/customer/display.html?nodeId=11072981As I can't speculate on future offers, I’m unable provide any additional information on this issue.I hope this helps. We look forward to seeing you again soon.Warmest regards,Kashif A." Σχεδόν αυτοματοποιημένι το μήνυμα τούς και μου άρεσε που στο τέλος του email γράφει: " Your feedback is helping us build Earth's Most Customer-Centric Company" και τούς έκραξα και για αυτό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Aias Δημοσ. 14 Ιουνίου 2013 Share Δημοσ. 14 Ιουνίου 2013 εφυγε και το δικο μου μαιλ. Στειλτε και ας μην κανουν κατι τουλαχιστον να υπαρχει προσπαθεια... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nfeel Δημοσ. 14 Ιουνίου 2013 Share Δημοσ. 14 Ιουνίου 2013 Έστειλα και εγώ ένα μακροσκελές μήνυμα. Όχι κλαψιάρικο και καλά τι θα κάνουμε τώρα οι φτωχοί οι Έλληνες... περισσότερο εξηγούσα ότι πλέον είναι ασύμφορες οι αγορές και θα σταματήσω να ψωνίζω διότι ουσιαστικά δεν υφίσταται λόγος όταν βρίσκω τα προϊόντα που αγόραζα σε συνοικιακά μαγαζιά, στην ίδια τιμή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Prof_Chaos Δημοσ. 14 Ιουνίου 2013 Share Δημοσ. 14 Ιουνίου 2013 (επεξεργασμένο) Καλα κανατε και τα στειλατε τα email και ειμαι σιγουρος οτι το ζήλο που επιδεικνύεται όλοι για να επαναφέρουν το SSD οτι το κάνετε και σε αλλα σοβαρά ζητηματα για να μπορούμε να παραγγελνουμε ως μέλη της ΕΕ στο άμεσο μέλλον ..Οπως και να χει και SSD να μην επαναφέρουν λογικα θα το εξισορροπήσουν με λίγο χαμηλότερη τιμη οπότε θα ειναι μικρή η διαφορα.. Επεξ/σία 14 Ιουνίου 2013 από Prof_Chaos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostasgr78 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2013 Share Δημοσ. 14 Ιουνίου 2013 Στις υγιείς αγορές οι καταναλωτές επιλέγουν καταναλωτικές συμπεριφορές (και δεν κλαίγονται με mail), όπως ακριβώς στις υγιείς δημοκρατίες οι πολίτες επιλέγουν εκπροσώπους στα θεσμικά όργανα (και δεν κλαίγονται στα blogs και στο μπαλκόνι με τον γείτονα). Όσα mail και να στείλετε-στείλουμε, αυτό που θα καθορίσει την πολιτική είναι αυτή καθεαυτή η πτώση πωλήσεων προς την εκάστοτε χώρα που καταργήθηκε το Super Saver. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nickelodeon Δημοσ. 14 Ιουνίου 2013 Share Δημοσ. 14 Ιουνίου 2013 [...............................] Τα bold ειναι ενθαρρυντικα, θελω να ελπιζω οτι ειναι κατι που ανταποκρινεται στην πραγματικοτητα και οχι διπλωματια και συρραφη "αυτοματων" κομματιων απαντησης. (τα επομενα των bold μοιαζουν αυτοματα, τα bold οπως και αυτα που εχω με πρασινο θελω να πιστευω οτι δεν ειναι.) Θα δειξει. Τα mails μπορει να βοηθησουν, στειλτε ολοι. Εγώ προβλέπω Amazon prime με συνδρομή 75 λίρες το χρόνο για δωρεάν μεταφορικά πανευρωπαϊκά + δωρεάν curier για ευαίσθητα προϊόντα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Aias Δημοσ. 14 Ιουνίου 2013 Share Δημοσ. 14 Ιουνίου 2013 εφυγε και το δικο μου μαιλ. Στειλτε και ας μην κανουν κατι τουλαχιστον να υπαρχει προσπαθεια... και η απαντηση Hello, FREE Super Saver Delivery to Greece on eligible orders over £25 was available on orders placed up to and including June 11, 2013 (GMT). I'm sorry to hear that you're unhappy about this change. You can find our current international delivery rates on our help page: www.amazon.co.uk/gp/help/customer/display.html?nodeId=11072981 We are always working to serve our international customers better. However, as policy, we do not comment on any possible expansion plans. Please know that all our customers, international and at home, are very important to us and I have passed your comments along to the appropriate personnel in our company to re-consider this decision. We always appreciate hearing how our customers react to all aspects of shopping on our site, as it helps us continue to improve our store and provide the best possible customer service and value. I hope this helps. We look forward to seeing you again soon. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Akimanjo Δημοσ. 14 Ιουνίου 2013 Share Δημοσ. 14 Ιουνίου 2013 Αν μου στείλει θα σου το δώσω.... Οχι μην μου το δωσεις, μην κανεις κωλοτουμπες. Αν στο δωσουν να το κρατησεις γιατι φαινεται οτι το εχεις αναγκη. Δεν εστειλα εγω μεηλ να κλαψουριζω οτι εχω 100€ να ψωνισω αλλα δεν εχω ακομα 7€ για να μου τα στειλουν. http://www.argiro.gr/recipes/%CE%B2%CE%B1%CF%83%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CF%83%CF%85%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%B3%CE%AE-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%88%CF%89%CE%BC%CE%AF 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostas_dr Δημοσ. 14 Ιουνίου 2013 Share Δημοσ. 14 Ιουνίου 2013 Τα επώνυμα αυτών που απαντούν απ' το amazon, είναι όλα Ινδικά; Στην Ινδία είναι το support; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators paredwse Δημοσ. 14 Ιουνίου 2013 Super Moderators Share Δημοσ. 14 Ιουνίου 2013 Βλέπω διάφορους να διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους για τα μεταφορικά, για το κακό που μας βρήκε, για το κακό το ριζικό μας και ορκίζονται ότι δεν θα ξαναματαπάρουν από τους αλλόθρησκους-αλλογενείς του amazon, ότι δεν έπρεπε να παίρνουμε εξ αρχής από αυτουνούς και ότι φτύνουνε τον κόρφο τους μήπως τους βρει και τίποτε άλλο κακό. Έκανα λοιπόν ένα πείραμα: Έβαλα μια απλή παραγγελία, ύψους 26,38 λιρών (με τον ΦΠΑ). Μου έβγαλε μεταφορικά 3,37 λίρες (με τον ΦΠΑ πάντα). Συγγνώμη βρε παιδιά αλλά μήπως γκρινιάζουμε πολύ περισσότερο απ' όσο αξίζει; Δεν λέω, καλό είναι να έλειπαν αυτά τα 3,37 λιρόνια και να αγοράζαμε κάτι άλλο αλλά πού αλλού θα βρούμε τέτοια ποικιλία; Καλή η προσπάθεια και τα email, κι εγώ μέσα, αλλά όχι και να "κλείσουμε" ως άνθρωποι για μερικές λίρες, ιδίως όταν το ουσιαστικό μας κέρδρος είναι, πολλές φορές, μεγαλύτερο... Για να προλάβω τα σχόλια, γνωρίζω ότι τα μεταφορικά αυξάνουν ανάλογα με τον όγκο και το είδος του αντικειμένου. Αλλά και πάλι, γνώμονας δεν είναι το καθαρό κέρδος μας, ήτοι τι κερδίζουμε με το να αγοράζουμε από εκεί αντί για από εδώ; Και πάλι κερδισμένοι δεν είμαστε (έστω και λιγότερο); Μια γνώμη. 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα