morgankalamos Δημοσ. 11 Ιουνίου 2013 Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2013 Γεια σας, ενδιαφέρομαι για αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου μέχρι 1300cc (για να μην πληρώνω σήμα 200+ και υψηλή ασφάλεια ) και για χαμηλή κατανάλωση. Η χρήση του θα είναι για εντός της πόλης των Αθηνών και τα π σ κ που πηγαίνω μέχρι το εξοχικό μου στον Κάλαμο... Τι μου προτείνετε να κοιτάξω? Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ikaruga24 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2013 Share Δημοσ. 13 Ιουνίου 2013 Toyota Yaris ή Corolla. Στα 1300cc φυσικα και εισαι ετοιμος. Αξιοπιστα σκυλια μαυρα, ανταλλακτικα και σερβις πανφθηνα και γενικα χαμηλα εξοδα χρησης. Ψαξε για μοντελα 2001 - 2004. Εκει περιπου βρισκονται σε θεμα χρηματων (2.500 - 4000 ευρω). Να πω μονο οτι αυτα τα αυτοκινητα ΑΥΞΗΘΗΚΑΝ οι τιμες τους σε σχεση με το ποσο μπορουσες να τα αγορασεις 2-3 χρονια ποιο πριν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
morgankalamos Δημοσ. 13 Ιουνίου 2013 Μέλος Share Δημοσ. 13 Ιουνίου 2013 Επειδή θα είναι το πρώτο μου αυτοκίνητο που θα αγοράσω ψάχνομαι αρκετά.Για τα yaris έχω ακούσει τα καλύτερα αλλά παρότι είναι 10ετίας και με πάνω απο 70.000km όλα παιζουν στα 3500+€ και μου φαίνονται αρκετά για ένα αμάξι τόσον χρόνων...και με προβλιματίζει! Επίσης ποια η γνώμη σας για για τα Fiat Punto Active 2004-2006? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ikaruga24 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2013 Share Δημοσ. 13 Ιουνίου 2013 Απλα καπιταλευονται το πλεονεκτημα των 1300cc που εχουν. Δεν κοστιζαν τοσο, θυμαμαι οτι εβρισκες ανετα και με 2500 και 3 χιλιαρικα πριν καποια χρονια αλλα οι εποχες βλεπεις... Παντως τα αυτοκινητα αυτα ειναι σκυλια μαυρα αποδεδειγμενα. Οι πιθανοτητες να πεσεις σε προβληματικο ειναι παρα πολυ χαμηλες και αν πεσεις σε περιπτωση που το αμαξι το προσεχε θα ειναι και σε εξαιρετικη κατασταση. Για Punto του 04-06 επισης γενικα εχουν να λενε καλα λογια αν και εχουν παρουσιασει καποια μικροθεματακια με την καταναλωση λαδιου και τα ηλεκτρικα τους. Αν βρεις καμια καλη περιπτωση σιγουρα δεν θα ελεγα οχι. Παντως ειδικα αν ειναι το πρωτο σου αυτοκινητο θεωρω τον Ιαπωνα σαν must σχεδον απο καθε αποψη. Ειδικα αυτοκινητα 2000 - 2005 ειναι υποδειγμα λειτουργιας, αξιοπιστιας και κοστος συντηρησης. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 13 Ιουνίου 2013 Share Δημοσ. 13 Ιουνίου 2013 yaris,getz,micra γενικα σε αυτη τη κατηγορια τιμης μεγεθους και κυβικων,μακρια απο ευρωπαικα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gia_nnis Δημοσ. 25 Ιουνίου 2013 Share Δημοσ. 25 Ιουνίου 2013 Για μενα micra.. φτηνα ανταλλακτικα.καδενατο,αξιοπιστο,οικονομικο στα καυσιμα,ευχαριστω εσωτερικο,γρηγορο, μειον:καποια βγαλανε προβληματα με το ηλεκτρικο τιμονι με κοστος επισκευης 600ε! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
phanispal Δημοσ. 25 Ιουνίου 2013 Share Δημοσ. 25 Ιουνίου 2013 Παντως ειδικα αν ειναι το πρωτο σου αυτοκινητο θεωρω τον Ιαπωνα σαν must σχεδον απο καθε αποψη. Ειδικα αυτοκινητα 2000 - 2005 ειναι υποδειγμα λειτουργιας, αξιοπιστιας και κοστος συντηρησης. Να προσθέσω και το τελευταίο Starlet. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
saab_21 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2013 Share Δημοσ. 7 Ιουλίου 2013 παρε ενα corsa η ενα polo.καλη ποιοτητα κατασκευης,καλο πατημα και αξιοπιστα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gia_nnis Δημοσ. 7 Ιουλίου 2013 Share Δημοσ. 7 Ιουλίου 2013 παρε ενα corsa η ενα polo.καλη ποιοτητα κατασκευης,καλο πατημα και αξιοπιστα.τα γερμανικα καινε περισσοτερο,δεν εχουν νευρο για μεσα στην πολη,ακριβοτερα ανταλλακτικα.. πολυ κινητηρες της vw καινε λαδια.. και στο θεμα της αξιοπιστιας δεν μπορεις να τα συγκρινεις με τα ιαπωνικα..! επειδη εχω κανει αρκετα test drive απο γερμανο αξιζει η ford.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
saab_21 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2013 Share Δημοσ. 7 Ιουλίου 2013 τα γερμανικα καινε περισσοτερο,δεν εχουν νευρο για μεσα στην πολη,ακριβοτερα ανταλλακτικα.. πολυ κινητηρες της vw καινε λαδια.. και στο θεμα της αξιοπιστιας δεν μπορεις να τα συγκρινεις με τα ιαπωνικα..! επειδη εχω κανει αρκετα test drive απο γερμανο αξιζει η ford.. ισα ισα που το κλασσικο μοτερ της οπελ με τα 90 αλογα εχει χαμηλη καταναλωση και ειναι πολυ αξιοπιστο.πατημα στο δρομο καμια σχεση με τα γιαπωνεζικα το νιωθεις πιο στιβαρο το αμαξι.απο γιαπωνεζικο μονο ενα αξιζει που το εχω οδηγησει και ειχε πολυ καλη συμπεριφορα.το mazda 3 το οποιο ειναι 100% japan και οτι πιο αξιοπιστο υπαρχει.η τιμη του βεβαια πρεπει να ειναι τσιμπημενη σε σχεση με τα λεφτα που διαθετει ο φιλος.το yaris παντως μπορει να εχει καλο μοτερ αλλα απο πατημα στο δρομο δεν μου αφησε καλες εντυπωσεις.πολυ καρυδοτσουφλο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gia_nnis Δημοσ. 8 Ιουλίου 2013 Share Δημοσ. 8 Ιουλίου 2013 Ο φιλος θελει μεχρι 1300cc. Το μοτερ με τα 90hp ειναι 1400cc! Eχω οδηγησει το corsa το c το 1.4 και πραγματικα παει ευχαριστα στο δρομο αλλα εχω ακουσει απο πολλους οτι τσιμπαει βενζινη.. το d σε 1.4 με τα 100hp παει οριακα καλα και αυτο καιει βενζινη.. Τα γερμανικα ειναι ωραια αυτοκινητα αλλα δεν ειναι νευρικα(δεν ροπιαζουν απο τα χαμηλα). Οδηγησε απο τα καινουρια ενα i20 στα 1.2 και ενα πολο 1.2 και θα δεις μετα οτι ο κινητηρας του πολο ειναι για κλωτσιες..!!! Οταν ειπα στον υπαλληλο της vw γιατι το πολο παει ετσι λεει:ε να.. εχει και καποιο βαρος! και του λεω ποιο βαρος? τοσο ζυγιζει και το i20 και ειναι η μερα με την νυχτα στα γκαζια και εκανε μοκο.. Στην οπελ παλι τους λεω προσπαθω να βρω πως βγαζει τα 100hp.. και κει παλι δεν ειχαν να μου πουν κατι.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
phanispal Δημοσ. 8 Ιουλίου 2013 Share Δημοσ. 8 Ιουλίου 2013 Παραδοσιακά τα γιαπωνέζικα είναι πιο σπιρτόζικα. Τα γερμανικά είναι τα ζώα μου αργά στις χαμηλές. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
saab_21 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2013 Share Δημοσ. 8 Ιουλίου 2013 Ο φιλος θελει μεχρι 1300cc. Το μοτερ με τα 90hp ειναι 1400cc! Eχω οδηγησει το corsa το c το 1.4 και πραγματικα παει ευχαριστα στο δρομο αλλα εχω ακουσει απο πολλους οτι τσιμπαει βενζινη.. το d σε 1.4 με τα 100hp παει οριακα καλα και αυτο καιει βενζινη.. Τα γερμανικα ειναι ωραια αυτοκινητα αλλα δεν ειναι νευρικα(δεν ροπιαζουν απο τα χαμηλα). Οδηγησε απο τα καινουρια ενα i20 στα 1.2 και ενα πολο 1.2 και θα δεις μετα οτι ο κινητηρας του πολο ειναι για κλωτσιες..!!! Οταν ειπα στον υπαλληλο της vw γιατι το πολο παει ετσι λεει:ε να.. εχει και καποιο βαρος! και του λεω ποιο βαρος? τοσο ζυγιζει και το i20 και ειναι η μερα με την νυχτα στα γκαζια και εκανε μοκο.. Στην οπελ παλι τους λεω προσπαθω να βρω πως βγαζει τα 100hp.. και κει παλι δεν ειχαν να μου πουν κατι.. το μοτερ του corsa με τα 90 αλογα παει καλυτερα ψηλα.λογω κοντου σασμαν δεν εχει καλο τραβηγμα χαμηλα αλλα ψηλα δινει πονο.απο καταναλωση με νορμαλ ταχυτητες 120-130 παιζει στα 7 λιτρα.το mazda 3 αν θελει 1300 ειναι η καλυτερη επιλογη.το πιο αξιοπιστο σε μηχανη,σασμαν ,ηλεκτρικα στα παντα.βεβαια αν ειναι να αγορασεις τωρα αμαξι καλυτερα να ψαξεις για ενα μικρου κυβισμου diesel.ακομα και 1000-1500 ευρω παραπανω να δωσεις θα τα αποσβεσεις πολυ συντομα αν κανεις αρκετα χιλιομετρα τον χρονο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα