stavros88 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2013 Πραγματικα απο το nba περιμενω εντελως διαφορετικη εμπειρια φετος,Για να δουμε...
nzeppos Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2013 Εγώ πάντως κρατάω μικρό καλάθι. Μέχρι στιγμής το μοναδικό πράγμα που φαίνεται να εντυπωσιάζει είναι τα κοντινά highlights, γιατί οι συνθήκες αγώνα ήταν μέσες άκρες σαν την CG έκδοση. Και φυσικά για τα κοντινά πλάνα έχω ήδη πει τη γνώμη μου. Αυτό που πραγματικά θέλουμε είναι: - (ακόμα) καλύτερα animations και λιγότερο scripted κινήσεις - καλύτερο ΑΙ - περισσότερες ευρωπαϊκές ομάδες (καλά αυτό για του χρόνου και αν) - καλύτερο online, με περισσότερα modes Και σίγουρα λίγο μας ενδιαφέρουν οι καλύτερες γκριμάτσες και οι γελοιότητες με τα social features. Κατά τ' άλλα μετά από συνεχόμενες ήττες βρήκα εύκολο αντίπαλο (βλ. Knicks χωρίς τον Καρμέλο) και έδωσα την ευκαιρία στο Γιάννη να παίξει σχεδόν ολόκληρο παιχνίδι. Αποτέλεσμα MVP, 20π-4ρ με 6/15 σουτ και 7/12 βολές (σε 13 λεπτά!), παρά το 58 rating. Από 1,5ppg που είχε τόσο καιρό. Πάει να πει έχει ελπίδες το παλικάρι, ακόμα και στο 2k!
alimentas Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2013 οπως σε καθε αλλαγη γενιας τα ΣΟΒΑΡΑ μπαμ θα γινουν στον 2ο-3ο χρονο.Μεχρι τωρα ουτε εγω ειδα κατι να μ εντυπωσιαζει,τα τρειλερ κ τα gifs μ αυτα που ειδαμε στο βιντεακι δειχνουν η μερα με την νυχτα 1
nzeppos Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2013 Πάντως ότι άλλο κι αν είναι το CG 2k14, είναι σίγουρα το πρώτο 2k στο οποίο μπορείς να γυρίσεις παιχνίδι. Παίζω τη σειρά εδώ και πάνω από 10 χρόνια και σε όλα τα προηγούμενα ήξερες όταν εναντίον All Star και πάνω, έτσι και το ΑΙ έπαιρνε διαφορά μεγαλύτερη των 10-15 πόντων (ακόμα και από το πρώτο ημίχρονο) ο αγώνας ήταν τελειωμένη υπόθεση. Εκτός πια κι αν είχες πολύ ανώτερη ομάδα και φυσικά αποκλείοντας οποιαδήποτε χρήση clutch factor (μεγάλη πληγή το τελευταίο). Από την άλλη, φέτος ξέρεις ότι αν συγκεντρωθείς και σου κάτσει λίγο το παιχνίδι, σχεδόν κάθε ανατροπή είναι δυνατή. Τηρουμένων και των αναλογιών βέβαια, αφού όταν έπαιξα εναντίον των Λεπρών και πήραν κεφάλι από την πρώτη περίοδο, η διαφορά δυναμικότητας ήταν τόσο μεγάλη που δεν είχα καμία ελπίδα σε κανένα σημείο του αγώνα. Στο τελευταίο μου παιχνίδι όμως, εντός εναντίον των Suns, βρέθηκα να χάνω με 15-31 στο ημίχρονο με παλαβά σφυρίγματα και εγκληματικές ενέργειες. Κι όμως στο τέλος της τρίτης είχα ήδη μειώσει στον πόντο και πέρασα πρώτη φορά μπροστά με 42-41 (παίρνοντας τελικά τον αγώνα). Με λίγα λόγια τα πάντα είναι δυνατά, όπως και στο πραγματικό μπάσκετ άλλωστε. ps: O.J. Μάγιος, τέτοιος σκόρερ έχει να βγει από την εποχή του Τζανή Σταυρακόπουλου, αυτό έχω να πω μόνο. Υπάρχουν στιγμές που πραγματικά νομίζεις ότι μπορεί να κερδίσει μόνος του τον αγώνα. 1
Tilemaxx Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2013 Ποτέ δεν έπαιξα παραπάνω απο Pro στο 2Κ. Τα υψηλότερα difficulties νιώθω οτι με κλέβουν μπροστά στα μάτια μου.
nzeppos Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2013 Παρομοίως, αλλά φέτος (τουλάχιστον) το All Star είναι αλλιώς. Παίζεις μια χαρά μπάσκετ χωρίς να νιώσεις ούτε δευτερόλεπτο ότι σε κλέβει.
Tilemaxx Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2013 Mακάρι. Θα τιμηθεί σίγουρα κάποια στιγμή στο PS3 μόλις πέσει η τιμή του. 1
nikos5800 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2013 nzeppos εγώ παντός έχω γυρίσει αγώνα χάνοντας 10-12 ποντους στο τρίτο πεντάλεπτο παίζοντας στο all star , καλά για super star και πανω ουτε λογος
tak_loyk Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2013 Ερώτηση. 1ον. Ποια sliders πρέπει να πειράξω ώστε να μου σφυράνε κι εμένα κάνα foul γιατί προς το παρόν για να πάρω φάουλ πρέπει να με παλουκώσουν σε κάνα πάσαλο 2ον. Ποια sliders πρέπει να πειράξω ώστε να μειώσω το φαινόμενο των γελοιοδέστατων άστοχων σουτ κάτω από το καλάθι. (το inside shot success είναι αρκετό? ) ΥΓ1. O Mayo είναι τεράστια παιχτούρα ΥΓ2. http://www.operationsports.com/features/1718/nba-2k14-next-gen-hands-on-impressions/
nzeppos Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2013 nzeppos εγώ παντός έχω γυρίσει αγώνα χάνοντας 10-12 ποντους στο τρίτο πεντάλεπτο παίζοντας στο all star , καλά για super star και πανω ουτε λογος Φαντάζομαι μιλάς για παλιότερα 2k; Γιατί στο φετινό νομίζω πως έχουμε ήδη συμφωνήσει παμψηφεί ότι μια χαρά μπορείς να γυρίσεις παιχνίδι, αφού η ΑΙ δεν κλέβει όπως παλιά. Για τα προηγούμενα 2k δεν λέω πως ήταν εντελώς αδύνατον να κάνεις τέτοια ανατροπή, απλώς ότι έπρεπε να σου βγει η πίστη, να σου κάτσει ο αγώνας, να έχεις γενικά καλύτερη ομάδα κλπ. Και πάλι ήταν αρκετά σπάνιο. Φέτος μπορείς να βγάλεις ακόμα και... αιφνιδιασμό, αφού η ΑΙ δεν σε προφταίνει αν είσαι μόνος σου (πρωτοφανές). Ερώτηση. 1ον. Ποια sliders πρέπει να πειράξω ώστε να μου σφυράνε κι εμένα κάνα foul γιατί προς το παρόν για να πάρω φάουλ πρέπει να με παλουκώσουν σε κάνα πάσαλο 2ον. Ποια sliders πρέπει να πειράξω ώστε να μειώσω το φαινόμενο των γελοιοδέστατων άστοχων σουτ κάτω από το καλάθι. (το inside shot success είναι αρκετό? ) ΥΓ1. O Mayo είναι τεράστια παιχτούρα ΥΓ2. http://www.operationsports.com/features/1718/nba-2k14-next-gen-hands-on-impressions/ Γενικά μπορείς να δοκιμάσεις τα sliders του fearwhatnow, που είχε παραθέσει σε αυτό το post: Ξεκιναμε απο sim->custom, pro/all-star, 12min, game speed 50, player speed 35(επιλογη μονο σε association),shot stick shooting/real % FT Οι αλλαγες ειναι οι παρακατω: Mid range success 47/47 3pt success 47/47 Contact Shot Success 37/37 Throw Alley-Oops 50/45 Over the Back Foul Frequency: 98 Charging Foul Frequency: 85 Blocking Foul Frequency: 90 Reaching Foul Frequency: 95 Shooting Foul Frequency: 93 Loose Ball Foul Frequency: 100 Αυτά χρησιμοποιώ κι εγώ (με τη μόνη διαφορά ότι το Contact shot success, από 45 που είναι κανονικά, δεν το έβαλα 37 αλλά 41). Και θα έλεγα ότι κερδίζω αρκετά φάουλ σε κάθε αγώνα. Παίζω πεντάλεπτα και κατά μέσο όρο πρέπει να ρίχνω 12-15 βολές, πολλές φορές και περισσότερες αν το παιχνίδι γίνει κατς (όχι άσχημα αν σκεφτείτε ότι το σκορ συνήθως πηγαίνει γύρω στους 45-55 πόντους). Ωστόσο είναι διαφορετικό να λέμε ότι ακόμα και με τις default ρυθμίσεις το ΑΙ παίρνει πολλά περισσότερα φάουλ από σένα και διαφορετικό ότι γενικά δεν κερδίζει φάουλ κανένας από τους δύο. Στη δεύτερη περίπτωση η λύση είναι προφανής, ανεβάζεις το foul frequency (όπως προτείνει ο fearwhatnow). Στην πρώτη περίπτωση όμως μάλλον είναι θέμα τρόπου παιχνιδιού, αφού στην τελική τα sliders είναι κοινά και για τον άνθρωπο και για το ΑΙ. Μερικές προτάσεις: Αν κάνεις πολλά φάουλ σε προσπάθεια για κλέψιμο, ε τότε μην σπαμάρεις διαρκώς το Χ. Παίξε intense defense και δοκίμασε να κλέψεις μόνο αν ο αντίπαλος δεν είναι καλός χειριστής ή/και δεν έχει καλή ισορροπία και μόνο αν έχεις να "δώσεις" φάουλ. Αν είναι πάνω σε προσπάθεια για σουτ (ειδικά κοντά στο καλάθι), τότε μην παίζεις τόσο πολύ άμυνα με το άλμα αλλά κράτα το δεξί στικ προς τα πάνω ώστε ο αμυντικός να σηκώσει τα χέρια του στην κατακόρυφο και να κάτσει ακίνητος. Αν οι παίκτες που δεν ελέγχεις κάνουν πολλά φάουλ (ειδικά σε drive αντιπάλου που τραβάει όλη την άμυνα πάνω του), τότε μείωσε το Defensive Assistance. Ο fearwhatnow γενικά το κατεβάζει στο μηδέν, εγώ το έχω στο 10-20 περίπου γιατί δεν μπορώ να βλέπω τον αντίπαλο να ξεκινάει μπάσιμο αφού μου έχει ξεφύγει και οι υπόλοιποι να κάθονται να τον κοιτάνε (μέχρι να προλάβω να αλλάξω παίκτη). Στη δε επίθεση προσπάθησε να φέρεις την μπάλα κοντά στο καλάθι και να μη σουτάρεις με το Χ αλλά με το δεξί στικ. Και μάλιστα κάνοντας μεγάλες περιστροφές, πχ ποσταρίσματα με ακτίνα τουλάχιστον ενός μέτρου, χρήση του euro step και διαφόρων άλλων τεχνικών. Σουτ δηλαδή που θα δυσκολέψουν την άμυνα και θα σου δώσουν επαφή με το σώμα αλλά τουλάχιστον τα χέρια θα είναι ελεύθερα. Άστοχα σουτ κάτω από το καλάθι δεν έχω δει γενικά και σε σχέση με άλλες χρονιές η κατάσταση έχει βελτιωθεί ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ (ακόμα και με τα default sliders). Είναι το πρώτο 2k στο οποίο μπορούμε να σκοράρουμε κάτω από το καλάθι ακόμα και υπό πίεση, ακόμα και με επαφή και μάλιστα πολλές φορές να κερδίσουμε γκολ-φάουλ. Ακόμα και με κοντό παίκτη! Τώρα αν σε κάποιες περιπτώσεις βλέπεις χαμένα σουτ που δεν δικαιολογούνται, δοκίμασε να αυξήσεις ελαφρώς το inside shot success που ανέφερες (πχ. αν είναι 45, βάλτο στο 47, μην το πας... 55!) Όσο για το Μάγιο, μας ξελάσπωσε πάλι σε ένα απίστευτο παιχνίδι εναντίον του Ντένβερ. Το προβάδισμα πρέπει να άλλαξε τουλάχιστον 20 φορές καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα, βρεθήκαμε στα 50" να χάνουμε με 3 πόντους από τεράστιο Χριστοδούλειο τρίποντο του Nate "η μεγαλύτερη καρδιά στην ιστορία του μπάσκετ" Robinson. Αλλά με παλικαρίσιους πόντους και καλάθι του Μάγιου στα 3" πήραμε το παιχνίδι 53-52! Ήταν η πέμπτη συνεχόμενη νίκη, μετά από τέσσερες απανωτές ήττες και ελπίζουμε πλέον για playoff. 20 πόντοι σε 14 λεπτά για τον Μάγιο και -κυρίως- 11 πόντοι σε 10 λεπτά για το Γιάννη. Δεύτερη φορά σε 20+ αγώνες που πιάνει διψήφιο νούμερο, τεράστιος παίκτης παρά το 59 rating, τι να λέμε τώρα. Απ' την άλλη μεριά ο Nate Robinson μας (απ)έδειξε γιατί έχει την μεγαλύτερη καρδιά στην ιστορία του μπάσκετ, αφού με 17π σε 18' έπαιζε μόνος του και κόντεψε να πάρει και το παιχνίδι.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα