Προς το περιεχόμενο

Ryse [Xbox One]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Διαφορά υπάρχει μεταξυ 1080p kai 720p στα παιχνίδια και μάλιστα είναι μεγάλη.Οποιος δεν το πιστευει ας βαλει σε 360/ps3 το sleeping dogs και μετα ας το δει σε pc σε 1080p. Διαφορά μεγάλη στις αναλύσεις υπήρχε ακόμα και στις εποχές των crt monitors, πόσο μάλλον τώρα που για να δείς crystal clear εικόνα σε lcd πρεπει το software να τρέχει στην native ανάλυση της οθονης/τηλεόρασης.

 

Αυτά που γράφουν για τις optimal αποστάσεις αφορούν τις ταινίες και όχι τα games. Θυμάμαι όταν είχα πάρει  crt 32 tv η "σωστή απόσταση"  για τις 50αρες ήταν τα 5 μέτρα  και αυτό μαλλον γιατί λίγοι είχαν 10.000 ευρώ για  TV.

  • Απαντ. 723
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Διαφορά υπάρχει μεταξυ 1080p kai 720p στα παιχνίδια και μάλιστα είναι μεγάλη.Οποιος δεν το πιστευει ας βαλει σε 360/ps3 το sleeping dogs και μετα ας το δει σε pc σε 1080p. Διαφορά μεγάλη στις αναλύσεις υπήρχε ακόμα και στις εποχές των crt monitors, πόσο μάλλον τώρα που για να δείς crystal clear εικόνα σε lcd πρεπει το software να τρέχει στην native ανάλυση της οθονης/τηλεόρασης.

Το bold ειναι το σημαντικο, αναλογα με την τηλεοραση, η τον οποιο scaler (TV, console) το αποτελεσμα διαφερει στις χαμηλοτερες αναλυσεις, και παντα ειναι κατωτερο της native αναλυσης.

 

Στις CRT Που λες οι διαφορες ηταν μεγαλυτερες γιατι δεν ειχαν fixed αναλυση οπως οι LCD.

 

υ.γ. empire μπραβο αγορι μου, δεν σταματας να προσφερεις αφθονο γελιο, αν και εχεις γινει τωρα τελευταια λιγο μονοτονος, πηγαινε σε κανενα xbox troll conference να μαθεις τιποτα καινουργιο να μας λες, ολο τα ιδια και τα ιδια βαρεθηκαμε.

Δημοσ.

υ.γ. empire μπραβο αγορι μου, δεν σταματας να προσφερεις αφθονο γελιο, αν και εχεις γινει τωρα τελευταια λιγο μονοτονος, πηγαινε σε κανενα xbox troll conference να μαθεις τιποτα καινουργιο να μας λες, ολο τα ιδια και τα ιδια βαρεθηκαμε.

 

Ευχαριστώ για το "μπράβο" :P αλλά είσαι εκπρόσωπος κάποιας "ομάδας" και αναφέρεσαι εκ μέρους τρίτων(βλέπε "βαρεθήκαμε"); Πολύ "φοβάμαι" ότι μάλλον διακατέχεσαι απο το "θέμα" που ανέφερα στο προηγούμενο μου post. :( ....αλλά όσο και να μην σ'αρέσει θα λαμβάνεις τις "απαντήσεις" που αρμόζουν στο επίπεδο σου και στην προκειμένη περίπτωση "άφησες" την trolia σου η οποία προφανώς και δεν έπρεπε να μείνει αναπάντητη ;) Καταλαβαίνω ότι έχεις τα νευράκια σου(ως "άρρωστο" sony fanboy που είσαι) γιατί μέχρι τώρα ΚΑΝΕΝΑ ps4 exclusive δεν είναι αντάξιο των RYSE και Forza5 αλλά πρέπει ν'αρχίζεις να συνηθίζεις σιγά-σιγά και στ'άρνητικά νέα(για σένα που δεν είσαι "υγιής" gamer).Ελπίζω μόνο να επαληθευτεί το 40%-50% more powerful ps4 διαφορετικά είμαι σχεδόν σίγουρος ότι "θ'άρρωστήσεις" και θα "πέσεις" σε κατάθλιψη αφού πρώτα "φας" το δούλεμα του αιώνα....βλέπεις πέραν ότι προκαλείς,έχεις ήδη εκδηλωθεί/εκτεθεί μήνες τώρα!!!

Δημοσ.

Επειδη ειμαι ασχετος :P ,τι ακριβως ειναι το tearing και που βρισκεται στην εικονα?Εγω προσωπικα δεν βλεπω κατι κακο στην εικονα.

Δημοσ.

Επειδη ειμαι ασχετος :P ,τι ακριβως ειναι το tearing και που βρισκεται στην εικονα?Εγω προσωπικα δεν βλεπω κατι κακο στην εικονα.

κοίτα την εικόνα στο πάνω μέρος, ειδικά στον στήλο θα δεις τι διαφορά...

  • Like 1
Δημοσ.

Προσωπικά θα εκπλαγω αν παρει βαθμολογίες πανω απο 6 μεσο ορο...περα απο γραφικά στα βίντεο που εχω δει ολα τ'αλλα μοιάζουν τρομερά φτωχά...ειδικα το gameplay με τα συνεχή QTE κ slowmotion!

  • Like 1
Δημοσ.

Πριν.......

 

5sQrRwJ.jpg

 

 

Μετα.....

crytek-ryse.jpg

 

 

Crytek boss talks about closing the gap between cinema and game with Ryse on Xbox One

Ryse: Son of Rome developer Crytek is working to close the gap between gameplay and film.
In a talk given during the DICE Europe developer conference, Crytek founder Cevat Yerli explained some of the magic his studio is putting into its next-gen action game to make it visually pop. Ryse: Son of Rome is an Xbox One launch game, and Crytek is using its most cutting edge techniques to make it as cinematic as possible.
“Next-gen enables us to really heighten the gameplay experience,” said Yerli. “With the combined power of CryEngine and next-gen platforms we can close the gap between games and cinematic experiences.”
Yerli went over a number of techniques that Crytek is implementing in Ryse. For example, Xbox One’s power enables the studio to use the same exact character models from the video cutscenes during gameplay. The model for Ryse hero Marius includes 85,000 triangle polygons and 770 joints for life-like articulation. Many of those joints are in Marius’s face.

Crytek’s CryEngine is also capable of sub-surface lighting, which enables light to penetrate skin in a realistic manner.
The studio didn’t just turn to technology to close the gap between movies and games. Crytek worked hard to lock in its story for the game early during development. It mapped out the plot using storyboards just like a Hollywood production.
Finally, Crytek hired motion-capture actors based on their looks, acting abilities, and voices all together. Yerli pointed out that game developers often motion capture themselves and hire cheap voice actors. He said his team can heighten the quality of the game even further by taking the acting seriously in the game.
Ryse: Son of Rome hits Xbox One on the system’s Nov. 22 launch day for $60.

http://venturebeat.com/2013/09/25/cr...UAp5PdS4JiV.99

Δημοσ.

πρωτα το 1080π μετα τα 150

triangle απο downgrade σε downgrade παμε , αρε καταντια η ms , να εχεις τετοια δυναμικη σαν εταιρια και να βγαζεις κονσολα με τοσο αδυναμο hardware που ακομα και η πεθαμενει η sony την περασε

Δημοσ.

Εγώ μόλις το είδα μπερδεύτικα και νόμιζα ανέβηκαν.

Πραγματικά, παίζει αυτή η γενιά, να είναι η τελευταία γενιά κονσολών.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...