p3tran Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2013 Εντάξει ρε παιδιά, η αρχή είναι. Τα καλύτερα και για τις 2 κονσόλες θα έρθουν στην πορεία. Απλά μήν παρασύρεστε από το hype και όλα θα πάνε καλά. Και την επόμενη φορά που θα ακούσετε για παιχνίδι από την Crytek, θα κρατάτε μικρό καλάθι, όπως έμαθαν αρχικά οι PC gamers.... sorry αλλα η crytek απο τοτε που μπηκε στην τσεπη της microsoft, εχει επενδυσει σε τοσες πολλες τεχνολογιες, που ειναι πραγματικα αστοχη η συγκριση με τι το εκανε παλιοτερα, την εποχη που μπουκαραν οι εφοριακοι στα γραφεια της και τους κανανε κατασχεσεις γιατι ειχαν ολα τα software ...πειρατικα. απο τοτε μεχρι σημερα, εχει κυλησει αρκετο νερο στ'αυλακι.. και το ryse ειναι το πρωτο τους game που χρησιμοποιει μερικες απο αυτες τις τεχνικες. ..οσες προλαβαν βεβαια, γιατι ολα αυτα γινανε για να βγαλουν το game day1. στο internet υπαρχουν δυο ή τρια ΚΑΛΑ βιντεακια, με παρουσιασεις σοβαρες των νεων τεχνολογιων που αποκτησαν. ριξε μια ματια...
anamenos Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2013 Να και ένα 9αρι για το RYSE, μετά από το shitstorm. http://boothammer.com/wordpress/ryse-son-rome-review-cinematic-chaos/ 9/10 Ryse: Son of Rome allows players to experience brutal combat in incredible detail and gorgeous presentation. Xbox One’s potential is no doubt seen in this launch title. The campaign is a cinematic thrill ride while multiplayer offers a challenging never before seen active gladiator coliseum. It’s Crytek’s best work yet and should be in the gaming library of each and every Xbox One owner. συμπέρασμα το παιχνίδι είναι ανάλογα με τα γούστα το κάθε ενός, και σίγουρα είναι playable. 1
Socratis_g Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2013 ναι συμφωνούμε. αλλά είναι ντροπή για launch title. υποτήθεται βγάζεις νέα κονσόλα που πρέπει να δείξεις 2-3 παίχνίδια που θα πέφτουν σαγόνια! οχι μετριότητες για τα γούστα ορισμένων.
Vole Maulder Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2013 Πότε έγινε αυτό τελευταία φορά για να το περιμένεις τώρα;
panther_512 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2013 και το ryse ειναι το πρωτο τους game που χρησιμοποιει μερικες απο αυτες τις τεχνικες. ..οσες προλαβαν βεβαια, γιατι ολα αυτα γινανε για να βγαλουν το game day1. στο internet υπαρχουν δυο ή τρια ΚΑΛΑ βιντεακια, με παρουσιασεις σοβαρες των νεων τεχνολογιων που αποκτησαν. ριξε μια ματια... Δεν αναφέρομαι στην τεχνολογία του Ryse. Μιλάω για το gameplay, ο οποίος και είναι ο τομέας στον οποίο η Crytek δείχνει ότι πάσχει γενικότερα. Από τις πρώτες παρουσιάσεις του παιχνιδιού ξέραμε ότι όσο καλά γραφικά και αν έχει το παιχνίδι, το gameplay ήταν τουλάχιστον μέτριο. Το Ryse, αν κυκλοφορούσε και σε PC όπου δεν υπάρχει ο ενθουσιασμός της νέας κονσόλας, θα πάτωνε και στο εξάμηνο θα το αγόραζες με 1 δολλάριο. Ή να το πάρω ανάποδα: Αν αυτό το παιχνίδι έβγαινε μόνο σε PC, οι κονσολάκιδες θα έριχναν το δούλεμα του αιώνα για τις "καλογυαλισμένες" μετριότητες με τις οποίες ασχολούμαστε..... 1
Επισκέπτης Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2013 Δεν αναφέρομαι στην τεχνολογία του Ryse. Μιλάω για το gameplay, ο οποίος και είναι ο τομέας στον οποίο η Crytek δείχνει ότι πάσχει γενικότερα. Από τις πρώτες παρουσιάσεις του παιχνιδιού ξέραμε ότι όσο καλά γραφικά και αν έχει το παιχνίδι, το gameplay ήταν τουλάχιστον μέτριο. Το Ryse, αν κυκλοφορούσε και σε PC όπου δεν υπάρχει ο ενθουσιασμός της νέας κονσόλας θα πάτωνε και στο εξάμηνο θα το αγόραζες με 1 δολλάριο. Γενικα συμφωνω εκτος απο το τελευταιο. Μεγαλη μεριδα των pc gamers γραφικα θελει ,οποτε μια χαρα πωλησεις θα εκανε. Και εγω δεν ενθουσιαστηκα ποτε με παιχνιδια της crytec.
panther_512 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2013 Τα παιχνίδια στο PC που είναι μόνο βιτρίνα χωρίς ουσία δεν κάνουν πωλήσεις. Κατεβαίνουν πειρατικά, παίζονται για λίγες ώρες και μετά γίνονται uninstall. Αυτή θα ήταν η μοίρα του Ryse και η Crytek θα κατηγορούσε τη πειρατεία για τις μειωμένες πωλήσεις. Η μόνη περίπτωση να πουλούσε θα ήταν αν είχε εξαιρετικό multiplayer. 3
NickTG Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2013 Πότε έγινε αυτό τελευταία φορά για να το περιμένεις τώρα; Nintendo 64 με launch title Mario 64. Και GameCube με Rogue Squadron 2 που το έβαζες και το κοίταζες για κανένα τέταρτο μέχρι να το πιστέψεις. 3
Socratis_g Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2013 ^ γενικά σε όλες τις κονσόλες της νιντενδο. wiiU+ mario brosU
Daemonos Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2013 Τα παιχνίδια στο PC που είναι μόνο βιτρίνα χωρίς ουσία δεν κάνουν πωλήσεις. Κατεβαίνουν πειρατικά, παίζονται για λίγες ώρες και μετά γίνονται uninstall. Αυτή θα ήταν η μοίρα του Ryse και η Crytek θα κατηγορούσε τη πειρατεία για τις μειωμένες πωλήσεις. Η μόνη περίπτωση να πουλούσε θα ήταν αν είχε εξαιρετικό multiplayer. Skyrim, Diablo, Rome, Dota gaming, X3 series, Baldurs Gate series, Witcher, battlefield bla bla bla Νομίζω κάθε άλλο παρά βιτρίνα είναι φίλε μου, τα οποία ΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΙ και δεν γίνονται uninstall, κάθε άλλο παρά μετά απο μερικά χρόνια τα ξαναπαίζεις ΑΝΕΤΑ! Καλές οι κονσόλες και προσωπικά πιστεύω οτι το Xbox υπερτερεί του Ps4 αλλά νομίζω είσαι άδικος, και τα Games για τις κονσόλες σε PC σχεδιάζονται... Η μήπως να αναφέρω το γεγονός οτι έβρισκες οτι game ήθελες του Xbox "σπασμένο" από το θείο?? (και μην μου πεις ότι τα αγοράζανε)
Moderators Praetorian Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2013 Moderators Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2013 Το θέμα του thread δεν είναι ούτε τα πειρατικά παιχνίδια σε consoles ή PC, ούτε τα παιχνίδια που πουλάνε σε/το PC, N64 κλπ. Επίσης δεν είναι PS4 vs Xbox One. Επιστρέψτε στο θέμα. 2
Udontneed2know Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2013 Τελικα το upscale στο Χ1 ειναι τοσο καλο που η Crytek αποφασισε να μην το χρησιμοποιησει και να βαλει δικο της αλγορυθμο, ο λογος? μα ποιος αλλο απο το sharperning που κανει το X1 σε ολα τα sub-1080p games. As we initially observed in our Battlefield 4 Face-Off preview, there's an artificial sharpening effect being applied to numerous sub-1080p Xbox One titles, suggesting a potential issue with the default scaling technique employed on the platform. Stranger still, when the console is set to output at native 720p, these same ringing artefacts are eliminated completely, suggesting that this effect is controlled at the system level. In the case of Ryse it appears that Crytek is applying its own scaling algorithms internally, seemingly bypassing the sub-optimal scaling process. επισης για οσους ισχυριζονταν οτι pre-render ηταν μονο η εισαγωγη... Unfortunately, that brings us to another disappointment; Crytek's stated commitment to "real-time, all the time" goes unrealised in Ryse with the move to pre-rendered cut-scenes. τα υπολοιπα εδω... http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-vs-ryse-son-of-rome
nikos5800 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2013 γκρεμό τσακίστηκε και το παραμύθι για το state of the art upscaler του x1
Udontneed2know Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2013 γκρεμό τσακίστηκε και το παραμύθι για το state of the art upscaler του x1 πιθανολογω οτι ο upscaler της AMD, κανει μια χαρα την δουλεια του, αλλα φυσικο ειναι να αποδιδει ποιο blured εικονα απ'οτι να ειχες Native 1080, οποτε τα τζιμανια στην MS βλεποντας οτι τελικα το 720 και το 900 θα ειναι οι αναλυσεις που θα εχουν πλην ελαχιστων εξαιρεσεων, βρηκαν το κολπο με το sharpening για να μην φαινεται στον καταλωτη τοση μεγαλη η διαφορα αναλυσης. Ειμαι βεβαιος οτι ενα κομματι απο το 10% της GPU που ειναι system reserved ειναι για να κανει το sharpening.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα