Προς το περιεχόμενο

Ryse [Xbox One]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

0 gflops το παρακάτω αποτέλεσμα και μάλιστα το 2001

 

47258.jpg

 

και το gameplay ένα σκαλί πιό πάνω από το Beyond TS. Πατάς το play και παρακολουθάς!

 

 

Το Ryse τώρα σίγουρα έχει πολύ καλά γραφικά και αποτελεί ένα υποσχόμενο δείγμα του τί θα βλέπουμε σε κονσόλες και PC στα ερχόμενα χρόνια. Το gameplay του όμως δεν φαίνεται να είναι κάτι το σπουδαίο, τουλάχιστον στη μορφή που βλέπουμε μέχρι σήμερα.

Μα καλα!!!! συγκρινεις τωρα το final fantasy που δημιουργηθηκε απο υπερυπολογιστη πολλων εκατομυριων!!με το beyon two souls που δημιουργηθηκε σε κονσολα 200 ευρω?

  • Απαντ. 723
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Δημιουργηθηκε για κονσολα των 200ε οχι σε κονσόλα των 200ε.. :P Λιγο ασχετη η συγκριση με τον υπερυπολογιστη γιατι ουτε και εσυ το ειδες το ff εκει.. :P

Δημοσ.

Δημιουργηθηκε για κονσολα των 200ε οχι σε κονσόλα των 200ε.. :P Λιγο ασχετη η συγκριση με τον υπερυπολογιστη γιατι ουτε και εσυ το ειδες το ff εκει.. :P

Γιατι ακυρη η συγκριση μου? :P

Δημοσ.

http://www.reddit.com/r/xboxone/comments/1p0ewc/i_really_hope_x1_has_an_exclusive_thirdperson/ccxrdzo

 

I've played through the campaign and the story is amazing. Granted, some minor bugs here and there as I played a dev build but the combat was solid from start to end. Smooth and satisfying.

Those optional QTE executions, totally addictive. They take some practice to get the timings right. Especially on the highest difficulty as it's not the same one every time and there are pages of them to unlock. Made the game much more fun imo.

  • Like 1
Δημοσ.

Μα καλα!!!! συγκρινεις τωρα το final fantasy που δημιουργηθηκε απο υπερυπολογιστη πολλων εκατομυριων!!με το beyon two souls που δημιουργηθηκε σε κονσολα 200 ευρω?

 

H σύγκριση που έκανα ήταν σαρκαστική.

 

Απλά έθιξα 2 πράγματα:

 

- 1ον: Τέτοιου τύπου παιχνίδια, όπως το Fahreneit, Heavy Rain, Beyond Two Souls, αλλά και όλα τα interactive story παιχνίδια έχουν μηδαμινό gameplay/interactivity σε σημείο που ουσιαστικά να αποτελούν ταινίες (ή comics/βιβλία κλ) και όχι παιχνίδια. Προσωπικά προτιμώ να πατήσω το play και να απολαύσω την ιστορία σε ένα δυωράκι, από το να μπώ στην ανούσια διαδικασία των QTE και της ελάχιστης ψευτοαλληλεπίδρασης με το περιβάλλον.

 

- 2ον: Ακριβώς επειδή το gameplay και η αλληλεπίδραση με το περιβάλλον είναι μηδαμινά, όλο το μηχάνημα συμπεριφέρεται ουσιαστικά ως κάρτα γραφικών. Δεν αξιοποιούνται οι πόροι για οτιδήποτε άλλο. Συνεπώς, δεν είναι αντιπροσωπευτικό δείγμα του τί παιχνίδια μπορεί να βγαλει η κονσόλα. Αντιπροσωπευτικά δείγματα είναι παιχνίδια όπως το Last of US, GTA V, Tomb Raider, FarCry 3, Crysis 3 κλπ.

 

Το Beyond Two Souls απλά σου δείχνει τί μπορεί να κάνει ένα PS2 αν μετατραπεί όλο σε κάρτα γραφικών.

Δημοσ.

-1oν.Aκυρα τοτε και τα point and click.Που δεν εχουν καν gameplay.Οχι ξεχασα αυτα ειναι pc games συνηθως :P
Στο heavy Rain η αλληλεπιδραση ειναι τετοια που καμια ταινια ή παιχνιδι δεν θα βγαλει αυτη την ενταση.Και υπαρχουν πολλες καλες ταινιες-παιχνιδια εκει εξω.Eπισης ο χαρακτηρας προχωραει,στριβει,οδηγει κτλ.Στο beyond2souls ακυρωνεται και η fixed καμερα που εχουν τα περισσοτερα παιχνιδια γιατι μπορεις να την πας οπου θες.

Δεν ειναι τυχαια μεσα στις λιστες για τα καλυτερα ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ της γενιας απο πολλους.Κατι δεν εχεις δει καλα Ισως.Η δεν εχεις μπει καν στην διαδικασια να δεις .


-2ον.Το the last of us εχει παρομοια προσωπα για παραδειγμα και σε gameplay φαση.Οχι cut scene οπως το παραπανω του B2S.
http://abload.de/img/ellie_eyestcodv.gif
Αν θες και το walking dead του PC ''μηδενικη'' αλληλεπιδραση εχει, αλλα ειναι μια γενια πισω σε γραφικα σε συγκριση με τα B2S,Heavy Rain του ταπεινου ps3.Εκει τι εγινε?
Επισης ΓΙΑΤΙ το fahrenheit δεν ειχε οταν βγηκε αναλογα γραφικα με τα Heavy Rain/B2S,αλλα μετριοτατα?Του Cage παιχνιδι δεν ηταν?Μηδενικη αλληλεπιδραση δεν ειχε?
Eχει ενδιαφερον. :).τροφη για σκεψη.
 
 
Το μονο κακο που εχουν τα παιχνιδια του Cage πλεον ειναι οτι βγαινουν μονο στις κονσολες της sony. :P
Kριμα :P

Δημοσ.

Καμία σχέση η αλληλεπίδραση του περιβάλλοντος των point n click adventures με τις δημιουργίες του Cage, όπως και το gameplay το ίδιο.

 

Όπως και η συμμετοχή του ίδιου του παίχτη στο παιχνίδι.

 

Αντίθετα, μπορείς άνετα να τα συγκρίνεις με παιχνίδια όπως τα Walking Dead, Phoenix Wright του DS, Hotel Dusk και παλιότερα Full Motion Videos παιχνίδια της δεκαετίας του 90 όπου επίσης παρακολουθείς ιστορίες με κάποια περιορισμένη συμμετοχή του παίχτη. Όλα αυτά είναι εξαίρετες εμπείρίες. Το Walking Dead απέσπασε θετικότατες κριτικές, όπως και πολλά βραβεία.

 

Το Fahrenheit είναι από τα πιό αγαπημένα μου παιχνίδια. Το τερμάτισα 2 φορές πειρατικό και το αγόρασα original μόλις είχα τη δυνατότητα. Το Heavy Rain είναι σίγουρα από τις καλύτερες εμπειρίες που μπορείς να έχεις ως gamer. Μακάρι να έβγαινε και σε PC. Θα το αγόραζα με κλειστά μάτια όταν θα έβγαινε προσφορά.

 

Αλλά αυτό δεν αλλάζει το τί είναι τα παραπάνω παιχνίδια: Interactive movies. Ή interactive stories.

 

Που ακριβώς επειδή είναι αυτό που είναι, δεν μπορείς να το θεωρείς αντιπροσωπευτικό δείγμα της επεξεργαστικής ισχύος του οποιοδήποτε συστήματος για παιχνίδια, διότι πολύ απλά είναι μιά πολύ συγκεκριμένη, ιδιαίτερη περίπτωση, όπου το εκάστοτε σύστημα ουσιαστικά κάνει επεξεργασία γραφικών και τίποτε άλλου.

 

Το Beyond Two Souls είναι το τί μπορεί να κάνει το PS3 αν δουλεύει το 100% των πόρων του για επεξεργασία γραφικών.

 

'Όταν πρέπει να κάνει και επεξεργασία άλλων πραγμάτων, τα ξέρεις τα αποτελέσματα..

 

Αλλά ξέχασα, οι κονσολάκιδες δεν μετράνε fps, ακόμα και όταν αυτά πιάνουν πάτο και η εικόνα γίνεται slide show...

 

Πώς λέτε τα χαμηλά fps στις κονσόλες? Artistic view?

Δημοσ.

@panther_512 σου απαντησα σε ολα αυτα και τα προσπερασες οπως κανεις συνηθως.
Το ταπεινο και τρισαθλιο ps3 8 ετων των ''κονσολακιδων'' που αγαπας ,εχει τα καλυτερα γραφικα για το συγκεκριμενο ειδος, τοσο που κανει τα αλλα παιχνιδια του ειδους(που εχεις την δυνατοτητα να παιξεις) να φαινονται αστεια μπροστα του.

 

Όταν πρέπει να κάνει και επεξεργασία άλλων πραγμάτων, τα ξέρεις τα αποτελέσματα..

 
Εχεις δικιο.Τουλαχιστον εγω τα ξερω.
 

0yj2yms4.png
5x33nthp.png
g4lx1sf5.png
kbnbzkvn.png
uncharted32012022921200.jpg
cIv01a.jpg
uncharted3drakesdecepbixl3.jpg


 
Καλη η δικαιολογια οτι Heavy Rain,B2S = ''100% των πόρων του για επεξεργασία γραφικών'' αλλα απο την μια ξεσκιζουν οποιοδηποτε αλλο game παιζει με τους ιδιους ορους και απο την αλλη υπαρχουν παιχνιδια με καλυτερα γραφικα απο αυτα του Cage στο ps3(τα παραπανω εχουν και καλυτερο frame rate που αγαπας).

Περαστικα λοιπον κατα την διαρκεια της χωνεψης της πραγματικοτητας.

 

Eπισης λες και μονος σου οτι ''Αλλά αυτό δεν αλλάζει το τί είναι τα παραπάνω παιχνίδια: Interactive movies.'' για το Fahrenheit ,χωρις βεβαια να απαντας στην ερωτηση γιατι αυτο δεν ειχε κορυφαια γραφικα(αλλα μετρια για την εποχη) οπως τα αλλα του Cage στο ps3.Απαντωντας σε αυτην βεβαια(στον εαυτο σου πρωτα) ισως απομυθοποιησεις καποια πραγματα που πιστευεις για τις κονσολες-κλειστα συστηματα γενικοτερα και εχει ''τζιζ'' εδω.

 
 
Για να ειμαστε και on topic το Ryse πιθανον οταν βγει θα εχει τα καλυτερα γραφικα ανεξαρτητως πλατφορμας.
Αλλα ξερω 900p...λολ

edit.Sorry δεν ειχα δει τα αλλα ποστς εχετε δικιο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...