Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Προσφέρθηκε μια εταιρεία, για να βάλουμε διαφημίσεις σε μια android εφαρμογή μου, αλλά δεν ξέρω τι είναι το eCPM..

 

Έχω καταλάβει οτι είναι μονάδα μέτρησης..αλλά πως θα βγάλω εγώ το max κέρδος που μπορώ;; 

 

Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει;;

Δημοσ.

 

CPC x CTR x 1000 = eCPM

 

CPC = Cost Per Click

CTR = Click Through Rate

 

 

Στην ουσια eCPM ειναι το ποσό που θα πληρωνεσαι για 1000 εμφανισεις της διαφημησης.

Προσοχη ομως στα "μικρα γραμματα", δηαλαδη στα πόσα $$ θα μπορεις να κανεις αναλυψη, αν εχει paypal, τα premissions του SDK κλπ

Δημοσ.

Τι μπορεί να έχουν τα permissions του SDK; Οι διαφημίσεις που μου πρόσφεραν να βάλουν δεν θα είναι στυλ banner αλλά με την μορφή redeem.. Κάτι σαν επιβράβευση του χρήστη..

 

Αυτά τα CPC ΚΑΙ CTR τα καθοριζω εγώ;; ή ότι θέλουν αυτοί;;

 

Ας πούμε ότι ξέρω περίπου πάνω κάτω. πόσοι χρήστες θα ανοίξουν την εφαρμογή μου.. Μπορώ να βγάλω μαξιλάρια κέρδος από αυτό;;

 

Να τους ρωτήσω για το PayPal?

Δημοσ.

Τα permissions μπορεί να ζητάνε άδεια για δημιουργία εικονιδίων στο home screen ή push notifications, τα οποία θα "δυσαρεστείσουν" τους χρήστες...

Το CTR το "καθορίζουν" οι χρήστες και είναι το ποσοστό (ή η πιθανότητα, πες το όπως θες) το να κάνει ο χρήστης κλικ στη διαφήμιση.

Το CPC το καθορίζουν συνήθως αυτοί. Και εξαρτάται από πολλού παράγοντες, πχ απ το CTR, απ τα demographics των χρηστών κλπ κλπ

Δημοσ.

Αυτοι στην παρουσίαση που με έδειξαν έλεγαν για 20 eCPM average..

Οι χρήστες που έχουν κατεβάσει την εφαρμογή μου είναι 560 περίπου με ενεργά install 310.. Αλλά επειδή ξέρω ότι την εφαρμογή, την ανοίγουν για καθημερινή χρήση ελάχιστοι, λόγω του ότι είναι tool, δεν ξέρω αν αξίζει να βάλω διαφημίσεις... Τι λες εσύ;

Δημοσ.

20 ecpm δε παίζει... Είναι υπερβολικά μεγάλο. Εγώ απ το admob με banner ads έχω κάπου 0.04 και στο mobileCore με app wall έχω κάπου 1.85

Αλλά άμα μιλάμε για 300 users δε νομίζω να αξίζει ο κόπος.

Δημοσ.

Καλά δεν έχει και πολύ καιρό που την ανέβασα.. Παίρνεις αρκετά λεφτά πιστεύεις με τα ad;;

Ανάλογα το κοινό και τη φύση της εφαρμογής, παν και τα έσοδα.

 

Κοινό: Ενεργοί χρήστες, χώρα προέλευσης χρηστών

 

Φύσης εφαρμογής: χρησιμοποιεί GPS (ώστε να είναι πιο targeted οι διαφημίσεις και να έχεις μεγαλύτερο CTR), μπορεί να λειτουργεί offline (αν ναι, τότε δεν εμφανίζονται διαφημίσεις), με ποια συχνότητα τη χρησιμοποιούν οι χρήστες, κάθε ποτέ χρειάζεται -και για ποιο λόγο- αναβάθμιση

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...