Προς το περιεχόμενο

Blood Bowl 2


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντ. 154
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators
Δημοσ.

Το είχε το GMG σε μια συμπαθητική προσφορά που έριχνε αρκετά το κόστος (και πάλι, σχεδόν 34 ευρώ, αλλά σε σχέση με τα 45-50...) αλλά μας έφαγαν τα capital controls.

 

Δείχνει πολύ καλό και πολύ πιο ξεκάθαρο ως προς το πώς λειτουργούν οι μηχανισμοί. Αλλά, πάλι, θα μας τρελάνουν στα dlc. Αχ, Cyanide...

 

Στα top 3 αυτή τη στιγμή, για μένα, όπως και να έχει.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Μήπως ξέρει κανείς αν θα έρθει στην Ελλάδα το BB2 για PC; Μόνο για κονσόλες βλέπω -και κάτι τιμές, αλλά ας μην πάω σε αυτή την κουβέντα.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Καθίστε να το δώσουν πρώτα σε όλους (αυτή τη στιγμή εξακολουθούν να έχουν πρόσβαση μόνο όσοι το αγόρασαν από το Steam, οι υπόλοποι στην αναμονή...) και τα λέμε.

 

Α, ναι, και να φτιάξουν το bug όπου μόνο με blitz γίνεται block. Αυτό, πάλι, πώς ξέφυγε από το QA δεν μπορώ καν να επιχειρήσω να διανοηθώ...

  • Moderators
Δημοσ.

Για όλους κατά τις 8 το απόγευμα μάλλον που είναι η κλασσική release ώρα.

 

Διαβάζω για το campaign ότι είναι ένα τεράστιο tutorial. Από την μία, βλέπω ότι δεν αρέσει σε κάποιους (δεν το έχω δει αν είναι σε youtube ανεβασμένο κάτι ακόμα), από την άλλη αν αρχίσουμε με τέτοια topics, καλύτερα το tutorial να είναι όσο πιο αναλυτικό γίνεται.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Εντάξει, κλασικές γκρίνιες ασχέτων/troll στο Steam, μαθημένα τα βουνά από τα χιόνια.

 

Το 1 ουσιαστικά δεν είχε campaign και το story mode δεν είχε καμία συνοχή σε επίπεδο ομάδας, οπότε ούτε αυτό το μετράω ως campaign. Μου άρεσε, όμως, παρά τις όποιες αδυναμίες ή το ελλιπέστατο support (μέχρι τέλους, τα achievements δεν ξεκλείδωναν σε sp).

 

Το πρόβλημα με την κυκλοφορία το προκάλεσαν οι ίδιοι οι Γάλλοι (και πραγματικά είναι να απορεί κανείς με τις αυτοκτονικές τάσεις της Cyanide σε επίπεδο δημοσίων σχέσεων): πάνε και ανακοινώνουν ότι το παιχνίδι θα είναι διαθέσιμο στις 11 π.μ. CEST (12 το μεσημέρι εδώ) και μετά από ώρες, άπειρα νήματα και δικαιολογημένες απορίες και εκνευρισμό (ειδικά ανθρώπων σε άλλες ζώνες που κυριολεκτικά ξενύχτισαν για να παίξουν) "θυμούνται" πως εννοούσαν μόνο όσους ήταν ήδη στη beta μέσω Steam και οι υπόλοιποι, πράγματι, πάμε για τις 8.

 

Τι να πεις, δε φτάνει ο (επίσης δικαιολογημένος) εκνευρισμός με το σπάσιμο των ομάδων σε DLC και το ότι τα 2 πρώτα τελικά δεν είναι διαθέσιμα άμεσα αλλά "σύντομα", πάνε και κάνουν κάτι τέτοια και λες, "μαζοχιστές είναι, δεν παίζει".

  • Super Moderators
Δημοσ.

Το campaign είναι, από ό,τι φαίνεται, ένα μεγάλο tutorial. Τα προβλήματα που έχω εντοπίσει είναι δύο:

 

Το πρώτο, ο αντίπαλος, τουλάχιστον στα δύο πρώτα παιχνίδια που ολοκλήρωσα, δε δείχνει καμία διάθεση να επιτεθεί. Βέβαια, δεν είμαι πρωτάρης στο παιχνίδι, αλλά και πάλι, δεν απειλήθηκα στο ελάχιστο. Το πρώτο λήγει με το που σκοράρεις (ο αντίπαλος παραιτείται), το δεύτερο παίζεται για 16 γύρους. Όμως... (σιγά μη δεν υπήρχε κι ένα όμως)

 

...Όμως, το θέμα είναι πως οι δύο πρώτοι αγώνες δεν ακολουθούν τους κανόνες του παιχνιδιού. Κι αν στον μεν πρώτο ο βοηθός/σύμβουλος "εξηγεί" πως έβαλε τα μέσα που διαθέτει και παίζεται σε "βασικό" επίπεδο το παιχνίδι (χωρίς καθόλου ζάρι, ό,τι επιχειρείς πιάνει), το δεύτερο δημιουργεί την ψευδαίσθηση πως δεν υπάρχουν turnover. Ενώ εξηγεί πώς λειτουργεί το λευκό και το κόκκινο ζάρι στο επίπεδο του ποιος επιλέγει ποιο ζάρι κρατιέται, δεν εξηγεί πολύ σημαντικότερα πράγματα, όπως το πώς και γιατί προκύπτει λευκό ή κόκκινο ζάρι, τι συμβαίνει στην πράξη αν πας για τάκλιν και φας τα μούτρα σου ή επιχειρήσεις να τρέξεις τα δύο επιπλέον τετράγωνα και σακατευτείς.

 

Το τρίτο παιχνίδι αύριο, στην εισαγωγή λέει πως θα είναι ο πρώτος "κανονικός" αντίπαλος, θα δούμε.

 

Είναι σαφέστατη η αίσθηση πως το παιχνίδι φτιάχτηκε για multiplayer, οι σχετικές επιλογές είναι πολύ περισσότερες και η beta αυτό ήταν, στην ουσία, δοκιμή των servers, αλλά φαίνεται πως το single-player κομμάτι είναι ακόμη πιο φτωχό από ό,τι στο πρώτο (όπου τουλάχιστον υπήρχαν οι λίγκες και η εξέλιξη μέχρι τη -σχετικά εύκολη- κατάκτηση του επώνυμου κυπέλλου).

 

Εντωμεταξύ, είναι κάπως να ακούς τους σχολιαστές να πετούν ατάκες για τη συμπεριφορά ομάδων που δεν υπάρχουν ακόμη στο παιχνίδι. Άτιμο πράγμα το στείρο DLC. 

  • Super Moderators
Δημοσ.

Δεν αμφιβάλλω ότι σε κάποιο σημείο θα στρώσει. Το πρόβλημα είναι πως το tutorial υποτίθεται ότι σε μαθαίνει πώς λειτουργεί το παιχνίδι, δε σε βάζει να κάνεις πράγματα που θα σου στοιχίσουν ακριβά σε ένα πραγματικό παιχνίδι. Και, κυρίως, δεν ξέρω κατά πόσο επικοινωνείται αυτό στους νέους παίκτες. Εμάς, προφανώς, δε μας νοιάζει -πέραν του ότι δε βλέπω να έχει σοβαρό campaign, με δύο αγώνες μου λέει 13%...

 

Προφανώς πρέπει να ασχοληθώ περισσότερο, και έχει θετικά σημεία το παιχνίδι, η παρουσίαση είναι κάπως πιο ξεκάθαρη, σαφέστατα είναι βελτιωμένο αισθητικά (αν και τη slo-mo κάμερα με βλέπω να την κλείνω άμεσα, κουράζει μετά από λίγο και καθυστερεί την εξέλιξη του παιχνιδιού.

  • Moderators
Δημοσ.

Το πάει τελείως βήμα-βήμα, αν και ναι, δεν πρόσεξα να λέει ότι το παιχνίδι δεν είναι έτσι με μεγάλα γράμματα, οπότε ο κάθε νέος θα νομίζει ότι όλα γίνονται και μετά εμφανίζονται τα ζάρια και "wot?!".

 

Έφτασα στους Bretonians (εκεί σου "ανοίγει" τα injuries) οι οποίοι είναι εκνευριστικοί στο ξύλο που ρίχνουν και ότι οι τύποι με μια πανοπλία που στο φρενάρισμα νομίζεις ότι θα πέσουν, γλυτώνουν από 2 tackle zones... :P

 

Αυτή τη φορά λέω να το ρίξω και στο online (μετά το campaign) και μιας και δεν έχει Norse, μάλλον για Orcs πάω.

 

An' dere's gonna be orc talkin'. :P

  • Super Moderators
Δημοσ.

Πριν το παιχνίδι με τους Bretonians είμαι κι εγώ. Κάνει "κρα" πως θα τραυματιστεί κόσμος, αφού σου "προτείνει" κιόλας να έχεις πάνω από 11 στην ομάδα, "σε περίπτωση που χτυπήσει κάποιος".

 

Το θέμα είναι πως θα μπορούσαν πανεύκολα να επαναλάβουν το campaign του πρώτου, το οποίο μπορεί να μην ήταν τέλειο, αλλά σε έβαζε σε μια λογική να πάρεις μια ομάδα από τη βάση και να τη φτάσεις να διεκδικήσει το Blood Bowl. Τώρα, αυτό το τεράστιο tutorial, δεν μπορώ να πω ότι το καταλαβαίνω, παρότι έχει ένα γούστο η ιστορία και οι δύο σχολιαστές.

 

Εντωμεταξύ, δεν μπορείς να βγάλεις και συμπέρασμα για την ΑΙ του παιχνιδιού, γιατί έχει πολλά scripted χαρακτηριστικά το campaign. Ας πούμε, στα δύο πρώτα οι αντίπαλοι δεν έπαιζαν καθόλου άμυνα (δε θυμάμαι να γύρισε ένας πίσω να καλύψει τους δικούς μου που έτρεχαν προς τη μπάλα). Μετά ξύλο με τους Grudge Bearers, λογικό, dwarves είναι, ξύλο θα παίξουν (αν και προσπαθούσαν στοιχειωδώς στην άμυνα). Τα elves, όμως, ήταν απογοήτευση. Ούτε μία πάσα σε όλο το παιχνίδι. Ανέπτυξαν τρεις στην επίθεση, ως εδώ εντάξει, αλλά πάσα δεν επιχειρήθηκε καν. Ξύλο. Μα, με τα elves; (έστω και high) Εντωμεταξύ, σκάει ένα kick-off event ονόματι blood cauldron, που κάνει τα elves να ξεχνάνε τη μπάλα και να το ρίχνουν στο μπουνίδι. Scripted ήταν, τυχαίο, δεν ξέρω, πάντως εκεί χάθηκε κάθε ελπίδα να αντιμετωπίσω σοβαρό θέμα (αφού οι humans δεν έχουν στη βασική τους μορφή τίποτε για να συγκρατήσει το dodge και pass των elves). Ο μόνος λόγος που οι μυτεροαυτιάδες γλίτωσαν το 4-0 ήταν πως στους 3 τελευταίους γύρους δεν μπόρεσα να πιάσω τη μπάλα από κάτω. 3-0 και πάλι καλά να λες.

 

Με δυο λόγια, σε σπρώχνει στο multi. Που πάει να πει πως πρέπει να μαζευτούμε να φτιάξουμε καμιά λίγκα να πορευτούμε. Και μάλλον για Bretonians με βλέπω, που δεν τους είχε το πρώτο και τους είχα στρατό πάλαι ποτέ στο Warhammer. Ιδέα δεν έχω τι στυλ ομάδας είναι, πρέπει να ψάξω κάποιο οδηγό.

  • Moderators
Δημοσ.

Ε ναι, scripted είναι, αφού το λέει άλλωστε πως θα υπάρχουν "εκπλήξεις" στο campaign.

 

Mε τους Grudge Bearers άλλωστε έρχεται ο διαιτητής και σκάει random μπουνίδια στους παίχτες. Ή το κοινό που έριχνε ξύλο στα ημίχρονα, εξού και οι αντίστοιχοι σχολιασμοί. :)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...