Super Moderators Snoob Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2017 Τίποτε δεν έκανε η ΑΙ με τα Ogres: είναι που είναι δύσκολη ομάδα για να παίξεις καλά, δεν επιχείρησε ούτε ένα πέταγμα snotling (παρότι τα Ogres της ομάδας δεν υπέφεραν πολύ από το bonehead). Το αποκορύφωμα ήταν ένα cage (με snotlings, 1 strength...) όπου στην τελευταία κίνηση απομάκρυνε το σαμιαμίδι που ήταν το μόνο ανάμεσα στους δικούς μου και τον ball carrier. Το κλου της υπόθεσης, ενώ (αντίθετα με τις Amazons) αυτή τη φορά η ΑΙ δεν ήταν υποχρεωμένη να χρησιμοποιήσει στην άμυνα τον star player (bombardier) που πήρε, τον κράτησε μέσα, έφαγε TD σε 2 γύρους και έπαιξε 15 γύρους (ένας χάθηκε από kick-off event) χωρίς αυτόν. Αναπόφευκτα: Με την άθλια ΑΙ, σχεδόν δεν μπορώ να χαρώ που ο thrower μου, μετά το 12αρι στο πρώτο level-up (+1 ST) έριξε 11αρι (+1 ΑG) και είναι πλέον εξαιρετικά χρήσιμος σε ποικιλία ρόλων: ...σχεδόν
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2017 Moderators Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2017 Ούτε εμένα είχαν ρίξει πάσα, μόνο ξύλο.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2017 Ίδια ακριβώς "ΑΙ" με το πρώτο. Μα ίδια. Απογοήτευση. Κι είναι όμορφο, το ρημάδι (έβλεπα την κίνηση των ζόμπι στους Undead και ήταν απολαυστική, οι μούμιες το ίδιο), αλλά καταλήγει το multi (με όλα τα προβλήματα που αυτό συνεπάγεται) μονόδρομος. Κρατάω μια μικρή επιφύλαξη μήπως σε ένα κύπελλο με ανώτερου επιπέδου ομάδες τα περισσότερα skills κάνουν την ΑΙ πιο ανταγωνιστική, αλλά όταν βλέπεις halflings και snotlings να πάνε να παίξουν ξύλο, και δύο ομάδες elves να μην επιχειρούν μισή πάσα, πόσο αισιόδοξος να είσαι;
Super Moderators Snoob Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2017 Ξεκίνησα τη "χειμερινή" σεζόν, κάνοντας χρήση της πρόσκλησης που κέρδισα για το κύπελλο καθώς τερμάτισα πρώτος στο τουρνουά νέων ομάδων του φθινοπώρου (οι δύο πρώτοι κέρδιζαν εισιτήριο/πρόσκληση). Πρώτο παιχνίδι με Ηigh Εlves, αρκετά πιο χαμηλά στην αξία από τη δική μου ομάδα, προσλαμβάνουν έναν star player εξαιρετικό στις πάσες αλλά και ως receiver, και, κλασικά, δεν κάνουν μισή πάσα στο παιχνίδι, μονάχα ένα hand-off (σκόραραν με αυτόν, θα μπορούσαν να είχαν σκοράρει με δικό τους παίκτη και να έμεναν τα 3 spp στην ομάδα, αλλά για ΑΙ που δεν ξέρει να παίξει μισή πάσα αυτά είναι πολύ προχωρημένα πράγματα). Το ζάρι, τουλάχιστον, φρόντισε να προσθέσει ενδιαφέρον στο παιχνίδι, καθώς στο μοναδικό τους armor break (κόντρα στα 10 δικά μου) τραυμάτισαν βαριά έναν από τους καλύτερους blitzer μου, αναγκάζοντάς με να τον απολύσω, μετά το τέλος του παιχνιδιού (νίκη 1-2, έχασα την ευκαιρία να σκοράρω στην τελευταία φάση, μικρό το κακό). Κανονικά, η απώλεια ενός τόσο καλού παίκτη (level 3) θα με πείραζε, αλλά με την ανικανότητα που δέρνει την ΑΙ, απλά σηκώνεις τους ώμους και συνεχίζεις. Ενδιαφέρον έχει πως στο κύπελλο μετέχουν οι ίδιοι Orcs που με νίκησαν στο προηγούμενο τουρνουά, συν δύο ομάδες Chaos, οπότε τουλάχιστον εκεί το bash θα έχει μια λογική. Επόμενο παιχνίδι με goblins.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2017 Τις "ειδικές" ομάδες η ΑΙ δεν μπορεί να τις διαχειριστεί καθόλου. Όχι πως τις πιο κλασικές μπορεί (τις πολύ bashy κάπως, αλλά όχι γιατί κινείται αξιοπρεπώς αλλά επειδή σε σακατεύουν οι αντίπαλοι λόγω υπεροχής στο 1 vs. 1) αλλά κάτι περίεργες, τύπου Ogres, Halflings και Goblins καταντάει γελοίο. Έχει μέσα 4 special weapons, χάνει το κορώνα-γράμματα και τους αφήνει όλους μέσα. Τρώει TD στους 3-4 γύρους, σώζει το ένα special weapon με bribe (σωστό) αλλά χάνει τα υπόλοιπα τρία. Παλαβά πράγματα, ειλικρινά: προγραμματιστής δεν είμαι, αλλά πόσο δύσκολο είναι να πεις στον υπολογιστή "αν αμύνεσαι και έχεις εφεδρικούς, ΜΗΝ βάζεις τα special weapons μέσα" ή έστω όχι όλα. Team-mate throw ακόμη δεν έχω δει, και μετά από 9 παιχνίδια (7 στο προηγούμενο και 2 σε αυτό το τουρνουά) είχα την ευκαιρία για 1 (ολογράφως, ένα) interception κι αυτό σε βόμβα, η ΑΙ δεν έχει επιχειρήσει με 3 ομάδες elves έστω μία πάσα (σε αυτό η ΑΙ του πρώτου ΒΒ ήταν ανώτερη, με μια μικρή επιφύλαξη επειδή δεν έχω δει Wood Elves ακόμη, αλλά πρακτικά ξέρω πως ψάχνω δικαιολογίες για τα αδικαιολόγητα). Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ σοβαρά είναι να έχει κάπου η Eternal League επίπεδο δυσκολίας και να το έχω αφήσει στο easy. Και σαν να μη φτάνουν όλα αυτά, μου έχει βγάλει δύο ομάδες Orcs με το ίδιο όνομα (ελπίζω όχι και με το ίδιο roster...) Συμπέρασμα: όπως και στο πρώτο BB, η ΑΙ είναι ανύπαρκτη και θέλει τουλάχιστον ένα εξάμηνο ακόμη ανάπτυξης για να πάψει να μοιάζει το παιχνίδι με beta.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2017 Η ΑΙ συνεχίζει να απογοητεύει: 5ο παιχνίδι απέναντι σε ομάδα elves (4 high, 1 dark) και ούτε μία μακρινή πάσα. Έφτασα σε σημείο να αφήνω παίκτες ελεύθερους, απλά για να δω αν θα επιχειρήσει πάσα, αλλά "κατάφερα" να δω δύο hand offs. Το γράφω και στους devs σε κάθε ευκαιρία, κάτι συμβαίνει με την ΑΙ και τις μακρινές πάσες, τίποτε, δεν έχω αποσπάσει ούτε ένα σχόλιο. Κλουβί και άγιος ο Nuffle. Τέλος πάντων, στον ημιτελικό είχα και το πρώτο "ανταγωνιστικό" σκορ, 2-3. Εντωμεταξύ, είχα και τον πρώτο νεκρό, έναν lineman. Εγώ, πάλι, με το ζόρι κατάφερα κάτι stunned και 2 KO αλλά συνήλθαν αμέσως. Τελικός με Orcs. Προβλέπεται ξύλο, αλλά ο 4 ST thrower μου μόλις απέκτησε block. Θα κλάψουν μάνες.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2017 Τελικά, είναι series ο τελικός, best of 3. Πρώτος αγώνας: Τα κλασικά προβλήματα της ΑΙ εμφανίζονται και πάλι: πάσα ούτε για δείγμα (οκ, Orcs είναι, αλλά έχουν thrower με 4 ΑG), κλουβί και τίποτε άλλο. Αυτό που προκύπτει μέχρι στιγμής (11 αγώνες στην ΕL, αν μετράω σωστά) είναι πως η ΑΙ το μόνο που "βλέπει" είναι τοπική υπεροχή για bash. Το αν εκθέτει την πτέρυγά της σε επίθεση στέλνοντας 2 black orcs (4ST) και έναν blitzer (3ST) να σαπίσουν το runner μου (2ST, τον "έχει" και ένα black orc μόνο του) δεν μπορεί να το "καταλάβει". Εντωμεταξύ, καθώς η ομάδα μου ενισχύεται [έχω αποκτήσει guard σε 3-4 χαρακτήρες, ενώ το αστέρι της ομάδας μου, ο thrower (4ST, 4AG, block)] το bash δεν πιάνει όσο το διάστημα που ήταν όλοι τους νιούφηδες, όπως λ.χ. στη μόνη μου ήττα μέχρι στιγμής, από ομάδα orcs. Aποτέλεσμα, ουσιαστικά να τους "δείρω" εγώ. Την ίδια ώρα, έβαλε 2 special weapons στην ομάδα, έχασε το toss, τα κράτησε μέσα, το ένα σκοτώθηκε (είναι το death στο screenshot), το άλλο αποβλήθηκε μόλις σκόραρα (έχοντας προλάβει να κάνει και ένα turnover...) Είμαι βέβαιος ότι η ΑΙ στο BB1 ήταν καλύτερη: τουλάχιστον, οι ομάδες με γερό AG και dodge έπαιζαν πάσες.
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2017 Moderators Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2017 Έπαιξα κι εγώ 2 αγώνες χτες. Πρώτα ενάντια σε Elves που πήγε 0-0, γιατί πράγματι το ΑΙ πήγαινε να κάνει κάτι (έβαζε elves πίσω από την γραμμή μου, ενώ είχε την μπάλα), αλλά δεν έριξε ούτε μια πάσα. Επίσης κούνησε έναν παίχτη σε μια φάση και τον έφερε πάλι πίσω για να τελειώσει το movement του (!). Γενικά ξύλο, αλλά χωρίς πολλά-πολλά και τέλειωσε 0-0. Τουλάχιστον με τις φάπες, ένας Longbeard πήρε level up και του έδωσα Guard. Μετά αντιμετώπισα Ogres και περίμενα εκεί να τις φάω, αλλά ας είναι καλά οι Slayers με το Dauntless. Κι εδώ το ΑΙ έκανε Gnoblar cage. Με τα γνωστά αποτελέσματα. Mε έκαψε 2 διαφορετικές στιγμές ο Runner παρ' όλο το Sure Hands αλλά οκ, σκόραρε και 2 φορές, οπότε μια χαρά. Είχα και μια άλλη ΑΙ moment που με 3 ζάρια έβγαλε 3 νεκροκεφαλές (κάτω δεξιά), δεν εκανε reroll (είχε 1) και τις έφαγε για turnover... Την 2η δεν θα σκόραρα εύκολα, γιατί το ΑΙ έκλεινε την "πόρτα" (κι εγώ έκλεινα εμένα...), αλλά αποφάσισε μετά να κόψει τον Slayer που είχα πιο εκεί και άνοιξε διάδρομο, oπότε εύκολη δουλειά. Καλή "συγκομιδή", o μόνος injured δικός μου ήταν μέχρι το τέλος του ματς, οπότε η ομάδα είναι ακόμα πλήρης και πήραν level up ο Runner με τα 2 TDs και του έδωσα Block και ένας άλλος Longbeard που πήρε κι αυτός Guard. Μετά έχει Bretonnians
Super Moderators Snoob Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2017 Λοιπόν, έχω νέα: Έπιασα κουβέντα με κάποιους χρήστες στο Steam, και εκεί που λέγαμε τον πόνο μας, ρωτάει ένας (που έχει κάτι αιώνες να παίξει κόντρα στην ΑΙ), "τι επίπεδο δυσκολίας παίζεις"; Εκείνος είχε τη θεωρία πως στο easy η ΑΙ κάνει ό,τι παλαβό μπορείς να φανταστείς, παίρνει τρελά ρίσκα κτλ., άρα με αυτή την αποφυγή κάθε ρίσκου έριξε την ιδέα μήπως έπαιζα στο hard, το οποίο αντίθετα με το easy δεν θα έπαιρνε το παραμικρό ρίσκο (εξ ου και το ατελείωτο κλουβί). Δεν είχα ιδέα σε τι δυσκολία έπαιζα: τσεκάρω, medium. Η θεωρία περί easy μου φάνηκε τραβηγμένη, αλλά δοκίμασα σε hard. "Τυράκι", του αφήνω ελεύθερους receiver μπας και... ... και ΝΑΙ! Ω, του θαύματος, ο ball carrier έκανε long pass, απολύτως πετυχημένη (γι' αυτό και είχα διαλέξει να παίξω κόντρα σε elves). Που πάει να πει, φτιάχνω ομάδα και ξεκινάω από το 0 στο hard.
panther_512 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2017 Αναμένουμε νέα σου. Με ενδιαφέρει το game, αλλά αυτά που διαβάζω για την ΑΙ με κρατάνε πολύ μακριά.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2017 To παιχνίδι έχει τις βάσεις να γίνει καλό: δεν είμαι ειδικός στο Blood Bowl (έπεσα σε κάτι φόρουμ με απίστευτες αναλύσεις, ποσοστά, συζητήσεις για επιλογή ικανοτήτων με μαθηματικές αναλύσεις κτλ., καμία σχέση εγώ με αυτά) αλλά υπάρχει πάρα πολύ υλικό για να πειραματιστείς, ομάδες που θέλουν αισθητά διαφορετική διαχείριση και, αν μπορέσεις να φτιάξεις μια λίγκα με φίλους ή να βρεις μία με σωστούς παίκτες, μπορείς να περάσεις καλά. Τα βασικότατα προβλήματα είναι δύο: πρώτον, η AI στο medium (easy δεν ασχολήθηκα καθόλου, αλλά λογικά θα είναι ακόμη πιο κάτω το επίπεδο) κάνει φαιδρά πράγματα και, το κυριότερο, μαθαίνει στο νέο παίκτη λάθος πράγματα, του δίνει λάθος εντυπώσεις για το ποιες είναι οι σωστές τακτικές και τελικά τον ρίχνει εντελώς απροετοίμαστο στο δεύτερο βασικό πρόβλημα: Το οποίο είναι πως το παιχνίδι δεν μπορεί να ματσάρει σωστά τους αντιπάλους: έχω βαρεθεί να παίζω με "νέους" προπονητές που κάνουν παπάδες στο παιχνίδι: ακόμη και τώρα, επίσημη λίγκα για νέους παίκτες δεν υπάρχει, ό,τι οργανώνεται στα διάφορα fora: τους devs τους νοιάζει να μαζεύουν τους πάρα πολύ έμπειρους για να στήνουν events, το οποίο είναι μεν καλό και μακάρι κάποια στιγμή να εξελιχτώ τόσο που να μπορώ να σταθώ σε τέτοιο επίπεδο (πιθανότητες μικρότερες από νικοτίνη σε τσιγάρο light αλλά τέλος πάντων...) αλλά δεν βοηθάει στο να έρθει νέος κόσμος στο παιχνίδι. Εντωμεταξύ, αρκετοί καινούργιοι που μπαίνουν, τσακίζουν στην αρχή την ΑΙ, νομίζουν πως κάτι έγινε και μετά έρχονται αντιμέτωποι με ένα σύστημα το οποίο ματσάρει αξίες ομάδων, όχι ικανότητες προπονητών/χρηστών. Και, προφανώς, αλλιώς μπορεί να χειριστεί μια 1000αρα ομάδα ένας προπονητής με 500 παιχνίδια πίσω του, αλλιώς ένας με 5. Πάντως, τα πειράματα στο hard συνεχίζονται και είναι ενθαρρυντικά: πρέπει να παίξω κι ένα φιλικό με ομάδα που έχει big guy και stunties μέσα (οι πρώτοι σβερκώνουν τους δεύτερους και τους πετάνε μαζί με τη μπάλα για να αποφύγουν την αντίπαλη άμυνα, τρελό γούστο αν γίνει σωστά, όμως στο medium η ΑΙ δεν το κάνει με καμία δύναμη) για να τσεκάρω και αυτή τη λειτουργία: πάντως, στο hard πάσες γίνονται. Μυστήριο πώς έχουν σετάρει την ΑΙ oι devs -κι εξίσου μυστήριο το πώς αντιλαμβάνονται τις λέξεις "κανονική δυσκολία".
Super Moderators Snoob Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2017 Εν συντομία, αποφάσια να φτιάξω μια ομάδα Wood Elves στην ΕL, στο hard αυτή τη φορά. Είναι εξαιρετικά δύσκολο να φτιάξεις ομάδα στην αρχή, οι παίκτες είναι πανάκριβοι και με 7 ΑV πολύ ευάλωτοι στο ξύλο. Πρώτο παιχνίδι, γιατί έτσι πρέπει, με Chaos: έκανα λάθη, μου έκατσε και ένα αισχρό double skull με double skull στο reroll (Praise Nuffle) και εκεί στα μισά του πρώτου ημιχρόνου, πάνω που πήγαινα να πιέσω για να κλέψω τη μπάλα, έφαγα το ξύλο της πολικής άρκτου. Τέλος πάντων, το παιχνίδι έληξε με νίκη, αλλά την πλήρωσα ακριβά: τρεις τραυματίες, ο ένας wardancer, χάνει το επόμενο παιχνίδι, ο άλλος lineman, έχασε ένα MA, ο τρίτος απλά τέθηκε εκτός παιχνιδιού. Σε σχέση με τα προβλήματα της ΑΙ που παρατήρησα στο medium, οι Chaos προφανώς δεν είναι η ιδανική ομάδα για πάσες κτλ., συμπαθητικά έπαιξαν το κλουβί, τους καθόταν και άσχημα το ζάρι με το μινώταυρο (πολύ wild animal, 75%), συν του ότι οι Chaos παρότι πολύ δυνατοί δεν έχουν καθόλου block στην αρχή, οπότε έπεσαν και τα σχετικά turnovers. Αργότερα στο πρόγραμμα έχει και Goblins (καλό για να δούμε αν θα πέσει κανένα toss και τι θα κάνει η ΑΙ με τα special weapons), αλλά η κλήρωση δεν είναι ευνοϊκή για δοκιμές, πολλές ομάδες που παίζουν ξύλο στον όμιλό μου. Θα δούμε.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2017 Δεύτερο παιχνίδι, αυτή τη φορά με Dwarves: Γενικά, το κόλπο με τα elves από ό,τι καταλαβαίνω είναι να κρατάς μακριά τον αντίπαλο σε άμυνα και επίθεση, δίνοντάς του όσο το δυνατόν λιγότερες ευκαιρίες για ξύλο (άτιμο 7 AV...) Το ίδιο και όλες οι ομάδες με χαμηλό armor value, αλλά γενικά, εκτός κι αν έχεις εξασφαλισμένη υπεροχή ή γερούς (4ST) στο 1 vs. 1 δεν αξίζει να κυνηγάς το ξύλο. Πήγε αρκετά καλά το παιχνίδι, μόνο 1 τραυματισμό είχα (χωρίς κουσούρια) και 1 ΚΟ που συνήλθε στο ημίχρονο, ενώ κατάφερα να βγάλω κι εγώ έναν τραυματία έξω. Στο τέλος άφησα την ΑΙ να σκοράρει, ρίζωσε ο treeman μου και δεν μπορούσα να παίξω άμυνα με παίκτη λιγότερο χωρίς να ρισκάρω τραυματισμούς, τη νίκη την είχα σίγουρη (δέχτηκα TD στο 16ο γύρο), ενώ κατάφερα να ανεβάσω επίπεδο και δύο παίκτες μου, το thrower που απέκτησε το accurate και ένα lineman που του έδωσα guard για να βοηθάει στα μαρκαρίσματα. Τρίτος αγώνας με τους Khmeri και έπαθλο την πρώτη θέση (ισοβαθμούμε μέχρι στιγμής με 2 νίκες), επανήλθε ο δεύτερος wardancer μου, καθώς και ο lineman που έχασε 1 MA στο πρώτο παιχνίδι. Υ.Γ. Ελπίζω πως οι humans ή/και οι amazons θα δοκιμάσουν κάποιο throw, τα goblins κάποιο πέταγμα συμπαίκτη. Στα θετικά, σε επίπεδο τσεκαρίσματος συμπεριφοράς της ΑΙ, το ότι αντιδρά όταν κερδίζει το Blitz! event στο kick off. Υ.Γ. 2 Για κάποιο λόγο υπάρχουν μόνο human, orc και dwarves για cheerleaders.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2017 Εντυπώσεις μετά το πρώτο τουρνουά στο Eternal League, σε επίπεδο δυσκολίας hard, με νέα ομάδα, Wood Elves: Τερμάτισα πρώτος, με 7 νίκες σε 7 αγώνες. Αν εξαιρέσουμε τον πρώτο αγώνα που ένας συνδυασμός απειρίας και ατυχίας με ενέπλεξε σε 2-3 γύρους βρωμόξυλου (από όπου καμία ομάδα με 7 ΑV δεν μπορεί να περιμένει πολλά), κέρδισα σχετικά έως πολύ άνετα (τα Goblins με 5-0, περισσότερα επ' αυτού παρακάτω), έχοντας αποκομίσει μόνο έναν τραυματισμό που άφησε κουσούρι (σε linesman, από εκείνο το πρώτο παιχνίδι) και έχοντας χρειαστεί μόνο μία φορά τον apothecary. Στατιστικά, σε ένα ακόμη τουρνουά δεν είδα μισή πάσα. Σαφώς όταν κληρώνεσαι σε όμιλο με Khemri, Chaos, Dwarves, δεν περιμένεις να δεις πάσες, όμως οι Humans, Amazons και Goblins θα έπρεπε να δείξουν κάτι. Όμως, ακόμη και όταν πιέζονταν από τους Wardancers μου, η ΑΙ επέμενε στο κλουβί. Επίσης: Τα Goblins δεν ξέρουν τι πάει να πει throw team-mate και δεν ξέρουν να διαχειρίζονται τα special weapons: πάλι όλα μέσα, ενώ βρίσκεται στην άμυνα: μάλιστα, όταν η κακή ΑΙ συνδυάζεται και με καλό ζάρι, καταλήγεις να σκοτώσεις special weapon στο πρώτο block του αγώνα. Γενικά, η ΑΙ μαζεύει τη μπάλα με λάθος παίκτες: συχνά προσπερνά τον thrower που βρίσκεται 3 τετράγωνα από τη μπάλα και φέρνει πίσω catcher, δεν πασάρει, ενώ παίζει και κλουβί βάζοντας 2 ST χαρακτήρες στις γωνίες. Επίσης, όπως στο medium, έτσι και στο hard δίνει πάρα πολύ έμφαση στο να πλακώσει τους 3 στο los, με αποτέλεσμα να αφήνει τις πτέρυγες ανοιχτές (ειδικά σε γρήγορα/dodgy/agile elves, αυτό είναι εξόχως προβληματικό). Το αποτέλεσμα είναι να μαζεύει πάνω από τη μισή ομάδα στο los, οπότε δεν έχει αρκετά κορμιά για να καλύψει χώρους στο υπόλοιπο γήπεδο. Αυτό το σύστημα το έχω δει (με κανονικό αντίπαλο) να λειτουργεί σαν "τυράκι" για να τρέξεις προς τη μπάλα, οπότε ο carrier πηγαίνει στον επόμενο γύρο στο πλάι και πασάρει, παρακάμπτοντας αυτούς που ορμούσαν καταπάνω του, όμως η ΑΙ, δεν... Κρατάω μια μικρή επιφύλαξη καθώς στο πρώτο τουρνουά δεν κληρώθηκα με αμιγώς throwing ομάδα, συν του ότι ίσως σε επόμενα τουρνουά, απένανστι σε ισχυρότερες ομάδες, με περισσότερα skills, να δείξει η ΑΙ πιο ενδιαφέροντα πράγματα. Γενικά, όμως, δεν είδα κάποια σπουδαία διαφορά σε σχέση με το medium, εκτός από την αντίδραση σε ορισμένα kick off events (και πάλι όχι σε όλα...)
Super Moderators Snoob Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2017 Σφαγή: Είναι δεδομένο πως οι Lizardmen δεν είναι η ευκολότερη ομάδα να διαχειριστεί κανείς: έχουν αρκετούς παίκτες με 4ST που όμως δεν πιάνουν μπάλα ούτε με αίτηση και δεν έχουν κανένα skill στην αρχή, καθώς και κάμποσους γρήγορους, με συμπαθητικό AG, που όμως είναι ψοφίμια χωρίς θωράκιση (που πάει να πει, θέλεις προστασία). Ε, η ΑΙ επέμενε να παίζει "κλουβί" βάζοντας στις γωνίες τα σαμιαμίδια, με αποτέλεσμα να έχει τρομερές απώλειες. Την ίδια ώρα, του κάθισαν και κάτι άσχημα ζάρια στο los, πράγμα που συμβαίνει. Αλλά, το θέμα ήταν όταν του καθόταν άσχημο ζάρι ενώ επιχειρούσε να μαζέψει τη μπάλα με τα σαμιαμίδια ακάλυπτα... Το δεύτερο τουρνουά της EL είναι με πρόσκληση (πρέπει να τερματίσεις στις θέσεις 1-2 στο τουρνουά αρχαρίων της πρώτης περιόδου, αλλιώς μόνη επιλογή πρακτικά είναι το τουρνουά αρχαρίων της δεύτερης) και έχει περίεργο format: όλο νοκ-άουτ αγώνες μέχρι τέλους. Μου έτυχαν Amazons στο πρώτο παιχνίδι (κέρδισα 0-1, αν υπήρχε στοιχειώδης ΑΙ θα είχα χάσει γιατί έτυχαν δύο απανωτά kick off events που μου τραυμάτισαν 2 και έθεσαν ΚΟ τον Treeman μου...) και Lizardmen στο δεύτερο, όπου κέρδισα 5-0. Επόμενος αγώνας με High Elves που θα έχουν τρελά inducements: αν δεν επιχειρήσουν και εδώ πάσα, τι να πω...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα