tony81 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Γειά χαρά σε όλους.Έχω ένα hyundai accent 5θυρο και θέλω να αλλάξω χρώμα.Από πόσο ξεκινάει το μαλλί...;
paylidis Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 υπάρχουν βέβαια και τα καινουργια κολπα με τα αυτοκόλληλα που ξεκινάνε απο 250-300 ευρω... και γενικα ειναι αρκετά καλα απο οσο ακούω! 1
*Kezar* Δημοσ. 7 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2013 υπάρχουν βέβαια και τα καινουργια κολπα με τα αυτοκόλληλα που ξεκινάνε απο 250-300 ευρω... και γενικα ειναι αρκετά καλα απο οσο ακούω! για να ντυσεις 1 αμαξι ολοκληρο θες πανω απο 600 ευρω.
Antwni Δημοσ. 7 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2013 Για να αλλάξεις χρώμα νομίζω πρέπει να το δηλώσεις κιόλας? Έτσι σα να γράφει ο ΚΟΚ νομίζω... 2
Γιάννης Platano Δημοσ. 7 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2013 Για να αλλάξεις χρώμα νομίζω πρέπει να το δηλώσεις κιόλας? Έτσι σα να γράφει ο ΚΟΚ νομίζω... 100% Σιγουρο. υπάρχουν βέβαια και τα καινουργια κολπα με τα αυτοκόλληλα που ξεκινάνε απο 250-300 ευρω... και γενικα ειναι αρκετά καλα απο οσο ακούω! Τι ειναι αυτα ??? Edit Αν κρινω απο αυτο http://mccarbon.gr/nachrichten/ και κοστιζει και εχει μονο 5 χροναι εγγυηση
Apoll Δημοσ. 7 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2013 Για wrapping αξίζει μόνο αν πάτε για ματ χρώματα και carbon εφέ. Επίσης wrapping αξίζει αν δεν θέλετε να σας γρατζουνιθεί το αμάξι κλπ (υπάρχει και clear wrapping). Αλλά για wrapping όλες οι επιφάνειες θα πρέπει να είναι λες και βγήκε το αμάξι από το εργοστάσιο. Η παραμικρή ζημιά όπως αμιχές λόγω πετρών στον μπροστινό προφυλακτήρα, θα δείχνουν χάλια. Δεν είναι τόσο δύσκολη διαδιακασία αν σας κόβει λίγο το μυαλό, και σας στοιχίζουν τα υλικά τα οποία προτείνω βυνίλιο της 3Μ. Κάτι άλλο και παίζετε τα λεφτά σας. Βάψιμο σε καλό επαγγελματία, θα σας στοιχίσει. Και καλό επαγγελματία αναφέρω αυτόν που θα αφαιρέσει όλα τα πάνελ του αυτοκινήτου (αφήνοντας το σασί), θα ξυλώσει λάκα, χρώμα, επισκευή επιφάνειας και σωστή διαδικασία βαψίματος. (προστατευτικό στρώμα, χρώμα, κλπ). Και τα γράφω από ιδία εμπειρία μιας και θέλω να ξαναβάψω σε κόκκινο το MRS, αλλά ακόμα δεν έχω κατασταλάξει στην τελική λύση εδώ και μήνες. 13 χρονών, μπορεί να το χρησιμοποιώ μόνο άνοιξη έως φθινόπωρο, με detailing κλπ αλλά άρχισε να δείχνει σε μερικά σημεία την κόπωση του χρόνου με καταστροφή της λάκας (κάλυμα μηχανής στο πίσω του αμαξιού), ή ελαφρο άνοιγμα του χρώματος στις επιφάνειες που πέφτει ο ήλιος. (π.χ η δύο πόρτες είναι ένα-δύο τόνους πιο σκούρες από την υπόλοιπη άνω επιφάνεια και δείχνει τα βράδια πλέον). Όσον αφορά εγγυήσεις, 5 χρόνια είναι και το βάψιμο & το wrapping.
ParhsG Δημοσ. 7 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2013 Apoll το θεμα ειναι πως βρισκεις καλο επαγγελματια. Σε δυο που το εχω παει στη γειτονια ο ενας ηταν σχετικά καλος θα ελεγα. Ο αλλος το εκανε υφη πορτοκαλι και ψιλοματ! Το προβλημα με τον πρωτο ηταν πως ειχε βρωμιες το βερνικι και εχει σα σκουρια σε μικρα σημεια τωρα σα να πεσαν ρινισματα κατα το βαψιμο σε καμια 10ρια σημεια στο καπο. Αλλα ειχε αρκετο στρωμα βερνικιου. Οταν ειχε βαφτει πισω αντιπροσωπια απο τρακαρισμα (πληρωσε ασφαλεια) εινα ιθαμπο ολο. με το νυχι να το κανεις ελαφρα αφηνει γρατζουνια . Μου παν οτι το βερνικι δεν ηταν καλο που ειχαν βαλει.
*Kezar* Δημοσ. 7 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2013 Για να αλλάξεις χρώμα νομίζω πρέπει να το δηλώσεις κιόλας? Έτσι σα να γράφει ο ΚΟΚ νομίζω... ακριβως.
Apoll Δημοσ. 8 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2013 Apoll το θεμα ειναι πως βρισκεις καλο επαγγελματια. Σε δυο που το εχω παει στη γειτονια ο ενας ηταν σχετικά καλος θα ελεγα. Ο αλλος το εκανε υφη πορτοκαλι και ψιλοματ! Το προβλημα με τον πρωτο ηταν πως ειχε βρωμιες το βερνικι και εχει σα σκουρια σε μικρα σημεια τωρα σα να πεσαν ρινισματα κατα το βαψιμο σε καμια 10ρια σημεια στο καπο. Αλλα ειχε αρκετο στρωμα βερνικιου. Οταν ειχε βαφτει πισω αντιπροσωπια απο τρακαρισμα (πληρωσε ασφαλεια) εινα ιθαμπο ολο. με το νυχι να το κανεις ελαφρα αφηνει γρατζουνια . Μου παν οτι το βερνικι δεν ηταν καλο που ειχαν βαλει. Δεν δεν υπάρχουν μόνο δύο σε όλη την Ελλάδα. Πας και ρωτάς την διαδικασία, που αυτοί θα ακολουθήσουν και επιλέγεις. Ρωτάς να δεις δείγματα τις δικής τους εργασίας, και ρωτάς άτομα που πήγαν εκεί. Όσον αφορά την επισκευή από το τρακάρισμα, δεν θα έπρεπε να παραλάβεις το αμάξι. Απαιτείς να στο διορθώσουν και όχι να κάνουν σκ@τ@ δουλειά. Όταν μου τράκαραν το Μίνι (2 ετών καινούργιο) πέρισυ, άλλαξαν όλο το μπροστινό και το φτερό από την μεριά του οδηγού (δεξιοτίμονο). Όταν μου το έφεραν το γκρι μεταλικό στο καπό και το αριστερό φτερό, ήταν τελείως διαφορετικό από αυτό στο αριστερό φτερό και λοιπό αμάξι (2 τόνους πιο ανοιχτό). Και οι δύο μαύρες ρίγες (αυτοκόλητα) δεν είχαν την σωστή γωνία. (Έδειχνε ότι επισκεύασαν τα κομμάτια αυτά και δεν τα αντικατέστησαν). Δεν δέχτηκα την παραλαβή. Το ξαναφόρτωσαν στο φορτηγό και το επέστρεψαν μία εβδομάδα αργότερα όπως έπρεπε, με όλα τα κομμάται καινούργια από την BMW και όχι επιδιορθωμένα, στα σωστά χρώματα κλπ Και αυτό γιατί είναι αμάξι παραγωγής (Mini Cooper D Graphite) οπότε καινούργια όλα.
*Kezar* Δημοσ. 8 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2013 δεν ξερω εαν ασχολεισαι με 3M η οχι.. αλλα επειδη εχω δουλεψει πολυ αυτοκολλητο της 3m, τα τελευταια χρονια μονο κινεζικο φερνουνε της 3m και οχι το καλο το αμερικανικο.. για εμενα μακρια απο 3μ.
De@th L0rd Δημοσ. 23 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2013 Βρες καλό μάστορα κι άσε τα αυτοκόλλητα και τις μαλακίες. Το αυτοκόλλητο είναι μόνο για κανα ματ ή στυλ ανθρακόνημα και διχρωμίες. Περισσότερες πιθανότητες για σκατά δουλειά όπου φυλακίσει σκόνη, αέρα, ή έχει αμυχές το χρώμα. Καλό φαναρτζή. Μπες σε κανα φόρουμ με κάγκουρες πολυτελείας, αυτοί ξέρουν καλούς φαναρτζήδες...
ParhsG Δημοσ. 24 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2013 Δεν δεν υπάρχουν μόνο δύο σε όλη την Ελλάδα. Πας και ρωτάς την διαδικασία, που αυτοί θα ακολουθήσουν και επιλέγεις. Ρωτάς να δεις δείγματα τις δικής τους εργασίας, και ρωτάς άτομα που πήγαν εκεί. Όσον αφορά την επισκευή από το τρακάρισμα, δεν θα έπρεπε να παραλάβεις το αμάξι. Απαιτείς να στο διορθώσουν και όχι να κάνουν σκ@τ@ δουλειά. Όταν μου τράκαραν το Μίνι (2 ετών καινούργιο) πέρισυ, άλλαξαν όλο το μπροστινό και το φτερό από την μεριά του οδηγού (δεξιοτίμονο). Όταν μου το έφεραν το γκρι μεταλικό στο καπό και το αριστερό φτερό, ήταν τελείως διαφορετικό από αυτό στο αριστερό φτερό και λοιπό αμάξι (2 τόνους πιο ανοιχτό). Και οι δύο μαύρες ρίγες (αυτοκόλητα) δεν είχαν την σωστή γωνία. (Έδειχνε ότι επισκεύασαν τα κομμάτια αυτά και δεν τα αντικατέστησαν). Δεν δέχτηκα την παραλαβή. Το ξαναφόρτωσαν στο φορτηγό και το επέστρεψαν μία εβδομάδα αργότερα όπως έπρεπε, με όλα τα κομμάται καινούργια από την BMW και όχι επιδιορθωμένα, στα σωστά χρώματα κλπ Και αυτό γιατί είναι αμάξι παραγωγής (Mini Cooper D Graphite) οπότε καινούργια όλα. Καμια φορα ομως ειναι ασχετοι/ανικανοι να κανουν κατι καλυτερο. Γενικα θελει ψαξιμο αλλα αυτες τις λεπτομερειες τις βλεπουν λίγοι. Η επισκευη ηταν χρονια πριν και δε φαινόταν νομιζω τοτε.Αλλα ειχαν κανει και αλλα που φανηκαν μετα. Δηλαδη κατω απο το καθισμα ειναι πολυ δυσκολο να σκουπισω γιατι ειναι χυμα καλωδια.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα