Προς το περιεχόμενο

TitanFall


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μας κοροϊδεύουν χοντρά εκεί στην Respawn..

 

Στην παρακάτω σελίδα έχει διαφορές μεταξύ medium/high/very-high/insane.Θα 'θελα να μάθω πραγματικά τι τρώει τα MB της Vram..

 

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-titanfall-tech-interview

 

Για να είμαι ειλικρινής, υπάρχει μια διαφορά μεταξύ very-high και insane στα textures που είναι από Ps1(Ναι, είναι τόσο άθλια), αλλά και πάλι είναι τραγικά άθλια.Για να μην νομίζετε μερικοί ότι ήρθε η ώρα να αξιοποιηθούν τα 3GB σε 1080P, αργούμε ακόμα..Δεδομένου ότι το Metro Last Light έτρωγε 900MB με SSAA enabled.Οτιδήποτε ξεπερνάει τα 2GB σε 1080P είναι unoptimization και AMD marketing.

Δημοσ.

Βαριοντουσαν να κανουν optimization. Με τετοια γραφικα θα πρεπε να τρεχει ακομα και σε 1 gb καρτες οχι 3 που ζητανε... Σε ενα παιχνιδι με γραφικα σαν του Witcher 3 εκει ναι ισως και οντως να χρειαζονται τα 3 gb σε καμια περιπτωση ομως γραφικα σαν του titan fall δεν θα επρεπε να απαιτουν 3 gb v ram.

Δημοσ.

Εγω μια χαρα επαιζα στο beta του Titanfall με την παλια GTX 285 1GB....Προφανως οχι σε full γραφικα αλλα ηταν ικανοποιητικοτατα και το παιχνιδι γρηγορο, μηπως ειστε λιγο υπερβολικοι στις απαιτησεις σας? Ποιος καθεται να παρατηρει textures σε τετοιο παιχνιδι ?

Δημοσ.

παιδια, επιλεξανε να μη streamαρει ΤΙΠΟΤΑ απο γραφικα (για να παιζετε εσεις καλυτερα)

επιλεξανε να κατεβαζετε 10 ωρες uncompressed audio για να μην κουραζονται οι πιο αδυναμοι cpu στο ξεκομπρες την ωρα του gameplay (και να παιζετε εσεις καλυτερα)

επιλεξανε μια μηχανη με εξαρετικα χαμηλο input latency (για να παιζετε εσεις καλυτερα)

 

και οσο για τη γκρινια για την απαιτηση σε video ram, τωρα με τις νεες κονσολες ετοιμαστειτε ακομα και το pacman να ζηταει 3gb απο του χρονου.

  • Like 1
Δημοσ.

Προσθέτω : ''Επιλέξανε να μην ρίξουν optimizations καθόλου στο παιχνίδι και δεν βαριέσαι για το αν ζητάει εξωπραγματικά ποσά Vram''.P3tran, με αυτό το πλευρό να κοιμάσαι, το BF4 δεν έχει streaming στα textures την ώρα που παίζεις και ενώ τα textures του είναι 3-4 κλάσεις πάνω από του TF, πάει αερά με 2GB Vram.

  • Like 1
Δημοσ.

ok, κραταω αυτα που λες και θα τα ξαναπουμε στο επομενο battlefield, ειτε ειναι το 5 ειτε (νωριτερα) καποιο απο τα spinoffs που ετοιμαζει η ΕΑ.

οχι στο battlefield που παιζει σε 16 μηχανακια..

Δημοσ.

Αν βελτιώσουν κι' άλλο τα αρκετά καλά(Τα περισσότερα τουλάχιστον) textures του Battlefield, είναι λογικό να ζητήσει πιο πολλά MB.Αλλά όχι τώρα τα playstation 2 textures να τρώνε 3GB(Και η πλάκα είναι ότι τα ξεπερνάει κιόλας σε 1440P).Αυτό σημαίνει ότι δεν έπεσε optimization.Να τονίζονται αυτά γιατί πολλοί νομίζουν ότι τα παιχνίδια ζητάνε 3GB Vram σε 1080P πράγμα που δεν ισχύει.Κανένα δεν τα δικαιολογεί μέχρι στιγμής, όταν γίνει σωστή δουλειά(Βλέπε Metro Last Light) δεν ξεπερνάει καν το 1GB.

 

Και ιδού πως αξιοποιούνται τα 3GB της κάρτας σας και χαίρεστε κιόλας μερικοί.

 

w15gsk.png

Δημοσ.

παιδια, επιλεξανε να μη streamαρει ΤΙΠΟΤΑ απο γραφικα (για να παιζετε εσεις καλυτερα)

επιλεξανε να κατεβαζετε 10 ωρες uncompressed audio για να μην κουραζονται οι πιο αδυναμοι cpu στο ξεκομπρες την ωρα του gameplay (και να παιζετε εσεις καλυτερα)

επιλεξανε μια μηχανη με εξαρετικα χαμηλο input latency (για να παιζετε εσεις καλυτερα)

 

και οσο για τη γκρινια για την απαιτηση σε video ram, τωρα με τις νεες κονσολες ετοιμαστειτε ακομα και το pacman να ζηταει 3gb απο του χρονου.

 

Sorry ρε p3tran αλλά το Titanfall δείχνει αρκετά καλύτερο στο PC.

 

Και έχουμε πει, νέες κονσόλες με hw 3ετίας πάνω που χτυπάει σχεδόν ένα medium pc.

 

Αλλά τα έχουμε πει ήδη αυτά μην τα λέμε ξανά:)

  • Like 1
Δημοσ.

Από όποια πλευρά και να το δεις, όταν αυτά τα textures ζητάνε 3GB VRAM τότε απλά κερδίζεις ένα μεγάλο FAIL. Αν είναι ρε παιδί μου να δίνεις 'Insane' textures, ε ας είναι τότε uncompressed σε full resolution να τελειώνει το θέμα. Όχι να βάζω SweetFX στα Medium textures και να έχω πιο crisp υφές από τις Insane. Σαν παιχνίδι μου άρεσε γενικά το Titanfall αλλά στα τεχνικά θέματα τα έχει κάνει μαντάρα.

  • Like 1
Δημοσ.

@typhonios εγω λεω οτι πλεον το multiplatform development θα ξεφυγει απο τον περιορισμο του ps360 (και θα παει στον περιορισμο του xboneps4), και δεν θα πρεπει να εκπλαγει κανεις αν σιγα-σιγα ολα τα νεα games που δεν θα εχουν βαση τις παλιες κονσολες, θα εχουνε φτιαχτει πανω σε μηχανακια που εχουν τουλαχιστον 5gb unified μνημη. με οτι σημαινει αυτο.

  • Like 1
Δημοσ.

Από όποια πλευρά και να το δεις, όταν αυτά τα textures ζητάνε 3GB VRAM τότε απλά κερδίζεις ένα μεγάλο FAIL. Αν είναι ρε παιδί μου να δίνεις 'Insane' textures, ε ας είναι τότε uncompressed σε full resolution να τελειώνει το θέμα. Όχι να βάζω SweetFX στα Medium textures και να έχω πιο crisp υφές από τις Insane. Σαν παιχνίδι μου άρεσε γενικά το Titanfall αλλά στα τεχνικά θέματα τα έχει κάνει μαντάρα.

Kαλα το sweetfx στα medium textures ειναι δωρον αδωρον οπως και να το δεις ...

Δημοσ.

για να μπω και εγώ στο θέμα, ΓΙΑΤΙ να με νοιάξει αν θελει και 43 γιγα μνήμης, από την ώρα που γουστάρω το παιχνίδι;

 

Λέω εγώ τώρα. 

  • Like 1
Δημοσ.

για να μπω και εγώ στο θέμα, ΓΙΑΤΙ να με νοιάξει αν θελει και 43 γιγα μνήμης, από την ώρα που γουστάρω το παιχνίδι;

 

Λέω εγώ τώρα. 

...γιατι παιζεις σε pc! ;D

σωστος!

Δημοσ.

για να μπω και εγώ στο θέμα, ΓΙΑΤΙ να με νοιάξει αν θελει και 43 γιγα μνήμης, από την ώρα που γουστάρω το παιχνίδι;

 

Λέω εγώ τώρα. 

Μόνο και μόνο για να καταλάβουν οι AMD Fanboys ότι τα παιχνίδια δεν έφτασαν ακόμα σε σημείο να ζητάνε πραγματικά 3GB.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...