nikolaos13 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2013 (επεξεργασμένο) Πιστεύω ότι είναι καλό να υπάρχει ένα νήμα όπου θα αναφέρουμε άσχημες εμπειρίες από πωλητές έτσι ώστε να τους αποφεύγουμε. Καλό είναι να αναφέρουμε τον λόγο. Ας κάνω εγώ την αρχή ****** Για άλλη μια φορά δεν κατάφεραν να ικανοποιήσουν μια παραγγελία μου παρόλο που το σύστημα τους και οι προφορικές διαβεβαιώσεις που έλαβα, εμφάνιζαν το προϊόν άμεσα διαθέσιμο. Το γελοίο του πράγματος είναι ότι όταν μου δήλωσαν την ανικανότητα τους μου πρότειναν, ως αντικατάσταση του προϊόντος που είχα παραγγείλει, προϊόντα ακριβότερα από 100 έως 1000 ευρώ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματα του. Καλό είναι να γνωρίζουν οι επιχειρήσεις ότι: Για κάθε 1 δυσαρεστημένο πελάτη που παραπονιέται, υπάρχουν τουλάχιστον άλλοι 25 δυσαρεστημένοι πελάτες που δεν το κάνουν. Οι δυσαρεστημένοι πελάτες θα μεταφέρουν προφορικά την αρνητική εμπειρία τους σε άλλους 8 με 16 πελάτες. 91% των δυσαρεστημένων πελατών δε θα ξαναγοράσουν ποτέ προϊόντα ή υπηρεσίες από τη συγκεκριμένη εταιρία. Μία άμεση προσπάθεια επίλυσης του προβλήματος ενός δυσαρεστημένου πελάτη θα έχει ως αποτέλεσμα το85% αυτών να προβούν σε νέα αγορά. Μία πώληση σε νέο πελάτη κοστίζει σε μία επιχείρηση 5 φορές περισσότερο από ότι μία πώληση σε υπάρχοντα πελάτη. Επεξ/σία 5 Ιουνίου 2013 από matrixxx Αφαιρεση μαγαζιου, για να μην φυγει ολο το θεμα που δεν εχει θεση εδω. 2
christs Δημοσ. 5 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2013 (επεξεργασμένο) Δε νομιζω οτι αυτα τα στοιχεια/νουμερα ισχουν για τη χωρα μας. Εμεις οι Ελληνες ειμαστε αρκετα προβατα, για να εχουμε και σωστη καταναλωτικη συνειδηση. Αυτοι που κραζουν, ειναι και οι πρωτοι παντα, που ριχνουν παραγγελια σε μια νεα "τρελη προσφορα" απ τις αλυσιδες-παρωδια. Στο θεμα σου περι μη εξυπηρετησης απο ****, απο αυτα που εχω καταλαβει ο μονος τροπος να φερθουν σωστα κατι τετοιοι, περα απο τις φωνες και φασαριες, ειναι αρνητικη αξιολογηση στο skroutz, και απο κει και περα απλως ελπιζεις. Επεξ/σία 5 Ιουνίου 2013 από matrixxx αφαιρεση 3
giorginho Δημοσ. 5 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2013 Noμιζω σε διπλανο φορουμ υπαρχει κατι αντιστοιχο... επειδη ομως το: 91% των δυσαρεστημένων πελατών δε θα ξαναγοράσουν ποτέ προϊόντα ή υπηρεσίες από τη συγκεκριμένη εταιρία.. Δεν ισχυει για τα μελη του insomnia (περισσοτερο αφορα κοσμο που πηγαινει στα φυσικα καταστηματα και εχει φυσικη/προσωπικη συναναστροφη με ανθρωπους) δε νομιζω οτι θα βγει ακρη... Εγω λεω "delete"....
nikolaos13 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2013 Μέλος Δημοσ. 5 Ιουνίου 2013 Δε νομιζω οτι αυτα τα στοιχεια/νουμερα ισχουν για τη χωρα μας. Εμεις οι Ελληνες ειμαστε αρκετα προβατα, για να εχουμε και σωστη καταναλωτικη συνειδηση. Αυτοι που κραζουν, ειναι και οι πρωτοι παντα, που ριχνουν παραγγελια σε μια νεα "τρελη προσφορα" απ τις αλυσιδες-παρωδια. Στο θεμα σου περι μη εξυπηρετησης απο ****, απο αυτα που εχω καταλαβει ο μονος τροπος να φερθουν σωστα κατι τετοιοι, περα απο τις φωνες και φασαριες, ειναι αρνητικη αξιολογηση στο skroutz, και απο κει και περα απλως ελπιζεις. Σωστά!!!!!!!!!
manosfp Δημοσ. 5 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2013 Εγώ λέω sticky με πιο "ήπιο" τίτλο όπως "παράπονα απο καταστήματα". Καλή ιδέα, όταν προσπάθησα παλαιότερα να κάνω κάτι παρόμοιο μου το έσβησαν οι διαχειριστές. Sent from my iPhone using Insomnia 3
Moderators matrixxx Δημοσ. 5 Ιουνίου 2013 Moderators Δημοσ. 5 Ιουνίου 2013 Αν νομιζετε οτι θα κατσω εγω να κανω το διαιτητη για να σας "χωριζω" και να "τρωω μπουνιες" και απο εσας και απο τα μαγαζια ειστε γελασμενοι!! [Υπαρχουν και τα καταλληλα sites για κριτικες και σχολια, καταγγελιες στους σχετικους φορεις και πολλα αλλα μερη να ξεσπαμε για οσα μας κανουν. Το σπουδαιοτερο ολων ειναι να παψει να υπαρχει για "σενα" ενα μαγαζι. Τσιμπα μαλιστα κατι που εχει βαλει για σκοτωμα/κραχτη και ξεχνα το για οτιδηποτε αλλο. Τροποι αντιδρασης λοιπον πολλοι. Μακαρι να ειμασταν ωριμοι ως καταναλωτες και ολα θα ηταν καλα.] 8
Προτεινόμενες αναρτήσεις