Προς το περιεχόμενο

Radeon 9600 pro overclocking

Exoskeletor

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Gia peste mou pedes..

exo mia radeon 9600 pro 3dclub.to pc mou eine p4 1500mhz 512mbddr..

Poso mporo na iperxroniso thn karta xoris na balo anemistiraki?

poso kanei ena anemistiraki?

eine kaneis allos pou exei thn idia karta kai thn exei iperxronish?

Tha do megali diafora an to kano?

relax..no more questions :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Se ena test pou eixa dei otan prwtobghkan oi 9600 o tupos eipe oti h GPU paei aneta sta 550 alla h mnhmh mono mexri ta 320 xwris extra cooling.

Emena douleuei xwris problhmata sta 468 h GPU kai ta 320 h mnhmh.

Isws na trabaei kai allo alla egw den to proxwrhsa...Me auta ta settings anebhke 400 pontous sto 3dmark03.

exw tis gigabyte kai opws htan xwreis extra cooling thn exw ftasei sta 490 to chipset kai sta 340 tis mnhmes. moy anebase gyro stoys 400 me 500 pontos sto 3dmark03. kapoy epeidi ki egw to epsaxna diabasa pws (tis gigabyte ) thn testaran kai anebasan to chip sta 502 kai tis mnhmes mexri 342 xwreis extra cooling alla elege pws an baleis psixtres stis mnhmes prepei na ftanei gyro sta 350 me 360

Enta3ei...Epeidh sou eipame edw kapoies times mhn pas na tis "karfwseis" kateu8eian sthn karta sou... :D

An anebazeis siga siga kai prosektika ta MHz den 8a sou kaei. Testareis sunexeia me 3dmark03 sthn uchloterh analush pou mporeis na exeis gia na xrhsimopoieitai oso to dunaton megalutero pososto mnhmhs (kuriws me to nature (directx9) test se loop) kai an arxisei an emfanizei artifacts, tote arxizeis na katebazeis mexri na breis pou einai sta8erh h VGA sou.

An meta den exeis perierga crash-arismata se paixnidia h reboots eisai ok.

Ama oi suxnothtes pou 8a baleis den tis "shkwnei" h karta sou 8a arxisei na parousiazei paramorfwseis sta grafika, tetragwna na anabosbhnoun klp klp. Tote 8a prepei na arxiseis na rixneis ta MHz mexri na breis pou einai OK h karta sou.

Gia na thn testareis bres to 3dMark03 kai loops to nature test sta 1600x1200.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...