TEOKOS Δημοσ. 5 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2013 Μου αρέσει που κάποτε στις αγγελίες υπήρχε σαν premium-advantage και με κεφαλαία το * ΕΓΓΥΗΣΗ- ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ* Μας βλέπω πια στο εγγύς μέλλον να ψωνιζουμε αποκλειστικά κατευθείαν από τις εταιρείες...άντε και από κανένα amazon
panos0100 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2013 καλα ξεμπερδεματα απο το πλαισιο και εμενα ετσι ακριβως ειναι το 80% ειναι απο εκει περα αγορασμενο, δεν βγαινουνε εκτος εγγυησης να παμε απο αλου ή απο αντιπρωσοπεια να αγωραζουμε, αυτοι ομως κερδιζουνε
rfc Δημοσ. 7 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2013 Βασικα και μετα απο αυτο που διαβαζω παοκι, κοψε το πλαισιο οπως εχουν κανει και πολλοι αλλοι, μηπως και βαλουν μυαλο, ειδαλλως ας κλεισουν και να παναμαμηθουν. Ουτως ή αλλως και ακριβο ειναι.
TheELF Δημοσ. 7 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2013 Χαιρετω το forum. Πριν καποιες μερες χαλασε η μητρικη μου ud7 x58 και την πηγα στο πλαισιο απο οπου ειχε εγγυηση. Αφου κανανε δυο βδομαδες ,μετα απο κα8ημερινα τηλεφωνηματα μου,μου απαντησαν οτι η μητρικη ειναι εκτος εγγυησης,για το λογο οτι εχουν πεσει υγρα πανω τις και οτι εχει καμενο chipaki. Δεν εχω υδροψυξη.Στην μητρικη ειχα μια true black.Δεν υπαρχει περιπτωση να εχει δειγμα υγρων επανω της η μητρικη μου. Εχει λεει καμενο chipaki και ειναι εκτος εγγυησης.Ε αμα καηκε απο αστοχια υλικου για αυτο δεν ειναι η εγγυηση? Δεν ξερω τι να κανω και ρωτω αν σας εχει τυχει τιποτα παρομοιο. Ευχαριστω. Καλός και ο χαβαλές που γίνεται,αλλά ας πούμε και τα πράγματα όπως είναι,η υδρόψυξη δεν έχει σχέση,μπορεί να έπεσε και μια στάλα ιδρώτα την ώρα που την έβγαζες, μπορεί να μην ευθύνεται και να ήταν χαλασμένη από πριν η μητρική αλλά και αυτό δεν έχει σημασία, ίχνος υγρασίας πάνω στην μητρική = χάνεις την εγγύηση λόγου μη επαγγελματικής χρήσης,αυτό ισχύει για όλες της εγγυήσεις σε όλα τα προϊόντα από όλες της εταιρίες εις τον αιώνα τον αιώνων.... Ακόμα και να μην είναι από εσένα η υγρασία αλλά από τον «τεχνικό» του πλαισίου, αν δεν μπορείς να αποδείξεις ότι εσύ την παρέδωσες σε άριστη κατάσταση δεν υπάρχει περίπτωση να δικαιωθείς ούτε από ινκα ούτε από πουθενά, πάντα τον εξειδικευμένο «μάστορα» θα πιστέψουν,μπορεί να κάνεις φασαρία και τελικά να σου την αλλάξουν αλλά άλλο αυτό.
rfc Δημοσ. 7 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2013 Ακριβως αυτο ρε ξωτικε, πρεπει να αποδειξει οτι δεν ειναι ελεφαντας με τους αθλιους λεμε.
baskon Δημοσ. 7 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2013 Παντως εγω οταν ειχα θεματακι με μια μητρική gigabyte,πηγα cosmodata μου ειπαν αν βιαζεσαι πηγαινε στην infoquest που ειναι αντιπροσωπος και καλα. Πηγα Infoquest-στον Κηφισό τους εδωσα τη μητρική τους ειπα οτι ειχα μιλησει και παλιοτερα με τη gigabyte για ενα μικρο προβληματακι που παρουσιαζε με bios που γινοταν corrupted μια φορα το μηνα, Και μου εδωσαν την ιδια στιγμη χωρις να κανουν καν ελεγχο καινουρια σφραγισμενη μητρικη. Αυτα πριν περιπου ενα μηνα. Απλως respect για την Infoquest ειτε ειναι αντιπροσωπος,ειτε χονδρεμπορος.. Για μητρικη φιλου που την ειχε παρει απο Πλαισιο,και ηταν χαλασμενη μετά απο δυο βδομάδες που την ειχαν ,αφου εγινε σοου μπροστα στους υποψηφιους αγοραστες την αλλαξαν (εκεινη τη στιγμη στις 7 το απογευμα, μολις ελαβαν το email απο τη Gigabyte να την αλλαξουν, ,ενω 1 λεπτο πριν που μιλαγαμε ηρεμα δεν ειχαν λαβει τιποτα ). Με αλλα λογια αν θες κανε μια δοκιμη στην Infoquest. Αλλιως στο πλαισιο,ενας ειναι ο τροπος που δουλευει και εχει αποδειχτει παμπολες φορες. Πας αυριο-Σαββατο μεσημερακι σε καποιο καταστημα με κοσμο και αρχιζεις τις φωνες.. ΑΝ ειναι να πας σιγουρα καποιοι συμφορουμιτες θα θελουν να ερθουν και να φερουν και ποπ κορν
PaokToTheBone Δημοσ. 7 Ιουνίου 2013 Μέλος Δημοσ. 7 Ιουνίου 2013 Σας ευχαριστω για τις απαντησεις σας. Το οτι δεν θα αγοραζω απο το πλαισιο απο εδω και περα ειναι δεδομενο...αλλα για να ειμαστε και ρεαλιστες δεν θα τους πολυνοιαξει.Απλα για να μην ξαναμπλεξω σε παρομοιες ιστοριες δεν θα το κανω. Εχω στειλει email σε gigabyte και περιμενω απαντηση. Αυτα που λεει ο συμφορουμιτης the elf ειναι σωστα,αλλα το θεμα ειναι οτι δεν μου ανεφερε μια σταγορα...ειπε υγρα σε ολη την μητρικη.Πραμμα που δεν ειναι λογικο.Το οτι για να αλλαξεις μια μητρικη που κανονικα ειναι στην εγγυηση χρειαζεται τοση φασαρια πλεον,θα πρεπει να σημαινει κατι... Δεν ξερω αν το βλεπω εγωιστικα πλεον,αλλα δεν θελω να το αφησω απλα να περασει χωρις να μου αλλαξουν/πιστωσουν την μητρικη. Φιλε bakson δεν μπορω να παω στην infoquest γιατι δεν αγορασα την μητρικη απο infoquest.Δεν γνωριζω αν το πλαισιο φερνει τις μητρικες μεσω infoquest. Oπως και να παω να φωναξω και τα λοιπα δεν μπορω να το κανω.Θα παω να μιλησω με τον τεχνικο παρουσια του φιλου μου δικηγορου και με την απαντηση απο την gigabyte καθως θα στειλω μυνημα και στα κεντρικα του πλαισιου.
g.shock Δημοσ. 7 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2013 Διάβασε λίγο τον νόμο περι εγγύησης προιόντων. http://europa.eu/legislation_summaries/consumers/protection_of_consumers/l32022_el.htm Απο εκεί και πέρα θα ψάξω, όταν βρώ τον χρόνο, να σου βρώ και μια εγκύκλιο που, αν θυμάμαι καλά, η αντιπροσωπεία είναι υποχρεωμένη εαν εντός 15 ημερών δεν μπορεί να σου επισκευάσει το χαλασμένο προιόν να σου το αντικαταστήσει με νέο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα