DhZou Δημοσ. 3 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2013 Καλησπέρα, είμαι λίγο άσχετος με ios συσκευές και δεν μπορώ να αντιμετωπίσω το παραπάνω πρόβλημα. Η αφεντικίνα μου είχε ένα ipad2 με το οποίο άνοιγε ένα αρχείο excel που της στέλνω καθημερινά. Αυτό το αρχείο είναι μεγαλούτσικο και έχει αρκετές κρυμένες στήλες και γραμμές για να διαβάζεται πιο εύκολα. Όλα δούλευαν καλά μέχρι που αποφάσισε να πάρει το νέο ipad, το οποίο ότι κι αν έχω δοκιμάσει ανοίγει το αρχείο αλλά εμφανίζει όλες τις στήλες και τις γραμμές ανεξάρτητα αν είναι hidden. Εχω δοκιμάσει τα εξής: το αρχείο αποηκευμένο σαν .xls και .xlsx - ίδια συμπεριφορά έχω εγκαταστήσει τις εφαρμογές fileapp και docbrowserlite αλλά απ' ότι κατάλαβα είναι browsers, το αρχείο ανοίγει με τον ίδιο τρόπο. Σ.Σ. Το νέο ipad έχει ios 6.3.1 (αν σημαίνει κάτι αυτό...) Βοηθείστε παρακαλώ!
iMarilina Δημοσ. 3 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2013 Καταρχάς με τί εφαρμογή το άνοιγε το αρχείο; Δεν υπάρχει καμία σχέση με το θέμα παλιού νέου ιπαντ και λογισμικού (παρεπιπτώντως 6.1.3 εννοεις, 6.3.1 δεν υπάρχει). Δοκιμάστε DocsToGo
DhZou Δημοσ. 4 Ιουνίου 2013 Μέλος Δημοσ. 4 Ιουνίου 2013 Όντως 6.1.3 έχει. Το παλιό έχει 4.κατι. Και στο ένα και στο άλλο ανοίγει με τo "built in" viewer. Πριν φτάσουμε να πληρώσουμε εφαρμογή στο itunes υπάρχει κάτι άλλο που μπορούμε να δοκιμάσουμε; Θέλει απλά να τα βλέπει τα αρχεία όχι να τα επεξεργάζεται. Ευχαριστώ